• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Het tweede krantenartikel zal zo ook verschijnen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik pak de babymelk van Zayn en knik als bedankje. "Gewoon, even naar huis, opruimen en wandelen met Jayden. Ook boodschappen enzo doen, dus de dingen die Skyler meestal deed." Ik haal mijn schouders op. "Jullie?" Ik kijk van Louis naar Zayn en dan weer naar Jayden die op zijn buik ligt te brabellen.

    {kort, maar wist even niks}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik vond maar dat Niall raar reageerde op de dood van zijn vriendin, maar zei er niets over. Ik zou de eerste vier jaar me bed niet uitkomen en alleen maar huile als Louis iets zou overkomen. 'Ik weet het niet, want dat wil Louis namelijk niet vertellen.' Glimlach ik en tik op de latste zijn neus. ik zucht even en richt me weer op Niall. 'Weet je zeker dat je het red vandaag?' Vroeg ik voor de zekerheid. Ik wilde niet dat hem ook iets overkwam. Ik kneep even in Louis hand en pakte nog een aardbei. ik had nu wel echt honger gekregen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    Harry Edward Styles
    mijn hand, vloog naar mijn gezicht toen er in mijn neus geknepen werd. ik opende net op tijd mijn ogen om te zien dat het Puck was, anders had ik geslagen. Snel legde ik mijn hand op puck haar hoofdje en zuchten vermoeid. Hier was het veelte vroeg voor. Ik gaapte een keer en kantelde mijn hoofd naar Serena en er verscheen automatisch een kleine glimlach op mijn gezicht. 'Goedenmorgen, pumpkin.' ik gaf haar een kort kusje, waarna ik iets omhoog ging zitten tegen de muur en legde Puck in mijn armen, die meteen mijn vinger beet greep en er aan begon te sabbelen. 'Nee, sufkop, daar komt geen melk uit. dan moet je bij mama wezen.' Grijnsde ik en tikte zachtjes op haar neus, waardoor ze een raar gezicht trok. 'Dus, doe dat shirt maar weer uit, dat vinden Puck en ik allebei veel leuker.' Grijnsde ik naar Serena en duwde mijn neus even in haar wang. Ik had nooit gedacht dat het zo goed zou voelen om wakker te worden als een gezin.


    Serena Woods.
    Ik slaakte een hummend geluidje over de bijnaam die Harry me gaf, ik leunde iets naar achter en keek toe hoe Harry recht ging zitten en Puck in zijn armen nam. Een vertederend geluidje verliet mijn mond en ik zuchte gelukzalig. Een grinnik verliet mijn mond toen Puck aan Harry's vinger begon te sabbelen. Ik tuitte kort mijn lippen en schudde mijn hoofd. 'Echt niet. Het is veels te vroeg voor dit soort dingen, ik wil nog wel even slapen... Maar deze kleine meid moest me wakker maken, hè.' Grijnzend tikte ik met mijn wijsvinger op haar neus, waar het meisje vrolijk bij brabbelde. 'En ik weet zeker dat jij...' Halverwege de zin werd ik onderbroken door een gaap, ik had niet zoveel puf om te vertellen wat ik wilde zeggen. Ik murmelde een zacht geluidje en legde mijn hoofd tegen Harry's schouder aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte langzaam bij de woorden van Niall en hield verder mijn mond dicht. Ik bleef zijn reacties vreemd vinden. Hoe verdrietig hij gisteravond aan de deur stonden, hoe gemakkelijk hij er nu eigenlijk overdeed. De reactie van mi als er iets met Zayn zou gebeuren, wilde ik niet eens over nadenken, want zou dan echt tot alles in staat kunnen zijn. 'Vanavond zijn we in het bos te vinden als afsluiting van de verassing, maar verder word er inderdaad niets verteld. Maar als je wilt hou je het nog tegoed van ons.' Het was voor mijn doen vreemd dat niemand het plan wist. Normaal was er wel iemand bij wie ik mijn mond voorbij praatte. Een zacht gegrinnik verliet mijn mond en richtte me toen ook op Niall. Zayn was voor met dezelfde vraag, en had er niet veel meer aan toe te voegen. Ik keek even terug naar Zayn toen hij in mijn hand kneep en glimlachte. 'Trouwens wil je morgen anders vragen hoe het zit om alles te regelen?' Vroeg ik zacht, doelend op het gesprek van net.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Waar kan Mackenzie heen? En is Skyler overleden? Whuut..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    "Ik red me wel." Lieg ik, ze zouden eens moeten weten. Ik slik even en knik. "Veel plezier." Glimlach ik. Ik ben tot gister nooit goed geweest in liegen, maar nadat Skyler dood is gegaan knapte er iets. Vallen en opstaan, knokken en doorgaan. Ik loop naar Jayden en til hem op. "Ik heb niet zo'n trek, misschien moet ik maar gaan. Dan kunnen jullie zo snel mogelijk naar jullie verassing."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Curlies schreef:
    [Waar kan Mackenzie heen? En is Skyler overleden? Whuut..]


    {De gene die Skyler speelde is gestopt, dus hebben we er maar een aanrijding van gemaakt.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    {De gene die Skyler speelde is gestopt, dus hebben we er maar een aanrijding van gemaakt.}


    [Oh, verklaart alles. Kan Mackenzie naar Niall toe dan?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    [Oh, verklaart alles. Kan Mackenzie naar Niall toe dan?]


    {Euhh... Hij is nu nog bij Louis&Zayn, maar als ze daarna bij hem komt kan het wel^^}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    {Euhh... Hij is nu nog bij Louis&Zayn, maar als ze daarna bij hem komt kan het wel^^}


    [Kay, ik wacht wel even (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    [Kay, ik wacht wel even (: ]


    {Is goed^^}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    Ik wachtte nog steeds geduldig op het antwoord van Zayn terwijl Niall alweer antwoordde. 'We kennen je beter dan vandaag, om te zien dat je nu liegt, Niall. Hoe kan je er ineens zo gemakkelijk over doen? Je doet net alsof het je niets doet terwijl je normaal de gevoeligste van ons bent. Doet het je nu echt niets?' Vroeg ik en beet op mijn lip toen ik erg kreeg wat ik nu had gezegd. Op sommige momenten kon ik echt niets aan mijn woorden doen en kwamen ze vanzelf. 'Ja, dankjewel.' Zei ik zacht terwijl ik naar de punten van mijn schoenen keek. Bij de laatste woorden keek ik weer op met een licht verbaasde blik en zag dat hij Jayden alweer in zijn armen had. Het was niets voor hem om het eten over te slaan en dat betekende ook dat Niall zichzelf niet was. 'Alsjeblieft eet wat voor je gaat. De verassing kan best wel wachten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik verstijf als ik hem zo hoor praten. Ik draai mijn rug naar hem toe terwijl de tranen in mijn ogen springen. Ik bijt op mijn lip en zet Jayden neer. "Stop." Fluister ik, maar Louis hoort het niet en gaat door. "Alsjeblieft, stop." Smeek ik fluisterend. "Doet het je nu echt niets?" Sluit hij af. Ik draai me naar hem toe en kijk hem recht aan. "Meer dan je denkt." Fluister ik voor ik naar boven ren. Ik haal alles naar beneden in de logeerkamer. Ik trek alles uit de kasten en sloop de glazen beelden. "Meer dan je ooit zult weten!" Roep ik huilend. Ik trek het dekbed van het bed en haal alles van de vensterbank. Huilend val ik tussen de scherven. Het kan me niets schelen. Zelfs liegen lukt niet meer... Waarom accepteert hij het niet gewoon?! Ik sta langzaam op en zie al een streepje bloed langs mijn arm gaan, niet dat het me boeit. Ik kijk de kamer rond en zie dat ik letterlijk alles op de grond heb gekregen, nog voelt het niet goed genoeg. Ik laat me op het bed vallen en leg mijn hoofd in mijn handen. "Hoe kon je, Skyler, hoe kon je me alleen laten?" Snik ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    Ik had nog meer spijt van mijn woorden toen Niall zijn rug naar me toedraaide en wist dat er nu wel tranen in zijn ogen te vinden. Ik hoorde hem iets fluisteren, maar het was zo zacht dat het niet te horen was. Ik sprong van het aanrecht af en liep langzaam naar hem toe. Nu werd ik langzaam bang voor zijn reactie. Toen Niall zich omdraaide en me recht aankeek wist ik dat ik moest leren om toch mijn woorden voor me te houden. 'Niall' riep ik toen hij naar boven rende en een zucht verliet mijn mond. Met de geluiden die niet veel later van boven kwamen, liet me vertellen dat het echt niet goed ging en er waarschijnlijk nog heel weinig heel was. Ik rende naar boven naar de logeerkamer en zonder te kloppen gooide ik de deur open. Even keek ik met grote ogen van het zien wat er was gebeurd, maar op dit moment kon ik er niet boos om worden. 'Nialler, het spijt me. Ik had die woorden nooit mogen zeggen' zei ik zachtjes en bleef in de deuropening staan. Gewoon omdat ik niet verder durfde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer