• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    De grote ogen waar Zayn me mee aankeek, zei al genoeg. 'Dan is het goed' zei ik zachtjes en negeerde de manier waarop hij het zei. Ik kon er wel tegen op momenten dat het gebeurde, want het gebeurde toch niet vaak. 'Het maak niet uit. Je weet tenminste hoe je het goed moet maken.' Dat laatste voegde ik er niet veel later nog snel aan toe. Zayn had gelijk, want hij was toch nog rustig. Even keek ik rond en haalde vervolgens mijn schouders op. 'Geen idee.' Rustig liep ik door en keek af en toe naar achter. 'Een plek waar het rustig en iets stiller is' antwoordde ik. Dat zou wel een stuk handiger zijn dan dit hier.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Mijn adem piepten in mijn keel en ik zoende Serena ruw, toen ze me aan mijn krullen iets omhoog trok. Heel mijn lichaam tintelden en ik vroeg me af hoe ik het al die tijd had volgehouden zonder dit gevoel. Ik beet op haar onderlip en trok er aan. Heel het genot was in heel mijn lichaam te voelen, maar ik had nog net iets meer nodig. In een klap draaide Ik de rollen weer om, zonder ook maar uit Serena te komen. Nu gingen we even laten zien hoe je echt een tempo aannam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik
    Ik piepten. Ik wilde echt de zweer niet verpesten, maar ik voelde me behoorlijk vies en mijn shirt plakte aan mijn lichaam. Er leek maar geen einde aan het geloop van Louis te komen en al helemaal niet omdat hij zelf ook niet wist waar we naartoe moesten. Eigenlijk wilde ik nu gewoon naar huis. Maar dat zei ik niet. Voor het eerst in lange tijd waren we weer uit en dat wilde ik niet verpesten. Al moest Louis wel met wat leuks komen om me weer op te vrolijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik keek om naar Zayn met een vragend blik aan. Ergens had ik wel een idee waar het over zou gaan, maar wilde weten wat of hoe hij er verder over dacht. Uiteindelijk liep ik de toiletten maar naar binnen gezien ik het anders ook niet zo weten. Hier was het tenminste rustig en straks zouden we wel weer ergens anders naartoe gaan. Ik nam plaats op de wastafel en trok Zayn naar me toe. 'Oké, het is tijd om jou op te vrolijken en iets aan dat shirt te doen.' zei ik zachtjes en drukte een kus op zijn lippen. 'Maar wil ook wel weten wat jou gedachten zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haalde langzaam mijn schouders op, sloeg mijn armen rond Louis' lichaam, maar kwam niet te dichtbij, want dan zou hij ook vies worden. 'ik hou van bier. Maar niet zo.' zuchten ik zacht en streelde met mijn vingers langs Louis zijn kaak. Ik glimlachte klein en drukte een klein kusje op zijn lippen. Ik wist niet wat we aan mijn shirt konden doen. Ik wist alleen, dat als ik het nog lang zo aan zou hebben, ik ging gillen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik haalde mijn hand door Zayn zijn haar, waarna ik mijn armen ook om hem wilde heen slaan, maar het leek me op het laatste moment toch geen goed plan. 'Die woorden verbazen me niet. Waarom overkomt het een an ons altijd?' zei ik en sloeg daarna toch mijn armen om hem heen. Het maakte me niet uit dat ik dan ook onder het bier zat. Ik glimlachte even en trok een bedenkelijk gezicht om te verzinnen wat we aan het shirt konden toen. 'Er is een manier, maar daar zijn we het beide niet meer een, denk ik' zei ik bedenkelijk en keek Zayn aan. Nog altijd was ik wat aan het verzinnen, maar kon voorstellen dat het niet leuk was om zo rond te lopen. 'Wil je anders naar huis of niet?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Woods.
    Echt, het leek wel alsof alles wat om ons heen was te zien, aan het vervagen was of het lag gewoon aan het feit dat we beide al zolang geen seks meer hadden gehad en het dus nodig hadden. Ik gokte op het laatste. Ik slaakte een zachte kreun toen hij in mijn onderlip beet en er aan trok, automatisch trok ik met mijn vingers iets aan zijn krullen. Ik had mijn ogen voor een seconde gesloten, maar die ene seconde was voor Harry genoeg om de rollen al weer om te draaien, waardoor ik opniew onderop lag, niet dat ik er zoveel problemen mee had integendeel. Mijn benen klemde ik om zijn heupen en mijn handen belanden terug in zijn krullen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [zullen we anders langzaam naar bed gaan en de volgende dag laten beginnen? Dan kan iedereen verder. ;3]

    Zayn Jawaad Malik
    Ik glimlachte even toen Louis me uiteindelijk toch tegen zich aantrok. Liever samen vies, dan in je eentje. En ik stond wel goed zo, tussen zijn benen. Jongens die binnenkwamen keken even vreemd, maar hadden zoveel op, dat het ze verder niet interesseerde. 'Wat voor manier?' Waarschijnlijk iets met dat ik gewoon zonder shirt belanden. En dat ging ik inderdaad niet doen. Of ik moest nog wat meer drank op hebben. Dan waarschijnlijk wel. Maar dan kreeg hij meteen een helle striptease. Ik beet even op mijn lip. 'Alleen als jij het ook wil. Maar het liefst wil ik gewoon douche.' Gaf ik toe.

    Harry Edward Styles
    Ik hield ervan hoe Serena haar handen altijd door mijn krullen gingen. Mijn stoten waren kort, maar snel en diep. Ik hield haar heupen goed vast en hijgde tegen haar lippen aan. Dit ging echt niet meer lang duren. Mijn lichaam tintelde en de spanning op mijn buik was al aan het opspelen. Maar ergens wilde ik dat Serena eerst kwam. Ik wilde altijd dat de ander eerst kwam. Maar ik dacht niet dat, dat vandaag ging lukken. De spanning was te groot. Maar ik had wel een manier op Serena met me te laten komen. Vol drukten ik mijn lippen op die van haar. Trok mijn erectie uit haar. Maar hoe snel ik verdwenen was, was ik ook weer terug. De warmte die vrijkwam toen ik met volle kracht terug in Serena stoten, deed alle spieren in mijn lichaam samentrekken n met een kreun kwam ik klaar.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 22:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Is goed. Ik laat Eirwen 's nachts in bevalling gaan want ik ga 10 dagen weg en heb klotende wifi]


    Bowties were never Cooler

    Serena Woods.
    Mijn adem leek met de seconde sneller te gaan en ik wist gewoon niet meer waar ik alles moest zoeken. In de verte kon ik de sterretjes volgens mij al zien, als ik goed m'n best deed. Gretig zoende ik hem terug toen hij zijn lippen op die van mij drukte en mijn handen gleden af naar zijn nek. Ik hapte naar zijn lippen op het moment dat hij zich uit me trok en ook gewoon direct weer terug in me kwam, alsof hij er nooit uit geweest was. En dat was het enige wat hij nodig had, maar ook voor mij. Hem horen klaar komen was voor mij de druppel en nog geen seconde later verliet een harde kreun, misschien iets te hard, mijn mond en kwam ik letterlijk door de sterren te hebben gezien klaar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry dat ik niet met Liam heb gereageerd, druk en inspiratieloos. VoorAl doordat ik het te druk heb met stage waarbij ik het gewoon even niet meet weet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Is prima. Is het goed als ik zoizo morgen avond een post schrijf?]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Ik kuste Serena zachtjes, maar tijd om bij te komen hadden we niet. Het stil zijn was niet erg goed verlopen, en gehuil liet me zuchten. Als dot altijd zo ging. Al was het gelukkig niet onder de seks. 'Ik ga wel.' Glimlachte ik zacht. Ik kuste haar kort. Bevrijde mezelf uit haar en haar greep om mijn onderlichaam. Ik stond op en nam niet de moeite om iets aan te trekken. Ik liep naar Puck, die krijsend in heet bedje lag. 'Rustig meisje.' Fluisterde ik en stopte de speen die ze uit had gespuugd. Ik ging haar nu niet vastpakken, want ik rook zweet en seks. Zachtjes begon ik een slaapliedje te zingen en kon ik al snel weer terug naar mijn eigen bed, omdat ze weer sliep. Ik liep snel terug en kroop naast Serena.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik vind 't prima]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Serena Woods.
    Net als ik Harry liefdevol terug wil kussen, begint Puck te huilen. Gelukkig was het niet tijdens onze seks, maar het liefste had ik nog wel wat na genieten, zonder dat een van ons twee eerst het bed uit moest. Ik glimlachte en knikte. Een gaap verliet mijn mond en ik staarde Harry na, totdat hij de kamer uit was, voordat ik de dekens om me heen sloeg. Glimlachend luisterde ik naar Harry die Puck een slaapliedje aan het zingen was, bijna viel ik zelf ook in slaap. Ik gaapte nog een keertje en sloot mijn ogen alvast, als ik het bed naast me voel inzakken weet ik dat Harry terug is. Ik druk een kusje op zijn schouder, waarna ik mezelf tegen hem aannestel. 'Ik hou van je...' Mompel ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you