• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Woods.
    Ik beet op mijn lip en knikte. 'Ze weet toch wel dat jij haar op komt halen, hè?' Ik liet mezelf weer achterover in het bed vallen als Harry m'n gezicht los laat, voordat ik uberhaupt ook maar kon antwoorden, had Harry Puck al tussen mijn benen gelegd. Ik pakte haar bij haar armpjes en legde haar bij me op m'n buik. 'Dat is goed, mag ik een gebakken ei?' Dat had ik al veels te lang geleden gegeten en Harry kon het lekker maken. Glimlachend trok ik Puck nog iets hoger en drukte een kusje op haar voorhoofdje, misschien moest ik me minder druk maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik trok voor de verandering eerst en boxer aan en knikten. 'Komt eraan.' Ik liep de kamer uit naar beneden en zuchten. Ik wist eigenlijk niet wat de bedoeling was vandaag en met Hailey of Rosalie. Ik zou het wel zien. Ik pakten een pan, boter en eieren. Zetten de pan op het vuur en terwijl ik wachten tot deze warm was en het boter gesmolten was, pakten ik alvast twee bolletjes. Ik deed de eieren in de pan toen deze warm was en nu was het een kwestie an wachten en optijd de kaas en han erbij te doen. Zachtjes neuriede ik een liedje, terwijl ik in mijn hoofd al kleding bij elkaar zocht. Al snel was alles klaar en belegde ik de broodjes. En samen met twee glazen sinaasappelsap liep ik weer naar boven. Ik zetten alles op het nachtkastje en ging in kleermakerzit op het bed zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Dicht tegen Zayn aan lag ik weer rustig te slapen. De nachtmerries hadden plaats gemaakt voor leuke dromen en de glimlach op mijn gezicht werd dan ook onbewust breder. 'Knuffelbeer, niet kwijt, Zayn' glimlachte ik. Straks zou ik waarschijnlijk wel te horen krijgen dat ik praat in mijn slaap, maar het is onbewust. Ik had het zelf dan ook nog geeneens door tot iemand me erop aan sou spreken. Meestal hoorde ik dan ook een naam heel vaak naar voren komen en dat maakte me dan ook weer vrolijk.

    ( kort maar moet weer naar de les)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Woods.
    Ik glimlachte naar Harry en keek toe hoe hij de slaapkamer uit liep. 'Ga jij vandaag een beetje lief zijn voor mama? Ja?' Puck brabbelde wat en graaide met haar handjes in de rondte. 'Goed zo.' Ik grinnikte en duwde mezelf iets omhoog, ik merkte hoe Harry weer terug de slaapkamer in kwam en zette een dienblad op het nachtkastje. 'Lekker.' Ik legde Puck naast me neer en trok Harry aan zijn arm naar me toe, om een kusje op zijn lippen te drukken. 'Maar, nu moet je me wel even lief het dienblad aangeven, oké?' Een onschuldige grijns verscheen rond mijn lippen en ik wreef even over Puck haar buikje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( jullie mogen een nieuwe topic aanmaken als ik niet online ben (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Zianourryx -> Magicales)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik viel bijna voorover toen Serena me aan mijn arm naar haar toe trek, maar kan net op tijd mijn hand neerzetten. Ik gaf haar een kusje terug en grinnikte. 'Pff, verwent hoor.' grijns ik en druk nogmaals mijn lippen tegen die van haar, waarna ik toch het dienblad voor haar pak en deze op haar schoot zet. Ik ga weer in klaarmakerzit zitten en leg Puck tussen mijn benen. Het kleine meisje gaap en sluit haar oogjes als ik over haar buikje kriebel. Ik pak een glas en neem een slok om hem daarna terug te zetten. Ik keek weer op de klok en maakte mezelf alleen maar zenuwachtig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik viel bijna voorover toen Serena me aan mijn arm naar haar toe trek, maar kan net op tijd mijn hand neerzetten. Ik gaf haar een kusje terug en grinnikte. 'Pff, verwent hoor.' grijns ik en druk nogmaals mijn lippen tegen die van haar, waarna ik toch het dienblad voor haar pak en deze op haar schoot zet. Ik ga weer in klaarmakerzit zitten en leg Puck tussen mijn benen. Het kleine meisje gaap en sluit haar oogjes als ik over haar buikje kriebel. Ik pak een glas en neem een slok om hem daarna terug te zetten. Ik keek weer op de klok en maakte mezelf alleen maar zenuwachtig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Topic 6


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okeej Rosalie is nog steeds alone, wie wilt kan naar haar toekomen. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer morgen met Liam. Sorry dat ik zo weinig reageer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Is goed. Doe maar rustig aan]


    Bowties were never Cooler

    (Aangezien Ness haar internet problemen heeft)

    Niall James Horan
    Ik opende mijn mond om Mackenzie alles uit te leggen tot mijn mobiel weer trilde, als teken dat Zayn weer geantwoord had. Het komt er wel op neer, De kans om het goed te maken kreeg ik inderdaad niet, want wist dat je niet zou luisteren en voor Louis zou kiezen. Een eerste stap is dan ook dat je dat luistert naar beide verhalen en geen sorry. Zoals al eerder aangegeven dat je luistert naar alle twee de verhalen. Ik was erbij en wist dat je mij als schuldige zou zien, ook al is dat niet zo en ontken helemaal niets. Weet je wat, Zayn, misschien wel en misschien niet, maar het maakt niet uit. Je luistert toch niet naar mij, dus waarom nog de moeite om het proberen uit te leggen. Ik beet op mijn lip en opende toen een nieuw sms'je. Deze keer gericht aan Louis, Het maakte me niet uit dat Zayn bij hem was, want ruzie had ik toch al. Weet je Lou. Misschien word het is een keer tijd dat Zayn de echte jou leert kennen. Jij bent degene die altijd de waarheid verdraaid en overal met gemak onderuit komt. Hoe het echt zit komt niemand achter, zelfs nu blijkt dat weer. Ik zal je zeggen dat het me spijt van wat er is gebeurd, maar vertel de waarheid. Of ben je echt alles kwijt? Na dit ook, na even twijfelen, verstuurd te hebben klopte ik naast me op de bank. Als teken dat Mackenzie naast me moest komen zitten. Dit ook maar eens eens keer uitleggen.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 22:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Na iets wat voor mij tien minuten verder leek te zien, drong een nieuw geluid tot me door. Deze herkende ik vaag, en na even denken toch als mijn mobiel en werd langzaam weer wakker. Met moeite opende ik mijn ogen en keek Zayn aan. Een glimlach verscheen al snel weer op mijn gezicht en drukte een kusje op zijn lippen. Ik was blij dat ik altijd, of bijna altijd, naast hem wakker kon worden. Bij deze moest ik ook toegeven dat het een stukje beter ging na het slapen. Ook al was het niet heel lang. 'Zayn, wil jij even voor me kijken? Of hem aangeven' Vroeg ik zachtjes, doelende op mijn telefoon die net afging. Waarschijnlijk was het niet veel bijzonders, maar wilde het wel weten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Omdat ik het smsje van Niall las, had ik niet door dat Louis wakker was geworden. 'Blijf, maar liggen, ik doe het wel.' Ik drukte een klein kusje op zijn lippen en stapten uit bed. Louis zijn telefoon lag op de stoel, waar ook zijn kleding overheen hing. Aangezien Louis zelf vroeg of ik wilde kijken ontgrendelde ik zijn telefoon en zuchten toen ik de afzender van de sms zag. Ik kroop voorzichtig weer naast Louis, terwijl mijn ogen over de regels gleden. Mijn ogen werden groot en ik keek van de telefoon naar Louis en weer terug. 'Zeg me dat Niall is doorgedraaid.' Ik keek Louis onderzoekend en en duwde de telefoon onder zijn neus. 'De echte jou leert kennen? Niemand die weet hoe het echt zit?' herhaal ik de worden uit het smsje. Ik snapte het niet. Als iemand Louis kende, was ik het wel. Toch?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''