• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Als ik Louis' stem hoor breek ik opnieuw. De jongen waar ik op heb gebouwd, heeft me nu ookal laten stikken... "Ik heb niks aan sorry." Fluister ik schor terwijl ik hem voor de tweede keer recht aankijk. Ik sta op en loop langzaam naar hem toe. Tot ik voor hem sta, nu moet hij me wel aankijken. "Ik heb helemaal niks aan sorry." Komt er schor uit mijn keel. "Hoe kon je Lou? Geef je dan echt niks om me? Ben ik dan zo vreselijk, zo achterlijk? Zo dom dat ik geen gevoelens heb?" Vervolg ik. "Je hebt het fout, Louis, je hebt het hélémaal fout." Ik zet een laatste stap naar hem toe, we staan face-to-face. Als Lou een kleine stap naar achter zet geef ik hem een zetje. "Ik ben anders, ik ben niet zoals Zayn of Harry, ik sta niet sterk."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Naomi's internet beslotvuit te vallen...
    Louis William Tomlinson
    Ik had hele erge spijt van mijn woorden, maar dat zal voor Niall nu moeilijk in te zien zijn. Al zal ik er alles aandoen om dat te laten doordringen. 'Ik weet het, Nialler, maar wil dat je wel weet dat het me echt spijt.' Zei ik zacht en vond het moeilijk om hem recht in zijn gebroken blik aan te kijken. 'Geef me een kans om het goed te maken.' Zei ik zacht. En keek hem met moeite weer recht aan. 'Je weer dat er dingen uit mijn mond komen zonder eerst na te denken. Je weet dat je net zo belangrijk bent als de andere drie. We willen je helpen, ik wil je helpen, maar het gaat moeilijk als je -je zo opstelt.' Met elke vraag zette ik angstig een stap naar achter, maar zonder succes aangezien hij ook steeds een stap naar voren zette. Uiteindelijk gaf ik het op en bleef stil staan. 'Je hebt gelijk en ik had het moeten inzien.' Het moment dat hij stilstond, zodat we face- to-face stonden, zette ik toch een klein stapje naar achter. Voor ik het doorhad is de grond onder mijn rechtervoet verdwenen en wilde een stapje naar voren zette. Maar door het zetje van Niall, verloor ik mijn evenwicht. Ineens lag ik op de grond, onderaan de trap.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Sorry dat ik niet reageer. Zit momenteel in een rotsituatie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Mackenzie kan langskomen bij Louis, Zayn&Niall}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Just a moment.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    nessje schreef:
    {Mackenzie kan langskomen bij Louis, Zayn&Niall}


    ( I agree. Misschien is het handig om te doen dat de deur op een kier staat ofzo, aangezien het moeilijk is om nu open te doen x'D)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Waar zijn ze eigenlijk? XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Waar zijn ze eigenlijk? XD]


    ( Bij Louis thuis.
    Zayn staat nog in de keuken, Niall boven aan de trap en Louis ligt een soort van bewusteloos onder aan de trap.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Stap voor stap, zetje na zetje lopen we naar achter. Als Louis de laatste stap zet geef ik hem per ongeluk een duw waardoor hij valt. Zonder dat ik het besef ren ik achter hem aan. Ik laat me op mijn knieën vallen en kijk naar Louis. Hij reageert niet. "Lou! Louis, please!" Ik geef hem zachtje klappen maar het helpt niet. Huilend kijk ik naar Louis. Hij heeft gesloten ogen en reageert nergens op. "Please, Louis, please open je ogen." Smeek ik terwijl ik hem weer een paar klapjes geef.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en stapte met tegenzin uit bed. In een rap tempo rende ik naar beneden en was aangekleed in een grote sweater en simpele skinny jeans. Ik pakte een cracker en deed die in mijn mond om zo de TV aan te doen met de afstandsbediening. Niks interessants. Ik pakte mijn jas en sneakers en liep naar buiten. Zuchtend keek ik om me heen en pakte mijn telefoon. Ik verveelde me en wilde ergens heen. Misschien één van de bandleden? Louis? Niall? Weet ik veel. Ik liep richting het huis van Louis, alleen maar omdat ik wist waar hij woonde door Liam. De deur stond op een kier en ik opende die langzaam. Mijn ogen werden groot en keek naar Louis die niet bewoog op de grond. ''Wat is hier gebeurd?'' fluisterde ik.

    [Niet echt goed/realistisch, maar ik moet van de computer en op mijn telefoon typen is een hell.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    Ik kijk op van Louis naar Mackenzie. "Ik... Ik..." Stotterend kijk ik naar Mackenzie. "Het... H-" Ik sta op en loop langs haar heen. Ik til Jayden op en loop terug. Zonder verder iets te doen ren ik het huis uit. "Het spijt me." Fluister ik terwijl ik richting mijn huis ren. Hoe kon dit ooit zo fout gaan? Ik open de voordeut en zet Jayden in zijn box en val huilend op de bank. "Het spijt me heel erg."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek toe hoe Niall iets probeerde te zeggen en toen met Jayden in zijn handen weg te rennen. "Ik ga wel even achter hem aan." Mompelde ik en rende snel achter Niall aan. Hij ging zijn eigen huis binnen en onopgemerkt sloop ik naar binnen. "Niall, wat is er allemaal gebeurd? Ik wil je helpen." Fluisterde ik zacht en keek hem aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hoe kan Louis van de trap vallen? ze stonden in de logeerkamer. en sorry dat ik gister niet gereageerd heb en vandaag, maar was gister visite en ben pas net wakker, omdat ik vannacht een groot feest had.]

    Zayn Jawaad Malik
    Ik had hier geen zin in. dat gezeik allemaal. Ik gooide mezelf op de bank neer en sloot mijn ogen. Louis moest dit maar oplossen hoor. Maar ik schoot meteen recht na een harde knal. Zou hij nu werkelijk nog meer kapot maken. Ik liet me weer zakken, maar toen ik opeens twee stemmen horde en er eentje sowieso niet bij Louis horden, stond ik op. Ik wilde mijn mond opentrekken, totdat ik Louis onder aan de trap zag liggen en ik Mackenzie nog net de deur uit zag rennen. omg, wat hadden ze gedaan. Ik zak op mijn knieen naast Louis neer, terwijl de tranen in mijn ogen prikten. Ik pakten Louis gezicht tussen mijn handen beet, terwijl de tranen nu over mijn wangen liepen. Ik wist niet wat er gebeurt was, maar ik wist dat het iets met Niall te maken had. en als hij echt zo laf was om nu weg te rennen, terwijl Louis er zo bijlag. dan kreeg ik hem nog wel. 'Boo.' fluisterde ik zachtjes en duwde mijn gezicht tegen de zijne. Ik wist even totaal niet meer wat ik moest doen. Mijn lichaam trilden en niet alleen van angst. ik was woedend. ik stond echt op het punt Niall ook achterna te stormen en ik zou echt niets van hem heel laten. Maar ik bleef bij Louis. Ik bleef altijd bij Louis, wat er ook gebeurden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    'Dat ik wat?' Vroeg ik en wreef met mijn wang langs Serena haar voorhoofd, toen ze haar hoofd op mijn schouder had gelegd. Ik wilde ook best nog wel slapen, maar ik was nu wel klaarwakker en daarbij had ik over een paar uur die afspraak met Rosalie. En ik moest toegeven. Daar was ik best zenuwachtig voor. Wat nou als ze zich had bedacht en ze helemaal niet meer wilde dat ik Hailey zou zien. We moesten sowieso een dna test doen om het zeker te weten. Al vertelde mijn hart de waarheid al, wanneer ik de kleine meid zag. Net als bij de kleine meid in mijn armen. Ik kon me nog maar moeilijk voorstellen dat ze pas drie dagen oud was. 'Wees je een beetje lief voor mama vandaag.' Ik kriebelde even over haar buikje heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    [Hoe kan Louis van de trap vallen? ze stonden in de logeerkamer. en sorry dat ik gister niet gereageerd heb en vandaag, maar was gister visite en ben pas net wakker, omdat ik vannacht een groot feest had.


    ( Ik denk dat het makkelijker is om de eerste twee reacties van deze pagina terug te lezen, want de uitleg zal moeilijk worden. Maak niet uit en het is begrijpelijk, maar nogmaals gefeliciteerd ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer