• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Dankjewel. Wil jij jou haar ook in een andere kleur? Hm, zwart met een diep roze dip-dye zou jou wel mooi staan..' praatte ik door. 'Tenzij je niet wilt. Je kan altijd naar me toe komen als je iets nieuws wilt' glimlachte ik en ik tilde Mackenzie op mijn rug. 'Taxi eetkamer' zei ik en als een auto rende ik de keuken uit, door de eetkamer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan. 'waar qil je aan weken conditie spieren?' ik dacht na 'eigenlijk wel allebei. Mijn conditie is belaberd ondat ik lui ben en tsja spieren heb ik niet bepaald" ik glinlach. En afvallen vult mijn hoofd bij maar dat zei ik niet.

    Macjenzie

    Ze vraagt of ik ook wil en denk na. Misschien is dat wel mooi' glinlach ik.. Ibeens tikt ze ne op en rent naar de eetkamer waaedoor ik het uit gier van de pret


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    'eigenlijk wel allebei. Mijn conditie is belaberd ondat ik lui ben en tsja spieren heb ik niet bepaald" zegt hij met een glimlach. Ik knik en kijk even rond. 'Je kan beginnen met die loopband?' stel ik voor. Zelf laat ik me vallen op een bankje waarboven een groot halter zit. Ik begin het gemakkelijk te tillen en kijk even naar Niall...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Glimlqchend knik ik een personal trainer. Niet verkeerd. Als snel zweet ik van de inspanning.
    Na een korte tijd begin ik al te hijgen van mijn belabberde conditie. Voor mijn ogen zie ik zwarte sterretjes maar ik ga door

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 16:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik leg mijn halter weer neer in de houders en ik laat me rechtop zitten. Ik dep mijn hoofd af met een handdoekje en kijk naar Niall. 'Je mag stoppen hoor. als het niet gaat. Dat is alleen maar goed.' lach ik...


    El Diablo.

    [Iemand voor Alex?]


    Bowties were never Cooler

    Cher Lloyd

    Ineens kreeg ik een idee waardoor ik ineens stil stond. 'JIJ GAAT LEREN RAPPEN!' riep ik uit. Als een gek begon ik weer te rennen, en kwam aan de andere kant van de eetzaal aan. 'Eens kijken. Nee, te moeilijk. Te langzaam' mopperde ik in mezelf. 'Perfect. Dankjewel!' zei ik tegen mezelf. 'Jij gaat nú Superbass van Nicki Minaj rappen' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( ik kon gister niet op q)

    Mackenzie
    Ineens roept Cher dat ik ga rappen en rent naar de andere kant. Ik grinnik zachtjes .' super bass van nicki' roept ze en vrolijk knik ik. " jaaaaaa' grijnznend jijk ik haar aan.

    Niall Horan
    'ala het niet nier goed gaat moet je stoppen' " het gaat goed ompel ik ik ging me niet laten kennen en ging door


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    'het gaat goed' mompelt hij en ik knik maar even. Als hij het zegt
    Ik plof neer op de grond en begin met sit-ups...


    El Diablo.

    Alexander William Gaskarth
    MacKenzie ging weg en ik was weer alleen. Ik was moe. Een korte geeuw verliet mijn mond. Op dat moment kwam er een zuster binnen. "Kom maar even mee, Alex." Ik stond op en slenterde met haar mee naar een klein kamertje waar ik op een bed moest gaan liggen. Ik raakte in paniek toen ik werd vastgezet. "Wat is er aan de hand?!" piepte ik. De zuster begon een sonde aan te leggen. Ik probeerde tegen te sputteren, maar het mocht niet baten. Ik zakte ik een paniekaanval. Ze zette alles goed vast en lieten me gaan toen de aanval weer over was. Ik kon er nu niks aan doen, ik kreeg eten en medicatie binnen of ik nou wilde of niet. Ik liet mezelf op het bankje vallen waar ik mijn gitaar bij had laten staan en ik begon te spelen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik zie wazig hoe hij gaat zitten en ik dwing mijn voeten door te gaan.
    Binnen een paar seconden voel ik hoe mijn lichaam het te moeilijk heeft door te weinig energie en ik voel hoe alles in elkaar zakt.
    Het enigste wat ik zie is zwart en ik voel hoe ik hard van het ding af val en op de vloer terecht kon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Het is heel erg makkelijk. Gewoon doen' lachte ik. Ik begon het voorstukje te rappen, en keek daarna Mackenzie aan. 'Nu jij' grijnsde ik. Afwachtend keek ik haar aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie FOy
    "Het is heel erg makkelijk, gewoon doen" lacht Cher en ik grinnik. Zij had makkelijke praten, ze zong zelf ik niet. Ik hoorde dat ze het voorstukje rapte en kek me aan. "Nu jij" grijnsd ze en afwachtend kijkt ze me aan. Ik dacht even na over de tekst en begon te rappen. Voor mijn gevoel faalde het nogal behoorlijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Drie keer raden welke foto ik tegen kom. Klik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hahha, nice. lol hoe zou dat zijn als mackz gaat rappen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan