• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Nu ik!' riep ik uit voordat Justin weer begon. 'Give away a few Mercedes, like here lady have this. And last but not least grant somebody their last wish. It's been a couple months since I've single so. You can call me Cher Claus minus the Ho Hos' Ik lachte erna en gebaarde naar Selena dat zij nu moest. Zelf bespeelde ik geen instrument, wat ik wel wilde leren. Niall of Justin zouden mijn leraren kunnen zijn. Trouwens, wanneer begonnen alle vakken hier? Morgen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Ik schrik even als de stem van Cher roept dat zij wilt, whoops iets te veel in gedachte geweest. ''Give away a few Mercedes, like here lady have this. And last but not least grant somebody their last wish. It's been a couple months since I've single so. You can call me Cher Claus minus the Ho Hos' Rapte ze en ik glimlach, ik snapte nog steeds niet dat Cher niet in de finale stond. Ze was keigoed, tuurlijk de finalisten ook hoor maar nog.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Toen was het dood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zullen we anders doen dat het de volgende dag is?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NIEUWE Dag!!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga zo meteen naar Ierse Dans, dus over ongeveer een ander halfuur reageer ik weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [okidoki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Met een zucht deed ik mijn open. Ik deed geen moeite om de hut rond te kijken, en kroop eruit. Strompelend liep ik naar de badkamer en keek in de spiegel. Als eerste: Mijn haar. Snel kleedde ik me om, dacht even om de stijl en deed toen mijn haar weer eens in een andere stijl. Met een glimlach liep ik de badkamer uit en besloot maar naar de eetkamer te lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ben druk met mondelingen bah.....
    Mackenzie Foy
    Ik word kreunend wakker van de hoofdpijn. Damit ik had bar en bar slecht geslapen. Mijn haar laat ik zoals het is en ik trek een dikke trui en joggingsbroek aan. Geeuwend liep ik op mijn sloffen de eetkamer in. "Morgen" mompel ik naar Justin en plof op een stoel.

    Niall James Horan.
    Huilend schrik ik alweer uit een nachtmerrie over Zayn wakker. Trillend kijk ik rond en zie dat er al twee bedden weg zijn. Snel trek ik de trui van Zayn aan die me wat gereust steld en loop zonder naar me zelf tek ijken de eetkamer in. Niet dat ik wat ging eten maar ik moest ergens heen. In het raam zag ik mezelf, mijn haar stond alle kanten op, mijn gezicht was bleek en ik had rode ogen van het slechte slapen en van de nachtmerries waardoor ik huilend wakker schrok


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik draai de douchekraan dicht en stap de douche uit. Ik droog heel snel mijn haar en mijn lichaam en doe mijn boxer en joggingbroek aan. Ik kijk in de spiegel en doe snel mijn haar goed met gel. Ik kijk weer naar de spiegel en grijns even. Ik loop in de ochtend altijd zonder shirt. Ik trek nog snel mijn nikes aan en loop naar de eetkamer. 'Sup' mompel ik en plof ergens neer....


    El Diablo.

    Mackenzie FOy

    De deur gaat weer open en Grant komt met nattig haar en ontblotend boven lijf naar binnen. Mijn ogen worden groot en mijn mond valt open, als ik merk dat ik staar wend ik beschaamd mijn blik af. "sup" mompeld hij. "goede morgen. 't gaat wel op een barstende hoofdpijn en misselijkheid na dan. Heb je lekker geslapen?" Mijn maag trekt even samen maar ik weet alles binnen te houden. Ik keek even rond en mijn blik bleef hangen op Niall, de arme jongen, hij zag er letterlijk nie t uit.

    Niall James Horan.
    Langzaam draai ik om als ik iemand hoor vragen heo het gaat. Ik zie Grant in joggingsbroek en ik staar naar hem. Zijn buik, hij had een goddelijk lichaam... Eentje zoals Zayn, die niet voor mij was bestemd, de buik en Zayn. Je zag zijn spieren en geen grammetje vet, en het was bruinig net als bij Zayn. Ik kon niet eens in mijn gedachte zonder Zayn zijn. Na een tijdje keek ik even naar mijn buik, wit, bleek, vet, dik. Waaren de eerste worden die in me opkwamen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik glimlach even naar Mackenzie en werp een blik op Niall. Ik weet wat er was gebeurd, arme jongen... Als we in Glee een One Direction liedje coverden kreeg ik meestal Zayn's solo, of het hele nummer natuurlijk... Ik vis een spiegeltje uit mijn zak en kijk even naar mijn tanden. Hmh, nog steeds parelwit. Ik was trots op mijn tanden, mensen zeggen altijd dat ik een prachtige lach heb... Ik grinnik even en haal een hand door mijn haar...


    El Diablo.

    Mackenzie FOy
    Ik glimlach terug en het bloed stijgt naar mijn wangen. Met een zucht neem ik het pilletje in met een grote slok water. Ik zag hem naar Niall kijken en schiet zacht in de lach als Grant een spiegeltje erbij pakt en met een hand door zijn haar gaat. Damn hij was echt knap. Nee Mackenzie hij is veelste oud, je bent dertien! zeurt een stem in mijn hoofd. Ik besloot een crackertje te eten zodat ik toch iets op had. Met een zucht pak ik een droog crackertje en eet het langzaam op.

    Niall James Horan.
    even voel ik een blik op me hangen. zuchtend ga ik aan tafel zitten om toe te kijken "Lekker geslapen?" mompel ik maar net verstaanbaar. Ik was blij dat hij op mijn bed sliep en niet die van Zayn. Hij had tenmiste begrip, het was vast raar voor hem dit alles maar hij begreep het en dat was lief van hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    "Lekker geslapen?" hoor ik Niall vragen en ik knik. 'Jij?' vraag ik en laat mijn blauw-groene ogen opkijken van het spiegeltje. Ik stop hem weg en kijk naar Niall die naast me zit en glimlach maar wat.


    El Diablo.