• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [naawhhh poor you.ugh heb vandaag geleeft op paracetamols-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan
    Ik hoorde Liam zacht lachen en merk dat hij naar me keek. Ik besloot snel dat ik met hem wou praten en ik sta uit. "Liam kan ik even praten?" ik stond te wiebelen op mijn benen.. Liam had hier veel meer ervaring mee Daniëlle en Mackenzie. Ik niet ik heb hiervoor alleen Amy gehad maar na drie maanden was het over. "Lee-humm" mompel ik ietswat geïriteerd en ik kijk hem even hopeloos aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte, oké, maar ik was bijna de hele tijd misselijk. Vertederd keek ik Demi en Niall aan, ze waren echt schattig samen - dat moest ik gewoon toegeven. ''Maar ik ben de hele tijd misselijk en ik meen het.'' mompelde ik zacht. Het was nou niet echt een pretje om zwanger te zijn, want er waren nogal veel symptomen van het zwangerschap. ''Weet je, Zayn is zo alleen. Het is gewoon een stelletjesprogramma.'' grinnikte ik en drukte een korte kus op zijn lippen. Iedereen was een stel, Niall en Demi een bijna stel dan.

    [Ik loop weer bijna op schema voor school^.^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ben even koken. Vanaf morgen komt mijn opa mijn zusjes en broertjes elke dag overal heenbrengen et cetera. Ook blijft mijn oma ook elke dag mee eten. Ze zijn echt heel lief]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    [Ben net thuis, één of andere enge vent zat naast me in de trein. Had de neiging om hem te meppen met mijn telefoon. En dan had je nog de vrouw tegenover me, die de hele tijd naar m'n haar keek]


    [Heb je raar haar dan? ;p]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis Tomlinson

    'Ik heb jou ook gemist, Lou. Niet meer zomaar weggaan, goed?' Harry tekend cirkeltjes op mijn rug en ik glimlach kleintjes als hij mijn voorhoofd kust. 'Belooft, in iedergeval niet zonder jou oke?' Ik ga met mijn vingers door zijn krullen en luister mee naar de verschillende gesprekken die er ontstaan zijn doordat de groep zo bij elkaar zat. 'Wie kookt er vanavond?' Vraag ik me hardop af en kijk de groep rond voor ik me op Harry richt.

    Douglas Booth

    Morgen was Penelope haar herauditie en hier na zouden de rollen verdeeld worden. Dat ze één rol kreeg in de film wist ik al maar welke dat was de vraag. Je had een van Julia haar dienstmeisjes een familielid van Romeo en nog kleinere rollen zoals dorpeling die meer op de achtergrond figureerde. En dan had je ook nog een de rol van jawel: Julia. Ik hoopte stiekem dat ze die kreeg maar je wist het maar nooit. Er waren veel bekendere actrices uit op die rol dus de kans werd wel steeds kleiner.

    [Ze heeft nieuw haar. Brookie is naar de kapper geweest. Nu heeft ze nog altijd haar zwarte haar, maar dan in een hanenkam en de bovenkant is roze, haha. Typisch Brookelle. Het staat haar wel heel erg mooi]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Zaynieboo schreef:
    [Ze heeft nieuw haar. Brookie is naar de kapper geweest. Nu heeft ze nog altijd haar zwarte haar, maar dan in een hanenkam en de bovenkant is roze, haha. Typisch Brookelle. Het staat haar wel heel erg mooi]


    [Dat is zo cool ;D echt niemand die ik ken heeft dat ._. al wil ik wel kleuren highlights in mijn haar xd ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Bedankt (: Godzijdank kon het met mijn haar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Haha, bij mij zou het namelijk niet staan. Heb nogal bolle wangen ;/ Highlights in paars, blauw etc zijn wel leuk (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Penelope Charlotte Stone.
    Terwijl ik naar de gesprekken luisterde, maakte ik me stiekem toch wel zorgen over mijn auditie morgen. Het was mijn laatste auditie voor de rollen verdeeld werden en ik hoopte zo erg dat ik erbij zou zitten. Er waren een hoop beroemde actrices die ook auditie deden en mijn kans werd steeds kleiner. Eigenlijk had ik al uit mijn hoofd gezet dat ik de rol van Julia zou krijgen. Wie koos mij nou boven een beroemde, goedbetaalde actrice die voor zoveel meer kijkers kon zorgen dan een beginnende actrice zoals ik? Waarschijnlijk zou ik, als ik ook maar een rol zou krijgen, een rol krijgen als dorpeling, die misschien maar in twee scènes voorkwam en maar een zinnetje mocht zeggen. Maar ik zeurde niet en ik zou alles geven morgen. Een kleine zucht rolde over mijn lippen en ik kroop wat dichter tegen Douglas aan. Wat er ook gebeurde met mijn auditie, ik zou Douglas steunen, wat er ook gebeurde. 'Doug?' fluisterde ik zachtjes tegen zijn borst. 'Ik ben echt bang voor morgen...' Mijn aparte ogen gleden over zijn gezicht en bleven haken bij zijn ogen. 'Ik wil het zo graag, ik ben echt bang dat ik het verpest.'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 21:18 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Trouwens, ik dacht dat het bij mij ook niet zou staan. En jij bent kei schattig, Marielke, dus jij hoeft niks aan je haar te doen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ben gewoon niet schattig ._. Ik heb al highlights, het lijkt nu op een dip-dye door mijn uitgroei haha :') ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Het is allebei heel mooi, dat weet ik zeker]

    Liam James Payne

    Geïrriteerd keek ik naar Niall. Met een zucht knikte ik en zette Mackenzie van mijn schoot af. Ik trok Niall mee aan zijn arm naar binnen en sloeg mijn armen over elkaar. 'Wat is er?' vroeg ik hem. Ik kon me niks bedenken waarom Niall weg wilde van Demi. Oké, heel veel redenen eigenlijk om ik wist dat Niall nogal onzeker was maar hij zou haar niet ontlopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik kijk hem ietswat paniekerig aan "Liam wat moet ik doen??" wanhopig lat ik me op een van de stoelen vallen. Ik sloeg een gefrustreerde kreet "Ik weet nu al dat ze me een vreetzak gaat vinden. Het is zo moeilijk om niet te eten" ik kijk Liam hopeloos aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan