• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Douglas Booth

    'Ja, ik kon je niet vinden,' Zegt ze lachend en drukt haar lippen op die van mij. Ik glimlach tegen haar lippen aan en kus haar zacht terug. wanneer ik haar los laat ga ik in een stoel zitten en trek haar op mijn schoot. 'Ik stond onder de douche.' Glimlach ik en strijk een pluk haar uit haar gezicht. 'Dus vandaar ook mijn natte haar.' Ik ga er met een hand door heen en kijk de groep een beetje rond.

    [Iedereen is zo'n beetje bij het zwembad]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dat dacht ik al wel, maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid. :'D]
    Harry Styles.
    Ik werd terug wakker van de vele geluiden die ik beneden hoorde, ik knipperde een paar keer met mijn ogen, zodat ze aan het licht gewend waren. Met mijn hand taste ik naar links, waar geen Louis lag, helaas. Maar misschien was hij wel beneden. Ik gooide de dekens van me af, om kreunend als een oude man uit het bed te komen. In de badkamer gooide ik een beetje water in mijn gezicht, voordat ik naar beneden slofte. Al het rumoer kwam vanaf het zwembad, waar ik, god zij dank, Louis ook zag zitten in een van de stoelen. Het liefste rende ik direct op 'm af, maar mezelf beheersend, gewoon doen alsof er niets aan de hand was, liep ik naar buiten. 'Goedemiddag,' een grinnik verliet mijn mond. 'En niemand komt mij even vertellen dat jullie hier een gezellig feestje hebben? Oh, en Liam, nog sorry van vanochtend, dat was niet mijn bedoeling.' Een flauwe glimlach speelde rond mijn lippen, waarna ik me richtte op de nieuweling. Demi Lovato. Ik wist eigenlijk niet dat er nog nieuwe mochten komen. Heel charmant, stak ik mijn hand naar haar uit. 'Harry Styles.' Natuurlijk zou ze mijn naam wel weten, maar omdat het netjes is...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    Douglas glimlachte tegen mijn lippen en kuste me zacht terug. Hij liet me los en liet zichzelf in een stoel zakken, waarna hij mij bij hem op schoot trok. 'Ik stond onder de douche,' glimlachte hij en streek een pluk haar uit mijn gezicht. 'Dus vandaar ook mijn natte haar.' Hij ging er met een hand doorheen en keek de groep een beetje rond. Ik haalde mijn schouders op. 'Dat maakt het duidelijk.' Ik duwde mijn neus tegen zijn nek aan en drukte een kusje op zijn huid. 'Je ruikt ook lekker,' fluisterde ik in zijn oor.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Zayn, zo stop je nooit met roken. Ik dacht dat je het zelf wilde' mompelde ik. Vertederd keek ik naar Penelope en Douglas. Ineens kwam Harry er ook bij. 'Jeey, met z'n allen' juichte ik. 'En niemand komt mij even vertellen dat jullie hier een gezellig feestje hebben?' Klonk Harry's stem. 'Sorry, Hazza. Vergeten' grinnikte ik. 'Oh en Liam, nog sorry van vanochtend, dat was niet mijn bedoeling' verontschuldigde Harry zich. 'Nee, het geeft niks' glimlachte ik. Ik legde mijn armen rond Mackenzie heen en legde liefdevol mijn handen op haar buik, waarna ik een kus op haar wang drukte. 'Alles nogsteeds goed?' fluisterde ik in haar oor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik ben eigenlijk best moe maar we waren eindelijk allemaal bij elkaar en iedereen had het gezellig dus dacht ik er niet aan weg te gaan. Ik steek mijn handen uit naar Harry en maak een moeilijk geluidje als ik er niet bij kan. 'hazza' zucht ik. Wanneer hij bij me komt zitten haal ik opgelucht adem en begraaf maar gezicht voor een kort moment in zijn nek. 'ik heb je gemist.' fluister ik als Niall ons beide een glas cola geeft.

    Douglas Booth

    Ik vind het fijn haar zo dicht bij me te hebben. Als ze zegt dat ik lekker ruik glimlach ik kort naar haar. 'dankje. Ik draag diesel' antwoord ik en speel afwezig met haar vingers. We hadden eigenlijk nog niets officieel gemaakt ookal voelde dat wel zo. Ik druk kusjes op haar vingers en praat dan weer wat meer mee met de andere.  Ik voelde met Niall mee. Zelfs ik weet dat Demi zijn crush was. Ze leek hem aardig te vinden dus dat was al een plus punt.

    Harry Styles.
    Glimlachend kruip ik bij Louis op de stoel als hij zijn handen naar me uitstrekt. Mijn armen klem ik om zijn middel en een zachte giechel verlaat mijn mond als hij zijn gezicht in mijn nek begraaft. 'Ik heb jou ook gemist, Lou. Niet meer zomaar weggaan, goed?' Ik drukte een liefkozend kusje op zijn voorhoofd en maakte met mijn vingertoppen cirkeltjes over onderrug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Haha, ondertussen is iedereen een stel, of in Niall's geval bijna-stel, zit Zayn daar in z'n eentje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    'Dank je. Ik draag Diesel,' antwoordde Douglas, nadat hij kort naar me geglimlacht had. Afwezig speelde hij met mijn vingers en drukte er kusjes op. Ik liet hem doen en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan, terwijl ik luisterde naar de gesprekken in de kamer. Ook mij viel het op dat bijna iedereen een stelletje was. Aan Niall's gezicht was overduidelijk te zien dat hij Demi leuk vond. Als fan wist ik dat er roddels waren geweest dat de twee gedated hadden, maar ik had er nooit meer over gehoord. Douglas en ik deden wel alsof we officieel wat hadden, maar eigenlijk was het helemaal niet zo. Ik durfde er eigenlijk niet naar te vragen, bang dat hij me af zou wijzen. Mijn ogen gleden over zijn gezicht en ik glimlachte licht, waarna ik de kamer weer doorkeek.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall Horan.
    Ik begin dom te grijnzen als ze naast me gaat zitten en bedankt vkor de koekjes en drinken. Snel laat ik mijn blik over mijn glas gaan.'ehm iemand anders wat te drinken of koekjes?' bied ik aan . De jongens wisten nu vast al dat ik mijn best deed om heet niet in een keer te verslinden. Snel neem ik een slok en kijk even naar de koskjes. Ik houd Demi de rol voor zodat ok er ook nog een kan pakken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en zag dat Demi Lovato was aangekomen. Euhm, serieus? Hoeveel mensen komen er nog, althans, Niall is tenminste wel blij nu. Liam tilde me op en trok me op zijn schoot. Ik zag dat Niall verlegen werd. Zayn was nu weggegaan om een pakje sigaretten bij iemand te bestellen. Die gek ook, dan help ik hem niet. Zo’n groot probleem was het eigenlijk niet. Ik drukte een kus op Liam’s lippen en grijnsde. ‘’Wel, je bent er nu. Heb je wat gemist van het programma?’’ vroeg ik aan Demi. De meeste mensen wisten wel dat ik zwanger was, het was nog raar om het te vertellen. Ik knikte bij de vraag van Liam en legde mijn hoofd op zijn schouders. "Ja hoor." mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 16:02 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    Als een gek rende ik naar de voordeur en trok hem open waar ik Danny in een knuffel trok. 'Dankje!' jammerde ik blij en ik pakte de sigarettenpakjes uit zijn handen. 'Geen zorgen, ik kom ze wel elke week brengen' grijnsde hij. 'Ik maak het geld naar je over' beloofde ik hem. 'Ik moet gaan' zei hij met een grijns. 'Wacht! Hoe is het met Perrie?' vroeg ik. 'Slecht. Ze is nogal down' zuchtte Danny. 'Zeg haar dat ze gewoon verder moet gaan, en doe de groeten aan Leigh-Anne, Jesy en Jade' zei ik. Ik zei Danny gedag en sloeg de deur dicht. Al meteen rende ik weer naar buiten. Daar negeerde ik iedereen en stak één sigaret aan. Ik nam een trekje en blies de rook met een grijns uit. 'Eindelijk' zuchtte ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    (aangepast.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall horan.

    Ik kan mijn honger uit eindelijk niet meer bedwingen en eet snel de rest op. Na vijf minuten is de rol al leeg omdat ik zo netjes mogelijk wou overkomen en niet als iemand die alles naar binnen schranste. Ik voelde mijn wangen weer rood worden, wat moest ze wel niet denken. Verward laat ik mijn hoofd tegen de hoofdleuning van de stoel aangaan. Shit we sliepen nog op een kamer met zijn alle ook en Demi hoorde daar ook bij....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben net thuis, één of andere enge vent zat naast me in de trein. Had de neiging om hem te meppen met mijn telefoon. En dan had je nog de vrouw tegenover me, die de hele tijd naar m'n haar keek]

    Liam James Payne

    'Mooi zo. Als je misselijk of iets bent moet je het meteen zeggen' zei ik tegen Mackenzie. Bezorgd keek ik naar Zayn. 'Je wilt dus niet stoppen?' Teleurstelling was te bekennen in mijn stem. Het was jammer dat Zayn nu al opgaf, terwijl we geen eens waren begonnen. Maar ik kon er niks tegen doen. Het was tenslotte Zayn's leven, en ik kon niet bepalen wat ie deed. Toch vertrouwde ik erop dat Zayn zijn best deed. Ik keek naar Niall en Demi en mijn mond viel bijna open. Niall die eten deelde. Oké, één koekje kon er van af maar een hele rol? Gelijk verloor ik de teleurstelling in mijn ogen en kwam er plaats voor vrolijkheid. Niall vond Demi leuk, dat was zo te zien. Maar Niall at de rol op en ik lachte even. Zo kende ik hem weer.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."