• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Ik zie zijn blik veranderen en ga naast hem staan. 'You look hot.' Ik knipoog lachend en loop voor hem uit de tuin in. Flirten kon toch geen kwaad? Nee toch? Ik geniet van de zon op mijn gezicht en hoor hoe Niall achter me aan komt. Ik ga op een van de tuinstoelen zitten en kijk de groep rond. Ik kon hier wel aan wennen. De mensen het huis de sfeer. Alles was perfect.

    Niall Horan

    Ze kijkt me even aan 'you look hot' knipoogt ze. Gelijk verander ik in aardbei Horan. Ik vilg haar snwl als ze nsar buiten haat en volg haar. Waarom kreeg ik niets over mijn lippen on terug te zeggen dat zij er ook gped uitzag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pebble schreef:
    Penelope Charlotte Stone.
    Terwijl ik naar de gesprekken luisterde, maakte ik me stiekem toch wel zorgen over mijn auditie morgen. Het was mijn laatste auditie voor de rollen verdeeld werden en ik hoopte zo erg dat ik erbij zou zitten. Er waren een hoop beroemde actrices die ook auditie deden en mijn kans werd steeds kleiner. Eigenlijk had ik al uit mijn hoofd gezet dat ik de rol van Julia zou krijgen. Wie koos mij nou boven een beroemde, goedbetaalde actrice die voor zoveel meer kijkers kon zorgen dan een beginnende actrice zoals ik? Waarschijnlijk zou ik, als ik ook maar een rol zou krijgen, een rol krijgen als dorpeling, die misschien maar in twee scènes voorkwam en maar een zinnetje mocht zeggen. Maar ik zeurde niet en ik zou alles geven morgen. Een kleine zucht rolde over mijn lippen en ik kroop wat dichter tegen Douglas aan. Wat er ook gebeurde met mijn auditie, ik zou Douglas steunen, wat er ook gebeurde. 'Doug?' fluisterde ik zachtjes tegen zijn borst. 'Ik ben echt bang voor morgen...' Mijn aparte ogen gleden over zijn gezicht en bleven haken bij zijn ogen. 'Ik wil het zo graag, ik ben echt bang dat ik het verpest.'


    [Aangepast (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Demi Lovato

    Ik zag Niall zijn rode wangen wel maar deed alsof het niet opviel. Ik praat wat met de andere en trap ondertussen mijn schoenen uit. Het werd steeds warmer dus ik zou zo wel even het zwembad in gaan. Ik kijk naar Louis en Harry die er schattig bij lagen zo saampjes. Ik pak mijn telefoon en stuur wat berichtjes naar vrienden en familie voor ik een foto maak van het zwembad en die op twitter gooi. Chilling at the pool with my homies.

    Douglas Booth

    Penelope leek in gedachten en ik schrok ook toen ze me aansprak. 'Doug?' Ik kijk op. 'Ja?' Vraag ik zacht en streel haar wang. 'Ik ben echt bang voor morgen...' Mijn uitdrukking verzacht en ik druk mijn lippen op haar voorhoofd. 'Het komt goed.' Fluister ik. 'Ik wil het zo graag, ik ben echt bang dat ik het verpest.' Ik zucht. 'Je zult hoe dan ook een rol krijgen wees daar maar niet bang voor.' Stel ik haar gerust.

    Niall James Hkran..

    In gedachte staar ik voor me uit en dacht aan de tips van Liam. Jex
    Zelf blijven ik zucht even zacht. 'ik ga zwemmen' ik dta op en neem een aanloopje voor ik met een sierlijke duik in het water vrdeijn.
    Zodra ik boven kom haalbik even een hand door mijn haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik ging maar gewoon op de grond naast Demi zitten en keek een klein beetje omhoog, zodat ik haar aankeek. 'Hoi' mompelde ik en mijn blik ging naar de zoenende Liam en Mackenzie. 'Al namen bedacht? Alhoewel je pas bevalt over zo'n zeven maanden' vroeg ik aan Mackenzie. Wist Demi trouwens al dat Mackenzie zwanger was? Nou, bij deze wist ze het. 'Wanneer is de echo, trouwens?' vroeg ik erna.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Penelope Charlotte Stone.
    'Ja?' antwoordde hij zacht toen ik zijn naam noemde. Hij streelde even over mijn wang, wat heel even kalmerend werkte. Zijn uitdrukking verzachte zodra hij me aangehoord had en hij drukte zijn lippen tegen mijn voorhoofd. 'Het komt goed,' fluisterde hij. Hij zuchtte even. 'Je zult hoe dan ook een rol krijgen, wees daar maar niet bang voor,' stelde hij me gerust en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Denk je?' vroeg ik aarzelend. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en legde mijn hoofd toen terug op zijn borst, waarna ik de scène nog even herhaalde in mijn hoofd. 'Ik heb trouwens mijn script af. Zou je hem een keer willen lezen?' vroeg ik toen en pakte zijn hand vast. Dit keer speelde ik met zijn vingers en keek er aandachtig naar. Hij had grote handen, veel groter dan de mijne.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall Horan.
    Ik zucht even zacht. Bah ik verveelde me echt heel erg nu, ik ging niemand irriteren aangezien ze blijkbaar chagie ervan werden.
    Na een paar baantjes besloot ik te gaan douchen en ik liep naar binnen. Eenmaal in de badkamer had ik een wit shirt en een korte broek en makkelijke scoenen gepakt en stapte onder de douche "verdomme!" roep ik hard als het water koud is en niet warmer wordt. Snel droog ik me af en trek mijn kleding aan. Ik snel me naar buiten "De douche geeft geen warm water meer" meld ik iedereen mee. Misschien wist Liam iets te doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik lachte even bij de actie van Niall, hoe vaag hij ook kon zijn. Mijn mondhoeken krulden omhoog toen Liam me weer kuste, maar Zayn vroeg iets over de baby. Ik hield mijn hand naar hem op als teken dat ik zo ging antwoorden. Mijn armen hingen in Liam's nek en opende mijn mond. Ik begon steeds meer te grijnzen, wat was ik toch gelukkig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Vaag op de achtergrond hoorde ik Zayn en Niall, waar ik geen eens naar luisterde. Mijn armen legde ik om Mackenzie heen en mijn handen legde ik op haar rug. Zo trok ik haar nog wat dichter naar me toe en liet mijn tong haar mond verkennen. Nog altijd, altijd als ik Mackenzie zoende voelde het speciaal. Het leek wel alsof ik elke keer dat ik haar zag alsmaar verliefde op haar werd. De meeste stelletjes gingen uit elkaar als ze een kind krijgen. Maar hier zou dat echt niet gebeuren, voor nog geen goud.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    niall Horan
    Teleurgestyeld dat niemand reageerde druip ik af. Ik pak binnen wat drinken en loop naar boven waar ik in de muziek kamer achter de piano ga zitten. Piano spelen lukte me ook erg goed en ik begin de deuntjes van onze liedjes te spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed en Liam trok me dichter tegen zich aan. ''I love you.'' prevelde ik tegen zijn lippen aan en begon rondjes om zijn tong te draaien. Het voelde elke keer dat ik nog erg verliefd was als ik hem zoende, wat natuurlijk ook zo was. Ik grijnsde even breed en kietelde Liam in zijn nek, het was gewoon grappig. Zou het niet raar zijn voor de anderen om ons zo te zien? Vast niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Click (: Sorry, vind hem zo mooi]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 16:23 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [omg sorry maar die gast die dit zingt lijkt van de zijkant gezien echt mega veel op Jake van Twilight0_0 klikklik iemand voor Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Little schreef:
    [Click (: Sorry, vind hem zo mooi]


    [Die had ik op tv gezien en omg - how sweet can they be? I want to marry them..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.