• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jesus, ik kan niet wachten tot donderdag ._. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Niall, niet zo onzeker. Je bent geweldig. Of je nou veel eet of niet. Wees gewoon jezelf, Nialler. Jij bent jij, en je bent werkelijk perfect. Alle mensen zijn verschillend en dat is maar goed ook. De één heeft nou eenmaal veel honger, de ander juist niet. Zo zitten we in elkaar' glimlachte ik. 'Als Demi jou niet accepteert omdat jij veel eet, dan is ze gek' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Dankbaar kijk ik hem aan "thanks Li" ik omhels hem even. "Ze laat mijn hoofd gewoon op hol slaan" mompel ik en ik denk even aan de koekies.
    "zelfs jullie krijgen niet zoveel koekjes van me" ik grinnik even. Ik ga terug" meld ik en glimlach. Ik loop terug naar Demi en grijns. Met een snelle beweging til ik haar op en spring samen met haar in het water en grijns even als ik boven kom.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik glimlachte naar Niall en kwam ook weer naar buiten. Gefronst en bedenkelijk keek ik naar Mackenzie. 'Dat moet het maar zo' zei ik en voor de tweede keer tilde ik Mackenzie op, ging zitten en zette Mackenzie op mijn schoot met haar gezicht naar het mijne toe. Ik drukte een kus op haar lippen en glimlachte. 'Wat heb ik toch een geluk met zo'n vriendin' meende ik, waarbij ik Mackenzie aankeek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Liam kwam weer terug van een gesprekje met Niall, die ondertussen al samen met Demi in het zwembad was. Hij was ook wel impulsief eigenlijk. Liam drukte een kus op mijn lippen en glimlachte. ''Ik mag eens dankbaar zijn met een vriend als jij, maar dat ben ik al.'' zei ik glimlachend. ''Het is een groot risico als jij mij gaat verlaten, ik heb hier een kind van jou.'' Ik klopte op mijn buik en grinnikte. Zacht drukte ik mijn lippen op die van hem.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    In de tijd dat ik Demi aan het nat spetteren was kwam mijn hyperactieve kant weer naar boven. "gaan we zo eten lili?" grijnzend kijk ik hem aan.
    "Vanavond kunnen we een kampvuur maken en dan broodjes en marshmallows erbij" ik lik grijnzend mijn lippen af bij het idee. Ik kreeg zin om mensen te gaan irriteren en keek rond naar de slachtoffer. Hmm Mackenzie was zwanger dus dat werd het niet. Uiteindelijk besloot ik Liam te doen. Ik sprinte naar hem en Mackenzie en begon ze nat te maken met mijn haren. :"Kom Mackz dat vriendje van we gaan we wassen" grijns ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Ik zal jou nooit verlaten' beloofde ik haar. Net toen ik de zoen wilde beantwoorden, moest Niall weer zo nodig me nat maken. 'Niall' gromde ik. Dat kind kon echt zó irritant zijn. De ene keer verlegen en onzeker, en dan ineens vrolijk en irritant. Oké, zo erg was Niall dan ook weer niet maar het irriteerde me wel erg. 'Ga Zayn maar irriteren, vind ie vast leuk' mompelde ik waarna ik Niall even aankeek. 'Dus je springt in het zwembad met een meisje in je armen, en vervolgens laat je haar alleen?' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Lachend schudde ik mijn hoofd even. Daarna keek ik Mackenzie weer aan en drukte mijn lippen op die van haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Lachend kijk ik liam aan "Maar Zayn stinkt naar rook" ik trek een vies gezicht en grijns. Met een grote grijns maak ik een bommetje zodat Demi weer zijknat is.
    "auwwwwwww wat zijn jullie cute" lachend kijk ik naar Liam en Mackenzie. "Liam jij gaat vanavond jou specialiteit klaar maken voor me als avond eten" zeg ik grijnzend. Wow mijn humeur was ineens keivrolijk. Snel ga ik het zwembad uit en sprint naar de keuken.Ik vind een zak berenchips en begin hard te lachen. Als ik terug ren glij ik uit en val hard op de grond. "auw" pruil ik en sta weer op. "berenchips!!" roep ik vrolijk en begin ervan te eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    Toen Niall terug was, blies ik expres de rook in zijn gezicht uit. 'Neem er anders ook één, zal je goed doen' grijnsde ik naar Niall. Ondertussen keek ik naar Liam en Mackenzie en glimlachte. Ze waren echt heel erg schattig bij elkaar. Na vijf minuten gooide ik de peuk op de grond en trapte er even op zodat ie uit was. De pakjes sigaretten stak ik in mijn zakken.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Niall James Horan.
    Met een vies gezicht kijk ik naar Zayn "nee sorry ik houd er niet bepaald van" ik grijns even naar hem. "ik hou meer van beertjeschips" genietend ga ik verder met eten terwijlik aan het zwembad ga zitten met de voeten in het water. "serieus ga stoppen" mompel ik naar Zayn. Ik grinnik even zacht om een chipje waaran de beer een megahoofd heeft en eet het snel verder op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Wanneer ik denk dat ik eindelijk droog ben springt Niall weer in het water waardoor ik zijk en zijknat ben. Ik lach en haal een hand door mijn haar. 'Thanks a lot Niall!' Ik kijk naar mijn natte shirt en broek. 'Ik ga maar even mijn bikini aantrekken voor ik straks helemaal geen dorge kleren meer heb.' Lach ik en loop met mijn koffer naar boven toe. Ik merk dat er nog maar een bed vrij is dus neem ik aan dat die voor mij is. Ik pak mijn spullen uit en trek mijn bikini aan. Daar over die ik een shortje en een wit topje. Niet iedereen hoefde me in bikini te zien zoals elk meisje maakte dat me nerveus.

    Niall James Horan.
    Ik grinnik even om Demi en steek mijn duimen omhoog ten teken dat het goed is. Als de zak leeg is gooi ik hem weg. 'Kom je Demi?" roep ik vragend naar boven. Glimlachend trok ik ook snel mijn natte shirt uit en hang hem uit. Ik hoopte dat ze vlug kwam want ik hiel er niet zo van om zo rind te lopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    'Kom je Demi?" Ik herken Niall zijn stem en lach wat in mezelf. Wat een schatje was het zeg. Ik doe mijn haar vlug in een staart en loop op mijn vans naar beneden. 'Ja ja rustig meneer.' Lach ik. Zodra ik hem shirtless zie bijt ik kort op mijn lip. Hij zag er niet verkeerd uit als ik eerlijk was. Maar hij was jonger dan ik dus het zou verkeerd zijn...

    Harry Styles.
    Mijn glimlach word automatisch iets groter als Louis ook een kleine glimlach krijgt. 'Belooft, in iedergeval niet zonder jou oke?' Ik knik en nestel me wat beter tegen hem aan. 'Daar hou ik je aan, Lou.' Ik slaak een genietend geluidje als hij met zijn vingers door mijn krullen heen gaat. 'Wie kookt er vanavond?' Vraagt Louis uiteindelijk, aan iedereen volgens mij. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horab.
    Ik grinnik even als ze me menneer noemt. Als ze naar mijn bovenlijf kijkt keert mijn onzekerheid terug. Ze bijt op haar lip ze vond me vast niet mooi, de ureb sportschool hadden dus geen nut, ik bijt op mijn lip ze had een geweldge lijf volle borsten een niet te slanke maar een mooi slank bovenlihaam en lange gebruinde benen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan