• Jumpers

    Anywhere.
    Anything.
    Instantly.



    Eeuwenlang hebben Jumpers onder ons geleefd - speciale personen met de mogelijkheid om te teleporteren of 'jumpen' naar bijna overal in de wereld. Voor bijna net zo lang, hebben de Paladins, een geheime en machtige orde, ons beschermd tegen deze gevaarlijke en onvoorspelbare individuen, en offeren ze alles om de mensheid veilig te houden.

    Jumpers
    Jumpers zijn eigenlijk gewoon mensen zoals jij en ik, die 'speciaal' zijn door de ene kracht die ze hebben. De kracht om te teleporteren of Jumpen zoals dat word genoemd, Jumpers leven vaak niet meer thuis bij hun ouders en de verstandige Jumpers houden zich gedeisd en proberen zo weinig mogelijk aandacht te trekken.

    Paladins
    Paladins hebben er alles voor over om de Jumpers uit te roeien en zijn dan ook constant bezig met het vinden van Jumpers. Domme Jumpers zijn in het algemeen makkelijk te vinden, hierbij kun je kijken naar rare gebeurtenissen zoals een bankoverval zonder dat er ook maar een deur geopend is. Maar de wat slimmere Jumpers die ook al van het bestaan van de Paladins af weten zijn wat moeilijker te pakken te krijgen, ze verweren zichzelf en zoeken andere Jumpers op.



    Regels
    - Minimaal 4 regels.
    Het liefst meer
    - Houd rekening met elkaar
    Wanneer iemand bijvoorbeeld te druk is met school of een tijdje weg is of iets dergelijks
    - Iedereen speelt met zijn eigen karakter, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Maak je personage geen Gary Stu of Mary Sue
    Dit betekent dat je personage niet mag leiden aan het Superman-syndroom. Je personage ziet er geweldig uit, iedereen valt voor hem of haar enzovoort.
    - Niet godmoden
    Dit betekent dat je alleen je eigen personage bestuurt, en niet die van een ander tenzij je hier toestemming voor hebt.


    Jumpers
    - Lily Anderson - Macabre
    - Vanity Sky Lowland - Jaimes
    - Olive Sarah Parker Pebble
    - Nicklous 'Nick' Holt WillNotLearn
    - Mike Evans - OhMyZiam
    - Nog vrij.


    Paladins
    - Rosean 'Rose' Lilith Delacroix -Macabre
    - Nog vrij.
    - Nog vrij.
    - Matthew Anderson Jolene
    - James Jason Kirk LostMagic
    - Nog vrij.

    Mensen
    - hayley Melody Lilian LostMagic
    - Isabelle “Belle” McCloud Glucio
    - Esmee Hayden Jessiiicaa
    - Chase Morgan Michaelson - WillNotLearn
    - Oliver Drew Dalton - Jolene
    - Nog vrij.


    # Gebaseerd op de film Jumper
    # Rollentopic

    # Praattopic/TalkTopic

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 19:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jessiiicaa schreef:
    Esmee Hayden || mens

    Met een vage blik en een gefronsd voorhoofd staarde ze me aan, maar twee tellen later trok ze haar gelaat in een neutrale, onverschillige plooi en keek ze strak voor zich uit. Haar woorden klonken echter luchtig: 'ach dat zou best mogelijk kunnen zijn. Ik heb geen idee, hoezo?'
    Ze draaide haar gezicht naar me toe en ik was onder de indruk van de pokerface die zij wist op te zetten. Met een geïnteresseerde blik liet ik mijn lichte ogen even over haar gezicht glijden en gleed toen weer terug, blijven hangend bij haar ogen. In een mislukte poging probeerde ik haar te doorgronden, maar ze was zo bedreven in het gebruik van leugens dat dat me dat niet lukte - ware het niet dat haar manier van leven mij al het idee had gegeven dat ze een Jumper moest zijn - of zou kunnen zijn.
    Mijn voorzichtigheid over boord gooiend zei ik: 'ik geloof er wel in.' Met een lichte glimlach, maar met een veelzeggende en nadrukkelijke blik keek ik haar strak aan.

    Lily Anderson
    In mijn ooghoeken zag ik dat ze me aankeek. Het maakte me lichtelijk nerveus, maar ik liet niks blijken aan de buitenkant.
    Haar ogen hadden een geïnteresseerde twinkel.
    ''Ik geloof er wel in,'' zei ze. Haar stem klonk voorzichtig, lichtelijk aarzelend, misschien. Een kleine glimlach sierde haar lippen en ze keek me met zo'n bepaalde blik aan die me niet op mijn gemak liet voelen. Alsof ik naakt over straat liep; alsof iedereen wist van mijn gave.
    Ik keek haar verrast aan. ''Oh- waarom?'' vroeg ik, oprecht nieuwsgierig. Ik vroeg me af of ze van het bestaan van Jumpers af wist; het zou me eigenlijk niks verbazen, gezien haar vreemde blikken en plotselinge interesse.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 13:49 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Esmee Hayden || mens

    'Oh, waarom?' Plotseling had ik haar interesse te pakken en ik kon het niet laten om opnieuw te glimlachen.
    'Ik heb het gezien,' antwoordde ik luchtig en ik trok onwillekeurig mijn jasje recht. 'Jumpend van locatie naar locatie. Het lijkt me een heerlijke gave - de vrijheid is immers enorm. Helaas ben ik niet gezegend met de gave.'
    Ik zuchtte even en keek haar toen weer aan.
    'Wel vervelend dat ze vervolgd worden voor hun onmenselijke talenten. Persoonlijk vind ik het een verrijking, geen imperfectie.'

    Lily Anderson
    Ze glimlachte.
    ''Ik heb het gezien,'' zei ze luchtig. ''Jumpend van locatie naar locatie. Het lijkt me een heerlijke gave- de vrijheid is immers enorm. Helaas ben ik niet gezegend met de gave,'' vervolgde ze.
    Jemig- ik had me niet zo mee moeten laten slepen. Straks verried ik mezelf nog- dat kon ik er niet echt bij hebben. Ik dacht even na. Hoe zou ik reageren als ik zelf geen jumper was?
    Een spottend lachje rolde over mijn lippen. ''Ja, vast,'' mompelde ik. Ik zou het niet geloven; dat wist ik zeker.
    ''Wel vervelend dat ze vervolgd worden voor hun onmenselijke talenten. Persoonlijk vind ik het een verrijking, geen imperfectie,'' zei ze. Ik keek haar met een frons aan. ''Echt, waar héb je het over?'' zei ik met een lachje. ''Wie worden vervolgd? Mensen die je in een droom hebt zien verdwijnen?'' zei ik, met een lichte, spottende ondertoon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    O ik snap al waarom jullie door kunnen spelen xd jullie hebben vakantie :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Macabre schreef:
    Rosean 'Rose'
    ''En jij, bent net een irritante vlieg, zo een die niet ophoud zoemen tot je hem doodslaat, zelfs terwijl je nog een beetje medelijden gunt om hem te laten gaan,'' zei hij. Ik glimlachte.
    ''Weet je- ik ben blij om te horen dat je mijn aanwezigheid niet waardeert. Des te leuker,'' zei ik. ''En ik hoef geen medelijden,'' mompelde ik geërgerd. Plotseling sloeg hij mijn mes uit mijn handen en ik vernauwde mijn ogen even.
    Ach, ik had altijd mijn handen nog. Ik balde mijn hand tot een vuist en met al mijn kracht beukte ik op zijn wond.


    Nicklous 'Nick' Holt
    'Weet je- ik ben blij om te horen dat je mijn aanwezigheid niet waardeert. Des te leuker,' zei ze, en ik hoef geen medelijden,' mompelde ze er geërgerd achteraan, blijkbaar kwam het als een verassing dat ik plots in actie kwam, ze vernauwde haar ogen en balde haar hand tot en vuist waarmee ze hard op mijn wond beukte. Ik gromde om een pijnlijke kreet de verbergen, en had haar ene hand nog vast waarmee ik haar over mijn rug trok zodat ze met haar rug op de grond belande, 'Hm, ben je nog steeds zo zeker dat je gaat winnen? Want de laatste keer dat ik keek, had je heel erg bloedverlies en twee sneeën in je bovenbeen' Zeg ik waarna ik tegen haar wond beuk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    O ik snap al waarom jullie door kunnen spelen xd jullie hebben vakantie :')


    Jij niet?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik had vorige week xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Esmee Hayden

    Met half open mond staarde ik haar aan. 'Wauw, je bent goed,' reageerde ik geamuseerd en ik bleef haar onderzoekend aankijken. 'Je brengt me aan het twijfelen, Lily.'
    Ik sloeg mijn armen even over elkaar heen en bleef haar met mijn lichte ogen bestuderen. Zou ze nou een grapje maken, gewoonweg om zichzelf te beschermen? Of had mijn instinct me daadwerkelijk in de steek gelaten?
    'Mag ik je liets laten zien?' Het nieuwe idee schoot me onverwachts te binnen, maar het maakte me ook lichtelijk nerveus. Wat als ik nu écht aan het verkeerde eind trok? Dan had ik een mens laten weten over de Jumpers en de Paladin's en dat was niet goed.
    Nee - daar moest ik nu niet over nadenken.


    [ik ga ff 23 minuten hardlopen, lol. Brb! Q bijft wel open staan btw.]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 14:12 ]

    Rosean 'Rose'
    Ik viel met een klap op de grond en voelde een felle pijn in mijn rug.
    ''Hm, ben je nog steeds zo zeker dat je gaat winnen? Want de laatste keer dat ik keek, had je heel erg bloedverlies en twee sneeën in je bovenbeen,'' zei hij.
    ''Je lieftallige vriendje ligt ook ergens weg te rotten, vroeg of laat gebeurt dat ook met jou,'' siste ik.
    Hij begon op mijn wonden te beuken en ik schreeuwde het uit van de pijn. Ik merkte dat ik duizelig werd en ik rolde onder hem vandaan, wat natuurlijk ook voor de nodige pijnscheuten zorgde. Ondertussen pakte ik onopvallend het mes van de grond en haalde naar hem uit, waardoor ik een diepe snee in zijn arm achter liet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessiiicaa schreef:
    Esmee Hayden

    Met half open mond staarde ik haar aan. 'Wauw, je bent goed,' reageerde ik geamuseerd en ik bleef haar onderzoekend aankijken. 'Je brengt me aan het twijfelen, Lily.'
    Ik sloeg mijn armen even over elkaar heen en bleef haar met mijn lichte ogen bestuderen. Zou ze nou een grapje maken, gewoonweg om zichzelf te beschermen? Of had mijn instinct me daadwerkelijk in de steek gelaten?
    'Mag ik je liets laten zien?' Het nieuwe idee schoot me onverwachts te binnen, maar het maakte me ook lichtelijk nerveus. Wat als ik nu écht aan het verkeerde eind trok? Dan had ik een mens laten weten over de Jumpers en de Paladin's en dat was niet goed.
    Nee - daar moest ik nu niet over nadenken.


    [ik ga ff 23 minuten hardlopen, lol. Brb! Q bijft wel open staan btw.]

    Lily Anderson
    Haar mond zakte een stukje open. ''Wauw, je bent goed,'' zei ze geamuseerd. Ik trok een wenkbrauw op; dat wist ik al.
    ''Je brengt me aan het twijfelen, Lily,'' zei ze. Het werkte dus. ''Twijfelen aan wat?'' zei ik, terwijl ik verward probeerde te lijken.
    Ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek me onderzoekend aan.
    Ik bond mijn haren maar in een vluchtige staart, aangezien ik langzamerhand gek aan het worden was van die wind.
    ''Mag ik je iets laten zien?'' zei ze. Ik meende een nerveuze ondertoon in haar stem te horen. Ik keek haar aan.
    ''Eh...- ja, hoor,'' mompelde ik. ''Wat wil je laten zien?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chase
    Geërgerd keek ik naar mijn motor die flink rookte, hij was er plots mee opgehouden, er was genoeg benzine en volgens mij deed alles het nog prima. Het enige probleem is dat ik niet weet wat er aan de hand is en ik geen geld heb voor een reparateur. Plots merkte ik een meisje op die naar mij toeliep en vervolgens naar de motor keek, 'Heb je hulp nodig?' vroeg ze en ik keek even naar haar op, 'Dat hangt er maar net vanaf hoeveel verstand je hebt van motors' Antwoorde ik, maar aangezien het een meisje is.. Betwijfelde of ze er veel verstand van had.


    Nicklous 'Nick' Holt
    ''Je lieftallige vriendje ligt ook ergens weg te rotten, vroeg of laat gebeurt dat ook met jou,'' siste ze waarna ze het uitschreeuwde van de pijn en vervolgens bij me vandaan rolde. Ik was verbaast hoe snel en onopvallend ze het mes weer had gepakt en een diepe snee in mijn arm achterliet. Aangezien zij nog op de grond lag was ik in het voordeel, ik trapte haar hand tegen de grond en ging met de ene voet op het mes staan en met de andere op haar pols.


    Don't be like the rest of them, darling

    [iemand voor Hayley of James?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosean 'Rose'
    Nick trapte tegen mijn hand, waardoor ik mijn grip rond het mes verloor.
    Plotseling zette hij zijn voet op mijn pols, die al ernstig beschadigd was door de touwen van net. Er was geen mogelijkheid voor mij om het mes weer te pakken gezien hij zijn andere voet daarop had gezet.
    Een pijnlijke kreet rolde over mijn lippen toen ik voelde hoe de wond rond mijn pols weer open ging.
    Ik stelde mijn vader teleur... als hij zo op me neer keek, zal hij alles behalve trots zijn. Een traan wist te ontsnappen en zo snel als 'ie kwam, veegde ik hem ook weer ruw weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Esmee Hayden || mens

    'Eh - ja hoor,' mompelde ze met nu vastgebonden haren en ze keek me aan. 'Wat wil je laten zien?'
    'Een filmpje,' kondigde ik aan. 'Maar hij staat wel op m'n laptop en die staat thuis. Als je wilt kunnen we dan ook een drankje drinken bij me thuis? De koelkast staat nog vol.'
    Hopelijk zou ze me niet weigeren.

    [ ff douchen]

    [LOL we hebben thee met blueberry MUFFIN dafuq x'D]

    Lily Anderson
    ''Een filmpje,'' antwoordde ze.
    ''Maar hij staat wel op m'n laptop en die staat thuis. Als je wilt kunnen we dan ook een drankje drinken bij me thuis? De koelkast staat nog vol,'' stelde ze voor. Ik trok even een wenkbrauw op, mezelf afvragend waar het plotselinge voorstel vandaan kwam.
    ''Best,'' zei ik onverschillig. Wat kon het ook kwaad?
    ''Wat voor filmpje is het?'' vroeg ik, terwijl we de richting van haar huis op liepen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''