• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Mijn hand hou ik gesloten om het bier glas, terwijl ik haar observerend aan kijk. 'Nou, als er eerder zo'n knap meisje als jou had gewerkt, had ik dat heus wel opgemerkt.' Gevolgd door een knipoog, waarna Harry zich naast me voegde. 'Hoezo?' Een grinnik verliet mijn mond, terwijl ik het meisje van Harry tussen de mensenmassa zocht, maar natuurlijk kon ik haar niet vinden. Aan het meisje achter de bar vroeg hij nog zo'n drankje, voordat hij iets naar me mimede. Wat ik alleen begreep. Ik knikte, met een glimlach rond mijn lippen. Misschien wel, opzich zag ze er nog wel aardig uit en ze reageerde pittig, dat was iets wat ik wilde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amare Sam Hill

    Ik keek een beetje rond totdat de barman mijn drinken gaf. Een beetje verveeld keek ik in het glas. Toch had ik liever iets anders. Waarom was ik ook zo stom om dit te bestellen? Ik hield er ook niet echt van. Nou ja. Er kwam een jongen naast mij zitten. Ergens kwam hij mij bekend voor, alleen geen idee waarvan. Een klein glimlachje gaf ik hem terug. Ik keek heel even naar het shotje dat hij naar achter gooide. Man, daar had ik nou echt zin in. 'Mwah, niet echt.' mompelde ik op zijn vraag.
    Hij schoof één van zijn shotjes naar mij toe. Twijfelend pakte ik hem aan. De jongen stelde zich voor als Zayn. Nu wist ik het weer. One Direction, de band waar mijn nichtje van vijftien fan van was. 'Amare.' zei ik kort.
    Weer viel mijn blik op het kleine glaasje dat voor mij stond. Ach, who cares? Snel gooide ik hem achterover. Waarna ik weer terug naar Zayn keek. Op dit soort momenten wist ik nooit wat te zeggen. Ik blies een blonde pluk uit mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:56 ]


    Do what people say you can't.

    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik schud even mijn hoofd na zijn operking en natuurlijk moest die knipoog er ook achteraan. 'Hmmm, blijkbaar niet, want het was je toch nog niet opgemerkt.' kaats ik dan grijnzend terug.
    Als de jongens dan in gesprek zijn over weet ik veel wat, in iedergeval iets wat ik niet hlemaal begrijp kijk ik weer de club rond. Ik volg hun gesprek met een half oor, maar veel kan ik er niet uithalen. Iets over een meisje en nog iets, maar ik besteed er er maar geen aandacht aan...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    'Dankje ik vind Niall ook een mooie naam.' zegt ze en ik glimlach even. 'Dankje' zeg ik met een glimlach en kijk der aan. Ik drink mijn glas leeg en zet hem op de bar. 'Nou als ze toch later kom, wat dacht je van even dansen?' vraag ik met een glimlach en kijk der afwachtend aan. Het was handiger als die vriendin er nog niet was anders kreeg je daar van die problemen mee. Hopelijk zegt ze ja en gaat de rest me ook een beetje makkelijk af dan hoefde ik tenminste niet al teveel moeite te doen. Mijn hand haal ik even door mijn haar en kijk daarna naar de dansvloer waar het aardig druk was.

    [sorry, maar toen ik dit zag, moest ik hem hier gewon plaatsen]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alice Valerie Duncan
    'Nou als ze dan toch later komt,wat dacht je van even dansen.'vroeg hij me dan ik was eigenlijk een beetje verbaast.
    "Euh. Ik kan niet dansen."mompel ik en glimlach onschuldig.
    Het is ook deels omdat ik niet in de roddelboekjes wil komen en haatmail wil krijgen.
    Ik beet even op mijn lip. Ah misschien was het wel leuk om met hem te dansen...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mufinn schreef:
    [sorry, maar toen ik dit zag, moest ik hem hier gewon plaatsen]



    [Die is zo goed, whaha! Moest zo hard lachen!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    ik haalde mijn schouders op. 'Ze heeft nog meer ego dan ik.' Zuchten ik. en dat van mij was al enorm. ik haakte mijn vinger in het riemlusje van Louis broek en trok er even aan. Ik vond dat dit maar snel voorbij moest zijn en we die meisjes het busje in moesten krijgen. Want ik had nu al welgeteld vijf uur geen seks gehad en ik vond dat, dat lang genoeg was geweest. Normaal zou ik Louis even tussendoor op de wc doen. maar dat mijn prooi nou gestoord was, kon ik moeilijk zijn overwinning in de weg zitten door hem weg te trekken. langzaam zipte ik aan mijn drinken en frunniken ik aan de zoom van Louis zijn shirt, terwijl ik bedacht hoe ik die chick mee naar huis kreeg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Jij werkt hier gewoon nieuw, dat moet, ik zit bijna altijd aan de bar.' Bleef ik volhoudend tegen het bar-meisje, vanaf nu heette ze bar-meisje totdat ik haar echte naam wist. Onder tussen draaide ik mijn hoofd even naar Harry, om een slokje van mijn bier te nemen. 'En dat is... Slecht? Want dan kan je haar niet aan? Kom op man, je krijgt iedereen in je bed, haar ook wel.' Ik tuitte mijn lippen kort toen ik voelde hoe Harry aan de zoom van mijn t-shirt frunnikte, ik wist gewoon dat hij zin had in seks, dat merkte ik altijd aan hem, maar deze keer zou hij helaas even moeten wachten aangezien we eerste de meisjes moesten krijgen, daarna konden we alles doen wat we wilden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chiara Bella Love

    Geiriteerd liep ik naar buiten. Dylan zat een of ander meisje aftelebberen alleen omdat die stomme Harry Poepbrug mij heeft weggetrokken. Ik viel op de grond en trok mijn hakken uit. Damn die deden pijn. Snel laat ik een blik rusten op de paparazzi en grijns. Ik heb wel sappige verhaaltjes over de jongens. Ik frunik even aan mijn jurk en kijk bedenkelijk. Het is Harry''s schuld dat Dylan een meisje zit te zoenen. Dus waarom ook niet? Vrolijk loop ik naar de papparazi.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall James Horan

    "Euh. Ik kan niet dansen."mompelt ze en ik haal mijn schouders op. 'Ik ook niet goed dus dat maakt niet uit en anders leer ik het je toch een klein beetje' zeg ik met een glimlach en kijk der afwachtend aan. Ik besluit er gewoon de dansvloer op te trekken en doe dat dan ook gewoon. IK begin te dansen en kijk der aan, 'Nou kom op, laat is wat zien' zeg ik met een glimlach en kijk er daarna afwachtend aan. Volgens mij was het helemaal niet zo dat ze slecht kon dansen. Ik kijk even gauw om me heen maar dan weer naar Alice toe.

    Zayn Malik

    Ik grijns als ze het shotje achterover slaat en kijk haar aan. 'Ga je nog zeggen wat jouw naam is,' vraag ik met een lachje en kijk haar aan. Het kon me niet schelen, maar ik moest wel haar vertrouwen winnen. 'Wat doe jij hier? Ben je met vriendinnen uit,' vraag ik haar en kijk even o me heen. Het zag er niet naar uit dat ze met vriendinnen was, maar ik kon het beter vragen. 'Zin om te dansen,' vraag ik haar dan en stap van de kruk. Ik steek mijn hand naar haar uit en wacht geduldig af tot ze mijn hand vastpakt en meeloopt. Ik brkijk haar weer evn vluchtig, maar ga uiteindelijk weer terug naar haar gezicht. Ik glimlach en bijt op mijn lip. Mijn blik glijdt door de ruimte om te zien of ik mensen herken, maar zover ik weet zie ik geen van de jongens. Dan kij ik weer naar het meisje en besluit niet op antwoord te wachten. Lachend til ik haar op en draag haar als een prinsesje naar de dansvloer. I had haar nu net zo goed mee kunnen nemen, maar ik wilde ook wel een leuke avond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice Valerie Duncan
    Hij haalde zijn schouders op.'Ik ook niet goed dus dat maakt niet uit en anders leer ik het je toch een klein beetje' zei hij met een klein glimlachje. Ik glimlach zwakjes ,maar voor ik iets kan zeggen trekt hij me al de dansvloer op.
    'Nou kom op, laat is wat zien' zei hij en ik grijnsde lichtjes ,waarna ik paar dansmoves doe. Niet dat het goed was ,maar het leek er wat op.
    Als ik klaar ben kijk ik naar Niall."Laat jij nu maar eens zien wat je kunt."zeg ik dan terwijl ik hem geamuseerd aankijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amelia Melody Williams
    Ik dronk mijn drinken op en ging terug aan het werk. Het was al erg laat, maar gelukkig waren mijn werktijden zo flexibel dat ik overdag vaak naar school kpn en dan s avonds en s nachts kon werken. Nadat ik klaar was klokte ik uit en liep ik het gebouw uit. Ik hield van lopen door de drukke en minder drukke straten van Londen. Ik kende wel de gevaren die eraan kleefde, maar ik wist ook dat in de wijken waar ik door naar huis liep ik weinig te vrezen had. Ik liep dus rustig door langs de Thames. Aan mijn andere hand zag ik het clubdistrict verschijnen. Ik zou graag nog even naar een van de nachtclubs gaan, maar ik wist uit ervaring dat school en een kater niet goed samen gingen. Achter me hoorde ik wat jongens fluiten. Dat gebeurde normaal maar weinig, maar vandaag zag ik er inderdaad wel goed uit. Mijn dunne benen kwamen mooi uit in mijn skinny jeans en het strakke t-shirt erop liet duidelijk mijn smalle taille en schouders zien. Ook kon je zo goed mijn borsten onder mijn t-shirt zien, wat vaak niet zo was in de slobberige bandshirts die ik normaal droeg. Ik liep verder naar een stiller gedeelte van de route zonder om te kijken naar de jongens achter me. Ik was geen hond dus reageerde ik niet op fluiten, ook waren ze vast dronken en ik had geen zin aangerand of verkracht te worden.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 15:10 ]


    Bowties were never Cooler

    Chiara Bella Love


    Even stond ik stil. Moet ik dit wel echt doen? Naar de paparazzi gaan en leugens vertellen over Harry? Met grote stappel loop ik weer terug. Nee ik doe het gewoon. Met kleine stapjes liep ik weer terug naar de papparazi ´´Hoi´´ piep ik. Ze kijken me allemaal nieuwsgierig en geiriteerd aan. ´´Ik uhu wou jullie iets komen vertellen.... Ik heb namenlijk begrepen dat jullie hier staan voor One Diretion?´ Vragend kijk ik ze aan. Eentje begint met knikken. ´´Zo ik wou jullie iets vertellen over Harry Styles´


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,