• Die zweedse balletjes, waar we (stiekem) allemaal van houden, van de ikea, zijn uit de schappen gehaald! Omdat ze paardenvlees bevatten.. (huil)
    Wie treurt er hier nog meer om dit vreselijke nieuws?


    Aan niets denken is ook denken.

    Het boeit me eigenlijk niks meer of het paard, rund, varkens of wat dan ook is.

    Ohja, dat had ik ook gehoord. Gezeur. Ze smaken goed, dus waarom is het dan zo'n probleem dat er paardenvlees in zit? -.- Stiekem ga ik ze wel missen. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Boira schreef:
    Huh? Dat is toch alleen in Tsjechië? Want de Nederlanders onderzoeken het toch nog? Of heb ik een stuk gemist?

    Sowieso al dat gezeik over paardenvlees. Als je het los koopt dat paardenvlees ben je kapitalen kwijt. Wees blij dat je het veel de prijs van rundvlees eet :'D Ik snap ook wel dat je iets niet voor iets anders mag verkopen, of het er niet bij vermeld, maar kom op.

    Paardenvlees is juist goedkoper. Daarom gebruiken ze het overal in em zeggen ze dat het rundvlees is.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 12:52 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    (...)
    Paardenvlees is juist goedkoper. Daarom gebruiken ze het overal in..

    Paardenvlees is veel goedkoper dan varkensvlees, kalkoenvlees of koeienvlees.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Paardenvlees is veel goedkoper dan varkensvlees, kalkoenvlees of koeienvlees.

    dat is wat ik zeg. ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    pff ik houd ontzettend van paarden, heb tien jaar lang gereden en nog steeds word ik gevraagd om voor mensen hun paard te zorgen.
    maar dat gezeik van die penny meisjes over nee ik eet geen paard want dat is zielig?

    denk aan een scharrelkip die in een donkere schuur worden opgesloten voor hun eieren ze hebben nauwelijks ruimte om te bewegen pikken elkaar kaal, schijten op elkaar en kunnen vaak niet bij de voerbakken.

    of de varkens die in het zelfde probleem zitten maar nog gruwelijker?

    paarden hebben vaak het beste leven van elk diersoort.


    pfff ik heb 0 respect voor die penny figuren =) ik eet liever paard dan varken of kip....
    daarbij als het even kan koop ik biologisch (wat tegenwoordig ook niet veel meer zegt)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    pff ik houd ontzettend van paarden, heb tien jaar lang gereden en nog steeds word ik gevraagd om voor mensen hun paard te zorgen.
    maar dat gezeik van die penny meisjes over nee ik eet geen paard want dat is zielig?

    denk aan een scharrelkip die in een donkere schuur worden opgesloten voor hun eieren ze hebben nauwelijks ruimte om te bewegen pikken elkaar kaal, schijten op elkaar en kunnen vaak niet bij de voerbakken.

    of de varkens die in het zelfde probleem zitten maar nog gruwelijker?

    paarden hebben vaak het beste leven van elk diersoort.


    pfff ik heb 0 respect voor die penny figuren =) ik eet liever paard dan varken of kip....
    daarbij als het even kan koop ik biologisch (wat tegenwoordig ook niet veel meer zegt)

    Bij ons hier in het huis wordt nooit biologisch gekocht. Allemaal heel zielig voor die dieren, maar biologisch is zo duur.En je krijg soms ook minder .__. Misschien als ze de prijzen gelijk maken kopen mensen meer biologisch?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Bij ons hier in het huis wordt nooit biologisch gekocht. Allemaal heel zielig voor die dieren, maar biologisch is zo duur.En je krijg soms ook minder .__. Misschien als ze de prijzen gelijk maken kopen mensen meer biologisch?
    mee eens =) ik koop het ook niet altijd maar eens per jaar ga ik naar een bio boerderij waar ik van weet dat de beestjes goed zijn behandelen maar supermarkten vertrouw ik gewoon niet. helaas ben ik niet rijk en kan ik niet altijd "goed" vlees kopen daarom eet ik 2x per week vegatarisch =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Scabbia schreef:
    (...)
    Bij ons hier in het huis wordt nooit biologisch gekocht. Allemaal heel zielig voor die dieren, maar biologisch is zo duur.En je krijg soms ook minder .__. Misschien als ze de prijzen gelijk maken kopen mensen meer biologisch?


    Dat vast, maar ik weet niet zeker of dat technisch gezien mogelijk is. Het biologisch houden van dieren zal zeer waarschijnlijk een stuk duurder zijn dan niet-biologisch en anders maken die mensen ook geen winst.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    fireflower schreef:
    pff ik houd ontzettend van paarden, heb tien jaar lang gereden en nog steeds word ik gevraagd om voor mensen hun paard te zorgen.
    maar dat gezeik van die penny meisjes over nee ik eet geen paard want dat is zielig?

    denk aan een scharrelkip die in een donkere schuur worden opgesloten voor hun eieren ze hebben nauwelijks ruimte om te bewegen pikken elkaar kaal, schijten op elkaar en kunnen vaak niet bij de voerbakken.

    of de varkens die in het zelfde probleem zitten maar nog gruwelijker?

    paarden hebben vaak het beste leven van elk diersoort.


    pfff ik heb 0 respect voor die penny figuren =) ik eet liever paard dan varken of kip....
    daarbij als het even kan koop ik biologisch (wat tegenwoordig ook niet veel meer zegt)


    Dankje! deze discussie heb ik zaterdag ochtend op werk gevoerd met een Penny kind. -Terwijl ik vlees stond te snijden, aangezien ik bij het vleeswaren werk.
    Ze was er van overtuigd dat het voor een paard wel zielig was en voor de rest van de dieren niet. Terwijl paarden juist niet voor de slacht gefokt worden en koeien enzo wel. Dus wat is er nu zieliger.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    fireflower schreef:
    (...)mee eens =) ik koop het ook niet altijd maar eens per jaar ga ik naar een bio boerderij waar ik van weet dat de beestjes goed zijn behandelen maar supermarkten vertrouw ik gewoon niet. helaas ben ik niet rijk en kan ik niet altijd "goed" vlees kopen daarom eet ik 2x per week vegatarisch =)

    Een paar keer per week eet ik soms de hele dag geen vlees. dat komt omdat ik maar een paar vlees soorten lekker vind.
    Beetje raar, want ik lus nog minder groenten(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat vast, maar ik weet niet zeker of dat technisch gezien mogelijk is. Het biologisch houden van dieren zal zeer waarschijnlijk een stuk duurder zijn dan niet-biologisch en anders maken die mensen ook geen winst.

    Da's waar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Een paar keer per week eet ik soms de hele dag geen vlees. dat komt omdat ik maar een paar vlees soorten lekker vind.
    Beetje raar, want ik lus nog minder groenten(cat)
    ik ben een soort van allergisch voor varkensvlees (minder voor het varkensvlees dat van de slager komt) dus dat eet ik al niet xD
    groente is vaak wel lekker te maken met bepaalde kruiden maar daar moet je dan ook weer van houden.

    owja wat ik me nog bedacht voor alle meisjes die roepen iel ik eet geen paarden vlees.
    gelatine is vermalen bot en dus ook paarden botten.
    gelatine zit in heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel snoep en pudding enzo ˆˆ duzz...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dus, minder van die kleine Zweedse balletjes in jullie mond stoppen, meisjes van Q (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mufinn schreef:
    (...)
    dat is wat ik zeg. ;p

    Ik bedoelde het meer als bevestiging :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.