• Die zweedse balletjes, waar we (stiekem) allemaal van houden, van de ikea, zijn uit de schappen gehaald! Omdat ze paardenvlees bevatten.. (huil)
    Wie treurt er hier nog meer om dit vreselijke nieuws?


    Aan niets denken is ook denken.

    Buh, I want them back.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Bieberen schreef:
    Wacht, een van mijn moeder's vriendinnen werkt bij IKEA en zij heeft het mij precies uitgelegd waarom het uit de schappen is.

    'We weten niet zeker of er paardenvlees in zit, dus is alles uit de schappen gehaald om getest te worden. Als het getest is, en het blijkt zo te zijn, moet dit op de verpakkingen komen. Is het niet zo, dan is het geen enkel probleem. We hebben dit gedaan omdat er zo'n hele heisa over is, en wij ook zeker ervan willen zijn of dat niet in onze gehaktballen zitten.' < tadaaaa, dat is wat ze heeft gezegd.


    Fijn om te weten :Y)


    Aan niets denken is ook denken.

    NOOO o.O Daarvoor ging ik juist naar ikea. daar kon ik weken naar smachten als ik wist dat we weer gingen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben gestopt met erom geven of ik paardenvlees eet of niet.

    Dit, behalve als dat giftige spul erin zit. :Y)

    Alleen die in de schappen, hè. Je kunt ze nog wel in het IKEA-restaurant krijgen *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Thicke schreef:
    Alleen die in de schappen, hè. Je kunt ze nog wel in het IKEA-restaurant krijgen *O*


    Echt?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Echt?
    Yesh, dat zeiden ze op het nieuws, though *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Paardenvlees is lekker.
    Het had wat mij betreft gewoon mogen blijven.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Mij boeit het echt niks wat voor vlees ik eet, zolang het maar lekker is. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als paardenliefhebber heb ik er geen problemen mee. Ik bedoel, als ik van mensen in de paardenkringen hoor dat ze hun paard naar de slagerij brengen is het nogal cru. Maar het voordeel aan paardenvlees is, paarden worden niet gefokt voor de slacht, al die paarden in de zweedse ballen hebben waarschijnlijk een pracht leven gehad.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    -

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 18:20 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Unvernunft schreef:
    Door dat hele paardenvleesschandaal, ben ik extra happy met mijn keuze geen vlees te eten XD.
    Dus nee, ik mis ze niet.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik vind het jammer. Paardenvlees of niet, die balletjes zijn verdomd lekker.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mij maakt het niet uit, ik vind ze toch niet lekker :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered