• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18
    Louis William Tomlinson - Mufinn
    Harry Edward Styles - Irrevocable
    Liam James Payne
    - quin98
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17
    Lucas 'Luc' Damian Adkins - Rossi
    Chiara Bella Love - DamnBieber


    Familie van Louis: {Minstens 14, max. 18}
    Cyrelle 'Cyrell' Eve Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Familie van Niall:
    Elize Chloé Horan - Besar
    Familie van Zayn:
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Little
    Amir Jaafar Malik - Mufinn
    Familie van Liam:
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Familie van Harry:
    Joshua Nick Styles - Rossi
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:




    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 7 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.


    Begin:
    Ze zijn er allemaal al een paar uur en zijn nu alles aan het opzetten, of aan het rondkijken.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    |Ja, tenzij Rosalie liever alleen wil slapen.|

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 22:17 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Elisabeth "Beth" Amani Malik

    Ik hoorde wat maar bleef gewoon naar de grond staren terwijl ik de tekst in mijn hoofd volgde. Iets te zeggen durfde ik niet, bang voor het verkeerde gezegd te hebben. Te zingen durfde ik al helemaal niet, nog voor geen miljoen. Het was al een heel grote stap om hier te zitten met mijn gitaar. Als het kon zou ik ergens heen gaan met mijn familie, waar alles veilig was en iedereen het leuk kon hebben. Mijn moeder en vader, Zayn, Amir. Tot mijn verbazing zag ik Amir naast me zitten toen ik opkeek. Een gemeende, maar toch kleine glimlach vormde zich rond mijn mond en ik mimede een simpele 'hoi'. Misschien zou hij me wel gewoon negeren en me weg willen hebben. Nee, ik dacht niet alleen maar negatief. Zo zou hij het toch misschien wel fijn hebben met zijn broer en zusje om zich een. Ik kon het niet ontkennen, het was fijn dat mijn twee broers hier waren. Ik hield van ze en wilde ze niet weg hebben. Het kon zijn dat ik ver, heel ver in de toekomst wel eens los kwam en met iedereen kon praten, zodat ze wisten war ik dacht en ik wist wat hun dachten. Maar nu? Nee, ik moest er niet aan denken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik gooi alles op de grond. "Dit gebied is van ons!" Roep ik voor de duidelijkheid. Ik pak de tent en hou hem ondersteboven waardoor alles op de grond valt. Ik lees de handleiding en maakt er een redelijke tent van. "Tadaa." Mompel ik als het klaar is. Ik gooi mijn spullen erin en kruip er zelf ook in. "Food!" Roep ik terwijl ik de zak met chips opentrek. Ik neem een handje vol en prop de chips in mijn mond. Al snel verveel ik me waardoor ik besluit rond te lopen. Ik kijk naar de rest die zijn tent opzet en zie dan mijn tent. Er klopt gewoon iets niet, die van ons staat ingezakt en schuin terwijl de rest strak en recht is. Ik loop terug en lees de handleiding opnieuw. Als ik er niet uitkom geef ik het op, zo erg is het ook weer niet. Ik klop mijn broek af en kijk nog eens rond. "Wat te doen..." Mompel ik.

    (Iemand voor Niall?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [whoops. Daar komt ze dan wel achter , maar reageer morgen. Ben moe ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Maddison Nadja Payne.
    Ik stopte mijn handen wat verder in de zakken van mijn donkerpaarse bodywarmer en trok mijn muts wat verder over mijn lichtblonde haar. Hoe later het werd, hoe kouder en ik stond op van de boomstronk waar ik op had gezeten. Voorzichtig liep ik naar Liam, mijn oudere broer. 'Li? Hoe zit het met onze tent? Heb je nog hulp nodig?' vroeg ik zachtjes toen ik naast hem stond. We moesten samen een tent delen, wat ik totaal niet erg vond. Ik vond het leuk zelfs, dan kon ik nog wat tijd doorbrengen met mijn oudere broer, die ik enorm gemist had. Het was zo stil thuis zonder hem. Mijn grote blauw/groene ogen gleden over het veld, waar ik meerdere zag stuntelen met hun tent.

    Zayn Javadd Malik.
    Met veel moeite stak ik de laatste stokken in elkaar en bekeek hoe ik het skelet van de tent in elkaar had gezet. Wauw. Zuchtend zag ik hoe ik het zeil er nog overheen moest trekken. Waar waren die twee als ik ze nodig had? Zoekend keek ik om me heen, maar vond alleen Amir. 'Amir!' Riep ik naar hem en wenkte hem. Ik hoopte dat ik wat meer tijd met hem door kon brengen, ik had hem en ons zusje Elizabeth enorm gemist.
    'Help me even man!' riep ik, terwijl ik een beetje hulpeloos naar het zeil keek.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Amir Jaafar Malik
    Ik beet op mijn lip en liet mijn ogen heel even op Elisabeth vallen. 'Hi.' Zei ik zacht terug en glimlachte klein, maar gemeend. Misschien was het enige voordeel van dit uitje dat ik misschien ietsje beter met mijn zusje op kon trekken. Maar de enige reden waarom dat zou zijn, was het feit dat we hier beide niet bij hoorden. Elisabeth, omdat ze gewoonweg niet durfde en ik omdat iedereen dacht, dat als ik hoi zei, ik ze zou beroven. Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen eromheen. Ik staarde weer voor me uit en speelden met mijn oortjes. Ik sloot mijn ogen weer en luisterde naar de muziek die Elisabeth produceerde. Ik was duidelijk de enige zonder talent in de familie. Nee, het enige waar ik goed in was, was alles verpesten en opgepakt worden door de politie en me daarna weer vrij praten. Nee, ik had het niet erg ver geschopt in deze wereld. mijn ogen vielen weer op Elisabeth en ik zuchten. tuiten mijn lippen iets om iets te zeggen, maar ik wist niet wat. ik zuchten toen Zayn begon te gillen dat ik hem moest komen helpen. Echt. of ik een tent in elkaar kon zetten. Ik sta moeizaam op en loop met mijn handen in mijn zakken naar hem toe. 'weet je zeker dat je hulp van mij wilt?' Vraag ik licht grijnzend.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 23:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    |Twee keer Zayn?|


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    |Twee keer Zayn?|

    Mijn fout. Is al aangepast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chiara Bella Love

    Ik kruip mijn tent uit. Ik voel de zon al branden op mijn huid. Ik grijns even naar de zon en kijk daarna even naar mijn outfit. Dit gaan zo leuk worden. Ik spring enthousiast heen en weer. Ik ga One Direction eindelijk terugpakken voor wat ze mij hebben gedaan. Ik spits mijn oren even als ik een gil hoor. Ik ga met een sprong achter een boom zitten als ik weer een gil hoor en nu dichterbij. Misschien zullen dat ook wel Fans zijn. Nieuwsgierig kom ik achter de boom vandaan om vervolgens richting het geluid te lopen. Snel spring ik weer achter een boom als ik merk dat het meisjedat gilt zich omdraait. Wacht ik ken dat gezicht ergens van? Mijn ogen zoeken het meisje weer als ik met een stukje van mijn hoofd zichtbaar word. Met een grijns kijk ik het meisje aan. Ik wist het wel het is het zusje van Louis. De jongen pakt haar beet bij haar been maar het zusje van Louis is al achter de bomen verdwenen. Hoe nieuwsgierig ik ben loop ik achter haar aan. Hopenlijk vind ik een spoor van One Direction?

    Morgen ga ik naar een bruiloft dus kan ik de hele dag niet reageren,

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 23:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik.
    Met handen in zijn zakken gestoken kwam Amir op me afgelopen. 'Weet je zeker dat je hulp van mij wilt?' vroeg hij licht grijnzend en ik knikte. 'Als jij vannacht droog wilt slapen wel ja,' antwoordde ik en gaf hem het zeil. 'Als jij nou eens aan die kant gaat staan, dan kunnen we hem er samen overheen trekken,' legde ik uit, knikkend met mijn hoofd naar de plek waar hij moest gaan staan. 'En waar is Beth eigenlijk? Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien.' Fronsend bekeek ik het zeil, waarna ik opkeek naar mijn broertje. 'Weet jij hoe dit zit? Ik snap er niets meer van.'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Little --> Sidestap]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amir jafaar Malik
    Ik zichten en pakten het zeil aan om netjes op mijn plek te gaan staan. Maar alleen omdat ik inderdaad droog wilde slapen vannacht. Ik was erg gehecht aan een warm bed en aan mijn slaap. Deze had ik hard nodig. Daarbij, als ik het echt niet leuk vond hier, kon ik alsnog heel de dag slapen. Want dat was dan ook iets waar ik goed in was. Ik ging staan waar me gezegd werd om Zayn met een schuin hoofd aan te kijken. Wist ik veel wat ik moest doen. Dat vuur gin makkelijk, maar zo handig was ik nou ook weer niet. 'Beth zit daar.' Mompelde ik en knikte met mijn hoofd naar ons zusje. Ik trok mijn broek iets op en zuchten. 'Weet ik veel, gewoon trekken.' Oor ook maar te wachten, of het goed was, trok ik het zeil al naar beneden. Even was ik bang dat hij zou schuren, maar dat deed hij niet en hij viel op zijn plek. 'Nou. Nu haringen en we zijn klaar. Tenminste, dat dacht ik toch.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik zucht diep en leg mijn hoofd tegen Louis zijn schouder. 'Nee ze is geen rotwijf, maar wel bloedirritant en jij kan dat niet weten, want je bent er de laatste tijd niet. Jij zet toch ook een tent op, terwijl je alleen maar luxe gewend bent en zij knijpt er gewoon tussen uit, zodat ze niks hoeft te doen.' Ik sluit mijn ogen en sla mijn armen om Louis zijn middel. 'Ik heb je gemist,' fluister ik zacht en houd hem stevig vast. Dan ga ik weer recht op zitten en glimlach even. 'Wacht...' Mijn blik valt op een tent die al helemaal opgezet is, waar Louis zijn spullen bij staan. 'Je hebt al een tent opgezet,' schreeuw ik uit en geef hem een duwtje zodat hij omvalt. 'Ik heb het helemaal gehad, kut kamp.' Ik pak mijn mobiel en loop met grote passen het bos in. Hoewel de bedoeling heel gezellig moest zijn, kon ik wel janken. Waarom weet ik eigelijk niet. Ik zucht diep en blijf tegen een boom aanstaan. Waarom voelde ik me zo.. Klote? Nadat ik even goed in en uit geademt heb, loop ik terug en probeer normaal te kijken. 'Sorry Lou,' zeg ik als ik langs hem loop en loop dan zwijgend naar mijn spullen, die ik naar Louis zijn tent verplaats.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    'Ik jou ook gemist. Heel erg.' Gaf ik toe en ging met mijn hand door Rosalie's haar. Maar toch voelde ik me er niet goed over. Ze had me even met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik er nooit was. Maar wat moest ik dan? Voor altijd thuis blijven zitten. Ik had moest toch mijn eigen leven lijden. Oke, maar misschien had ik iets vaker kunnen langskomen. 'Wacht nou!' Gil ik als Rosalie me een duw geeft als ze merkt dat ik de tent allang heb opgezet. 'het was maar een grapje.' Mompelde ik zachtjes, maar ze was al weg. Ik zuchten. Hier, nu was ik er wel en liepen ze zelf weg. Net al Cyrelle. ik zuchten en nam niet eens de moeite om weer op te staan. vermoeid ging ik even met mijn handen over mijn gezicht en keek verward op toen Rosalie weer voorbij kwam snellen en sorry zei. Ik zuchten en klauterde uiteindelijk overeind om Rosalie achterna te lopen naar de tent. 'Oke, zeg maar wat er is.' Ik duw haar de tent in ga in kleermaker zit zitten. Was ze nou echt van slag omdat ik een grapje met haar had uitgehaald?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Ik ben rustig bezig met de tent opzetten wat ik eigenlijk nog wel redelijk goed vindt gaan. Ik kijk even op als Maddison aankomt en ik glimlach naar haar. 'Het gaat goed hoor met onze tent en dat is niet nodig ik ben bijna klaar ' zeg ik met een glimlach waarna ik de laatste paar dingen aan de tent doe. 'Ik ben wel blij dat ik eindelijk weer wat tijd met jou kan doorbrengen, ik heb je gemist' zeg ik met een glimlach en sta op om der gauw even een knuffel te geven. 'Je kan al je spullen in de tent leggen' zeg ik daarna met een glimlach waarna ik even trots naar onze rechtovereind staande tent kijk, toch vindt ik het knap dat het zo gelukt is. Ik kijk even om me heen en zie dat sommige tenten nog niet overeind staan. Ik haal mijn hand even door mijn haar, ik was wel blij met deze vakantie hier, even geen last van die fans, ookal zijn ze zo lief het was ook fijn even tijd voor jezelf en dat ik nu weer tijd hem om met Maddison te zijn.