• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.

    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers of zussen te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn, tenminste, dat denken ze.
    Natuurlijk kunnen de gene die ontvoerd zijn terugkeren en alles vertellen, maar daar hebben ze ook iets op bedacht. Elke dag en nacht doen de 'fans' hun pijn waardoor ze als ze eenmaal terugkeren of ontsnappen niks meer durven te zeggen.

    Komt One Direction achter de werkelijkheid, of zijn ze niet slim genoeg en trappen ze in het gemene spelletje van de 'fans'?



    Rollen.

    One Direction: {Minstens 18
    Louis William Tomlinson - Mufinn
    Harry Edward Styles - Irrevocable
    Liam James Payne
    - quin98
    Niall James Horan - nessje
    Zayn Jawaad Malik
    - Pebble

    De 'fans':{Minstens 17
    Lucas 'Luc' Damian Adkins - Rossi
    Chiara Bella Love - DamnBieber


    Familie van Louis: {Minstens 14, max. 18}
    Cyrelle 'Cyrell' Eve Tomlinson - Arriver
    Rosalie Lauren Tomlinson - Coockies
    Familie van Niall:
    Elize Chloé Horan - Besar
    Familie van Zayn:
    Elisabeth "Beth" Amani Malik - Little
    Amir Jaafar Malik - Mufinn
    Familie van Liam:
    Maddison Nadja Payne - Pebble
    Familie van Harry:
    Joshua Nick Styles - Rossi
    Arianne Rowene Styles - Curlies

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:




    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 7 regels.
    - Je mag max, 2 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    Dit is het voor nu, er kunnen nog regels bij komen.


    Begin:
    Ze zijn er allemaal al een paar uur en zijn nu alles aan het opzetten, of aan het rondkijken.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [mijn topics, ik had niet door dat jullie al waren begonnen]


    Do what people say you can't.

    [Ik heb de tweelingbroer van Nialler gemaakt, is hij goed zo?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik laat me meesleuren de tent in en kijk Louis zwijgend aan. Ik zucht diep en sla mijn ogen neer. 'Ik wwet het niet,' zucht ik. 'Ik... Alles gaat gewoon een beetje mis.' Ik kijk op naar Louis. Hij weet natuurlijk helemaal niks wat er is gebeurd allemaal. 'Ik weet niet welke studie ik wil doen, mijn vriendje is met vreemd gegaan..' Ik zucht diepcen haal mijn schouders op. 'En jij en Cyrelle lijken alles op orde te hebben en ik heb dat niet.' Ik zucht diep en zet een glimlach op mijn gezicht. 'Maar het maakt niet uit, het komt wel goed. Waar zijn die boyband vrienden van je,' grinnik ik en sta op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn late topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Rustig luister in naar Rosalie en zucht even. Ze moest eens weten. Misschien zag het eruit als rozengeur en manenschijn, maar er zat veel meer achter het beroemd zijn als iedereen dacht. Waarom was het anders, dat iik enorm toe was aan deze vakantie. Maar daar ging ik niemand verder mee lastigvallen. 'Vergis je niet Roos, Cyrelle heeft ook haar problemen. Iedereen. Je moet niet zo op andere letten.' Ik stond ook op en haalde mijn schouders op. waarschijnlijk met hun tent bezig, maar het intreseerde me even niet. 'En wat betreft je opleiding. Het maakt niet uit wat je kiest, als je het maar leuk vind.' Ik trok haar naar me toe en gaf haar een knuffel. 'En die gozer weet niet wat voor geweldigs hij laat schieten.' ik drukten mijn lippen tegen Rosalie haar slaap en zuchten. Vroeger was ik hier zo goed in. Het lukte me altijd om mijn twee zusjes met een paar worden weer te laten laggen en alles doen vergeten. Maar ik wist niet of ik dat nog wel kon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cyrelle 'Cyrell' Eve Tomlinson
    Ik kijk nog een keer rond, om te kijken of er niet iemand is wie mij kan achtervolgen. Als ik niemand zie, zucht ik even opgelucht en dan loop ik rustig terug naar de plek waar wij met zén alle verblijven. Ik zucht, waarom lijken die bomen toch zoveel op elkaar. Nadat ik een paar keer fout ben gelopen, kom ik eindelijk weer op het juiste pad aan. 'Hier ben ik eerder geweest' denk ik. Na nog een paar minuten dezelfde richting opgelopen te hebben, kom ik weer bij de verblijfplaats aan. 'Eindelijk' denk ik dan weer. Ik zie dat alle tenten al zijn opgezet, en voor zover zie ik niet veel mensen. Ik zie al dat een tent is bezaaid met etenspullen, die tent is dus van Niall, zijn zusje en zijn tweelingbroer. Ik weet dus echt niet welke tent van ons is, en loop zomaar naar een van de vijf tenten, ik loop de tent binnen en zie Louis en Roos, goed gegokt dus. 'Ook hallo' zeg ik even tegen hun, en ga dan in die tent zitten. 'Ik wil even zeggen dat we niet de enigste mensen zijn die hier kamperen' en ik glimlach even, als ze er na vragen zeg ik gewoon dat ik lastiggevallen ben door die personen. 'Waar zijn alle andere? Ook in hun tenten?' vraag ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie Lauren Tomlinson

    Ik kijk Louis aan. 'Weet ik,' zeg ik zachtjes. Toch weet ik dat ik het niet kan stoppen. Ik vergeleek me altijd met andere. 'Het maakt wel uit' protesteer ik dan. 'Jij zingt, Cyrelle...' Ik zwijg. Dit wilde ik niet bespreken met mijn broer, met niemand niet. Hij hoefde dit niet te weten. 'Laat maar, ik vid wel iets. Anders ga ik gewoon reizen,' mompel ik. Ineens trekt Louis me naar zich toe en voel ik zijn heerlijke armen om me heen. De armen die ik zo gemist heb. Ik sluit mijn ogen en slik. Iets geweldigs? misschien, maar hij heeft er iets perfects voor terug gekregen. Een meisje dat slanker is dan mij, zekerder van zichzelf. Niet een kwetsbare puppie. Ik zeg niks, maar laat me knuffelen. Ik kijk op als Cyrelle binnen komt. Ik glimlach even naar haar.
    'Ik weet het niet,' antwoord ik. 'Ik ga ze halen.' Ik sta op en glimlach even naar Cyrelle. 'Nee wat dachtje? Het is een openbaar bos en ze voorspellen, hopelijk, een mooie week,' grinnik ik zacht en geef Cyrelle een klein duwtje in het voorbij gaan. Dan loop ik de tent uit.
    'Hallo, iedereen naar buiten komen,' schreeuw ik en geef op elke tent een klap. Dan plof ik neer op een boomstam en wacht af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    Wat had Rosalie tegen Cyrelle? Eerst die opmerking en deze opmerking vond ik ook niet al te aardig. Had ik dan echt zoveel gemist? Ik frons. Liet Rosalie lopen en keek Cyrelle onderzoekend aan. 'Wat doe jij?' Ik snapte het niet. Ik zong, ja oke. maar Cyrelle deed blijkbaar ook iets en dat wilde Rosalie me niet vertellen. Ik negeerde het feit dat ze wilde dat iedereen naar buiten kwam en keek met opgetrokken wenkbrauwen naar Cyrelle. Ik snapte best dat ik vaak weg was, maar waarom zou dat een reden zijn me opeens dingen te verzwijgen. Ik ging tegenover haar in kleermakerzit zitten en keek haar onderzoekend aan. Misschien moest ik inderdaad wat vaker contact opnemen met thuis,. Maar het kon ook van hun kant komen. maar hun belde ook niet als er iets was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Anyone? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het is hier alweer zo dood :c]


    Do what people say you can't.

    Ik denk ook dat ze het anders moet maken. Ik zal haar wel een pb sturen met mijn idee.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik wil nog wel meedoen maar ik wist nooit hoe ik goed in moest springen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    {gaat het nog wel door?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Als het doorgaat wil ik ook nog wel meedoen.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel