• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je iets in de RPG *niet hier* wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - amy66
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon. Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius -Glucio
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    De vakken die sowieso in het rooster komen:

    Spreuken & Rituelen
    Paardrijden
    Spaans
    Literatuur
    Vampiersociologie
    Schermen
    Wiskunde
    Yoga

    Keuzevakken:

    Drama
    Tekenen
    Muziek
    Geschiedenis
    Poëzie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wanneer gaan we beginnen? c:


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien moeten we eerst zorgen dat er evenveel jongens dan meisjes zijn?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    I know, maar er werd niks gezegd/ er gebeurde niks, dus vroeg het mij af.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil sowieso eerst dat SPECS haar personage invult, en DreamerN.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een meisje reserveren? Ik vul haar zo meteen in:)


    ~

    @Stuttgart, ja hoor.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Melding: Alle meiden zijn vol, er kunnen alleen nog maar jongens aangemaakt worden.


    Ik twijfel erover of ik nog een lijstje maak met leraren, en een hogepriesteres. Weet ik nog niet zeker.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:10 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Als we moeten wachten tot het evenveel is, kunnen we denk ik nog best lang wachten.... Moeten we nog 3 mensen vinden die een jongen willen...


    Stenenlikker

    @Ewijn, inderdaad. Ik ga zelf waarschijnlijk nog een jongen aanmaken, en we moeten nog even wachten op SPECS en DreamerN.
    Ik denk dat als we daarna na een dag geen andere aanmelding hebben, dat we dan beginnen.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Aurelia Luena Miller
    Affiniteit : Water
    Leeftijd: 17 jaar
    Innerlijk: Aurelia is een meisje wat zich niet graag op de voorgrond plaats, maar toch wel duidelijk haar mening laat weten. Aurelia maakt makkelijk vrienden en staat ook altijd voor ze klaar. Verder is ze altijd wel in voor een avontuur, maar ze zal niet met het idee komen om iets te gaan doen. Verder vind Aurelia lezen over de geschiedenis erg interessant, hier weet ze dan ook heel veel van.
    Uiterlijk:


    Cassie Ventura
    Aurelia is een lang slank meisje met een dik bos zwart lang haar. Ze heeft donker bruine ogen met een lichte verleidelijke gloed. Aurelia draagt graag strakke jeans met een fleurig shirtje of bloesje erop. Haar schoenen bestaan voornamelijk uit hakken of een paar simpele maar toch coole gympen. Haar haren draagt ze meestal los.
    Extra: Aurelia heeft als klein meisje haar ouders verloren bij een vliegtuig crash en is opgevoed door haar oma, die precies weet wat haar nieuwe leven inhoud.
    Rode halfwas/Gewone halfwas: Gewone halfwas.


    ~

    @Iedereen, ik heb bij de meiden gezet dat het VOL is, maar ik heb toch 6/7 gezet, omdat DreamerN gevraagd had waar mijn voorkeur naar ging. Ik heb toen gezegd, dat ik het liefst een jongen heb, maar dat als ze een meisje wil dat dat mag. Dus vind ik het wel eerlijk om te wachten tot ze gekozen heeft of ze een jongen of meisje wil.
    Als ze een meisje wil zet ik haar er gewoon bij. Begrijpen jullie?(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Je kunt het topic bij een verzamel topic zetten? En erbij vermelden dat we nog 2 jongens nodig hebben?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    @Stuttgart, je personage is goed. Ik zal haar erbij zetten.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    Melding: Alle meiden zijn vol, er kunnen alleen nog maar jongens aangemaakt worden.


    Ik twijfel erover of ik nog een lijstje maak met leraren, en een hogepriesteres. Weet ik nog niet zeker.


    Je bedoelt dat er dan mensen zijn die leraren of de hogepriesteres in kunnen vullen?:$ Want geloof me die vult niemand in. Ik heb zelf dat ook al eens geprobeerd en toen wisten er maar heel weinig wat voor serie dit was enzo:$

    Je moet het zelf weten natuurlijk, maar uit ervaring weet ik dat die niet ingevuld worden:(

    En mijn rol is ingevuld:)


    ~

    Winterwolves schreef:
    @Stuttgart, je personage is goed. Ik zal haar erbij zetten.(:


    Thank youu:)


    ~