• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je iets in de RPG *niet hier* wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - amy66
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon. Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius -Glucio
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    De vakken die sowieso in het rooster komen:

    Spreuken & Rituelen
    Paardrijden
    Spaans
    Literatuur
    Vampiersociologie
    Schermen
    Wiskunde
    Yoga

    Keuzevakken:

    Drama
    Tekenen
    Muziek
    Geschiedenis
    Poëzie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    is die al goed ?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cinder schreef:
    is die al goed ?


    Ja.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Ja.(:
    I love daniel sharman


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Winterwolves schreef:
    (...)

    (puh)

    /middlefinger. :Y)
    I love you.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    /middlefinger. :Y)
    I love you.


    Tss, love u too.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Cinder schreef:
    (...)I love daniel sharman


    Ik ken hem niet.:(
    Speelt hij in een film of zo?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    O, vul trouwens mn rol denk ik morgen in. Ben bang dat is daar vanavond geen tijd meer voor heb :(
    Wat is trouwens de ongevere leeftijd?


    Stenenlikker

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Tss, love u too.

    Hehehe. Mooi zo, wijffie. (krul)


    † Love? I want to sleep.

    Ewijn schreef:
    O, vul trouwens mn rol denk ik morgen in. Ben bang dat is daar vanavond geen tijd meer voor heb :(
    Wat is trouwens de ongevere leeftijd?


    Mag je zelf weten, als het maar 14 of ouder is. Graag niet ouder dan 18.(:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 7:40 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Misschien is het handig om een soort van kamerindeling te maken


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Omg, mag ik nog meedoen? Heb alle boeken gelezen en het is echt een leuke serie? Zou ik een meisje mogen dan?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een meisje reserveren? Vul hem vanmiddag in


    Happy Birthday my Potter!

    amy66 schreef:
    Misschien is het handig om een soort van kamerindeling te maken


    Dat ga ik ook doen.(:
    Maar dat doe ik als ik iedereen heb, want anders word het nogal onhandig.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Pebble en Glucio, natuurlijk, graag zelfs!(:
    @Pebble, ik vind ze ook leuk! Een vriendin van mij heeft me de boeken laten zien, anders had ik ze nooit gelezen.xD

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 18:52 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Marylou “Lou” Dianna Sagittarius
    Lou heeft haar eerste naam gehouden, maar haar tweede naam veranderd in Dianna, als eerbewijs aan de godin Artemis, die bij de Romeinen Dianna werd genoemd. Ook haar achternaam heeft ze veranderd in het Latijnse woord Sagittarius, wat boogschieter betekend.

    Affiniteit: Boogschieten (zoals James Stark in de boeken), ze raakt alles wat ze wil raken.

    Leeftijd: 16, verjaart op 20 December

    Innerlijk: Lou is een erg onafhankelijke jongedame. Ze doet altijd wat ze zelf wil en goedacht. Ze is dan ook zeker niet dom en kan goed voor zichzelf zorgen. Ze kan alleen soms een beetje impulsief zijn, waardoor ze niet eerst nadenkt voor ze iets doet en er nog wel eens wat fout kan gaan. Haarzelf de schuld geven is dan echter niet iets wat ze doet. Pas als ze zich echt schuldig over iets voelt, zal ze haar excuses maken en toegeven dat ze fout zat.
    Lou is een erg vrolijk persoon en makkelijk tevreden. Ze probeert alles meestal wel positief in te zien, hoewel dit nog wel eens moeilijk kan zijn. Ze lacht graag en vindt dingen dan ook snel grappig.
    Lou is behulpzaam en zal mensen altijd redden wanneer dit nodig is, maar laat mensen niet zo snel toe. Je kan haar dus makkelijk aardig vinden en het idee hebben dat ze een vriendin van je is, maar ziet jou dan nog niet als vriend. Mensen vertrouwen is niet iets wat bij haar past, hoewel dit helemaal niet zo lijkt. Ze kan dan ook goed doen alsof bij dingen en je zal niet zo snel aan haar zien wat ze nou werkelijk denkt. Ze beschermt zichzelf.
    Lou heeft altijd het idee gehad dat er meer in haar schuilde en wilde dan ook altijd de held uithangen. Zo heeft ze al meerdere katten uit bomen gehaald en is ze ook een keer een brandend huis in gerent, omdat er nog iemand inzat en ze die hoorde schreeuwen. De brandweer was toen niet bepaald blij met haar, maar de vrouw die ze eruit had weten te redden, was dat wel en leefde gelukkig nog.
    Lou is eerder sportief dan een echt meisje meisje en heeft ook niet zoveel met kleding, make-up, nagels en winkelen.

    Haar affiniteit voor boogschieten past goed bij haar impulsieve kant en het feit dat ze altijd wilt helpen of iemand zal redden wanneer dit nodig is, hoewel ze dit vaak toch wel op een veilige manier doet. Ze stort zich er dus ook weer niet echt op, wat boogschieten -wat van een afstand kan- dus perfect voor haar is. Bovendien kon ze het als mens, voor ze gemerkt was, ook al goed.

    Uiterlijk:




    Lou heeft lang golvend blond haar en blauw grijze ogen. Haar gezicht is best rond en wanneer ze lacht, heeft ze lieve appelwangetjes. Ze is 1,67m lang en heeft een redelijk normaal postuur; niet dik en niet dun, met mooie vrouwelijke rondingen.
    Lou kleed zich vaak simpel. Gewoon een leuk topje, vaak wel kleurrijk, met een skinny jeans eronder. Ze draagt nooit hakken, tenzij ze naar een net feestje moet of zo. Haar All stars zijn haar beste vrienden. Makkelijk en je kan er als het nodig is op rennen.
    Qua make-up draagt ze niet heel veel. Meestal wel mascara en soms nog oogpotlood en oogschaduw, maar meer dan haar ogen maakt ze niet op. Ze heeft ook niks met nagellak en dergelijke en heeft er ook geen probleem, als ze een nagel breekt.
    Lou heeft om haar linkerpols altijd verscheidene armbandjes, waaronder eentje met een pijl.

    Extra: Lou heeft zich losgemaakt van haar ouders. Haar moeder en vader vinden haar te jongensachtig en wilden bovendien dat ze rechten of medicijnen zou gaan studeren. Dit is echter niks voor Lou, aangezien ze graag iets doet en niet simpelweg boeken uit haar hoofd leert, hoewel ze de studies wel aangekund zou hebben. Lou is dan ook blij dat ze gemerkt is en ziet haar ouders niet meer dan twee keer in het jaar.
    Lou heeft ook nog een jonger zusje, Angelina (14). Zij is wel een meisje meisje en doet dan ook precies wat haar ouders van haar verlangen. Zij en Lou kunnen dan ook niet echt goed met elkaar opschieten en bovendien is Angelina nogal arrogant en verwaand. Ze kan dan ook heel mooi zingen (wat Lou ook kan, maar niet durft) en pianospelen, waardoor ze denkt dat ze alles is. Wanneer haar zusje echter in de problemen zou komen, zou Lou haar wel helpen en beschermen, want de twee blijven zussen.

    Rode halfwas/Gewone halfwas: Gewone halfwas

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:59 ]


    Happy Birthday my Potter!