• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je iets in de RPG *niet hier* wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - amy66
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon. Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius -Glucio
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    De vakken die sowieso in het rooster komen:

    Spreuken & Rituelen
    Paardrijden
    Spaans
    Literatuur
    Vampiersociologie
    Schermen
    Wiskunde
    Yoga

    Keuzevakken:

    Drama
    Tekenen
    Muziek
    Geschiedenis
    Poëzie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Glucio, je personage is goed.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ook echt iedereen is 17 en mijn personage is 16 :')


    Happy Birthday my Potter!

    Hier is mijn rol dan :)

    Naam: Hayden Morran
    Affiniteit *hoeft niet per sé*: Vuur
    *me loves vuur! Je kan er coole dingen mee doen ^^*
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Hayden een is een zachtaardige jongen die erg leergierig is. Hij wilt graag weten hoe alles in elkaar zit, wat hem dus ook erg nieuwsgierig maakt. Vaak zit hij met zijn neus in de boeken. Om te leren, maar ook gewoon om de meest prachtige verhalen te lezen. Hij houdt van alles wat met fantasy te maken heeft. Daarom vindt hij het echt geweldig dat ze in het Huis van de Nacht schermen krijgen. Hij is er ook behoorlijk goed in.
    Maar waarschuwing nummer 1 bij Hayden: Maak hem niet boos! Opzich is hij erg vriendelijk en zachtaardig, maar als je een gevoelig punt bij hem raakt, flipt hij. En als hij echt boos is, kan hij behoorlijk gevaarlijk zijn.
    Uiterlijk:

    (kon t niet laten hem weer te gebruiken xD Me likes him (H) Je moet hem trouwens iets jonger voorstellen)
    Hayden heeft donkerblond halflang haar dat tot net over zijn schouders komt. Zijn ogen zijn grijs.
    Hayden is iets van 1.75 lang en redelijk slank gebouwd.
    Wat voor kleding hij draagt boeit hem niet echt. Als het wat kouder is draag hij een sweater en in de zomer een simpel t-shirt. Altijd in combinatie met een spijkerbroek en sneakers.
    Extra: Toen Hayden gemerkt was, moesten zijn ouders er even aan wennen, maar na een tijd vonden ze het toch wel een hele eer, dat hun zoon was uitgekozen om een vampier te worden. Ze vind het erg leuk dat hun zoon bijzonder is.
    Rode halfwas/Gewone halfwas: gewone halfwas

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 20:06 ]


    Stenenlikker

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Dat ga ik ook doen.(:
    Maar dat doe ik als ik iedereen heb, want anders word het nogal onhandig.xD


    Owja, dat is wel zo handig


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Glucio schreef:
    Ook echt iedereen is 17 en mijn personage is 16 :')


    Ghehe, ja.

    @Ewijn, je personage is goed.(:
    @Iedereen, ik ga waarschijnlijk nog een jongen aanmaken.(:
    Ik denk dat als niemand daarna komt, dat ik het topic gaat starten.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Ik ken hem niet.:(
    Speelt hij in een film of zo?
    hij speelt in teen wolf ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam:Brian O'Conner (hij noemt zichzelf naar Brian uit Fast & Furious)

    Affiniteit :Montage, auto's, reparaties

    Leeftijd:17

    Innerlijk:Brian is een doorzetter en koppig. Hij is het agressievere type en dit is te wijden aan zijn moeilijke jeugd. Hij houdt van uitdagingen en is resoluut tegen romantische films omdat hij dan ziet hoe zielig hij is. Brian is ook een smartass en waakzaam. Maar dat komt door zijn vroegere drugsgebruik. Hij is een badass en is een vonk die het vuur aansteekt. Hij is afstandelijk en alleen doorzetters kunnen hem bereiken.


    Jake Abel
    brian is 1.85m en vrij gespierd dit komt door de strubbelingen met zijn vader.Zijn blauwgroene ogen en bruin haar zijn zijn typische gezichtkenmerken. Hij heeft een zeer opvallende kaaklijn. Hij gaat meestal casual en onopvallend gekleed in jeans en hoodie met nikes. Hij heeft eigenlijk ook de pest aan het schooluniform. Ook zijn overall is een typische klederdracht van brian. En hij gaat nergens naartoe zonder zijn moersleutel die ook als wapen dient. Hij heeft littekens op zijn rug en een groot op zijn sleutelbeen.

    Extra: hij heeft een auto namelijk.deze :

    en is een uitzonderlijk goed chauffeur. Hij wordt door meisjes wel opgemerkt maar meestal schimpt hij ze af.

    Rode halfwas/Gewone halfwas: gewone halfwas

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 1:13 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik reserveer een meisje.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Naam: Rosemary Annabelle Nixon.
    Affiniteit: Ze heeft een affiniteit voor zintuigen. Ze kan je laten zien, horen, ruiken of voelen wat zij wilt. Ook kan ze deze volledig afsluiten, waardoor je niets meer ziet, hoort, ruikt of voelt. Dit kan ze maar een aantal minuten vasthouden.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk:




    Het eerste wat opvalt als je naar Rosemary kijkt zijn haar grote, amandelvormige ogen. Deze zijn lichtgroen van kleur. Ze vallen ontzettend op, waardoor ze nog wel eens kleurlenzen moet dragen. Deze opvallende kijkers zijn omrand door lange, donkere en krullende wimpers. Onder haar ogen heeft ze een klein dopneusje en goedgevormde lippen. Onder deze lippen, die kersrood van kleur zijn, heeft ze witte, kaarsrechte tanden. Ze heeft smalle, lange wenkbrauwen en lang, lichtblonde krullen. Deze reiken tot halverwege haar rug. Rosemary heeft een lengte van 1,58 meter, waardoor ze een enorm schattig uiterlijk heeft. Ook heeft ze een haar bleke huid. Voordat ze gemerkt werd verbrandde ze al snel, dit werd alleen maar erger nadat ze gemerkt werd.
    Innerlijk:Over het algemeen is Rosemary een lief, vrolijk en behulpzaam meisje, maar af en toe kan er een meisje naar boven komen waarin ze het leuk vindt haar familie of andere mensen te plagen. Vaak zijn dit hele onschuldige grapjes, maar andere ideeën kunnen een beetje uit de hand lopen. Rosemary kan zichzelf namelijk makkelijk in de problemen brengen. Toch houdt ze heel erg veel van haar familie en vrienden. Ze zal zich voor hun opofferen wanneer dat nodig is en zal hen voor zichzelf plaatsen. Ze lacht erg veel en heeft een kinderlijk lachje, wat haar nog schattiger maakt. Ze is ook enorm romantisch en kan zich daarom helemaal inleven in romantische films en stelletjes die ze op straat ziet lopen. Soms heeft ze kinderlijke trekjes en kan ze heel aanhankelijk zijn, wat af en toe een beetje ergerlijk kan zijn.
    Extra: Rose is vrij populair en geliefd bij de jongens op school. Dit komt door haar charme en onschuldigheid. Ze ziet er heel afhankelijk en breekbaar uit, maar kan goed voor zichzelf op komen. Toch vindt ze het leuk en vleiend als een jongen het voor haar opneemt en haar wilt beschermen. Ze is gebonden aan een katje, die ze Skittles genoemd heeft.
    Rode halfwas/Gewone halfwas: Gewone halfwas.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 17:14 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lol, nog steeds iedereen is 17 op Lou na. 17 is een populaire leeftijd.


    Happy Birthday my Potter!

    Cinder schreef:
    Naam:Brian O'Conner (hij noemt zichzelf naar Brian uit Fast & Furious)
    Affiniteit :Montage, auto's, reparaties
    Leeftijd:17
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Daniel Sharman
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas: gewone halfwas

    (de rest komt later)


    Ugh, he's gorgeous!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik wil ook meedoen ~ls dat nog kan~
    Is er nog een voorkeur voor of ik liever een jongen of een meisje moet aan maken ?


    Credendo Vides

    Pebble schreef:
    Cinder schreef:
    Naam:Brian O'Conner (hij noemt zichzelf naar Brian uit Fast & Furious)
    Affiniteit :Montage, auto's, reparaties
    Leeftijd:17
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Daniel Sharman
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas: gewone halfwas

    (de rest komt later)


    Ugh, he's gorgeous!
    i know :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook meedoen ~ls dat nog kan~
    Is er nog een voorkeur voor of ik liever een jongen of een meisje moet aan maken ?


    Ja, dat kan.(:
    Het liefst een jongen, maar als je een meisje wil mag dat ook wel.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Pebble, je personage is goed.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki