• De stelling van deze week luidt:
    De scholen zouden later moeten beginnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is hard and then we die

    Sagitta schreef:
    Als je school een uur later zou laten beginnen, schuif je het probleem alleen maar op. Een uur langer slaap, betekend ook een uur langer opblijven. En dus is het effect hetzelfde.


    Take me to wonderland

    Mee eens.. En het liefst wil ik dan ook nog eerder uit zijn (Y)

    ik ben liever eerder thuis dan laat beginnen en laat thuis pff


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Welch schreef:
    Ik moet om 8 uur op school zijn. Een half uurtje later zou ik geweldig vinden. Ik heb al om 15u10 gedaan met school, dat half uurtje zou ik écht niet zo erg vinden...

    Welk uur is dat dan, dat je om 15:10 uit bent? Het 8e uur?

    niet mee eens.

    toen ik nog op school zat moest ik om 8 uur al beginnen en was ik pas half 6 klaar.
    Tevens moest ik 27.5 km per dag heen fietsen en terug fietsen..
    dus tijden naar later,, niet mee eens.

    tegenwoordig gaan ze toch allemaal met de bus of auto schooter.
    en beginnen de lessen pas na half 9...
    dus een luize leven....


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Bieberen schreef:
    (...)
    Welk uur is dat dan, dat je om 15:10 uit bent? Het 8e uur?

    Ik heb zeven lesuren per dag, behalve op woensdag, dan heb ik er vier en eindigt de school om 11u50.

    jeetje ik wil die roosters ook wel..
    mijn rooster zag er zo uit..

    maandag 8 uur beginnen half 6 klaar.
    dinsdag 9 uur beginnen 4 uur klaar.
    woensdag 12 uur beginnen half 6 klaar.
    donderdag van 8 tot 4 uur.
    en vrijdag chill dagje van 9 uur tot half 3...

    de roosters van nu i want that.....


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    eens. We worden altijd hartstikke chagrijnig van vroeg opstaan. En is heel handig als je het 1e uur gym hebt


    Despair into your memories, despair into tomorrow, DESPAIR INTO NOTHINGNESS

    Ik zit nu al, met dit rooster, drie dagen tot 16.05 op school, en dan beginnen de lessen (als ik het eerste uur naar school moet) om 8.20. Als de lessen bijvoorbeeld pas om 9 uur zouden beginnen, zit ik zeker weten tot 5 uur op school, en daar heb ik echt geen trek in. Trouwens, nu ik in mijn examenjaar zit heb ik genoeg te doen na school.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nu moet ik om 8.10u op school zijn dus eens.. Half 9 zou wel fijn zijn ja en ik vind het dan ook geen probleem om 20 minuten later uit te zijn..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Liever vroeg beginnen vroeg uit! Vanaf 8u school tot maximaal 1u


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Nu heb ik ook heel veel geluk met mijn rooster (maar twee keer tot 16u en drie dagen in de week eerste of eerste twee uur vrij) maar ik zou ook niet graag later uit zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alsjeblieft niet zeg! Ik moet al vier dagen in de week tot vier uur naar school. Als het nog later wordt dan dat, word ik gek.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Pythias schreef:
    Als ik puur naar de kwaliteit van het onderwijs zou kijken, ben ik het er helemaal mee eens. Bij mij gaat het eerste uur meestal verloren door weinig concentratie. Maar als ik kijk naar mijn eigen behoeften ben ik gewoon liever wat eerder vrij dan dat ik later begin.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, want dat betekend dat we dan ook later uit zijn. Elke dinsdag heb ik het eerste tot het negende les, als het eerte dan inplaats van acht uur om half negen zou beginnen dan zou het negende inplaats van half vijf pas om vijf uur klaar zijn. En nou, half negen tot vijf uur is ook geen pretje.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.