• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Ik kan echt niet 24/7 aan seks denken. Daarvoor slaap ik teveel en ben ik te druk met school. Ik heb er echt een hekel aan dat dat telkens wordt gezegd.

    OT: Hebben jullie ook een of andere fetish? Ik wel, heb een voetenfetish en die van Nikki zijn geweldig :Y)

    Haar. Hands down.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hairfetish all the waaay. Helaas vind mn vriend het nooit leuk dat ik aan z'n haar zit. Want hij moet altijd flink aan zn zwarte krullen werken anders lijkt ie net een schaap<3 Maar toch win ik altijd, hehe.
    En ik heb het eigenlijk niet alleen bij mn vriend, maar ook bij vriendinnen, dan heb ik de gewoonte om aan hun haar te zitten plukken. Gelukkig zijn de meeste het wel gewend. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik kan er niet tegen als mijn vriend pukkeltjes of mee-eters heb, ik MOET ze weghalen. Ik weet niet of dat Fetish-ish is? anders heb ik geen denk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tolkienn schreef:
    Ik kan er niet tegen als mijn vriend pukkeltjes of mee-eters heb, ik MOET ze weghalen. Ik weet niet of dat Fetish-ish is? anders heb ik geen denk


    Hmm, een fetish is meer iets aan je vriend (niet de gebruikelijke dingen), dat je opwind. Tenzij pukkeltjes dat effect hebben lijkt het me niet echt een fetish. ;P


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Hmm, een fetish is meer iets aan je vriend (niet de gebruikelijke dingen), dat je opwind. Tenzij pukkeltjes dat effect hebben lijkt het me niet echt een fetish. ;P


    Ew nee die winden me niet echt op nee xD

    Hij wind me wel snel op alsie in men nek knabbelt en kus en bij me oor...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    DarkSavior schreef:
    Heel erg normale fetishen dus. Op dit moment ben ik dus de enige met een rare fetish. /gayhandje

    Is een onderbroekenfetish normaal?(cat)
    Ik hou van mannen in strakke boxers. Ik vind het geiler om een man in onderbroek te zien dan naakt. :'D


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Is een onderbroekenfetish normaal?(cat)
    Ik hou van mannen in strakke boxers. Ik vind het geiler om een man in onderbroek te zien dan naakt. :'D

    Hahaha, ja dat is een fetish :Y) Weten we ook weer dat je minimaal gay bent. :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Itami schreef:
    (...)
    Is een onderbroekenfetish normaal?(cat)
    Ik hou van mannen in strakke boxers. Ik vind het geiler om een man in onderbroek te zien dan naakt. :'D

    Ik vind mannen ook sexyer in een boxer dan naakt. Vaak is dat ook wel super sexy. Tis niet alsof de slurf nou echt bepaald geweldig om te zien is ofso (zelfde geld voor poes)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, ja dat is een fetish :Y) Weten we ook weer dat je minimaal gay bent. :x

    Ben ik ook, schat. :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ben ik ook, schat. :p

    I already guessed door je foto. Schat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tolkienn schreef:
    (...)
    Ik vind mannen ook sexyer in een boxer dan naakt. Vaak is dat ook wel super sexy. Tis niet alsof de slurf nou echt bepaald geweldig om te zien is ofso (zelfde geld voor poes)

    Nou een poes vind ik er wel leuk uitzien hoor :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tolkienn schreef:
    (...)
    Ik vind mannen ook sexyer in een boxer dan naakt. Vaak is dat ook wel super sexy. Tis niet alsof de slurf nou echt bepaald geweldig om te zien is ofso (zelfde geld voor poes)

    Nou, daar valt over te discussiëren. :p


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou een poes vind ik er wel leuk uitzien hoor :Y)


    ew vind dat zon lelijk ding.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Itami schreef:
    (...)
    Is een onderbroekenfetish normaal?(cat)
    Ik hou van mannen in strakke boxers. Ik vind het geiler om een man in onderbroek te zien dan naakt. :'D


    Mm, ik heb dat wel bij vrouwen. Ik vind vrouwen in lingerie mooier dan naakt. (cat)


    Bad decisions make good stories.

    Genitals zijn nooit mooi, lol. :'D Vind ik dan.


    ars moriendi