• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Folklore schreef:
    (...)

    Ew.

    Mannen denken nu eenmaal 24/7 aan seks. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mannen denken nu eenmaal 24/7 aan seks. (cat)

    Dat vind ik knap!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Dat vind ik knap!

    In iedere gedachte sluimert een sprankje seks. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    In iedere gedachte sluimert een sprankje seks. :Y)

    :'D Geweldige zin.


    ars moriendi

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mannen denken nu eenmaal 24/7 aan seks. (cat)


    Da's niet waar, and u know it. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Barnabas schreef:
    (...)
    In iedere gedachte sluimert een sprankje seks. :Y)


    Over een paar dagen mag ik met m'n staafje spelen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mannen denken nu eenmaal 24/7 aan seks. (cat)

    Hoe?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik kan echt niet 24/7 aan seks denken. Daarvoor slaap ik teveel en ben ik te druk met school. Ik heb er echt een hekel aan dat dat telkens wordt gezegd.

    OT: Hebben jullie ook een of andere fetish? Ik wel, heb een voetenfetish en die van Nikki zijn geweldig :Y)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 19:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik kan echt niet 24/7 aan seks denken. Daarvoor slaap ik teveel en ben ik te druk met school. Ik heb er echt een hekel aan dat dat telkens wordt gezegd.

    OT: Hebben jullie ook een of andere fetish? Ik wel, heb een voetenfetish en die van Nikki zijn geweldig :Y)

    Het was een sarcastisch grapje! *O*
    Ik heb een fetish voor mannen met bruine ogen en bruin haar. En voor schouders. Yum.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het was een sarcastisch grapje! *O*

    Wacht maar :x Ik pak je nog wel terug.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het was een sarcastisch grapje! *O*
    Ik heb een fetish voor mannen met bruine ogen en bruin haar. En voor schouders. Yum.


    Hier nog een! Bruin haar en bruine ogen, like yay! ^^


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    Ik kan echt niet 24/7 aan seks denken. Daarvoor slaap ik teveel en ben ik te druk met school. Ik heb er echt een hekel aan dat dat telkens wordt gezegd.

    OT: Hebben jullie ook een of andere fetish? Ik wel, heb een voetenfetish en die van Nikki zijn geweldig :Y)

    Jongens met halflang donker haar en bijpassende stoppelbaardjes. (;


    ars moriendi

    Volgens mij is dat meer waarop jullie vallen dan een fetish. Lijkt mij dan :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Volgens mij is dat meer waarop jullie vallen dan een fetish. Lijkt mij dan :x

    Jaa dat is wel waar ja. Ik heb iets heel sterks met gespierde armen. :'D Mijn ex traint en destijds is hij speciaal voor mij vooral zijn armspieren flink gaan versterken. Damn.. :9 Van een stel goede armen kan ik echt genieten. :'D

    Is dat al wat fetisher?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jaa dat is wel waar ja. Ik heb iets heel sterks met gespierde armen. :'D Mijn ex traint en destijds is hij speciaal voor mij vooral zijn armspieren flink gaan versterken. Damn.. :9 Van een stel goede armen kan ik echt genieten. :'D

    Is dat al wat fetisher?

    Dat klinkt al meer fetish like ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.