• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Godzijdank slik ik de pil niet. Heb ik ook niet nodig, lololol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha valt me op dat dit topic rond 2 uur altijd bovenaan staat ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Toen ik nog ongesteld werd, was ik altijd enorm chagrijnig en emotioneel. Nu niet meer. Prikpil ftw.


    26 - 02 - '16

    Hoe ging jullie eerste stopweek? Ik ben nu twee dagen ongesteld en ik ben al twee dagen heel ziek, terwijl ik normaal geen last had als ik ongesteld was.

    Ik heb geen stopweken meer, ik word nooit meer ongesteld tenzij ik stop met die prikpil en dan duurt het nog wel heel lang voordat het weer terugkomt, haha.


    26 - 02 - '16

    Sofinite schreef:
    Hoe ging jullie eerste stopweek? Ik ben nu twee dagen ongesteld en ik ben al twee dagen heel ziek, terwijl ik normaal geen last had als ik ongesteld was.


    Hmm, had ik geen last van. Ik had juist minder ongesteldheidspijn, maar verder ben ik even emotioneel. Dat je ziek bent kan ook ergens anders aan liggen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 10:18 ]


    You are beautiful, you are love.

    Licet schreef:
    Hahaha valt me op dat dit topic rond 2 uur altijd bovenaan staat ;)

    's nachts heb je de leukste gedachtes.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Folklore schreef:
    (...)

    Hmm, had ik geen last van. Ik had juist minder ongesteldheidspijn, maar verder ben ik even emotioneel. Dat je ziek bent kan ook ergens anders aan liggen.


    Zou kunnen, maar ik heb nu wel last van ongesteldheidspijn, terwijl ik dat nog nooit eerder gehad heb.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Zou kunnen, maar ik heb nu wel last van ongesteldheidspijn, terwijl ik dat nog nooit eerder gehad heb.
    Dat is vreemd, bij mij is het juist minder. Vroeger lag ik echt de vergaan van de pijn en nu heb ik gewoon pijn die weggaat als ik een nurofen 400 neem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sofinite schreef:
    Hoe ging jullie eerste stopweek? Ik ben nu twee dagen ongesteld en ik ben al twee dagen heel ziek, terwijl ik normaal geen last had als ik ongesteld was.

    Van m'n eerste stopweek weet ik niet meer, da's te lang geleden. Maar misschien moet je het even een poosje aankijken, gaat het niet, dan een lagere dosis pil vragen bij de huisarts.

    Blazerer schreef:
    (...)
    's nachts heb je de leukste gedachtes.


    Oh ja?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 13:14 ]


    Bad decisions make good stories.

    ^Ik heb al de laagste.

    Sofinite schreef:
    ^Ik heb al de laagste.


    Dan heb je een probleem. Ander anticonceptiemiddel proberen?


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Oh ja?

    Altijd.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 17:02 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    (...)
    Altijd.


    Ew.


    You are beautiful, you are love.

    Blazerer schreef:
    (...)
    Altijd.


    ars moriendi