• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik beet even op mijn lip. Ik wist zelf ook niet meer zo goed waarom ik hier was. Of jawel. Maar hoe legde je dat een vierjarig meisje uit? 'Ik ben hier omdat ik jou papa ben En net als mama wil weten wat jij vandaan geleerd heb op school.' Zei ik uiteindelijk. Ik keek even hopeloos naar Rosalie als vraag of ik het goed ja aangepakt. Ik wist het anders ook niet hoor. Ik luisterde naar Haliey haar vrolijke verhalen en glimlach maar wat. Ik voelde me schuldig omdat ik pas na vier jaar kwam kijken wat mijn dochtertje geleerd had op school. Nie dat ik daar iets aan kon doen, maar alsnog. Ik nam het Rosalie wel kwalijk. Toch werd ik vrolijk van het kleine meisje dat tussen Ons inliep. Alsof het zo horden en altijd al zo geweest was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik mompel iets en glimlach even op een aanmoedigende manier naar Harry. Hij zei het goed en anders, ze begreep het toch niet of zou de boodschap niet meekrijgen. Ik kijk naar het restaurant en stap naar binnen. Ik pak Hailey haar hand om haar bij me te houden. Dan stop ik met lopen. 'Dit is prima toch,' vraag ik Harry aarzelend. Ik kijk om me heen. Het was redelijk rustig. Ik besluit gewoon naar een tafel te lopen. Zelf vond ik het altijd gemeen om naar binnen te lopen en dan weer naar buiten. Ik zet Hailey neer op een stoel en help haar met haar jas uit te trekken. Ik kijk Harry aan.
    'Wil jij naast Hailey of...' Ik blijf bij de tafel staan. Hailey zit rustig om zich heen te kijken, terwijl ik met al haar spullen i mijn hand sta. Afwachtend kijk ik naar Harry. Zelf trek ik ook alvast mijn jas uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    Ik knikten. Dit was prima. Ik keek ongemakkelijk toe hoe Rosalie vanalles met Hailey deed en beet op mijn lip. Het voelde allemaal zo vreemd. Even keek ik moeilijk naar Rosalie toen ze vroeg of ik naast Hailey wilden. Natuurlijk wilde ik dat, maar dat kon ik toch niet maken. Dus ik schudden mijn hoofd en hing mij jas over de stoel tegenover haar. 'Ga jij maar.' Ik was immers nog steeds gewoon een vreemde voor Hailey en zei voor mij. Alsof ik niet in dit plaatje thuishoorden, zo voelde in me. Het was niet het perfect gezin idee wat ik in mijn gedachten had bij Serena en Puck. Maar misschien was dat wel wat ik wilde. Helemaal met Hailey. Ik wilde dat ze me zou zien als vader en niet als een vreemde. Ik ging maar zitten en had de neiging om mijn voeten op te trekken, maar ik deed het niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Heel even stopte ik met typen om Zayn aan te kunnen kijken. Ik knikte na zijn woorden. Ergens had ik het idee dat niemand dit had kunnen voorspellen, maar was wel blij dat het zo was geloven. 'Nieuwsgierigheid en het gene aar ik mee bezig ben.' Gaf ik als uitleg van mijn vraag, maar was wel blij me zijn antwoorden. Mijn blik ging naar het toetsenbord toen Zayn er een tekening neerlegde en mijn ogen werden groot. 'Wauw.' Zei ik zacht. 'Je weet me keer op keer weer te verbazen. Dit, nee jij bent geweldig.' Een kusje drukte ik nog op zijn wang waarna ik mijn hoofd schudde. 'Nee, eigenlijk niet. Er zijn momenten later dat ik het had gehoopt, maar dat het nu werkelijk zo zou zijn.' Gaf ik deze keer eerlijk toe. 'Maar zou het ook niet anders meer willen.' Na deze woorden en een laatste blik naar Zayn, richtte ik mijn blik weer op mijn scherm en had niet heel veel zin om te typen. Nogmaals vlogen mijn ogen de regels over om te zien wat er nu allemaal stond en heel af en toe ook weer naar Zayn. Zeker wel was blij dat het zo was gelopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Ik knik en glimlach even. 'Mogen deze jassen wel op de stoel naast jouw,' vraag ik hem. Ik probeerde dit alles zo min mogelijk ongemakkelijk te maken. Ik leg Hailey haar tas meer bij mijn voeten. Mijn jas hang ik over mijn stoel en Hailey haar jas gooi ik op de lege stoel. Ik wilde harry van alles vragen, maar ik wist niet waar te beginnen. Ik bedoel.... Beginnen bij de uitnodiging voor Hailey haar vwrjaardag? Of daarmee eindigen? Ik schraap even mijn keel.
    Eerst wat bestellen... Ik kijk om me heen en wenk een ober. Hij komt.
    'Thee graag.' Hij knikt en kijkt afwachtwnd naar Harry. Ik richt me op Hailey. 'Wat wil je,' vraag ik haar zacht. 'Limonade? Appelsap?' Ze haalt haar schouders op. Ik kijk de ober aan en bestel limonade. Dan kijk ik naar Harry en wacht af tot hij wat zegt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Jawaad Malik
    Ik keek af en toe af van mijn tekenblok om goed naar Louis te kunnen luisteren. ik lacht even en ging goed zitten. De neiging om de laptop aan de kant te schuiven en op zijn schoot te gaan zitten was groot. Maar ik wist dat, dat niet kon. 'Ik was in het begin altijd zo jaloers op Harry he.' Geef ik licht grijnzend toe. nee, ik schaamde me er niet bepaald voor. Louis en Harry waren zo close en lief samen, dat bijna iedereen er zeker van was, dat die twee met elkaar zouden eindigen. Maar daar moest ik wel een stokje voor steken. ik zuchten en staarde naar mijn tekenblok. Ik had echt geen inspiratie.

    Harry Edward Styles
    'Natuurlijk.' Ik schoof ook de andere stoel iets naar achter, zodat de spullen er op konden en ging daarna op mijn eigen stoel zitten. Ik had geen flauw idee wat ik hier verder van moest verwachten en k kauwde op de binnenkant van mijn lip. Gelukkig kwam eerst het drinken. Ik wachten even totdat Rosalie had besteld en bestelde zelf een cola. ik tikten wat met mijn vingers op tafel en keek afwachtend naar Rosalie toen de ober weg was. Zei was degene die wilde praten. Natuurlijk, ik wist ook wel dat het moest, maar ik had geen flauw idee wat ik zou moeten zeggen. Dus ik hoopte eigenlijk dat Rosalie dat wel wist.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    De laatste regels typte ik waarna ik het bestand opsloeg en de laptop dichtklapte. Mijn blik ging nu naar Zayn zonder deze nu snel weer af te wenden. Mijn oven werden groot van verbazing, maar grinnikte toen wel. 'Als je had geweten dat ik jou juiste leuk vond. Dat ik hetzelfde met jou om wilde gaan, maar niet durfde.' Gaf ik toen erna toe met een glimlach. Het was wel waar. De band tussen Harry en mij was al zo goed sinds het begin en wilde dat echt heel graag. Iedereen had altijd gedacht dat Harry en ik samen zouden eindigen, maar wist wel beter dan dat. Ik legde de laptop naast me neer waarna ik mijn armen naar Zayn uitstak als teken dat ik een knuffel wilde. 'Geen inspiratie?' Vroeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    ik grinnikte zachtjes. 'Maar dat weet ik nu.' Glimlachte ik en stak speels mijn tong naar hem uit. Ik tikte met mijn potlood op het papier en knikte langzaam, waarna ik opkeek. Meteen legde ik alles naast meneer en kroop ik naar Louis toe om in zijn uitgestoken armen te kruipen. Ik sloeg mijn armen om zijn middel en gaf hem een klein kusje. 'Nee, het lukt niet.' Zuchten ik en verstopten mijn gezicht in zijn nek. Ik had er geen zin in ook. Mijn vinger tekende willekeurige lijnen op Louis zijn borstkas en ik duwde mijn neus in zijn wang. Dit gingen lange dagen worden als het zo doorging. 'Hoe zou het met Harry gaan denk je?' Vroeg ik nieuwsgierig. We wisten niet hoe het met Serena en hem was afgelopen, nadat hij gister naar huis was gegaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte langzaam. 'Zolang je dat nu weet, is het goed.' Zei ik met een glimlach en grinnikte daarna zacht. Het was Zayn die er steeds weer voor zorgde dat ik een glimlach op mijn gezicht kreeg. Mijn armen sloeg ik gelijk om hem heen toen hij in mijn uitgestoken armen kroop. Het voelde veilig en liet me alles vergeten. Hetzelfde verhaal als hij zijn armen om mij heen sloeg. 'Het komt goed. Je verzint wel iets.. Je hebt talent en dat weet je net zo goed als mij.' Mijn hand haalde ik door zijn altijd nog warrige kapsel r zuchtte zacht. Nu viel het nog mee, maar wist dat het lastig zou worden. Toch had ik nog vertrouwen dat het goed zou komen. 'Harry kende is het wel goed gedaan. Anders had hij wel gebeld of aan de deur gestaan, tenminste dat denk ik' antwoordde ik, maar wist het eigenlijk ook niet. Ik drukte een kusje op Zayn zijn wang en dacht na.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Ik heb het idee dat ik iets vergeten ben...Never mind )

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach even dankbaar naar Harry. Oké, nu moest het gesprek beginnen. Ik zocht heftig naar woorden, maar ik vond ze niet. Mijn gepeins wordt gestoord door de ober die onze drankjes komt brengen. Ik zet de appelsap voor Hailey haar neus neer met een rietje. Zelf neem ik een klein slokje.
    'Ik weet niet echt...' Ik zwijg even. 'Sorry dat ik het je pas na vier jaar heb verteld.' Ik kijk hem aan en dan vlug naar Hailey die niet op ons let. Gelukkig. 'Het was alleen een beetje hysterisch allemaal op dat moment, het is niet als smoes bedoeld ofzo. Het is namelijk gewoon mijn fout, alleen was op dat moment jij wel het laatste waar ik mee bezig was. Tijdens de zwangerschap dacht ik er natuurlijk wel aan, maar ik was gewoon bang.' Ik kijk hem even aan en staar dan naar mijn drinken. Ik roer een beetje in mijn thee, gewoon voor een afleiding. 'En natuurlijk had ik het je gelijk moeten zeggen, toen ik erachter kwam. Maar hoe leg je het een vreemde uit?' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Eigenlijk wilde ik hem niet vertellen over mijn ouders, maar misschien werd het hem iets logischer, misschien ook niet. 'Dus ik stelde het uit en toen werd Hailey geboren...' Ik kijk opzij en Hailey staart me aan. Ik knars met mijn tanden. Ik besluit haar maar even een beetje te negeren. 'Ik vond niet dat ik het nog kon maken, om zomaar aan te kloppen en ergens wilde ik ontkennen dat ze van jouw was. Geen idee van wie ze dan zou moeten zijn, maar ik wilde het niet geloven. Ook had ik nooit gedacht dat het zo zwaar zou zijn. Twee jaar lang ben ik eigenlijk alleen maar bezig geweest met Hailey en niet meer met de vader inlichten.' Ik kijk hem aan en neem een slokje. 'Pas daarna besefte ik het me weer, dat ik diep vanbinnen hulp nodig had en dat Hailey een vader hoort te hebben.' Ik tik met mijn vingers op het tafelblad en kijk naar Hailey. 'Maar ik was gewoon te bang. Totdat ik Eirwen en Liam tegen kwam. Liam die me zowat dwingde en daarna voor de deur liet staan.' Ik zucht even, maar glimlach toch kleintjes. 'En ik ben hem dankbaar, ook al haat jij me waarschijnlijk, is Louis boos op me, was Liam boos op me...' Ik zucht en kijk Harry aan. 'En de timing was verschrikkelijk. Ik bedoel...' Ik kijk hem aan. 'Sorry daarvoor.' Ik leun achterover en bijt even op mijn lip. 'Hoe wil jij nu verder? Ik bedoel. Je weet nu dat Hailey je kind is, maar je hebt nu nog een andere dochter... Het zal oneerlijk zijn als je Puck opeens minder gaat behandelen voor Hailey of andersom.' Ik kijk hem aan en zwijg. Hij mag nu gaan praten, ik heb wel even genoeg gesproken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn malik
    Ik tuiten mijn lippen en dacht na. Ik wist nu al dat ik hier heel dag dag niet doen, niet lang ging volhouden. En ik betwijfelde of Louis dat wel ging lukken. Ik wilde nog net niet zeggen dat ik me nu al begon te vervelen. Ik wilde vragen of Louis, Harry niet even moest laten weten dat hij net terug kwam vanuit het ziekenhuis. Aan de andere kant. waarom zou hij. Wel ging ik mijn mobiel pakken. Ik kroop uit Louis zijn armen en ging op het bed staan. Ik haalde mijn mobiel uit mijn broekzak en grijnsde. 'Lachen!' Ik maakten een foto van Louis, waarna ik van het bed sprong. Misschien was dit een heel slecht moment om engergie teveel te hebben. 'Flying with your love, shining with your love, riding with your love. I feel like I'm on top of the world with your love.One hit with your love can't quit with your love so sick but so what I feel like I'm on top of the world with your love' Zong ik grijnzend waarna ik half door de kamer dansten en alles van het bed afhaalden. Ik wist dat het liedje onderhand oud was, maar ik hechte veel waarden aan liedjes uit onze eigen tijd. Daarbij miste ik Cher best wel. Ik kroop weer bij Louis op bed en ging op mijn knieën tegenover hem zitten. 'Wat zouden we eigenlijk gaan doen vandaag? vroeg ik lief, in de hoop dat hij me het nu gewoon ging vertellen, aangezien het toch niet doorging.

    [hazza komt zo]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 18:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Grinnikend drukte ik een kusje op Zayn zijn lippen. Een vermoeide blik was in mijn ogen te vinden, maar dat kwam gewoon door het niets doen. En het gevoel daarvan kwam toch weer verveling. Ik ging rechtop zitten en trok mijn benen op toen Zayn uit mijn armen kroop. Het was ook niet zo dat ik helemaal niets zou proberen, want dan zou het helemaal niet goed gaan. Mijn blik volgde elke beweging die Zayn maakte en lachte al voor zijn voor zijn woorden. Die jongen had echt van die momenten die me maar al te goed voorkwamen. Vooral de momenten met teveel energie. Ik haalde mijn telefoon tevoorschijn, om te filmen, toen hij begon te zingen en half door de kamer danste. Ik hield van deze jongen en van zijn stem. Dit en de andere liedjes van die tijd bleven toch de beste liedjes. Ik weet niet, die tijd had toch een speciale betekenis ook nog. Met een lieve glimlach en een paar twinkelde ogen keek ik naar de jongen voor me. 'Dat blijft een verassing voor de volgende keer. Maar kan je wel alvast een deel vertellen.' antwoordde ik. Zayn wist dat hij zo een hoop kon bereiken. Ik stond op en schuifelde met moeten en alles in de buurt te gebruiken als steun, naar de kast om daar weer op de grond te gaan zitten. Van de onderste plan haalde ik een stapel kleding weg en pakte een doos, om daarin naar de juiste papieren te zoeken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {waar moet ik op reageren?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Ergens staat een reactie van Mackenzie, maar het is nu moeilijk zoeken op mijn telefoon en ik anders zo extra moet betalen ;x )


    I don't want you to die, I want you to suffer.