• Dit is het vervolg op 'The Roma Games.' (rollentopic )Je hoeft natuurlijk niet meegedaan te hebben aan TRG om hieraan mee te mogen doen
    De RPG begint dan ook zodra 'The Roma Games' zijn afgelopen.

    Each district has a selection game.
    Each selection game has a victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?



    Lees dit eerst!
    Uitleg
    Invullijst, Regels & Notes
    the first and second floor



    Nog een keer wat je moet invullen:
    volledige naam:
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20)
    district:
    geslacht:
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    District aandenken: (hoeft niet)
    Extra:
    Privé sessie:
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.)


    Tributen:
    District 1|| Luxe producten:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by Lucerna
    Jongen: Brayden Eagle Fletcher by Fantine

    District 2 || Wapens:
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Seaver
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by xAquamaris

    District 3 || Technologie:
    Meisje: Ray Rule by xAquamaris
    Jongen: (Winnaar selectie games) Ethan Oliver Julian Rogers by WindySky

    District 4 || Visvangst:
    Meisje: Pride Marise Yaris by Helium
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan

    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by xVitae
    Jongen: Rowan James Adams by WindySky

    District 5 || Medisch onderzoek:
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by Libera
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 6 || DNA manipulaties & mutaties:
    Meisje: (Winnaar selectie games)
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Seaver

    District 7 || Hout:
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan

    District 8 || Textiel:
    Meisje: Vayenne Giselle Feranté by Fantine
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 9 || Graan:
    Meisje: Melody Desino by Talpa
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Fantine

    District 10 || Vee:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by WindySky
    Jongen:

    District 11 || Landbouw:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Talpa

    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 12 || Steenkool:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan



    Wanneer de meeste tributen zijn ingevuld zal ik de teams bekend maken

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    Een zwaard is er nog (: zal hem meteen even afstrepen.


    Mikayla had al een zwaard als wapen!
    grapje,(zag net dat er 2 waren)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 14:08 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lucerna schreef:
    (...)

    Mikayla had al een zwaard als wapen!


    Er zijn twee zwaarden. Altijd al geweest^^
    Ik zag dat je het al had aangepast

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 14:11 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    volledige naam: Ray Rule
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20) 18, ze verjaart op 20 april
    district: 3
    geslacht: vrouwelijk
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    Ray kan behoorlijk goed en snel denken, en ook logisch. Dat is een voordeel in de arena, als je snel moet reageren bijvoorbeeld.
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Ray heeft donkerbruin haar haar, en ook een bruine huid. Ze heeft bruine ogen, en draagt vaak makkelijk zittende topjes.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Ray is erg scherp. Ze kan altijd wel iets bedenken om terug te zeggen. Dat kan echter wel erg in haar nadeel spelen, omdat dit soort dingen niet altijd even goed overkomen bij andere mensen. Ze heeft ook een erg uitgesproken beeld over anderen. De eerste indruk is voor haar ook de laatste. Tegen haar vriendinnen (en vrienden) is Ray wel aardig, en zal veel voor hen doen.

    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    Mes
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    Brood
    District aandenken: (hoeft niet)
    Houten ringetje
    Extra:
    /
    Privé sessie:
    Gestrest wacht ik af. Het zal zo meteen aan mij zijn om me te gaan bewijzen. Deze trainingen heb ik veel met een mes geoefend, dus heb ik mezelf ook voorgenomen dat te gebruiken.
    ‘Ray Rule’ zeg ik luid. De spelmakers draaien hun, en wachten kennelijk tot ik zal beginnen. Messen. Ja, daar. Snel loop ik ernaar toe. Het is nu of nooit. Het is alles of niets. Een 5-tal messen heb ik nu in mijn handen. Wanneer ik mijn eerste mes weggooi, beland die in de arm van een pop. De spelmakers lachten spottend. De tweede is nog erger. Ernaast. Komaan, Ray, je kan het. Denk ik in mezelf, terwijl ik mijn 3de mes weggooi. Recht in het hart van de pop, net zoals nummer 4. Enkele spelmakers knikken goedkeurend, maar ik weet best dat dit niet genoeg is. Dat ik hier waarschijnlijk nog de helft niet mee ga halen. Daarom concentreer ik me nog één keer op de pop, en gooi het mes zo hard, dat mijn mes diep in de hals zit.
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district)
    Liefst iemand die behoorlijk goed is met een wapen, omdat Ray dat niet zo denderend goed kan.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 16:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    volledige naam: Melody Desino
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20): 17- verjaard 4 februari
    district: 9
    geslacht: Vrouw
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen): Misschien omdat Melody niet bang is om mensen te vermoorden.
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving):


    Melody heeft wilde en blonde lokken. Haar ogen zijn groen van de binnenkant en blauw van de buitenkant. Haar lengte is ongeveer 1.78 en ze is slank.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid) Melody is een meisje dat doet wat ze zelf wil. Niemand speelt de baas over haar. Ook de leiding nemen kan ze aardig goed, alleen vindt ze het niet zo erg als een ander ook een keer de leiding neemt want in de spotlights staan vindt ze maar niks.
    Van planten weet ze niet echt veel en van mutilanten al helemaal niet. Ook is ze als de dood voor het donker. Dit komt omdat ze vroeger in een donkere kast is opgesloten door een inbreker en 2 dagen geen eten of drinken heeft gehad.
    Melody heeft een goede conditie, dat is wel zeker. En met haar speer in haar hand is ze helemaal in haar element. ze is niet bang om mensen of dieren te doden.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)Speer
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)Fles water
    District aandenken: (hoeft niet) Een camouflage-kleurig leren armbandje met in het zwart het teken van haar district.
    Extra:
    Privé sessie: Ik sta voor de deur die me leid naar de plek waar ik mezelf straks moet bewijzen. Ben ik gespannen? niet echt. Oke, ik moet mezelf natuurlijk goed opstellen, maar ik heb het volste vertrouwen dat ik het met mijn speer goed ga doen. Over het behendigheid parcours heb ik mijn twijfels, maar we zie het allemaal wel.
    Ik word gebracht naar een grote ruimte met wapens, camouflage spullen, touw om visnetten van te maken en nog veel meer. Mijn ogen vinden meteen de speer en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Ik draai me om naar de sponsors en roep zelfverzekerd: ''Melody Desino, District 9.''. Ik begin met de speer. Ik doe mijn vingers rond de speer. Het voelt precies hetzelfde als bij de trainingen. Ik ga klaar staan en begin met een pop van 15 meter afstand. Ik voel ogen van de sponsors op me branden, maar het doet me niets. Ik gooi de speer en hij is netjes in de roos. Ik pak een nieuwe speer en loop naar een pop van 20 meter. Ik gooi al zonder na te denken en de punt raakt de rand van de roos. Ik vloek binnensmonds. Die centimeter kan mijn cijfer beïnvloedden.
    Ik adem rustig in en uit en loop naar het behendigheid parcours. Ik neem nog een speer in de hand die ik onderweg moet gooien. Ik sta op de rand van het parcours. 3...2...1... en weg ben ik. Ik sprint van plateau naar plateau en ik nader de bewegende poppen. Ik gooi mijn speer en verlies daardoor bijna mijn evenwicht. Ik weet mijn evenwicht weer vlug terug te vinden en ben ook snel weer bij het einde. Zou mijn speer in de roos zijn? Ik draai me om en zie inderdaad de speer in de roos. Nu maar hopen dat dit mijn fouten goed maakt...
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.): Een beroeps. Het lijkt me namelijk leuk om met zo iemand een team te vormen >:)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:54 ]


    imperfection is beauty

    mijn topics]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 16:14 ]


    imperfection is beauty

    Seaver schreef:
    (...)

    Je krijgt 15 pijltjes en dan mag je je dolk houden. Oke? Anders krijg je er alsnog twintig en geen dolk.


    Ok, dankje ^^ Dan doe ik dolk + 15 pijltjes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb wel nog één vraagje, en dat is dat stuk met de levels. Ik snap niet helemaal wat jullie daarmee bedoelen...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xAquamaris schreef:
    Ik heb wel nog één vraagje, en dat is dat stuk met de levels. Ik snap niet helemaal wat jullie daarmee bedoelen...


    Nou, de arena is een toren. Dus ieder level is gewoon een andere verdieping.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ah, zo :) Nog één vraagje, ik dacht dat ik gelezen had dat als je teamgenoot sterft, jij dat ook doet, maar hoe sterft je dan? Of kun je dat zelf beslissen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xAquamaris schreef:
    Ah, zo :) Nog één vraagje, ik dacht dat ik gelezen had dat als je teamgenoot sterft, jij dat ook doet, maar hoe sterft je dan? Of kun je dat zelf beslissen?



    Dat staat in de story. Als je teamgenoot sterf wordt jij vergiftigd.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sorry, niet gelezen...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Geeft niet


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag je meer dan één personage? Als het mag, zou ik mss graag nog de jongen uit 2 nog willen reserveren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je staat erbij.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oké, thanks. Ik vul 'm vandaag of morgen in.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried