• Dit is het vervolg op 'The Roma Games.' (rollentopic )Je hoeft natuurlijk niet meegedaan te hebben aan TRG om hieraan mee te mogen doen
    De RPG begint dan ook zodra 'The Roma Games' zijn afgelopen.

    Each district has a selection game.
    Each selection game has a victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?



    Lees dit eerst!
    Uitleg
    Invullijst, Regels & Notes
    the first and second floor



    Nog een keer wat je moet invullen:
    volledige naam:
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20)
    district:
    geslacht:
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    District aandenken: (hoeft niet)
    Extra:
    Privé sessie:
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.)


    Tributen:
    District 1|| Luxe producten:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by Lucerna
    Jongen: Brayden Eagle Fletcher by Fantine

    District 2 || Wapens:
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Seaver
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by xAquamaris

    District 3 || Technologie:
    Meisje: Ray Rule by xAquamaris
    Jongen: (Winnaar selectie games) Ethan Oliver Julian Rogers by WindySky

    District 4 || Visvangst:
    Meisje: Pride Marise Yaris by Helium
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan

    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by xVitae
    Jongen: Rowan James Adams by WindySky

    District 5 || Medisch onderzoek:
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by Libera
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 6 || DNA manipulaties & mutaties:
    Meisje: (Winnaar selectie games)
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Seaver

    District 7 || Hout:
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan

    District 8 || Textiel:
    Meisje: Vayenne Giselle Feranté by Fantine
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 9 || Graan:
    Meisje: Melody Desino by Talpa
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Fantine

    District 10 || Vee:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by WindySky
    Jongen:

    District 11 || Landbouw:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Talpa

    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 12 || Steenkool:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan



    Wanneer de meeste tributen zijn ingevuld zal ik de teams bekend maken

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.





    Naam: Vayenne Giselle Feranté
    Leeftijd: Zestien, ze is geboren op vierentwintig mei.
    District: Vay komt uit district acht.
    Geslacht: Vrouwelijk.

    Waarom ben je gekozen: Waarschijnlijk door haar lenig- en snelheid. Vayenne is heel behendig met ingewikkelde parcoursen. Door haar slanke figuur worstelt ze zich zonder moeite ergens tussendoor en kan ze zich goed verstoppen. Ze kan snel achter iets wegschieten als er gevaar dreigt.

    Uiterlijk: Het slanke, maar toch ook vrouwelijke lichaam met de bleke huid is kenmerkend voor Vay. Haar donkerbruine, bijna zwarte haar steekt er erg tegen af. Ze is tamelijk lang, zo rond de één vijfenzeventig. Feranté heeft haar bruin-groene ogen geërfd van haar vader.
    Innerlijk: Vayenne is een heel intelligent, rustig meisje. Ze is nogal op zichzelf, en zal je niet zo snel vertrouwen. Liever doet ze alles zelf, ze geeft niet graag toe dat ze hulp nodig heeft. Eigenlijk heeft ze vaak iemand nodig die er voor haar is, maar omdat ze een soort van bindingsangst heeft durft ze niemand toe te laten. Ze is totaal niet open, Vay heeft een hele gesloten kille houding. Een killer is ze totaal niet, ze is meer iemand die er hard voor weg rent en vertrouwt op haar survival skills. Vayenne zal dus niet snel het gevecht opzoeken. Ze is wel heel erg slim, wat ongelofelijk in haar voordeel kan werken. Alhoewel ze niet persé bang is, kan ze wel ontzettend piekeren over dingen waarop ze geen invloed heeft. Over moorden denkt ze liever niet na, maar als het echt moet zal ze het wel doen. Haar rustige karakter helpt daar wel bij, ze kan koel blijven onder stressende situaties. Maar tegen plotselinge dingen kan ze niet, en al helemaal niet tegen veranderingen. Vayenne heeft sinds haar vaders dood al haar gevoelens opgekropt, daardoor is ze zo gesloten geworden. Ze heeft iemand nodig die haar weer laat voelen wat liefde is.

    Wapen hoorn: Ze pakt een rugzak mee.
    Voedsel hoorn: Vayenne kiest voor de bessen.

    Aandenken: Een dun armbandje, van koper. Het heeft een klein uiltje als bedeltje, het is Vay's lievelingsdier.Ze heeft het gekregen van haar vader, die op haar veertiende was overleden. Vayenne is erg zuinig op het bandje, bang om het de verliezen.
    Extra: Vayenne woont buiten het centrum van district acht. Haar moeder verdient de kost in een kleine textiel fabriek dicht bij huis. Sinds haar vader overleden is heeft de familie het erg moeilijk, met vier monden te voeden weet haar moeder echt geen raad meer. Vay's vader is omgekomen bij een brand in een fabriek, ze is er nog steeds kapot van.

    Privesessie: Met een kalme houding en gerustellende gedachtes loop ik de trainingzaal binnen. "Vayenne Feranté, district acht." zei ik op een kille toon. De aandacht had ik, voor nu. Niet dat ik echt wat kon laten zien. Een van de begeleiders drukte op een paar knoppen, de hindernissen kwamen tevoorschijn en ik begin aan het parcours. Uit mijn ooghoeken kon ik precies zien waar en wanneer er een vijand kwam. Het ging gemakkelijk en snel. Ik dook onder dingen door, schoot langs poppen en klom over de hindernissen heen. Binnen een minuut was ik weer terug. De begeleider knikte naar me. Tot mijn verbazing zag ik dat de spelmaker zijn blik nog op me had gericht. Na een luttele seconde draaide hij zich echter om. Tijdens het rennen had ik niet op hem gelet. Had hij wel gekeken? Had ik indruk gemaakt? Ik wist het niet zeker, maar ik hoopte van wel.
    Voorkeur: Een jongen die haar in iedergeval kan beschermen, hij moet sterker zijn dan Vayenne en naar haar voorkeur ook iets ouder.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 22:33 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Nice:D
    Ik zal proberen zo snel mogelijk de rol in te vullen!


    :)

    Oh nee.. Zie nu pas dat pijl en boog al op zijn.
    Wacht ff, mag het wel dat ze goed is met pijl en boog, maar dat die gewoon niet meer te vinden zijn?


    :)

    Dat je met een bepaald wapen goed bent mag altijd.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Okee:)
    na school vul ik mijn rol in , naam weet ik btw al:
    Charlotte Indy Laurens, zusje van Indianna:p


    :)

    Ik neem nog een jongen erbij, de jongen uit district negen graag C:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    ik heb de voornaam van
    mkayla in Aisha verandert!!

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 13:22 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ik zal het even aanpassen^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh gosh, ik heb nu twee ideeën.
    Hoeveel rollen mag je max?
    Anders wil ik toch nog heel graag de jongen van één, en dan die van negen laten vallen als echt niet kan C:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Volledige naam: Charlotte Indy Laurens (Indy=familienaam)
    Geboortedatum + leeftijd: 12 mei, 14 jaar oud.
    District: 5
    Geslacht: Vrouw
    Waarom denk je dat je bent gekozen: Charlottes zus Indianna heeft heel lang weten te overleven in de 99e Hongerspelen(The Roma Games). Mensen in haar District verwachten veel van Charlotte, omdat ze dezelfde instelling en spirit als Indianna heeft. Ze zal vechten voor haar zus.
    Uiterlijk: Charlotte heeft lange blonden krullen en donkerbruine ogen, waarin je haar stemming niet goed kan bepalen. Ze is 1.68 lang en tenger.



    Innerlijk: Char is ontzettend vrolijk. Ze zorgt altijd voor een goede sfeer in haar omgeving, waardoor veel mensen haar aardig vinden. Haar beste vriendin was haar zus Indianna, die omkwam in de Spelen het jaar ervoor. Ze is bereid te vechten voor Indy, ookal vindt ze het erg moeilijk om daaraan te moeten denken. Ze heeft een lange tijd echt stil gestaan. Nergens had ze meer zin in, niks wilde ze doen of eten. Maar nu ze de Spelen weer in moet, heeft deze ervaring haar hard gemaakt, je zou bijna kunnen zeggen dat ze volwassen is geworden. Maar in haar hart is ze nog steeds het kleine zusje van.
    Ook heeft ze nogal snel last van faalangst.
    Wat neem je mee bij de wapen hoorn: Ze zou het liefst een pijl en boog pakken, maar omdat die niet meer te vinden is, pakt ze een mes.
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: Flesje water.
    District aandenken: Een medaillon met een fotootje van Indianna erin, om haar eraan te herinneren waarom ze moet vechten.
    Extra: Charlotte heeft zich na de boete goed verdiept in de andere tributen. Ze heeft gekeken wat iedereen temaken heeft met de voorgangers uit die Districten.
    Privé sessie: Zenuwachtig zit ik te wachten. Om me heen worden de tributen weggeroepen. Als ik eindelijk mijn naam hoor, spring ik op en loop de ruimte binnen. Binnen zie ik de spelmakers op een verhoging zitten. Ik knik als groet en kondig mezelf aan. 'Charlotte Indy Laurens, District 5.'
    'Begin maar,' knikt een van de spelmakers. Volgens mij is het de hoofdspelmaker.
    Ik kijk rond en zie meteen de pijl en boog liggen, waar ik naartoe loop. Van Indy heb ik een paar handige dingen geleerd, en ik schiet dan ook zo in de roos. Een paar spelmakers knikken even en noteren wat. Een beetje zenuwachtig bedenk ik me wat ik nu moet doen. Is dit echt het enige wat ik kan doen? Messenwerpen.. nah, daar was ik bij het trainen niet zo goed in. Misschien.. ik klaar op als ik denk aan het behendigheidparcours, waar ik meteen naartoe ren. Handig spring ik over de horden en duik ik onder de kasten door. Dan opeens hoor ik de stem van de hoofdspelmaker.
    'U mag gaan.' Ik knik, bedank, en loop de zaal uit. Bang dat ik niet mijn best heb gedaan. Die stomme faalangst ook.
    Voorkeur teamgenoot: Maakt niet zoveel uit, maar het liefst uit District 4.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:25 ]


    :)

    Je mag er max drie. Zal het nog even bij de regels zetten... Sommige mensen had ik verteld twee, maar dat was meer voor het van te voren reserveren


    We've lived in the shadows for far too long.

    Halleluja C:
    Dan neem ik de jongen van negen en één.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik heb mijn voorkeur nog een beetje aangepast ;)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sicam schreef:
    Ik heb mijn voorkeur nog een beetje aangepast ;)


    Oke (: wees alleen niet teleurgesteld als het niet de jongen van zeven wordt. Ik ga wel echt proberen om iedereen te geven wat ie wil...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    Oke (: wees alleen niet teleurgesteld als het niet de jongen van zeven wordt. Ik ga wel echt proberen om iedereen te geven wat ie wil...


    Ben ik ook niet. Het is een voorkeur, nietwaar? Geen verplichting :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.