• Dit is het vervolg op 'The Roma Games.' (rollentopic )Je hoeft natuurlijk niet meegedaan te hebben aan TRG om hieraan mee te mogen doen
    De RPG begint dan ook zodra 'The Roma Games' zijn afgelopen.

    Each district has a selection game.
    Each selection game has a victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?



    Lees dit eerst!
    Uitleg
    Invullijst, Regels & Notes
    the first and second floor



    Nog een keer wat je moet invullen:
    volledige naam:
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20)
    district:
    geslacht:
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    District aandenken: (hoeft niet)
    Extra:
    Privé sessie:
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.)


    Tributen:
    District 1|| Luxe producten:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by Lucerna
    Jongen: Brayden Eagle Fletcher by Fantine

    District 2 || Wapens:
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Seaver
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by xAquamaris

    District 3 || Technologie:
    Meisje: Ray Rule by xAquamaris
    Jongen: (Winnaar selectie games) Ethan Oliver Julian Rogers by WindySky

    District 4 || Visvangst:
    Meisje: Pride Marise Yaris by Helium
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan

    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by xVitae
    Jongen: Rowan James Adams by WindySky

    District 5 || Medisch onderzoek:
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by Libera
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 6 || DNA manipulaties & mutaties:
    Meisje: (Winnaar selectie games)
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Seaver

    District 7 || Hout:
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan

    District 8 || Textiel:
    Meisje: Vayenne Giselle Feranté by Fantine
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 9 || Graan:
    Meisje: Melody Desino by Talpa
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Fantine

    District 10 || Vee:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by WindySky
    Jongen:

    District 11 || Landbouw:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Talpa

    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 12 || Steenkool:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan



    Wanneer de meeste tributen zijn ingevuld zal ik de teams bekend maken

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Fantine schreef:
    Mag ik het meisje district 8? C:



    Ik zal je erbij zetten^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    volledige naam: Pride [Trots] Marise [Bitter] Yaris [Mooi].
    geboorte datum+leeftijd: 5 Januari - 15 jaar.
    district: 4
    geslacht: vrouwelijk.
    waarom denk je dat je bent gekozen: Ze denkt omdat ze vrij sterk is voor haar leeftijd, en omdat ze goed is met wapens.
    Uiterlijk:


    Pride heeft lange bruine haren tot haar middel, en donkere, hazelnootbruine ogen. Haar haar heeft ze bijna altijd in een hoge staart, met haar scheve lok er nog uit. Ze is 1,67 en heeft hypermobiliteit, waardoor ze erg flexibel is. Echter, dit heeft ook nadelen, bijvoorbeeld dat haar botten makkelijker te breken zijn. Ze heeft een redelijk zandloperfiguur.
    Innerlijk: [komt.]
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: Blaaspijp met giftige pijltjes en een kleine dolk.
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: Niks.
    District aandenken: Een ring van gevlochten metaal.
    Extra: Komt.
    Privé sessie: Komt.
    Voorkeur voor teamgenoot: Mannelijk. [Het liefst de jongen uit 7, aangezien het iemand is waar ik goed mee kan RPGen ^^]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 14:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    volledige naam: Rowan James Adams
    geboorte datum+leeftijd: 19 jaar, geboortedatum is 20 augustus
    district: 4
    geslacht: Man
    waarom denk je dat je bent gekozen: Hij wil graag de dood van zijn neef (Dennis Cobus Adams (uit de TRG)) wreken. Tevens komt het doordat Jennifer, Rowans vriendinnetje is en ze dacht dat ze samen een goed team zouden vormen om de Spelen te winnen.
    Uiterlijk:


    Zijn ogen zijn zeegroen, zoals bijna alle ogen in District 4. Zijn haar is kort en bruin. Hij is gespierd door de vele trainingen en hij meet 1.78 m. Dat is niet heel lang, maar korter kan altijd.
    Innerlijk: Rowan lijkt enigzins op zijn neef Dennis, met als grootste verschil dat hij veel aanweziger is. Hij trekt vaak alle aandacht naar zich toe, is heel druk, houd van feesten en heeft altijd wel zijn mening klaarliggen. Toch is hij een echte gentleman, aardig, zorgzaam voor zijn dierbaren. Jennifer is zijn alles voor hem, dus hij zal alles voor haar doen.
    Verder staat zijn leven vooral in teken van de Spelen en traint hij iedere dag in en uit. Net zoals vele andere in District 4 is zijn specialiteit de drietand, maar hij kan ook goed overweg met een zwaard, een speer en grote dolken. Hij kan ook zwemmen en doet dit ook erg graag. De vele trainingen hebben er wel voor gezorgd dat Rowan erg hard is, hij zal niet gauw medelijden vertonen voor iemand. Ook is hij erg impulsief en doet iets zonder er echt goed over na te denken. Toch kan hij ook best aardige strijdplannen verzinnen en tot uitvoer brengen. Je wil geen ruzie met Rowan, want je kunt er op rekenen dat hij je kapot maakt, zowel fysiek als mentaal. Zijn ego is dus groot, maar zijn hart ook, maar dan vooral voor dierbaren. Buitenstaanders hoeven niet te rekenen op genade.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: Een zwaard, hij gunt de drietand aan Jennifer zijn vriendin.
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: Een fles water
    District aandenken: Het gevlochten zeewierenbandje van Dennis, die het zusje van Dennis gemaakt had. Rowan's nichtje dus.
    Extra: Hij heeft altijd willen meedoen met de Spelen, maar toen vorig jaar zijn neef eerder was met zich aangeven als vrijwilliger voor de Spelen, gunde hij hem deze kans. Toen Dennis echter stierf, wilde Rowan er alles aan doen om zijn dood te wreken en had dus geluk toen bleek dat in de 100ste spelen de kandidaten tot 20 waren.
    Hij heeft Jennifer leren kennen in de trainingszaal van District 4, waar ze al gelijk een klik hadden. Nu zijn ze sinds enige jaren een stel.
    Privé sessie:
    'Rowan James Adams!' Met een grote grijns sta ik op en buig me nog even naar Jennifer.
    'Veel succes straks, schat.' Ik druk een grote kus op haar wang en loop dan achter de Capitoolmedewerker aan. In de trainingsruimte steek ik mijn hand op naar de Spelmakers en grijns. Sommige grinniken en steken ook hun hand op. Mooi, inpalmen heeft alvast gewerkt. Dan loop ik naar de rekken met wapens, naar mijn geliefde drietand toe. Als ik hem pak, glij ik er eerst even liefkozend over heen. Het metaal is nog helemaal nieuw, er zitten weinig beschadigingen aan, alleen diegene die ik samen met Jennifer op heb gebracht de afgelopen dagen tijdens de trainingen. Mijn eigen drietand thuis was veel meer ingedeukt en beschadigd. Vervolgens loop ik met de drietand naar de dummy's en begin hier en daar te steken. In harten, halsen, hoofden. Niks is veilig voor de drie punten. Dan bedenk ik nog iets anders leuks. Ik loop naar de Spelmakers toe en kijk omhoog. De meeste kijken me vragend aan. 'Heeft een van jullie een doek of iets voor me?' Er word ergens een stropdas afgedaan en naar me toe gegooid. Ik loop terug naar de dummy's, zorg dat deze gaan bewegen, pak mijn drietand weer en bind dan de das voor mijn ogen. Ik ga klaar staan en luister naar de ritselingen die de poppen maken. Weer steek ik links, rechts, achter en voor me. Telkens raak ik een pop en ik durf te wedden dat het op tal van kritieke plekken is. Na een paar minuten is het wel weer goed en stop ik. Ik knoop de das los, maak een buiging voor de Spelmakers die me goedkeurend aankijken en loop weg. Nu wachten op Jennifer en daarna op de cijfers.
    Voorkeur voor teamgenoot: Niet echt


    volledige naam: Savannah Diana Proman
    geboorte datum+leeftijd: 14 jaar, haar geboortedag is 11 mei
    district: 10
    geslacht: meisje
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: Komt nog
    Uiterlijk:


    Savannah is een klein meisje, 1.66 m. Ze heeft blauwgrijze ogen en donkere blonde krullen die door de lengte iets zijn uitgezakt. Ze is erg tenger gebouwd en heeft dan ook haast geen vrouwelijke vormen en is ook niet echt dik. Dit komt echter ook door grote ondervoeding af en toe.
    Innerlijk: Savannah is alles wat je niet wilt zijn in de Games. Onschuldig, kwetsbaar, bangig en naïef. Wel wekt ze meestal erg snel vertrouwen bij anderen, maar tevens vertrouwt ze zelf ook snel mensen en dat is ook niet erg handig. Haar dagelijkse taken waren naar school gaan en 's middags op de schapen letten. Deze zachte wollige beesten benadrukken Savannah's persoon nog eens. Ze is heel erg zacht, lief, doet nog geen vlieg kwaad, ziet altijd het goede in mensen, zelfs de Beroeps. Ze zal niet kunnen doden, zonder zichzelf te verachtten.
    Ze is al snel vatbaar voor groepsdruk en loopt eigenlijk altijd een beetje achter iedereen en alles aan. Toch heeft ze wel degelijk een eigen mening, maar deze laat ze niet zo snel horen. Alleen als ze op knappen staat en echt heel boos word. Je moet haar niet dwingen tot iets, wat ze echt niet wil, al zal ze veel dingen toch tegen haar zin in doen.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: Een klein mes
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: Bakje druiven
    District aandenken: Een enkelbandje gevlochten van schapenwol.
    Extra: In de selectie games heeft ze zoveel geluk gehad, dat ze nog steeds niet precies weet hoe ze het heeft overleefd. Iedereen in District 10 had ook al voorspeld dat zij de eerste zou zijn die het niet zou overleven, haar familie was zelfs al in grote rouw.
    Privé sessie: Wat kan ik nou? Gewoon helemaal niks. Ik zal dit toch niet overleven, dus waarom zou ik nog mijn best doen? Niet zo denken Sav! Je moet alles geven! Ik sta op als ik mijn naam hoor, maar wat ik moet gaan laten zien weet ik nog steeds niet. Wat heb ik de afgelopen dagen gedaan? Geprobeerd in een nagemaakte boom te klimmen en een paar simpele vallen geleerd.
    Eenmaal binnen loop ik eerst richting de Spelmakers en stel mezelf voor, maar zie dat ze toch niet echt opletten. Ik kom uit District 10, ze zullen wel alleen opletten bij de eerste Districten en dan vooral 1, 2 en 4. Ik loop naar de boom toe en klem mijn armen er om heen. Even neem ik een momentje rust en adem diep in. Dan trek ik mezelf omhoog om langzaam en voorzichtig omhoog te klimmen. Echter gaat het halverwege mis. Ik kijk naar beneden, wat ik beter niet had kunnen doen. Plots komt de vloer wel heel dichtbij en beland ik met een harde plof op de matten rond de boom. Er schiet een pijnlijke scheut door heel mijn lijf. Au. Kermend van de pijn blijf ik liggen, tot een van de Spelmakers het door krijgt en zorgt dat er een medisch team komt om me uit de ruimte te verwijderen.
    Voorkeur voor teamgenoot: Niet echt

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:20 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ze wordt wel Laurenachtig]
    volledige naam: Jennifer Adams
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20) 8 juni-16 jaar
    district: 4
    geslacht: meisje
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen) -
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors) Rowan is het vriendje van Jennifer en ze denkt dat ze als team wel kans maken.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)

    Jennifer is klein en heeft lang donkerblond haar dat ze vaak opsteekt. Ze is 1.63m lang en heeft grijze ogen.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid) Jennifer is vrolijk en ziet alles van de positieve kant. Ze is ook heel erg ijdel en kan tijdens een gevecht ineens haar haar goed gaan doen. Haar ergste nachtmerrie zijn mutilanten en ze hoopt dat ze die niet tegen zal komen tijdens de spelen. Jennifer traint al haar hele leven voor de spelen en haar wapen is de drietand. Ze kan hard lopen en is erg behendig. Ook is ze erg goed in zwemmen. Jennifer weet helemaal niets van strikken en giftige planten en dat kan in haar nadeel gaan werken. Ook is ze doodsbang voor bloed. Meestal wordt ze dan een beetje misselijk, maar als het een grote bloederige wond is kan ze zelfs flauwvallen. Daarom let ze nooit op de lichamen van de personen die ze heeft gedood. Jennifer is heel hyper en kan snel het overzicht verliezen. Ze is heel erg eigenwijs en luistert eigenlijk nooit naar de tactiek van anderen. Zelf is ze alleen niet zo goed in een tactiek bedenken, dus is haar tactiek is meestal dat ze geen tactiek heeft. Ze zal er waarschijnlijk alles aan doen om Rowan, haar vriendje, te beschermen en de dood van Lauren, haar beste vriendin die gedood is tijdens TRG, te wreken.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) De drietand
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) Water
    District aandenken: (hoeft niet) Kettinkje met twee springende dolfijnen eraan. De ketting was ook het districtaandenken van Lauren, die tribuut was tijdens The Roma Games. Lauren haar laatste wens was dat Jennifer het kettinkje zou krijgen.
    Extra: Lauren was de beste vriendin van Jennifer, dus wil Jennifer haar dood wreken. Rowan is het vriendje van Jennifer en hij is echt alles voor haar. Ze gaat samen met hem de dood van Lauren en Dennis (uit The Roma Games) wreken.
    Privé sessie: Gespannen loop ik de zaal in. 'Jennifer Adams, district 4,' zeg ik met een luide stem, terwijl ik een kleine buiging maak. Ik wil niet laten zien hoe gespannen ik nu ben. Langzaam loop ik naar het behendigheidsparcours en adem even diep in. Dan begin ik keihard te rennen. Het enige waar ik aan denk is: 'Harder Jenn, harder!' Gelukkig ben ik al vrij snel aan het einde en ben ik nergens tegenaan geknald. Dan loop ik naar de drietanden. Ik pak de kleinste op en loop naar de poppen. In een hoog tempo moord ik de poppen uit. Flashbacks van mijn trainingen thuis schieten door mijn hoofd. In mijn gedachten hoor ik de stem van mijn trainer. 'Sneller Jennifer. Links, rechts, steek. Let op!' In mijn ooghoeken zie ik dat ik eigenljik alle poppen al vermoord heb, dus gooi ik mijn drietand in één beweging naar de schijven waar je normaal op richt als je gaat boogschieten. De drietand blijft hangen in het midden van de schijf. Ik haal opgelucht adem en loop rustig naar de spelmakers. Zouden ze vinden dat ik het goed gedaan heb? En hoe heeft Rowan het gedaan?
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district) Geen voorkeur

    [Ik heb haar innerlijk wat aangepast, want ze was nogal Mary-Sue]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 16:05 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    @Sicam: ik vind het prima als je een blaaspijpje wil... Ik heb je er zes pijltjes bij gegeven. Je kan er altijd nog een paar bijkrjjgen door een parachuutje


    We've lived in the shadows for far too long.

    [er komt echt een run op de drietand xD
    haha lol, beide tributen uit district 4 hebben de achternaam Adams^^]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 13:37 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Even een vraagje, ik heb net de story gelezen, en er zijn dus deuren, maar als er een team door is, dan gaan die deuren weer dicht, en overstroomt de kamer, maar dan gaat toch iedereen dood die nog in die verdieping is, of niet?


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Even een vraagje, ik heb net de story gelezen, en er zijn dus deuren, maar als er een team door is, dan gaan die deuren weer dicht, en overstroomt de kamer, maar dan gaat toch iedereen dood die nog in die verdieping is, of niet?


    Er zijn ook meerdere deuren. Op de begaandegrond elf deuren, eerste verdieping komen er negen deuren, op de tweede verdieping komen er zeven deuren, enz... Voor ieder team dus een.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Even iets tussen door, zal dit ook in de story zetten: beroeps vormen sowieso geen team met een andere beroeps.
    En daarbij er is maar 1 drietand. Dus er kunnen geen twee personen een drietand hebben...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    Er zijn ook meerdere deuren. Op de begaandegrond elf deuren, eerste verdieping komen er negen deuren, op de tweede verdieping komen er zeven deuren, enz... Voor ieder team dus een.

    Zoals met die elf bruggen, ik snap het (:


    That is a perfect copy of reality.

    Seaver schreef:
    @Sicam: ik vind het prima als je een blaaspijpje wil... Ik heb je er zes pijltjes bij gegeven. Je kan er altijd nog een paar bijkrjjgen door een parachuutje


    Okay, dankje ^^
    (Denk wel zegmaar aan het soort wat Maysilee had in Second Quarter Quell :X)

    Edit: Als ik de dolk weghaal, mag ik dan ook iets van 20 blaaspijltjes of zo? Want eigenlijk dacht ik dat ze bij zes ze zomaar kwijt was.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 13:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Arriver schreef:
    Volledige naam:
    Alyssa Eve Collin
    Geboorte datum+leeftijd:
    16, ze verjaard op 17 juli.
    District:
    District zeven
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Waarom heb jij de andere tribuut gekozen:
    Alyssa dacht dat hij sterk was, aangezien hij nogal gespierd is, en dat hij goed kon vechten met verschillende wapens. Alyssa dacht ze samen een heel sterk team zouden kunnen vormen.
    Uiterlijk:


    Alyssa heeft lang, bruin haar met aan de onder kant slag, alleen zij heeft donkerbruin haar, haar zus, haar broers en haar ouders hebben allemaal blond haar of, lichtbruin. Alyssa heeft ook donkerbruine ogen, en een licht getinte huid. Verder is haar hele familie redelijk lang, waardoor zij ook niet klein is, ze heeft namelijk een lengte van 1m76, haar zus was twee centimeter groter als haar, en haar broers zijn ook allebei groter dan 1m85. Ook is Alyssa redelijk lenig en slank, waardoor ze vaak makkelijker door kleine gangetjes heen kan, wat soms wel in haar voordeel is.
    Innerlijk:
    Alyssa kan soms heel ruig zijn, en ze is niet bang om te vechten, te verwonden of soms zelfs te vermoorden, vaak vermoord ze iemand niet, dat laat ze lekker aan andere over. Alyssa vertrouwt nooit zo snel iemand, en ze kan heel kil overkomen, Alyssa geeft wel om andere, maar dat laat ze niet zien, omdat ze denkt dat ze zichzelf dan zwak opstelt. Het duurt vaak heel lang voordat je Alyssa's vertrouwen hebt, maar als je dan haar vertrouwen hebt, dan zal ze er alles aandoen om je te helpen. Alyssa is in geen enkel wapen goed, behalve de pijl en boog, maar daar heeft ze lang op getraind. Alyssa leert heel snel van andere, vaak kent ze dan de techniek ook gelijk, maar gooit ze nog steeds heel erg mis. Niet dat Alyssa dat erg vind, ze heeft haar pijl en boog, en dat is genoeg voor haar. Soms gaat Alyssa echt voor iets, dan kun je haar een doorzetter noemen, maar soms geeft ze ook heel erg snel op. Het ligt eraan of Alyssa het belangrijk genoeg vindt, en/of leuk.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn:
    Pijl en boog
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn:
    Een flesje water
    District aandenken:
    Een kettinkje, met daarin de namen van haar zus, haar broers en haar ouders erin.
    Extra:
    Ze komt uit een redelijk grote familie, zelf is ze de jongste, haar zus, die één jaar ouder dan haar is, moest ook meedoen aan de selecties, alleen Alyssa kan beter vechten als haar, waardoor haar zus in de selecties is overleden, verder heeft ze nog twee broers van negentien, die een tweeling zijn. Alleen voor haar familie gaat ze haar best doen om te winnen.
    Privé sessie:
    Ik wacht rustig tot dat hoor dat ik mag komen, ik loop zuchtend de trainingszaal binnen en zeg 'Alyssa Collin, district zeven', ik zie dat de spelmakers zich omdraaien en hun aandacht voor eventjes op mij richten, ik zucht weer en loop dan naar de pijl en boog. Ik pak de pijl en boog en zet alles goed. Ik kijk naar de spelmakers, en ik zie dat sommige hun aandacht al weer op iets anders richten, nou ja, ik lig daar toch niet wakker van. Ik concentreer me en richt op het hart van de pop voor me, ik schiet en zie dat mijn pijl niet recht op het hart is gekomen. Ik zucht weer en kijk dan nog een keer naar de spelmakers, 'Oh fijn, eten is dus belangrijker voor hun, vreetzakken' denk ik. Ik pak nog een pijl en concentreer me weer op het hart, ik schiet weer en deze keer is het wel raak, ik kijk voor de zoveelste keer omhoog, en ik zie dat een aantal van die mensen toch nog wel hebben gekeken. Ik negeer de mensen en leg de boog terug, ik wacht nog even tot dat ze zeggen dat ik gaan mag, en dan loop ik zuchtend weg, nou maar wachten op mijn score, die vast toch niet goed is.
    Voorkeur voor teamgenoot:
    Iemand die ouder is als haar, even oud mag ook, maar het liefst iemand die ouder is als haar.


    Donee (:


    That is a perfect copy of reality.

    xVitae schreef:
    [er komt echt een run op de drietand xD
    haha lol, beide tributen uit district 4 hebben de achternaam Adams^^]


    Ik heb even gedaan dat wij een setje zijn zal maar zeggen, vind je dat goed? Ik kan het zo veranderen in dat we elkaar kende van trainen.

    Seaver schreef:
    Even iets tussen door, zal dit ook in de story zetten: beroeps vormen sowieso geen team met een andere beroeps.
    En daarbij er is maar 1 drietand. Dus er kunnen geen twee personen een drietand hebben...


    Ik zal het veranderen, dan mag xVitae de drietand, maar kan ik dan een zwaard krijgen voor Rowan?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    WindySky schreef:
    (...)

    Ik zal het veranderen, dan mag xVitae de drietand, maar kan ik dan een zwaard krijgen voor Rowan?


    Een zwaard is er nog (: zal hem meteen even afstrepen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sicam schreef:
    (...)

    Okay, dankje ^^
    (Denk wel zegmaar aan het soort wat Maysilee had in Second Quarter Quell :X)

    Edit: Als ik de dolk weghaal, mag ik dan ook iets van 20 blaaspijltjes of zo? Want eigenlijk dacht ik dat ze bij zes ze zomaar kwijt was.


    Je krijgt 15 pijltjes en dan mag je je dolk houden. Oke? Anders krijg je er alsnog twintig en geen dolk.


    We've lived in the shadows for far too long.