• Dit is het vervolg op 'The Roma Games.' (rollentopic )Je hoeft natuurlijk niet meegedaan te hebben aan TRG om hieraan mee te mogen doen
    De RPG begint dan ook zodra 'The Roma Games' zijn afgelopen.

    Each district has a selection game.
    Each selection game has a victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?



    Lees dit eerst!
    Uitleg
    Invullijst, Regels & Notes
    the first and second floor



    Nog een keer wat je moet invullen:
    volledige naam:
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20)
    district:
    geslacht:
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    District aandenken: (hoeft niet)
    Extra:
    Privé sessie:
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.)


    Tributen:
    District 1|| Luxe producten:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by Lucerna
    Jongen: Brayden Eagle Fletcher by Fantine

    District 2 || Wapens:
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Seaver
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by xAquamaris

    District 3 || Technologie:
    Meisje: Ray Rule by xAquamaris
    Jongen: (Winnaar selectie games) Ethan Oliver Julian Rogers by WindySky

    District 4 || Visvangst:
    Meisje: Pride Marise Yaris by Helium
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan

    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by xVitae
    Jongen: Rowan James Adams by WindySky

    District 5 || Medisch onderzoek:
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by Libera
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 6 || DNA manipulaties & mutaties:
    Meisje: (Winnaar selectie games)
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Seaver

    District 7 || Hout:
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan

    District 8 || Textiel:
    Meisje: Vayenne Giselle Feranté by Fantine
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 9 || Graan:
    Meisje: Melody Desino by Talpa
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Fantine

    District 10 || Vee:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by WindySky
    Jongen:

    District 11 || Landbouw:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Talpa

    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 12 || Steenkool:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan



    Wanneer de meeste tributen zijn ingevuld zal ik de teams bekend maken

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    xVitae schreef:
    [ze wordt wel Laurenachtig]
    volledige naam: Jennifer Adams
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20) 8 juni-15 jaar
    district: 4
    geslacht: meisje
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen) -
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors) Rowan is het vriendje van Jennifer en ze denkt dat ze als team wel kans maken.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)

    Jennifer is klein en heeft lang donerblond haar dat ze vaak opsteekt. Ze is 1.63m lang en heeft grijze ogen.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid) Jennifer is vrolijk en ziet alles van de positieve kant. Ze is ook heel erg ijdel, wat ook wel in haar nadeel kan werken doordat ze tijdens een gevecht ineens haar haar goed kan gaan doen. Ook durft za bijna alles. Haar enige nachtmerrie zijn mutilanten en ze hoopt dat ze die niet tegen zal komen tijdens de spelen. Jennifer traint al haar hele leven voor de spelen en haar wapen is de drietand. Ze kan heel hard lopen en is erg behendig. Ook is ze erg goed in zwemmen. Jennifer weet helemaal niets van strikken en giftige planten en dat kan in haar nadeel gaan werken.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) De drietand
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) Water
    District aandenken: (hoeft niet) Kettinkje met twee springende dolfijnen eraan. De ketting was ook het districtaandenken van Lauren, die tribuut was tijdens The Roma Games. Lauren haar laatste wens was dat Jennifer het kettinkje zou krijgen.
    Extra: Lauren was de beste vriendin van Jennifer, dus wil Jennifer haar dood wreken. Rowan is het vriendje van Jennifer en hij is echt alles voor haar. Ze gaat samen met hem de dood van Lauren en Dennis (uit The Roma Games) wreken.
    Privé sessie: Gespannen loop ik de zaal in. 'Jennifer Adams, district 4,' zeg ik met een luide stem, terwijl ik een kleine buiging maak. Ik wil niet laten zien hoe gespannen ik nu ben. Langzaam loop ik naar het behendigheidsparcours en adem even diep in. Dan begin ik keihard te rennen. Het enige waar ik aan denk is: 'Harder Jenn, harder!' Gelukkig ben ik al vrij snel aan het einde en ben ik nergens tegenaan geknald. Dan loop ik naar de drietanden. Ik pak de kleinste op en loop naar de poppen. In een hoog tempo moord ik de poppen uit. Flashbacks van mijn trainingen thuis schieten door mijn hoofd. In mijn gedachten hoor ik de stem van mijn trainer. 'Sneller Jennifer. Links, rechts, steek. Let op!' In mijn ooghoeken zie ik dat ik eigenljik alle poppen al vermoord heb, dus gooi ik mijn drietand in één beweging naar de schijven waar je normaal op richt als je gaat boogschieten. De drietand blijft hangen in het midden van de schijf. Ik haal opgelucht adem en loop rustig naar de spelmakers. Zouden ze vinden dat ik het goed gedaan heb? En hoe heeft Rowan het gedaan?
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district) Geen voorkeur

    Ik heb m ff aangepast en afgemaakt^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Libera schreef:
    Volledige naam: Charlotte Indy Laurens (Indy=familienaam)
    Geboortedatum + leeftijd: 12 mei, 14 jaar oud.
    District: 5
    Geslacht: Vrouw
    Waarom denk je dat je bent gekozen: Charlottes zus Indianna heeft heel lang weten te overleven in de 99e Hongerspelen(The Roma Games). Mensen in haar District verwachten veel van Charlotte, omdat ze dezelfde instelling en spirit als Indianna heeft. Ze zal vechten voor haar zus.
    Uiterlijk: Charlotte heeft lange blonden krullen en donkerbruine ogen, waarin je haar stemming niet goed kan bepalen. Ze is 1.68 lang en tenger.



    Innerlijk: Char is ontzettend vrolijk. Ze zorgt altijd voor een goede sfeer in haar omgeving, waardoor veel mensen haar aardig vinden. Haar beste vriendin was haar zus Indianna, die omkwam in de Spelen het jaar ervoor. Ze is bereid te vechten voor Indy, ookal vindt ze het erg moeilijk om daaraan te moeten denken. Ze heeft een lange tijd echt stil gestaan. Nergens had ze meer zin in, niks wilde ze doen of eten. Maar nu ze de Spelen weer in moet, heeft deze ervaring haar hard gemaakt, je zou bijna kunnen zeggen dat ze volwassen is geworden. Maar in haar hart is ze nog steeds het kleine zusje van.
    Ook heeft ze nogal snel last van faalangst en is ze goed met planten en medicijnen. Dat zit echt in de familie. Ze is snel maar zeker niet sterk en nogal onhandig. Haar 'stopwoordje' is dan ook: 'Ehm.. Oeps?'
    Ze heeft geen zin in de Spelen, maar probeert er het beste van te maken. Ze is benieuwd wat deze 4th Quarter Quell haar te bieden heeft. Ze snapt natuurlijk dat er nog meer vrienden en familie zijn van de overledenen van eerdere spelen. Ze weet dat ze niet de enige is die er zo voorstaat. Maar ze weet ook dat ze een kans kan maken. En die pakt ze dan ook. Met beide handen, zonder hem los te laten.
    Wat neem je mee bij de wapen hoorn: Ze zou het liefst een pijl en boog pakken, maar omdat die niet meer te vinden is, pakt ze een mes.
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: Flesje water.
    District aandenken: Een medaillon met een fotootje van Indianna erin, om haar eraan te herinneren waarom ze moet vechten.
    Extra: Charlotte heeft zich na de boete goed verdiept in de andere tributen. Ze heeft gekeken wat iedereen temaken heeft met de voorgangers uit die Districten.
    Privé sessie: Zenuwachtig zit ik te wachten. Om me heen worden de tributen weggeroepen. Als ik eindelijk mijn naam hoor, spring ik op en loop de ruimte binnen. Binnen zie ik de spelmakers op een verhoging zitten. Ik knik als groet en kondig mezelf aan. 'Charlotte Indy Laurens, District 5.'
    'Begin maar,' knikt een van de spelmakers. Volgens mij is het de hoofdspelmaker.
    Ik kijk rond en zie meteen de pijl en boog liggen, waar ik naartoe loop. Van Indy heb ik een paar handige dingen geleerd, en ik schiet dan ook zo in de roos. Een paar spelmakers knikken even en noteren wat. Een beetje zenuwachtig bedenk ik me wat ik nu moet doen. Is dit echt het enige wat ik kan doen? Messenwerpen.. nah, daar was ik bij het trainen niet zo goed in. Misschien.. ik klaar op als ik denk aan het behendigheidparcours, waar ik meteen naartoe ren. Handig spring ik over de horden en duik ik onder de kasten door. Dan opeens hoor ik de stem van de hoofdspelmaker.
    'U mag gaan.' Ik knik, bedank, en loop de zaal uit. Bang dat ik niet mijn best heb gedaan. Die stomme faalangst ook.
    Voorkeur teamgenoot: Maakt niet zoveel uit, maar het liefst uit District 4.


    Ik heb hem afgemaakt:):O

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:20 ]


    :)

    Lucerna schreef:
    volledige naam: Aisha Lilly Rambin
    geboorte datum+leeftijd: 15, ze is op 15 juni jarig
    district: 1
    geslacht: vrouwelijk
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors) ze verwachte dat haar districtgenoot sterk genoeg was, ze kent hem al van de trainings en was er altijd verwondert over zijn krachten. dus dacht ze als eerste aan hem, toen ze iemand moest kiezen.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Mikayla heeft blond haar, en lichtblauwe ogen. ze kan met haar ogen iedereen "ompraten" zodat zij haar zin krijgt.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid) Mikayla is erg open en altijd vrolijk. Ook is ze erg naïef. ze is wel erg verwend en zet het liefst alles naar haar eigen hand, zodat iedereen alles voor haar doet, en zijzelf niets hoeft te doen. Ze is heel erg ijdel. Het lijkt soms dat ze echt egoïstisch is, maar diep van binnen is ze het tegenovergestelde, Omdat haar ouders alles voor haar deden en zij een perfect leven had is ze het gewoon gewend om anderen af te snauwen als ze haar zin niet krijgt. Maar uiteindelijk heeft ze een klein hart en vertrouwd ze mensen veel te snel en kan ook erg zorgzaam zijn. Maar omdat ze beroeps en verwend is is ze erg opschepperig.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) Zwaard
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) een fles water
    District aandenken: (hoeft niet) een kettinkje met een Medaillon met daarin een foto van Aisha en Rosa.
    Extra: ze had voor de hongerspelen een perfect leven, kreeg alles wat ze wou en was verwend. ze was een goede vriendin van Rosa Amore Diamond
    Privé sessie: "Aisha Lilly Rambin" zeg ik terwijl ik naar de tribune kijk, iedereen kijkt op. ik weet dat de andere tributen, vooral die uit twaalf vaak moeite er mee hebben maar ik ben de tweede die aan de beurt is dus bij mij hebben ze nog wel aandacht. ik loop naar een zwaard en pak hem op. hij is iets lichter dan die ik thuis heb dus het moet me lukken om daarmee te vechten. ik loop naar de poppen en hak zo snel mogelijk alle hoofden eraf, eigenlijk is dat veel te makkelijk, maar iets anders is hier niet, en ik kan niet gooien met mijn zwaard. dan zie ik de hindernisbaan, ik ren er zo snel mogelijk heen en leg hem af, ik vind het makkelijk dus ga ook terug. ik pak het zwaard en kijk naar de flitsende pijl/mes cirkels, met mijn conditie moet het lukken om elke keer een zwaard in de roos te steken, dus ik pak meerdere zwaarden. en ga bij de eerste staan, hij licht op en ik zet er een zwaard in, zo ga ik langs alle cirkels tot ze allemaal een zwaard hebben. dan kijk ik naar de spelmakers en buig. " bedankt." hoor ik iemand zeggen en ik loop naar de deur in de hoop dat dit goed was.
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district) een knappe jongen uit een ander district (bijv. de jongen van 6)


    ik heb haar ook af (afgemaakt klinkt zo raar):)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Talpa schreef:
    volledige naam: Melody Desino
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20): 17- verjaard 4 februari
    district: 9
    geslacht: Vrouw
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen): Misschien omdat Melody niet bang is om mensen te vermoorden.
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving):


    Melody heeft wilde en blonde lokken. Haar ogen zijn groen van de binnenkant en blauw van de buitenkant. Haar lengte is ongeveer 1.78 en ze is slank.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid) Melody is een meisje dat doet wat ze zelf wil. Niemand speelt de baas over haar. Ook de leiding nemen kan ze aardig goed, alleen vindt ze het niet zo erg als een ander ook een keer de leiding neemt want in de spotlights staan vindt ze maar niks.
    Van planten weet ze niet echt veel en van mutilanten al helemaal niet. Ook is ze als de dood voor het donker. Dit komt omdat ze vroeger in een donkere kast is opgesloten door een inbreker en 2 dagen geen eten of drinken heeft gehad.
    Melody heeft een goede conditie, dat is wel zeker. En met haar speer in haar hand is ze helemaal in haar element. ze is niet bang om mensen of dieren te doden.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)Speer
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)Fles water
    District aandenken: (hoeft niet) Een camouflage-kleurig leren armbandje met in het zwart het teken van haar district.
    Extra:
    Privé sessie: Ik sta voor de deur die me leid naar de plek waar ik mezelf straks moet bewijzen. Ben ik gespannen? niet echt. Oke, ik moet mezelf natuurlijk goed opstellen, maar ik heb het volste vertrouwen dat ik het met mijn speer goed ga doen. Over het behendigheid parcours heb ik mijn twijfels, maar we zie het allemaal wel.
    Ik word gebracht naar een grote ruimte met wapens, camouflage spullen, touw om visnetten van te maken en nog veel meer. Mijn ogen vinden meteen de speer en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Ik draai me om naar de sponsors en roep zelfverzekerd: ''Melody Desino, District 9.''. Ik begin met de speer. Ik doe mijn vingers rond de speer. Het voelt precies hetzelfde als bij de trainingen. Ik ga klaar staan en begin met een pop van 15 meter afstand. Ik voel ogen van de sponsors op me branden, maar het doet me niets. Ik gooi de speer en hij is netjes in de roos. Ik pak een nieuwe speer en loop naar een pop van 20 meter. Ik gooi al zonder na te denken en de punt raakt de rand van de roos. Ik vloek binnensmonds. Die centimeter kan mijn cijfer beïnvloedden.
    Ik adem rustig in en uit en loop naar het behendigheid parcours. Ik neem nog een speer in de hand die ik onderweg moet gooien. Ik sta op de rand van het parcours. 3...2...1... en weg ben ik. Ik sprint van plateau naar plateau en ik nader de bewegende poppen. Ik gooi mijn speer en verlies daardoor bijna mijn evenwicht. Ik weet mijn evenwicht weer vlug terug te vinden en ben ook snel weer bij het einde. Zou mijn speer in de roos zijn? Ik draai me om en zie inderdaad de speer in de roos. Nu maar hopen dat dit mijn fouten goed maakt...
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.): Een beroeps. Het lijkt me namelijk leuk om met zo iemand een team te vormen >:)


    (Ik hoop dat het zo goed is....Vraagje: Kunnen er ook 2 meiden in een team komen, of 2 die wel de selectie spelen gewonnen hebben, of 2 die het juist niet gewonnen hebben? En zijn er al genoeg rollen? anders wil ik er nog wel een aanmaken...)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 17:00 ]


    imperfection is beauty

    Volledige naam: Blythe Jones
    Geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20) 17 verjaardag 14 juli
    District: 2
    Geslacht: mannelijk
    Waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    Waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Blythe wist hoe graag Dianta dit wilde, om haar zus te wreken die ook is gestorven bij the hunger games. Hij wist ook dat ze goed kon vechten, maar punt 1 was zijn hoofdreden.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Blythe heeft donkerbruin haar en ook bruine ogen. Hij heeft een lichtgebruinde huid en een sixpack. Hij draagt meestal ook een T-shirt langs de donkere kant, omdat hij en lichte kleuren absoluut niet bijeen gaan.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Blythe is iemand die niet bang is voor de dood, noch voor te doden. Hij heeft hier zijn hele leven op getraind, dus gaat hij zich er ook niet van weerhouden mensen/tributen te vermoorden. Hij heeft een redelijk ruw karakter. Hij vertrouwt de meeste tributen voor geen haar, wat natuurlijk is zijn nadeel kan werken. Hij zal er dan ook alles aan doen om dit te winnen. Al moet hij daarvoor districtsgenoot (dus niet teamgenoot) op de vreselijkste manier vermoorden. Hij kan dan ook erg fel reageren, als hem iets niet aantstaat gaat hij dat onmiddellijk zeggen, en dat niet verzwijgen voor anderen, hij vind mensen die anderen volgen, altijd akkoord zijn met anderen dan ook walgelijk.
    Blythe heeft echter wel gevoel voor humor. Zijn eigen humor vind hij ook best wel goed, wat ook niet altijd in de smaak valt bij anderen.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) speer
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) bakje druiven
    District aandenken: (hoeft niet) een horloge helemaal gemaakt van diamanten
    Extra:/
    Privé sessie: vul ik straks nog in
    Voorkeur voor teamgenoot: bij voorkeur iemand uit 5. Hij weet dat die vaak behoorlijk veel van medische zaken afweten, wat van pas kan komen in de arena.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omg Taylor!!! (H)
    Mag Charlotte bij Blythe? Imean, hij wilde ook graag bij iemand uit 5:P


    #blijft voorkeur, ik snap dat je van iedereen uit zal gaan.(:

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:17 ]


    :)

    Jongens en meiden worden gemix't er komt 1team van twee jongen en 1team van twee meiden. Het is altijd iemand die de selectie games heeft gewonnen en iemand die gekozen is. En zodra ik op mijn laptop zit zal ik even kijken hoeveel rollen we nog moeten


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Jongens en meiden worden gemix't er komt 1team van twee jongen en 1team van twee meiden. Het is altijd iemand die de selectie games heeft gewonnen en iemand die gekozen is. En zodra ik op mijn laptop zit zal ik even kijken hoeveel rollen we nog moeten


    Past perfect :) Blythe heeft de selectie games gewonnen en Charlotte is gekozen. Het zijn een jongen en een meisje. Blythe wilde bij iemand van 5 en Charlotte bij Blythe. :)
    Maar het blijven natuurlijk voorkeuren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Seaver schreef:
    Jongens en meiden worden gemix't er komt 1team van twee jongen en 1team van twee meiden. Het is altijd iemand die de selectie games heeft gewonnen en iemand die gekozen is. En zodra ik op mijn laptop zit zal ik even kijken hoeveel rollen we nog moeten


    Okee, bedankt!


    imperfection is beauty

    Als ik mag wil ik wel nog een jongen maken hoor ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Als ik mag wil ik wel nog een jongen maken hoor ^^


    Ja ja please!!! hoe meer mensen, hoe sneller we kunnen beginnnen!!


    imperfection is beauty

    TAYLOR LAUTNER!!!(H)
    okey random en doeloze reactie xD


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    zou ik dan de jongen van district 12 nog mogen reserveren ,ik twijfel alleen nog tussen een paar uiterlijken die ik zou kunnen gebruiken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    zou ik dan de jongen van district 12 nog mogen reserveren ,ik twijfel alleen nog tussen een paar uiterlijken die ik zou kunnen gebruiken.


    zet ze allemaal neer
    en dan gaan wij met z'n allen kiezen


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ok :3

    1. Klik
    2.Klik
    3. Klik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH