• Dit is het vervolg op 'The Roma Games.' (rollentopic )Je hoeft natuurlijk niet meegedaan te hebben aan TRG om hieraan mee te mogen doen
    De RPG begint dan ook zodra 'The Roma Games' zijn afgelopen.

    Each district has a selection game.
    Each selection game has a victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?



    Lees dit eerst!
    Uitleg
    Invullijst, Regels & Notes
    the first and second floor



    Nog een keer wat je moet invullen:
    volledige naam:
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20)
    district:
    geslacht:
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    District aandenken: (hoeft niet)
    Extra:
    Privé sessie:
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.)


    Tributen:
    District 1|| Luxe producten:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by Lucerna
    Jongen: Brayden Eagle Fletcher by Fantine

    District 2 || Wapens:
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Seaver
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by xAquamaris

    District 3 || Technologie:
    Meisje: Ray Rule by xAquamaris
    Jongen: (Winnaar selectie games) Ethan Oliver Julian Rogers by WindySky

    District 4 || Visvangst:
    Meisje: Pride Marise Yaris by Helium
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan

    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by xVitae
    Jongen: Rowan James Adams by WindySky

    District 5 || Medisch onderzoek:
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by Libera
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 6 || DNA manipulaties & mutaties:
    Meisje: (Winnaar selectie games)
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Seaver

    District 7 || Hout:
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan

    District 8 || Textiel:
    Meisje: Vayenne Giselle Feranté by Fantine
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 9 || Graan:
    Meisje: Melody Desino by Talpa
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Fantine

    District 10 || Vee:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by WindySky
    Jongen:

    District 11 || Landbouw:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Talpa

    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 12 || Steenkool:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan



    Wanneer de meeste tributen zijn ingevuld zal ik de teams bekend maken

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    2 of 3 :) Ed is niet knap genoeg


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Nyan, drie :3 Die is knap.


    Kan iedereen de begin post even checken? Of hij zo helemaal klopt. De story pas ik zou aan,
    We hebben nog vier tributen nodig. Nog één meisje en drie jongens. Als ik goed geteld heb...


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Nyan, Ik vind 3;p
    @Seaver, vlgns mij klopt het(:
    @xVitae, ik dacht dat jij juist voor RPatz was? ^^ (maareh, ik hou je niet tegen hoor; ))

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:07 ]


    :)

    ik zou denk ik 3 doen.

    Ik neem dan nog een jongen van 11 als het kan...

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:08 ]


    imperfection is beauty

    Talpa, ik zal je erbij zetten^^
    Dan nog één meisje en twe jongens. Of nog één jongen en één team wat we achter de hand houden voor als ik een keer geen lootjes kan trekken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    wacht ik maak helemaal overnieuw een, want ik had een mooie foto gevonden <3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:37 ]


    imperfection is beauty

    Seaver schreef:
    Talpa, ik zal je erbij zetten^^
    Dan nog één meisje en twe jongens. Of nog één jongen en één team wat we achter de hand houden voor als ik een keer geen lootjes kan trekken.


    [Of in springers, maar dat is wel handig want dan kunnen we snel beginnen]


    imperfection is beauty

    Je hebt alleen bij Rowan zijn achternaam fout. Er staat Adeams, het is Adams ;')
    Btw, je mocht toch 3 personen? Zoja, dan zou ik graag nog meisje uit 12 willen als dat kan =)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 21:36 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa


    Naam: Joshua Seth Lawrence.
    Leeftijd:Vijftien jaar, hij is geboren op twee december.
    District: Hij komt uit district negen.
    Geslacht: Mannelijk.

    Waarom heb je de andere tribuut gekozen: Hij dacht dat ze wel een goede tribuut zou zijn, en ze was eigenlijk de eerste waar hij aan dacht. 

    Uiterlijk: Josh is heel tenger en klein gebouwd, iets wat heel erg in zijn nadeel kan werken als hij bij een gevecht betrokken raakt. Hij heeft diep grijze ogen die schuilen onder vrij lange wimpers. Zijn neus is tamelijk groot en spits. Joshua's haar is bruin en zit gewoon zoals het zit, warrig en onverzorgd
    Innerlijk: Deze jongen is net zo schuw en teruggetrokken als hij eruit ziet. Door zijn bouw en astma heeft hij absoluut geen kans, hij heeft zich daar al min of meer bij neer gelegd. Liegen kan Joshua totaal niet, hij is een open boek. Hij heeft een vrij gesloten lichaamshouding. Wel is hij naïef, makkelijk te veraden. Echt moorden of iemand pijn doen kan hij echt niet, zo is Joshua gewoonweg niet. 

    Wapen hoorn: Hij neemt een katapult mee.
    Voedsel hoorn: Joshua pakt een banaan mee.

    Aandenken: Heeft hij niet, het enige aandenken zit in zijn hoofd, Josh's herinneringen zijn voor hem veel belangrijker dan een voorwerp.
    Extra: Joshua leidt aan astma, hierdoor heeft hij moeite met ademen als hij veel moet bewegen.

    Privesessie: Niet helemaal zeker wat ik ging doen liep ik de zaal binnen. "Joshua Lawrence." spreek ik zo luid mogelijk, het klonk meer als een zacht gepiep. De aandacht van de spelmaker had ik dan ook niet. Snel wegwezen hier, dacht ik. De begeleider kwam naar me toegelopen. Ik maakte vuur, plukte platen en liet binnen tien minuten nog meer survival skills zien. Niet heel bijzonder, maar zowat het enige wat ik kon laten zien. Toen ik klaar was bedankte ik ze, en vluchtte naar mijn kamer.
    Voorkeur: Geen.



    Naam: Brayden Eagle Fletcher.
    Leeftijd: Negentien, zijn verjaardag is op zesentwintig februari.
    District: Hij komt uit district één.
    Geslacht: Mannelijk.

    Waarom ben je gekozen: Brayden is een hele goede en sterke vechter. Daarom is hij gekozen.

    Uiterlijk: Het mooie, gespierde figuur van Brayden doet het erg goed bij de meisjes. Hij is licht gebruind door de zon, hij sport vaak waardoor hij dus vaak buiten komt. Zijn zee blauwe ogen en donkerblonde haar heeft hij beide van zijn moeder. Brayden heeft een klein stoppelbaardje.
    Innerlijk:

    Wapen hoorn: Een speer.
    Voedsel hoorn: Hij pakt een appel mee.

    Aandenken: Heeft hij niet, een aandenken vind hij onzin omdat hij ervan overtuigt is dat hij nog thuiskomt.
    Extra: Brayden heeft een groot, langwerpig litteken over zijn borstkas lopen. Dat heeft hij opgelopen tijdens een van de trainingen in zijn district. Het herinnert hem aan dat ene zwakke moment, aan dat hij nooit meer zo zwak kan zijn.


    Privesessie:
    Voorkeur: Een leuk meisje C:



    || Maak ze zo af hoor! ||

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 17:45 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    volledige naam: Dylano *Dylan* Fores
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20) 18
    district: 11
    geslacht: Mannelijk
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors): komt nog
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Dylan heeft blonde lokken en helder blauwe ogen.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid) Als Dylan vrije tijd heeft, traint hij veel voor de spelen of zwemt hij. Graag zou hij wat meer kennis willen hebben over planten, mutilanten en survivalen, maar met de kennis die hij nu heeft moet hij het maar doen. Hij is daarintegen wel heel snel en sterk.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) dolk
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) bessen
    District aandenken: (hoeft niet)hij had eerst een haar klipje als aandenken gekregen van zijn moeder, alleen vond hij dat niet bepaald ''mannelijk''. Bovendien was hij fel oranje, niet zo handig dus....
    Extra:Hij wilde niet Dylano genoemd worden, Zo heette zijn opa. Helaas is hij heel plotseling dood gegaan. Dit was heel lastig voor Dylano omdat hij heel hecht was met zijn opa.
    Privé sessie: ''Dylan, ik bedoel Dylano Fores'' Roep ik naar de Sponsors en ik zie dat ik een sein kreeg om te starten. Daar gaat 'ie dan. Ik pak een dolk en werp hem richting de verlichte poppen. Raak. Ik gooi nog een dolk. Opnieuw raak. Het gooien begint me te vervelen en ik loop naar een zwaard en naar de bijbehorende poppen. Ik sla een hoofd van een pop er met alle kracht af en meteen daarna steek ik het zwaard in een tweede pop.
    Als ook dat klaar is laat ik mijn laatste specialiteit zien: Het behendigheid parcours. Zonder enige twijfel vlieg ik bijna over het parcours en kom ik bij het einde terecht. Opgelucht haal ik adem en ik krijg een teken dat ik weer mag gaan.
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.) Opnieuw beroeps :) Of als het kan een slim persoon.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 22:13 ]


    imperfection is beauty

    volledige naam: Jason Jennes Rowfields
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20) 19 jaar ,hij verjaard op 19 januari
    district: District 12
    geslacht: Man
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors) komt als ik weet wie zijn mede tribuut is ^^ Hij heeft haar gekozen eigenlijk om wraak ,omdat hij vind dat de burgemeester te gierig is en de mensen in de laag te wijnig geld geeft om normaal te kunnen leven.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Jason heeft donkerbruine warrige haren en bambi bruine ogen. Hij is redelijk gespierd,door het werken in de mijnen en is 1m78 lang.
    Hij heeft een paar lichte brandwonden op zijn handen ,maar hij voeld de pijn er niet meer van.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Jason is een slim en tacktiekvol iemand. Hij heeft geen geweld nodig alleen maar een goed plan.
    Jason is opgegroeid in de laag en heeft nooit echt een gezond en goed leven gehad. Zijn vader is versleten en krijgt veel te wijnig geld om een gezin van 3 kinderen te voeden. Het ergste van alles is dat zijn jongere broer erg ziek is en kan sterven als hij niet de juiste medicatie krijgt. Jason is een echt doorzetten en heeft erg hard zijn best gedaan om de selectiegames te winnen. Hij verplicht zichzelf om dit te kunnen winnen ,zodat hij geld kan krijgen en zijn familie gezond kan maken. Hij is een erg aardig persoon en ook erg beschermend ,vooral als het om familie of een van zijn vrienden gaat.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) Hij neemt een klein mesje mee of dat krijgt hij toegeworpen in het bloedbad.(daarmee bedoel ik in zijn wond ofzo ,maar zelf zou hij geen wapen nemen in de hoorn)
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) Hij neemt 2 appels mee.
    District aandenken: (hoeft niet) Het geluksmuntje van zijn zusje.
    Extra: Hij heeft een jongere broer en een jonger zusje
    Privé sessie: Gepannen zit ik te wachten tot het mijn beurt is. Ik was helemaal als laatste en dat maakte me best nerveus. Nu alleen nog een slim en goed plan bedenken. Als de monotome stem mijn naam roept ,sta ik op en ga ik naar de trainingszaal. De spelmakers waren zo zat als wat en het roo, hier veel te straf naar alcoholishe drank.
    "Jason Rowfields district 12"mompelde ik ,ze hoorden me toch niet ,dus nam ik rustig de tijd omalles te inspecteren,daarna ging ik naar het vallen onderdeel en maakte ik een soort van vel ,waarbij als je over de draad stapt je iets hards tegen je aan kreeg en deze keer waren dat stenen. Ik had eigenlijk me daar al lang op voorberijd om die stenen zo goed mogelijk vast te krijgen. Ne veel knopen en touwen goed leggen en precies om het doel gericht te hebben ,dat nu zijn hoofd is ,ga ik naar het vuur onderdeel. Hierop had ik niet echt geoefend ,dus ik hoop ook vurig dat het werkt. Ik neem een paar kleine stenen en wat goed en leg de onder de draad waar ik begonnen ben. Ik stapel hezt houd en probeer met de stenen vuur de maken ,maar de vonken wilden maar niet komen ,na lang proberen lukte het me net op tijd ,voor ze zeiden dat ik mocht gaan en slingerde de steen hard tegen het hoofd van de pop aan.Ik knikte goedgekeurd naar mijn valstrik en liep dan weg.
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.) Is al gelijk.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Misschien is het sws handig om inderdaad nog een team achter de hand te hebben.


    :)

    Okay!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 17:35 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    WindySky dat is toch hetzelfde uiterlijk als Fea in the roma games?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WindySky schreef:
    Je hebt alleen bij Rowan zijn achternaam fout. Er staat Adeams, het is Adams ;')
    Btw, je mocht toch 3 personen? Zoja, dan zou ik graag nog meisje uit 12 willen als dat kan =)


    We zoeken eigenlijk nog alleen een jongen. Dat sowieso.



    Oke, ik heb alles aangepast, alles zou nu goed moeten zijn.
    Zal even alle privé sessies in de story zetten. Zal ze morgen (met iemand, wie wil?) beoordelen. Een dan maak ik mogen middag het topic nog aan.
    Als niemand de laatste jongen wil zal ik hem wel nemen.
    Ik zal elke week een kleine samenvatting en updates in de story zetten.
    En willen de laatste personen hun privé sessies even invullen?
    Was dat het? Of vergeet ik nu iets? -eerste of eigenlijk tweede keer dat ik een RPG 'organiseer'-


    EDIT:
    Dit is tot nu toe de team verdeling:
    'Aisha (1) and Arthur (6 )
    Rowan (4) and 'alyssa (7)
    Charlotte (5) and 'blythe (2)
    'Dylano (11) and vayenne (8)
    Dianta (2) and Brayden (1)
    Austin (7) and Prise (4)
    'Jennifer (4) and Joshua(9)
    Ray (3) and 'Lois (4)
    Melody (9) and -unknown-(3)
    'Savannah (10) and 'Jason (12)

    '<-- dat dingetje betekent 'Victor' en het getal achter de namen is het district.
    En ik weet dat er momenteel waarschijnlijk niet veel van klopt. Op- en aanmerkingen graag in een PB, dank u.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:26 ]


    We've lived in the shadows for far too long.