• Dit is het vervolg op 'The Roma Games.' (rollentopic )Je hoeft natuurlijk niet meegedaan te hebben aan TRG om hieraan mee te mogen doen
    De RPG begint dan ook zodra 'The Roma Games' zijn afgelopen.

    Each district has a selection game.
    Each selection game has a victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?



    Lees dit eerst!
    Uitleg
    Invullijst, Regels & Notes
    the first and second floor



    Nog een keer wat je moet invullen:
    volledige naam:
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20)
    district:
    geslacht:
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    District aandenken: (hoeft niet)
    Extra:
    Privé sessie:
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.)


    Tributen:
    District 1|| Luxe producten:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by Lucerna
    Jongen: Brayden Eagle Fletcher by Fantine

    District 2 || Wapens:
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Seaver
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by xAquamaris

    District 3 || Technologie:
    Meisje: Ray Rule by xAquamaris
    Jongen: (Winnaar selectie games) Ethan Oliver Julian Rogers by WindySky

    District 4 || Visvangst:
    Meisje: Pride Marise Yaris by Helium
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan

    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by xVitae
    Jongen: Rowan James Adams by WindySky

    District 5 || Medisch onderzoek:
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by Libera
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 6 || DNA manipulaties & mutaties:
    Meisje: (Winnaar selectie games)
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Seaver

    District 7 || Hout:
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan

    District 8 || Textiel:
    Meisje: Vayenne Giselle Feranté by Fantine
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 9 || Graan:
    Meisje: Melody Desino by Talpa
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Fantine

    District 10 || Vee:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by WindySky
    Jongen:

    District 11 || Landbouw:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Talpa

    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 12 || Steenkool:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan



    Wanneer de meeste tributen zijn ingevuld zal ik de teams bekend maken

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aangepast^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik heb de link naar The Tower Games in TRG gezet(:


    :)

    xAquamaris schreef:
    Volledige naam: Blythe Jones
    Geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20) 17 verjaardag 14 juli
    District: 2
    Geslacht: mannelijk
    Waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    Waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Blythe wist hoe graag Dianta dit wilde, om haar zus te wreken die ook is gestorven bij the hunger games. Hij wist ook dat ze goed kon vechten, maar punt 1 was zijn hoofdreden.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Blythe heeft donkerbruin haar en ook bruine ogen. Hij heeft een lichtgebruinde huid en een sixpack. Hij draagt meestal ook een T-shirt langs de donkere kant, omdat hij en lichte kleuren absoluut niet bijeen gaan.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Blythe is iemand die niet bang is voor de dood, noch voor te doden. Hij heeft hier zijn hele leven op getraind, dus gaat hij zich er ook niet van weerhouden mensen/tributen te vermoorden. Hij heeft een redelijk ruw karakter. Hij vertrouwt de meeste tributen voor geen haar, wat natuurlijk is zijn nadeel kan werken. Hij zal er dan ook alles aan doen om dit te winnen. Al moet hij daarvoor districtsgenoot (dus niet teamgenoot) op de vreselijkste manier vermoorden. Hij kan dan ook erg fel reageren, als hem iets niet aantstaat gaat hij dat onmiddellijk zeggen, en dat niet verzwijgen voor anderen, hij vind mensen die anderen volgen, altijd akkoord zijn met anderen dan ook walgelijk.
    Blythe heeft echter wel gevoel voor humor. Zijn eigen humor vind hij ook best wel goed, wat ook niet altijd in de smaak valt bij anderen.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) speer
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) bakje druiven
    District aandenken: (hoeft niet) een horloge helemaal gemaakt van diamanten
    Extra:/
    Privé sessie: Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet bepaald zenuwachtig ben voor de privésessies. Ik ben goed, en dat weet ik ook. Ik ga hoogstwaarschijnlijk in de 8 tot 10.
    ‘Blythe Jones, District 2.’ zeg ik luid. De spelmakers kijken op. Nu is het moment. Ik neem mijn vertrouwde speer op, en ga zo’n vijftien meter van bij de pop vandaan gaan staan.
    De speer is er recht in beland, recht in de roos. Van mijn messen vliegt er slechts 1 niet in de roos, en die is dan ook in de 2de cirkel. Ik kan heb behendigheidsparcours nog eens proberen, maar ik denk niet dat dat zo’n goed idee is, is ben immers niet licht, dus in plaats daarvan gooi ik nog een mes. In de roos.
    Zelfvoldaan kijk ik naar de spelmakers. De meeste knikken goedkeurend, dus daar ben ik blij mee.
    ‘U mag gaan.’

    Voorkeur voor teamgenoot: bij voorkeur iemand uit 5. Hij weet dat die vaak behoorlijk veel van medische zaken afweten, wat van pas kan komen in de arena.


    Voila, mijn privésessie is nu ook ingevuld. Ik had op het moment niet veel inspi, dus sorry als hij niet zo goed beschreven is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omdat ik gisteren nog een meisje wilde aanmaken, alleen jullie nog een jongen zoeken, ga ik die aanmaken ;')
    Even kijken welke districten nog mogelijk zijn...

    Het is District 3 geworden.. Vul hem straks na het eten en huiswerk in!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:05 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    vraagje: Wanneer komen de tributen te weten met wie ze in een team zitten? of moeten ze dat zelf uitzoeken in de arena?


    imperfection is beauty

    Talpa schreef:
    vraagje: Wanneer komen de tributen te weten met wie ze in een team zitten? of moeten ze dat zelf uitzoeken in de arena?


    Dat wordt ze verteld meteen nadat de scores bekent worden gemaakt.
    Ben trouwens ook al begonnen met beoordelen, zal mijn privé sessies nu ook even neerzetten. En dan kunnen we snel beginnen

    We moeten er nog twee :3 die van de jongen uit drie en die van -kijkt even- uit 1

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:55 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    zo ik heb Jason's privésessie nu ook af :3 hopelijk kunnen we snel beginnen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Seaver schreef:
    (...)

    Dat wordt ze verteld meteen nadat de scores bekent worden gemaakt.
    Ben trouwens ook al begonnen met beoordelen, zal mijn privé sessies nu ook even neerzetten. En dan kunnen we snel beginnen

    We moeten er nog twee :3 die van de jongen uit drie en die van -kijkt even- uit 1


    dankjee! Goedbezig!!


    imperfection is beauty

    Seaver schreef:
    (...)

    Dat wordt ze verteld meteen nadat de scores bekent worden gemaakt.
    Ben trouwens ook al begonnen met beoordelen, zal mijn privé sessies nu ook even neerzetten. En dan kunnen we snel beginnen

    We moeten er nog twee :3 die van de jongen uit drie en die van -kijkt even- uit 1


    Vul hem nu meteen in C:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Wanneer weten we welk district onze tributen vertegenwoordigd?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xAquamaris schreef:
    Wanneer weten we welk district onze tributen vertegenwoordigd?


    Wanneer de teams 'bekend' worden gemaakt met de scores.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Volledige naam: Ethan Oliver Julian Rogers
    Geboorte datum+leeftijd: 16 jaar, geboortedag is 8 oktober
    District: 3
    Geslacht: Man
    Waarom heb jij die andere gekozen: Het was in een waas van woede om het meisje.
    Uiterlijk:


    Ethan is niet zo groot, maar 1.74 m. Hij heeft grijze ogen en bruine korte haren die meestal warrig op zijn hoofd liggen. Meestal draagt hij een bril, maar hij heeft ook lenzen, die hij in de Games zal gebruiken.
    Innerlijk: Eigenlijk kan Ethan heel uitbundig en levendig zijn, maar doordat hij op school voor het over grote deel word buitengesloten, gepest en veracht is hij erg gesloten en houd hij alles voornamelijk voor zichzelf. Hij vertrouwd niemand zomaar en is er goed in geworden om situaties en personen in te schatten en daarop te reageren. Ook is hij heel erg wantrouwend en in de kleinste dingetjes kan hij gevaar of onraad zien. Hij zal altijd voor zichzelf kiezen, omdat hij niemand heeft voor wie hij anders zou kunnen kiezen. Op school gaat hij wel met de kinderen van andere belangrijke en rijke District 3 burgers om, maar een echte hechte band heeft hij niet. Echte vriendschap en liefde kent hij dan ook niet en zal hij niet gauw herkennen. Contact met anderen gebruikt hij alleen als het vind dat het nodig is, maar heel sociaal is hij niet. Je kunt hem snel boos maken, maar uit angst om nog meer gepest te worden zal hij dit niet gauw laten merken.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: De katapult.
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: Een appel.
    District aandenken: De zegelring van zijn vader met het wapen van zijn familie en een kleine drie.
    Extra: Als zoon van de burgemeester heeft hij ongeveer alles wat zijn hartje begeerde, inclusief genoeg te eten en training in vechtsporten (voor het geval dat). Ook deed hij elk jaar maar één keer zijn naam in de pot, waardoor hij dit jaar maar vijf keer in de bol zat, terwijl andere voor veel meer meededen. Alleen velen in District 3 mogen de burgemeester en zijn familie niet. Zo ook Ethan. Op school was hij dus het buitenbeentje en trok hij eigenlijk alleen op met de rijke bovenlaag, die ook met hoge nek aangekeken werden.
    Hij heeft verschillende vechtlessen om hem zekerder van zichzelf te maken. Nu is hij van plan zo ver mogelijk te komen, om alle pesters en haters in District 3 te laten zien dat ze ongelijk hadden, dat hij niet zomaar een hopeloos jongetje is en wel degelijk iets kan.
    Privé sessie:
    'Ethan Oliver Julian Rogers, District 3.' Ik kijk zo emotieloos mogelijk omhoog, naar de Spelmakers. Een van hen knikt, waarna ik me omdraai en de trainingsbegeleider wenk waarom ik gevraagd heb. Die vechtlessen, waar mijn vader zo op had aangedrongen toen ik acht werd, kwamen toch nog goed van pas. Ik heb de hele week in de trainingen niks van mijn kunsten laten zien, dat zouden ze wel ontdekken in de Arena. Ik besluit om eerst wat karate-trappen te laten zien en daarna te vragen of de begeleider me wil proberen om te gooien. Met de eerste trap raak ik bijna het gezicht van de Capitoolbewoner, de tweede is tegen zijn zij en de laatste haak ik om zijn knieën, zodat hij op de mat beland. Hij komt weer overeind en komt nu op me af. Hij grijpt mijn schouders vast en probeert me de zijkant op te krijgen. Echter besluit ik wat anders en knal ik met mijn armen de zijne weg. Weer leg ik hem om. Als ik denk dat ik klaar ben en een buiging wil maken naar hem en dan naar de Spelmakers, wenkt hij mij om te wachten. Hijgend sta ik stil, tot hij weer verschijnt, ditmaal met een houten plankje in zijn handen. Ik snap wat hij wil en ik ga klaar staan. Ik adem één keer diep in en knal dan mijn blote voet omhoog, zo dwars door het plankje. Kabam!
    Voorkeur voor teamgenoot: Nope.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    || Sorry dat jullie op mij wachten nu, moet nog een verslag Nederlands schrijven, vandaar. Hier is ie, niet veel maar dan kunnen jullie verder (: ||

    Zelfverzekerd en met een grijns van trots wandel ik op mijn gemak binnen, ik had alle tijd. "Brayden Fletcher, district 1." spreek ik luid en duidelijk, ondanks dat ze toch wel weten wie ik ben. Langzaam begeef ik me naar het speerwerpen onderdeel waar ik onder toezicht van een kleine, mannelijke begeleider mijn ding mag doen. Uit het rek naast me haal ik twee speren, waarvan ik ze een voor een richting de dummie gooi. Allebei raak, natuurlijk. Hier was ik op getrainde, dit was mijn ding. Nog een paar speren later stap ik terug naar het midden, waarna ik de spelmaker bedank en weer terug loop naar de lift.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    wanneer komen de cijfers??? I'm waiting..... (dance)


    imperfection is beauty

    de cijfers en teams^^


    We've lived in the shadows for far too long.