• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ja hoor, als ie maa rmoi en groot is

    Toby Woods
    Ik glimlach even als ze rood word, ja ik was een gentle man. Zo liet ik nooit een date betalen, zelfs Niall niet ondanks dat hij meer geld dan ik had.
    "wow 'Ik denk niet dat ik ooit zo een grote kamer heb gezien'. zegt ze onder de indruk en ik grijns. "die is voor Niall en moi en jij mag een van de andere kamers kiezen. Ik glimlach naar de kamer en zie Niall zijn gitaar staan in een hoek "een tip blijf daar van af, anders kan hij echt boos worden als hij erachter komt, zelfs ik mag er niet aan zitten" knipoog ik. Ik pak haar spullen weer "zo madam welke kamer wordt het?" afwachtend kijk ik Gaby aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [reageer straks met gaby eerst liam dan afwachten naar de preciese slaapkamers dan fotjes zoeken en dan weer gaby]


    Dont say why me, say try me

    Coockies schreef:
    Danielle Peazer
    Ik glimlach even. 'Mooi. Ik ben er ook klaar voor,' grinnik ik. 'Ik op het podium, jij ervoor,' grijns ik en pak zijn hand vast. 'Mijn koffers staan boven in de hal, ik wist niet waar ik ze anders moest laten,' grinnik ik en loop de trappen op. Ik laat Liam zijn hand los, om de koffers te pakken en kijk hem met een glimlachje aan. 'Dus welke kamer is voor ons,' vraag ik hem. Ik vind het heerlijk dat ik een kamer met hem kan delen. Ik heb hem zo gemist en dan kan ik nu gewoon een heel seizoen bij hem zijn, terwijl ik mijn werk doe. Het valt me wel op dat ik moe ben en echt verlang om even te gaan liggen. Na al dat gereis is het ook niet zo gek. Minder dan twaalf uur geleden stond ik nog te dansen voor Jessie J en nu stond ik alweer hier. Het was uitputtend, maar wel geweldig! Soms moet je dingen opofferen en als dat mijn slaap is, is dat maar zo. Vragend kijk ik Liam aan en houd mijn koffers stevig vast. Ik heb geen zin om de verkeerde kamer in te lopen, dus blijf ik braaf wachten tot Liam mij de weg wijst.


    liam
    Ik wil haar net de weg wijzen als toby naarboven komt samen met een meisje. 'Heey', zeg ik tegen hun als Toby me begroet. Zodra Toby zijn spullen heeft weg gezet besluit ik snel even kennis te maken voordat ik Danielle haar kamer laat zien. 'Liam Payne, hoewel ik een donkerbruin vermoeden heb dat je dat al weet', zei ik. 'Maar ik ga even Dannielle haar kamer laten zien, cya!', zei ik. Daarna nam ik wat koffers over van Dannielle, ik kon haar moeilijk alles laten dragen en liep in de richting van onze kamers

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 21:44 ]


    Dont say why me, say try me

    [ben ik weer :) heb ik iets gemist?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mickey Smith
    De glimlach op mijn gezicht groeide steeds groter terwijl hij sprak. Ik was nu al blij met Louis als coach. Ik wist dat Luke me hiervoor zou haten, maar er gingen een paar feestjes georganiseerd worden. Ik had een grote grijns op mijn gezicht. "Ik zal alleen nog wel voor een zwembroek moeten shoppen." Ik had er geen bij me. Waarom zou ik ook? Wist ik veel dat er een zwembad zou zijn? Ik keek om toen ik een meisjes stem hoorde. Ze was mooi, maar nu al niet mijn typje. Ik glimlachte naar haar toen Louis mij voorstelde. "Mickey, dus." Ik woelde even door haar haar. "Let niet op me. Ik moet mijn medicijnen weer nemen." Ik vond uiteindelijk mijn pillen en nam er twee in, zoals moest. Ik stopte ze terug in mijn tas, die even rommelig was als mijn hoofd. Ik ritste hem snel weer dicht en keek naar Louis. "Gaan we nu naar de kamers? Of winkelen? Of naar het zwembad. Het maakt me niks uit. Alleen het begin nu in de hal een beetje saai te worden, vind je niet? Niet dat jullie saai zijn ofzo, hoor. Echt niet. Maar er is hier weinig te doen." Ja, zolang de pillen niet aan het werk waren, was ik nogsteeds heel erg druk. Anders was ik alsnog druk, maar een heel stuk minder.


    Bowties were never Cooler

    )Je moet naar je coach toe volgensmij was dat het enige)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Harry Styles

    Ik stapte zuchtend van de tafel af en liet me op de stoel neerploffen. Alles zit vandaag mee ''Hey Eleanor'' grijns ik als ze aan komt lopen. Daarna gaat mijn aandacht weer naar Evelynn. Ik kijk het meisje aan dat Little Talks te neurien. Mijn gezicht betrekt even die gaat ze dus echt niet doen bij de Liveschows. Ik ken die gasten en heb al heel wat akefietjes met ze gehad. ''Harry Styles'' brom ik naar Evelynn. Aan haar gezicht te zien mag Evelynn mij ook niet en daar heb ik geen problemen mee. Ik ben je coach en ik zeg gewoon welk liedje je moet doen. ''Gaan we na boven ik wil jullie stem wel eens horen zonder microfoon. Als we dat hebben gedaan kunnen we naar de studio gaan en een paar liedjes samen of alleen opnemen'' glimlachend kijk ik ze aan. Ik wacht niet op een antwoord en sleur ze mee. ''De trap op 2e deur rechts. We slapen met zijn 3en'' Als ik bij de kamer aankom kijk ik ze even grijnzend aan. ''Ik heb de mooiste kamer uitgekozen met 3 waterbedden een 3d tv en een jacuzzi. Gewone weg omdat ik dit huis ook heb gekozen''. Ik doe de deur op een kiertje open ''Welkom in paradijs Lé Hárry'' ik doe de deur nu volledig open en kijk ze verwachtingvol aan.


    [Kan ik hier wel op reageren?
    Lol, ze lijken elkaar echt te haten. Lijkt me leuk om te schrijven hoe zij bij elkaar komen :Y)]

    Evelynn Hastings.
    'Gaan we na boven ik wil jullie stem wel eens horen zonder microfoon. Als we dat hebben gedaan kunnen we naar de studio gaan en een paar liedjes samen of alleen opnemen.' zei hij glimlachend. Ik woerd mee de trap op gesleurd en hij deed een deur open. Mijn mond viel open bij het zien van de prachtige kamer. 'Wow.' kwam er uit mijn mond. Vervolgens keek ik naar Harry. Misschien was hij nog niet zo slecht. Ik liep de kamer binnen. Ik zou hem eens wat laten zien.
    'just give me a reason
    just a little bit´s enough
    just a second we´re not broken
    just bent and we can learn to love again
    it´s in the stars
    it´s been written in the scars on our hearts
    we´re not broken just bent
    and we can learn to love again.' zing ik. Ik ben niet iemand die stilstaat, en ik ga altijd helemaal op in het liedje. Van mezelf zei ik altijd dat als ik mijn zangstem moest beschrijven, ik het een combinatie noemde van Pink en Avicii. Vragend keek ik Harry aan. Of tenminste, dat wilde ik doen. Hij stond er niet meer. 'Verdomme, Styles!' brieste ik. Ik denderde de trap weer af en keek om me heen. Waar was hij gebleven?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:07 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Helium schreef:
    (...)


    [Kan ik hier wel op reageren?
    Lol, ze lijken elkaar echt te haten. Lijkt me leuk om te schrijven hoe zij bij elkaar komen :Y)]

    Evelynn Hastings.
    'Gaan we na boven ik wil jullie stem wel eens horen zonder microfoon. Als we dat hebben gedaan kunnen we naar de studio gaan en een paar liedjes samen of alleen opnemen.' zei hij glimlachend. Ik woerd mee de trap op gesleurd en hij deed een deur open. Mijn mond viel open bij het zien van de prachtige kamer. 'Wow.' kwam er uit mijn mond. Vervolgens keek ik naar Harry. Misschien was hij nog niet zo slecht. Ik liep de kamer binnen. Ik zou hem eens wat laten zien.
    'just give me a reason
    just a little bit´s enough
    just a second we´re not broken
    just bent and we can learn to love again
    it´s in the stars
    it´s been written in the scars on our hearts
    we´re not broken just bent
    and we can learn to love again.' zing ik. Ik ben niet iemand die stilstaat, en ik ga altijd helemaal op in het liedje. Van mezelf zei ik altijd dat als ik mijn zangstem moest beschrijven, ik het een combinatie noemde van Pink en Avicii. Vragend keek ik Harry aan.
    )Ja dat ik door Eleanor word weggesleurd ofzo of dat je je omdraait en ik er niet sta'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Aangepast ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik ben er een dag niet en er zijn tien pagina 's bij :S

    Mag ik een update?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sidestap schreef:
    Zayn Javadd Malik

    Lachend leunde ik tegen de muur aan. 'Met je allerliefste vriendje' grijnsde ik. Ik was blij om haar mooie stem weer te horen, en haar ook weer te zien als ze kwam. Oh shit, had ik het haar nog niet verteld? Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. 'Je weet dat ik een tijdje ga coachen met de andere jongens voor xFactor?' vroeg ik haar. 'Neem de eerste, beste taxi maar hierheen. Jij mag hier ook komen' lachte ik opgewekt. Ik zag Perrie bijna nooit meer, vanwege ons werk. Opnemen, uitbrengen, touren, optreden en vervolgens allemaal herhalen. Zo ging het voortaan. Glimlachend op haar reactie afwachtend, brandden mijn ogen op mijn tattoos. Mensen konden wel zeggen dat het geldverspilling was en dat het puur om de tattoos ging, maar ik vond het mooi. Dus wat hadden hun te zeggen over mij?


    [Update over Zayn ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyra Graig

    'Shure.' mompel ik. Ik schrik een klein beetje als hij ons mee trekt. En natuurlijk moet ik weer zo'n type zijn die altijd over haar voeten struikelt als iemand haar meesleurt. Gelukkig hou ik mij staande te houden. Als we boven zijn kijk ik even de kamer rond. 'Awesome.' zeg ik zacht. Terwijl ik nog wat onzeker blijf hangen in de deurpost luister ik hoe Evelynn's stem klinkt. Niet slecht. Twijfelend bedenk ik of zij niet veel beter klinkt dan ik. Nee, het was gewoon heel verschillend. Ik hou meer toch iets meer in de richting van rappen. Weer schrik ik. Jezus, wat schrok ik veel, denk ik. Nu was het Evelynn die mij liet schrikken doordat Harry weg was. Had ik was gemist of zo? Zachtjes begin in ik OMG van Usher voor mezelf te zingen. Gewoon, omdat het kan.


    Do what people say you can't.

    )Elke kandidaat gaat naar zijn coach en Je moet je kamer kiezen in het praattopic'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson
    De glimlach die bij Mickey op zijn gezicht die steeds groter werd, liet me ook glimlachen maar ook gewoon gezellig doorpraten. Ik wist zeker dat het een gezellig tijd zou gaan worden en vooral als ik zie met wie ik zou samenwerken. 'Shoppen' riep ik vrolijk en sloeg mijn hand voor mijn mond. Dat was iets waar me echt wakker voor kon maken. Net als voor muziek. Mijn blik wisselde steeds tussen Mickey en Holly. Misschien een heel slecht moment, maar kreeg langzaam weer teveel energie. 'Let ook maar niet op mij of eigenlijk jullie moeten er maar aan wennen. Ik ben niet anders dan een 4-jarige, dus met deze zijn jullie alvast gewaarschuwd.' Onbewust wiebelde ik dan ook heen en weer. Mijn ogen werden groot bij de keuze die ik kreeg. 'Zulke dingen moet je niet aan mij vragen, want dan is het antwoord altijd het tweede. Maar de keuze is aan jullie. Ja klopt, het word ook steeds rustiger. Echt, we geloven je, dus maak je niet druk.' Ik legde een hand op zijn schouder en glimlachte. Ik keek weer naar Holly. 'Denk je dat je het aan kan met ons? Of zal ik nog wat hulp inschakelen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Toby besluit te blijven na een preekje van Gaby. Toby heeft Gabs naar de kamer gebracht ehm.. de rest heb ik niet echt gelezen eerlijk gezegd]arme HollyXD

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan