• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Iemand voor Danielle?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mickey Smith
    Ik draaide me om als ik boe hoor. Ik keek en zag een meisje staan met twee koffers in haar handen. Ik glimlachte naar haar. "Hey. Jij moet ook een van de kanidaten zijn." Ik haalde een hand door mijn haar en zette mijn pet weer recht. "Ik ben Mickey en mijn spiegelbeeld hier is mijn broer Luke." Ik draaide Luke om, die me met verbazing aan staarde en me daarna in een soort houtgreep knuffel nam. Ik gaf hem een knuffel terug en richtte me toen weer op het meisje. "Let maar niet op hem. Hij is raar en potentieel gay." Ik hoorde gemor uit Luke komen. "Nee, just kidding. Mijn broer hier is totally straight. Niet waat, Lukey?" Ik pakte zijn pet af en woelde door zijn haar. Hij morde nog wat en zei toen verlegen "Dat klopt." "Ik ben bi, dus als jij of een leuke vriend of vriendin van je een keer wil afspreken. Ik zit hier in het huis." Ik gaf haar een knipoog en likte speels opver mijn lippen, waardoor ik Luke beschaamd hoorde wegkruipen. "Je kent me nu toch langer dan vandaag?" vroeg ik aan hem. "Het spijt me voor zijn gedrag." zei Luke met rode wangen voor hij wat begon te pielen aan het griptape van zijn board. Opeens hoorde ik Harry's stem en draaide me om. Nu luisterde ik wel aandachtig. Het idee dat Luke en ik in hetzelfdebhuis zouden zitten maar elkaar niet zouden zien was vrij beangstigend. Toen Harry klaar was met praten gaven we elkaar nog een knuffel voor we gescheiden naar onze begeleiders liepen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 22:49 ]


    Bowties were never Cooler

    [ik doe even 2 in 1 zolang ze samen zijn, goed?]


    Bowties were never Cooler

    Liz

    Ik grinnik even om de jongens en stel mezelf voor. Maar dan let ik op want Harry gaat op de tafel staan en zegt wie bij welke coach zit. Ik zit bij Niall, dat vind ik opzich wel leuk. Maar het maakt mij ook niet zo veel uit bij wie ik zit. Ik loop naar Niall toe. 'Heey,' glimlach ik. Ik kijk even rond. Daarna begin ik een beetje met mijn voeten op de grond te tikken, want ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik bekijk de kandidaten even. Sommige komen me wel bekend voor, en andere wat minder. Maar ze lijken me wel aardig. Maar hoe aardig ze ook zijn, het blijft een wedstrijd en ik wil winnen. Dus als we op het podium staan moet ik ze zien als concurrenten. Dat word niet heel erg moeilijk hoop ik. Ik ben alweer vergeten bij wie ik in het team zit, maar ik hoop dat ze aardig is.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 22:54 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Slapen de vriendinnetjes gewoon bij d ejongens op de kamer?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DamnBieber schreef:
    Harry Edward Styles

    Argwanend kijk ik de jongen aan. Hij kent me niet eens en dan komt hij bepalen. ''Shut up'' moppel ik zodat alleen Zayn het kan horen en schiet daarna in de lach als Eleanor binnen komt en een kusje op Louis zijn lippen drukt. ''Die weet blijkbaar niet wat Louis heeft gezecht'' feluister ik in de oor van Zayn. Ik schraap mijn keel en kijk even rond. Iedereen is er behalve Holly en Lars. Dan maar zonder hen beginnen. Ik ga op de tafel staan. ''Hallo People. Jullie zijn de 10 kandidaten die door zijn gegaan tijdens de auditie's. Dat betekent dat jullie zijn ingedeeld naar smaak van de coaches van je die je zo gaat horen. De coaches hebben de volste zelfvertrouwen in jullie. We zullen werken met een puntensysteem en niemand zal afvallen welkom bij het x Factor house waar jullie 2 maanden zullen verblijven. Jullie zijn dus per 2en opgedeeld en soms kan het zijn dat je coaches vind dat jullie een groep moeten vormen en soms zegt je coaches dat jullie beter individueel kunnen blijven. Als je je naam hebt gehoord bij welke coaches je zit loop je meteen naar die coaches toe. Als je mij hebt als coaches blijf je gewoon op je plek staan. De teams zijn als volgt:

    Team Harry
    -Kyra Luca Graig
    -Evelynn Cloe Hastings

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper
    --Gabrielle Aplin

    Team Liam
    -Luke Smith
    -Lars Loseyn

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn
    -Mickey Smith


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez
    -Chiara Bella Love

    Voor Louis en Liam geld dat 1 kandidaat van hun er nog niet is en die dus later komt. Lars bij jou Liam en Holly bij jou Louis'' gil ik. Vanavond zal ik wel schor zijn. ''Trouwens je slaapt met je teamgenoot in 1 kamer'' glimlach ik.


    (Ze zijn er wel ): pagina vier zo uit me hoofd..)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 23:10 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Luke Smith
    Ik vond het echt super dat Mickey hier was, maardat we nu al weer gescheiden werden deed pijn. Ik slenderde naar Liam toe met mijn skateboard in mijn hand. "Hey, ik ben Luke." zei ik verlegen, mijn accent klonk duidelijk door. Ik was best zenuwachtig. Blijkbaar was ik hier goed genoeg voor, maar ik was niet de zanger van de familie, dat was Mickey. En nu moest ik het tegen hem en nog 8 vreemden opnemen. Toch wilde ik winnen. Gewoon om te laten zien dat een aculturele scater ook kon zingen en muziek kon spelen.


    Mickey Smith
    Ik liep opgetogen naar Louis toe. Ik was zenuwachtig maar ook erg benieuwd. Ik hield van zingen, maar deed dit misschien nog wel meer voor mijn broer. Om hem te steunen en te laten zien hoe verschillend wij waren. Ik was al dat gezeur van 'Jullie zijn precies hetzelfde!' helemaal zat. En Luke misschien nog wel meer, maar hij zei er tegen die mensen nooit iets over. Voor hem was het misschien nog wel erger. Hij was de oudste, maar hij werd altijd vergeleken met mij en niet andersom. Zeker op school. We haalden eigenlijk altijd bijna dezelfde cijfers, maar ik was altijd aanwezig, deed mee en maakte geluid. Hij was stil, spijbelde veel en luisterde niet. Toch overleefde hij het wel. Ik keek naar Louis en glimlachte breed naar hem. Leuke knul. "Hey, ik ben Mickey, maar dat wist je vast al. Mijn tweelingbroer Luke is hier ook. Maar ik wil niks hetzelfde zingen als hij." Ik beet even op mijn lip. "Ow sorry, dat is brutaal. Hoe gaat het? Waar gaan we heen? Wat gaan we doen?" volgens mij waren mijn pillen uitgewerkt, want ik stond hier nu echt te stuiteren als een hyperactieve kleuter op speed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 15:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ongeduldig werp ik een blik op mijn telefoon. Ik was te laat... Zodra de auto stilstaat spring ik er bijna uit. Ik had er zoveel om iedereen weer te zien. Liam, Eleanor, Louis, Harry, Perrie, Zayn en Niall. Ik betaal vlug en ren dan het gebouw in. Het eerst wat me opvalt is alle kandidaten en Harry op een tafel. Ik zet mijn koffers weg en zoek dan naar Liam. Ik verontschuldig me af en toe, terwijl ik me een weg baan naar Liam. Als ik hem zie val ik hem om zijn hals. Dan kijk ik opzij naar Eleanor. Ik begroet haar vlug met een knuffel. Lachend knuffelt ze me terug. Dan geef ik Louis ook een knuffel. Naar Harry zwaai ik even snel. Dan werp ik een blik naar Zayn en Niall. Hen zou ik zo wel begroeten. Ik heb erzoveel zin in!
    Vlug zet ik een stap opzi als er een kandidaat naar Liam loopt. Ik glimlach naar de jongen en zet dan mijn koffers aan de kant. Ook Eleanor geeft Louis de ruimte om met zijn kandidaat te praten.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 23:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    @Seaver aangepast @Coockies Je slaapt met je coaches op 1 kamer en de vriendinnetjes ja.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Oh God, dat zou nog wel eens wat kunnen worden, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [okeej mwt zijn 4en dus (: jk denk dat ik ga slapen. Denk niet dat Liam of Louis nog gaat reageren (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ook. Welteruste]


    Bowties were never Cooler

    [Ik denk het ook. Weinig kans dat Perrie nog gaat reageren. Trusten allemaal]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik ga ook slapen, niall is ook niet online. Truste iedereen!!!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Slaaplekker <33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne