• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    snikkend leun ik tegen hem aan.
    ik had nooit moeten beginnen over dat huisje.
    maar gelukkig is hij zo en niet als mijn ouders


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaury;
    Ik blijf hqar troosten en kus haar kruin zachtjes. Wat moet ik hierop zeggen dan?

    Miko;
    De woorden vloeien uit Izuna zijn mond en mijn oven verwijden zich. Shit! Ik spring omhoog en zie zijn kloon op me af komen. Nog voor ik het in de gate heb, word ik bedolven onder water. Ik laat mijn lichaam oplossen op een manier dat mijn chakra onvindbaar is, en vloei langzaam richting Izuna. Geluk voor mij, dat hij in het water staat. Binnen een scond wentel ik mezelf om zijn lichaam, nog als wqter en zet hem muurvast in ijs. Ik glij uit het ijs en neem mijn vast vorm weer aan als ik voor hem sta. 'Gotcha' zeg ik vrolijk. Ik heb een aantal schrammen die nog best wel bloeden door het vuur. En door het water want ik werd voor ik veranderde tegen bomen aan geslingerd. Ik grijns breed en twijfel over wat ik nu zal doen. Ik voel ineens de kage bushin van net boven me verschijnen en zo snel als ik kan schiet ik weg, vuur hij de vuurbal op me weet te schieten. Ik zet me af en vlieg zo licht als de wind door de lucht. Ik maak snel handsigns en blaas ijsballen uit mijn mond naar de kloon. De kloon is niet snel genoeg en poeft weg, en het iis waar Izuna in zit breekt. Ik pand voor hem neer n glimlach. 'done?' vraag ik glimlachend en veeg nog wat ijs van zijn kleren af. Ik warm helemaal op van binnen, en ik hoop dat t eigenlijk niet te zien is

    Ik zit op de ipod, mijn pcnis gecrasht, dus let niet op de spelfouten xD


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    een zachte gaap verlaat mijn mond tegelijk met een snik.
    moe leun ik tegen hem aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaury;
    Ik streel haar rug nog steeds en flits ons in bed.
    'Ga maar slapen schat' zeg ik zachtjes en streel door der haren.

    Miko;
    Ik grom zacht, boos op mezelf, omdat ik zonder enige moeite in die genjutsu ben gelopen. Hij heeft geluk. Op het moment dat ik het wil verbreken, zegt hij dat hij me prive il spreken. Ik kijk verbaast en krijg grote ogen als zijn lippen mijn wang raken. Meteen gaat mijn hart sneller kloppen en klamp ik me een beetje aan hem vast. Zodra hij bedankt zegt, glimlach ik verlegen. Hij begint mijn lichte 'wonden' volgens hem dan te verzorgen en bij elke aanraking slaat mijn hart een slqg over. 'Voel je je wat beter?' vraag hij zacht en ik schut mijn hoofd. 'een ding ben je vergeten..' zeg ik zacht en bijt op mijn lip. Ik tril zacht en leg zacht mijn handen op zijn wangen. Ik buig voorover en druk een vederliccht, aarzelend kusje op zijn mond hoek. Ik wil hem dolgraag op de mond kussen, maar jammer genoeg lekt mijn zelfvertrouwen een beetje op dat punt. Ik ga weer normaal staan en laat mijn handen zacht naar zijn schouders glijden en blijf hem aankijken. Ik kan gewoon niet weg kijken, dat lukt me niet...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'B-blijf bij me' fluister ik met een lichte toon van angst in mijn stem.
    ik wil hem niet kwijt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaury;
    'ik ben altijd bij je schat, dat weet je' Zeg ik zacht en kus hqqr haren.

    Miko;
    Ik kijk verbaast om als we uit de genjutsu zijn en kijk naar Izuna. Mijn wangen zijn vuurrood als Sasuke zegt dat he duidelijk te zien is dat hij verliefd is. Mijn ogen schieten naar Izuna en mijn hart klopt als een razende in mijn borstkas. Er word daarna nog vanalles geZegt, maar Ik bemoei me er eigenlijk niet mee en ik zit met mijn gedachten bij Izuna. Ik slaak een verliefde zucht, iets wat denk ik duidelijk te horen is en heb zwetende handpalmen omdat ik iets aan het bedenken ben, hoe ik op en subtiele wijze hem kan zeggen dat hij meer is dan een vriend. Ik bijt op mijn lip en trek mijn wenkbrauw op als een blonde sul tevoorschijn komt. Een zucht verlaat mijn lippen en ik staar ze verveeld aan. Tot ze in vrouwen geranderen. Mijn ogen worden wat groter en ik draai mijn hoofd weg. 'kleuter' zeg ik chagrijnig. Je als vrouw transformeren om aandacht te keijgen, vieze perverse ki deren. Ik kijk op als Izuna naar me toe komt, voorzichtig, alsof er iemand beslopen word of zo. Ik kijk hem vragend aan en glimlach zachtjes. 'zullen we even een wandeling maken .....' zegt hij, en alleen tot daar hoor ik het. Ik bloos en knik zacht. Met en zacht stemmetje, nog steeds verlegen vanwege het kusje op zijn mondhoek, antwoord ik zijn vraag. 'graag, wandelen lijkt me geweldig!' Ik kijk om me heen en bijt op mijn lip. Ik wil echt meteen weg, echt heel erg graag! Ik wil alleen mt hem zijn, zoals net.....!

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 13:31 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    glimlachend sluit ik mijn ogen.
    'Slaap lekker' prevel ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaury;
    Ik fluister nog zacht wel terusten en val langzaam in slaap

    Miko;
    Ik loop stilletjes met hem mee en kijk verbaast op als hij me osts vraagt waar ik niet echt meer aan gedacht heb. Ik herinner me wat je zei tegen Tobirama-san. Als ik zo vrij mag zijn; wat is je derde reden om naar Konoha te komen? Ik begrijp het als je me niet wil antwoorden, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch een beetje nieuwsgierig ben geworden' zegt hij zacht en mijn ogen worden groter dan ze net waren. Ik sla mijn blik naar beneden en speel verlgen met mijn haar. Ik kan er echt niet onder uit.. Ik zicht zacht en stop met lopen. Ik kijk hem aan en slik nerveus. 'wees alsjeblieft niet boos of weet ik veel wat.. Maar.. De derde reden.. Ben.. Jij..' zeg ik zaht en slik. Ik kijk weg en bijt hard op mijn lip. 'Ik wil gewoon bij je zijn.. Ik.. Ehm..' zeg ik slikkend en stotter de zinnen bij elkaar. 'Je bent.. Ik ind je.. Meer als een vriend..' zeg ik hees en staar naar se grond, te bang dat hij me gaat uitlachen of zo...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji;
    Ik leg mijn armen stevig om haar heen en sluit mijn ogen.
    Met mijn vnigertoppen streel ik zachtjes over haar rug.
    Ik heb een gelukkige glimlach op mijn gezicht en voel me van binnen verschrikkelijk voor wat ik haar eerst aan heb gedaan.
    Maar nu voel ik niets meer dan liefde voor dit meisje in mijn armen.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selena;
    Ik sluit genietend mijn ogen en streel zijn birst.
    Als het mogelijk zou zijn, zou ik allan zijn gesmoltrn...
    Hij laat mijn hart kloppen en laat mijn ledemTen week worden bij elke aanraking.
    Ik wil dit kereltje onder me echt neger nooit meer kwijt!!

    Miko;
    Hij is bang.. Om míj tr verliezen..? Ik glimlach zwak en shud mijn hoofd. 'Ik snap je, echt.. Het geeft niets, het was dom om het te zeggen, het spijt me' zeg ik wat heser dan anders. Heftig vechtend tegen de tranen begin ik weer te lopen. Ik trek de kraag van mijn shirt hoger en laat mijn haren als een gordijn om mijn geziht vallen. Ik hoor en voel dat hij achter me aan komt en ik voel een traan ontsnappen. Hoe kon ik zo'n idioot zijn om hem te vertellen dat ik hem leuk vind..!? Ik had het gewoon moeten verzwijgen, dat hadnik ons dit gedoe bespaard. Ruw veeg ik de traan weg en trap met een zucht tegen een steen. 'Miko.. Ik..' zegt Izuna en ik draai me suchtend op. Ik doe mijn best mijn verdriet niet prijs te geven in mijn chakra, dat wil ik hem niet nog es erbij opleggen. 'Hmm' zeg ik zacht, niet in staat om normaalt e antwoorden. Ik had ook kunnen weten dat ik het niet had moeten vertellen, dat ik niet aardinhad moeten doen, en dat ik al helemaal niet verliefd had moeten worden. Zoals altijd brengt verliefdheid me in de problemen. Ik ga met een stille, onhoorbare zucht zitten en leg mijn hoofd op mijn kin. Met natte ogen staar ik voor me uit, benieuwd wat hij gaat zeggen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin