• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haru;
    Ik kijk verrast naar Michiko en glimlacht zwakjes.
    Ik hoef niet eens iets te zeggen en ze weet al waar ik mee zit.
    Ik knik lichtjes en kus haar kruin.
    'Vast wel,' zeg ik zachtjes.

    Kenji;
    Ik ben ondertussen knalrood geworden en pak de dekens vast als ze mijn hand wegtikt.
    Ik grijns lichtjes, kus haar lief terug en kreunt tegen haar lippen zodra ik in haar glij.

    michiko";
    'Alles komt goed liefje' zg ik lief en kus zijn wang.
    'zullen we maar slapen liefje' fluister ik waarna een gaap uit mijn mond ontsnapt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hihihihi is goed ^^

    Miko;
    Ik buig zacht en glimlach een klein beetje. 'Bedankt, Hashirama-sama' zeg ik beleefd en kijk bezorgt naar Izuna. Ik schudt mijn hoofd even en duw hem op de bank neer, zodat hij een beetje tot rust kan komen, gezien zijn gespannen uitdrukking. Ik draai me om naar Hashirama en zucht zacht. 'Hij heeft het een beetje moeilijk... In de 30 uur dat ik hem ken, ken ik hem beter dan dat ik mijn eigen ouders kende, maar ik weet dingen die u niet weet, ik weet dingen, waar hij het op dit moment moeilijk mee heeft... En... We zijn naar Konohagakure gereisd om de Uchiha-clan te bezoeken... De wachters lieten ons niet binnen, omdat het zo vernieuwd is, dat Izuna-kun zich niet kon identificeren, ik wel, maar ik wil het liever niet doen met mensen om me heen die ik niet ken, dus... Vandaar dat we naar U vroegen..' zeg ik zacht en glimlach beleefd. 'En nu willen jullie dat ik jullie naar de Uchiha-clan laat gaan hn..?' zegt Hashirama bedenkelijk. Het lijkt op een vraag, maar het is eerder een conclusie. Ik knik zachtjes. 'Als het mogelijk zou zijn graag, zo niet, dan zal ik me maar als S-rank ninja moeten voorstellen aan de poortwachters, en zo naar binnen mogen.. Ik gun het Izuna-kun om zijn familie te zien' zeg ik zacht. Ik voel Hashirama zijn handen op mijn schouders liggen en met een klein kneepje erin, weet ik al dat hij ons toe laat in zijn stad. Ik kijk hem dankbaar aan en buig diep voor hem. 'Bedankt Hashirama-sama, U zult er geen spijt van krijgen' beloof ik hem en glimlach breed. Ik heb geen idee wat er in Izuna om ging, maar ik pak zijn hand zacht vast en trek hem overeind. 'Ga maar snel, jullie kunnen vannacht nog wel overnachten in een leeg staand huisje, tegenover Icharaku Ramen...' zegt hij zacht en legt zijn handen op Izuna zijn schouders. 'Het was fijn je te zien, ik ben blij dat je nog leeft' zegt hij tegen Izuna, en ik zie dat hij het meent. Mijn lippen krullen om tot een brede glimlach en ik kijk naar de 2 volwassen mannen.

    Selena;
    Ik begin met mijn heupen op en neer te bewegen en kreun genietend en hees.

    Amaury;
    'Ik slaap door baby's heen, mocht je het vergeten zijn van Kagura, Michiko en Kenji' zeg ik droog.
    'Ik slaap met liefde door ongewenste baby;s heen' mompel ik zacht in mezelf.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue;
    'hmm dat is ook zo' zeg ik zuchtend en ga tegen hem aan liggen.
    'hier vlak bij is nog een leegstaand huisje miss is dat wat voor michiko, haru en hillary'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik glimlach zacht naar haar en laat haar zachtjes liggen.
    Ik ga zelf ook liggen en legt voorzichtig mijn arm om haar en Hillary heen.
    'Slaap lekker liefje,' fluister ik zachtjes en sluit mijn ogen.

    Kenji;
    Ik knijp hard in de dekens en laat hees kreunen mijn mond verlaten.
    Ik pak stevig haar heupen vast, kust hongerig haar lippen en begin zelf ook te stoten.

    michiko:
    'slaap lekker' prevel ik nog waarna ik mijn ogen sluit.
    langzaam aan val ik in een diepe slaap in de armen van mijn lief


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Muahaha, dat is een heeeeel lange post 0.0 daar kan ik niet tegen op, dus het zal niet zo;n hele lange worden ;x

    Amaury;
    Een zachte grom verlaat mijn lippen.
    'Ja, eerst een kind, dan samenwonen, volgende week meteen de bruiloft erachteraan?!' zeg ik snauwend en loop weg.
    Waar haalt ze het vandaan?! Ze weet dat ik al fel tegen het kind ben! En dan denken dat ik haar nog onverantwoordelijker bezig laat zijn?!

    Selena;
    Ik beweeg hard met mijn heupen en kreun luid en genietend.
    Ik hou me overeind door op zijn borst te leunen en zoen vurig en wild mee.

    Miko;
    Ik heb me het mini gesprek tussen Hashirama en Izuna erbuiten gehouden en volg Izuna rustig. Als ik Sasuke zie, verwijden mijn ogen zich. Is dit dat kleine babytje wat ik me nog herinner? Ik glimlach zacht en zet een stapje aan de kant. Ik zie Fugaku naar Izuna lopen en heb werkelijk geen idee wat er gebeurt. Woorden worden gewisseld, blikken verstrakken en ontspannen en alles gaat langs me voorbij. Ik zie Itachi lopen en zet het op het lopen. Ik vlieg hem om de nek en glimlach breed. 'Itachi-kunn!' zeg ik vrolijk. 'Miko?' zegt hij verbaast en begint breed te grijnzen als ik knik. 'Uh-oh' mompel ik zacht en zet onschuldig glimlachend een stapje achteruit. Ik volg zijn blik als hij over me heen kijkt en glimlach naar Izuna. Hij is nog steeds in gesprek met Fugaku. Itachi loopt naar hem toe en ik volg rustig.

    Sorry, ik heb dit al enkele dagen open staan, sinds je geschreven hebt ongeveer, maar ik kan niet meer verzinnen dan dit, mijn hoofd staat er niet echt naar, ik heb redelijk veel toetsen deze week ;x Dus, het spijt me dat hij zo kort is en je er misschien niet veel mee kan ;x


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hihi, nee, ik vind het helemaal niet erg, mijn fantasie reikt de laatste tijd niet ver meer, vooral omdat ik ook nog andere rpg's heb lopen, in privé berichtjes dan, en dan dit, en school, en thuis wat dingen, het werkt niet echt samen, dus ik ben echt heel erg blij dat jij zoveel doet ^^ Voel je alleen niet gedwongen zoveel te doen hn? Dat is het laatste wat ik wil, dat je zulke lange posts maakt en ik gewoon een paar zinnetjes doe :$


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    snel ren ik achter hem aan.
    'Love het was maar een idee. denk je soms dat ze het fijn vinden hier te zijn als ze weten dat je het niet wou' fluister ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaury;
    Grommend draai ik me naar haar om en snuif.
    'Ze weten allang dat ik het niet wilde! Ze gaan hier niet weg.. Niet tot ze 20 is..!' zeg ik snauwend en stamp echt woedend weg.

    Miko;
    Ik kijk naar Fugaku en hou mijn hart vast. Izuna! Waarom doe je niets?! Slikkend kijk ik naar Fugaku die steeds dichter bij Izuna komt. Itachi rent net richting die 2, als de persoon die ik het ergste haat ertussen springt. Ik heb nooit bevelen van hem op gevolgd. Ik sis heel zacht en loop naar Izuna. Ik negeer Tobirama voor kort en kijk bezorgt naar Izuna. 'Ben je ongedeerd?' vraag ik zachtjes. 'Mijn broer zal misschien te makkelijk zijn om mensen zomaar binnen te laten, maar ik niet. Miko-san, als je zo vrij zou willen zijn: ik zou graag van jou willen horen wat Izuna's motief is om zijn clan op te zoeken na al die tijd. En ik zou het op prijs stellen als je niet liegt.' zegt hij een beetje monotoon en ik kijk geïrriteerd naar hem. 'Het spijt me, heer, ik ben even met mijn vriend bezig' zeg ik gespeeld. Ik draai me oog rollend van hem weg en kijk naar Izuna. 'Ik ben prima' stelt hij me gerust. Damn, nu móét ik wel met Tobirama praten. Ik draai me naar hem toe en glimlach nep. 'Nu heb ik tijd voor jou... Maar de reden dat Izuna-kun hierheen is gegaan, is om zijn naam te zuiveren, en die van Madara-san... Mijn reden om hier te zijn, is om hem te steunen, en Itachi terug te pakken, en nog een reden, die ik niet ga vertellen, zelfs Izuna weet niet wat mijn derde reden is' zeg ik verveeld. Maar inderdaad, Izuna weet mijn derde reden niet, want hijzelf is de derde reden.. Voor als het niet duidelijk was, hij is behoorlijk speciaal geworden, in zo'n korte tijd. 'Hmpf, als ik merk dat jullie tramalant veroorzaken, gaan jullie direct de stad uit' mompelt Tobirama. 'Bedankt, Tobirama, het was me een eer je weer te zien, buiten mijn s-rank kleding' zeg ik met een grijns. Zijn ogen verwijden zich eventjes en knijpen zich dan tot spleetjes. 'Jij...' sist hij zacht en ik knik. 'Ik...' oké, volgens mij ben ik nu wel heel brutaal tegen de broer van de Hokage, maar dat boeit me niet. Hij is een soort van mijn baas geweest, tot ik letterlijk aan de voeten hing van Hashirama om bij hem in het dienst te gaan. Ach, ik kijk weg van Tobirama en kijk rond, opzoek naar Itachi. Mijn lippen krullen weer om tot een grijns en ik fluit heel onschuldig. 'Itaaachhiiiiiiiiii' zeg ik zachtjes en kijk hem met een twinkel in mijn ogen aan. 'Ehh.. Jahh..??' vraagt hij zacht, verbaast omdat ik zo ben omgeslagen naar geïrriteerd naar vrolijk. Tjah, zo ben ik nou eenmaal, maar ik ren naar hem toe en fluister zacht in zijn oor. 'Wraak' zeg ik grijnzend en doe jeukpoeder in zijn onderbroek. Zijn ogen worden groot en hij springt, net te laat, weg. Ik begin te lachen als hij als een gek rond rent en het jeukpoeder uit zijn boxer probeert te krijgen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    zuchtend laat ik me langs de muur glijden.
    ik breng alleen maar problemen.
    misschien was het wel beter als ik gewoon wijs was geweest


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3