• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:


    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 2

    Wachtlijst:
    KarmaHatesMe
    NiallxMe
    LovesDemiL
    Caleo
    MELISSAx1D
    Jannn1D
    xMaraudersx +
    Itami
    Nyan
    queenofloki +
    Roww
    Ziamcrew
    JustMyselfx
    Coockies +

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb een vraagje:
    Als ik YouTube op start en een liedje op zoek en ik het dan aan klik, dan blijft hij maar laden en doet het niet..
    Heeft iemand anders dit ook?
    En weet iemand hoe ik het kan op lossen?
    YouTube doet het wel op de andere computer, laptops, I-Pad en telefoons in mijn huis s:
    Alleen op mijn laptop doet hij het niet -,-
    Please help me ):


    @Lizor
    Haha oké (;


    It hurts because it mattered † - John Green

    Ik ben over 6 mensjes aan de beurt. ^^. Dat je dit allemaal vol houd Lizor! Bij mij zou het eeuwen duren voordat ik die wachtrij in orde heb een filmpje he gemaakt enzo :O

    NiallxMe schreef:
    Ik ben over 6 mensjes aan de beurt. ^^. Dat je dit allemaal vol houd Lizor! Bij mij zou het eeuwen duren voordat ik die wachtrij in orde heb een filmpje he gemaakt enzo :O

    Geloof me, het is lastig om al die trailers te maken, ik had verwacht dat het er veel minder zouden zijn haha x'D

    JustMyselfx schreef:
    Ik heb een vraagje:
    Als ik YouTube op start en een liedje op zoek en ik het dan aan klik, dan blijft hij maar laden en doet het niet..
    Heeft iemand anders dit ook?
    En weet iemand hoe ik het kan op lossen?
    YouTube doet het wel op de andere computer, laptops, I-Pad en telefoons in mijn huis s:
    Alleen op mijn laptop doet hij het niet -,-
    Please help me ):


    @Lizor
    Haha oké (;

    I have no idea how to help you :'3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JustMyselfx schreef:
    Ik heb een vraagje:
    Als ik YouTube op start en een liedje op zoek en ik het dan aan klik, dan blijft hij maar laden en doet het niet..
    Heeft iemand anders dit ook?
    En weet iemand hoe ik het kan op lossen?
    YouTube doet het wel op de andere computer, laptops, I-Pad en telefoons in mijn huis s:
    Alleen op mijn laptop doet hij het niet -,-
    Please help me ):


    @Lizor
    Haha oké (;


    Dan moet je je laptop defragmenteren.
    Want het kan zijn dat je laptop te vol zit met troep en dus heel langzaam is,
    En als dat niet het geval is dan moet je even met een stofzuiger eronder want het kan ook zijn dat er veel stof in zit, waardoor ie ook minder goed werkt. (:


    Little do you know

    Iemand die trailers kan maken! :3 Ik ga binnenkort een verhaal starten, en ik weet al hoe ik dat ga doen, maar ik vul 't lijstje wel later in nu te lui haha, en het is veel werk ;x


    Some people are art and do art at the same time

    Roww schreef:
    (...)

    Dan moet je je laptop defragmenteren.
    Want het kan zijn dat je laptop te vol zit met troep en dus heel langzaam is,
    En als dat niet het geval is dan moet je even met een stofzuiger eronder want het kan ook zijn dat er veel stof in zit, waardoor ie ook minder goed werkt. (:


    Okay, thanks! (:
    Haha :')
    Hey, ik ben Lily en ik stofzuig mijn laptop! :')
    Sorry.... Welkom in mijn hoofd!
    Vol met rare random gedachten! :')


    It hurts because it mattered † - John Green

    Ik weet niet zeker of ik verder ga met het verhaal, maar ik vraag toch maar een Trailer aan voor mijn Story. Aangezien ik niet helemaal zeker weet of ik ehm nu verwijder of dat ik gewoon verder ga..

    Titel verhaal: Once Upon a Time || Ft. Niall j. Horan
    Korte samenvatting: Als Niall Horan steeds onzekerder word van alle hate-mail, raken de andere jongens steeds geïrriteerder aan het 'zielige' gedrag van Niall. Ze proberen hem als maar te troosten maar niks helpt de blonde ier op te vrolijken.. Als de vijf jongens dan in een ruzie verstrikken roepen ze dat Niall beter maar weg kan gaan uit de band.. Meteen na dat gezegd te hebben krijgen ze spijt en een schuldgevoel, maar Niall vind dat ze gelijk hebben en stappen uit de band.. Hij verhuisd naar Amsterdam en gaat verder door het leven met een nieuwe identiteit..
    Sfeer: Droevig,
    Liedje: Ik ben niet echt goed met soundtracks.. en ik ken ook geen nummers die erbij passen,,
    Tekst:
    'Five boys..'
    Een filmpje van 1D,,
    'One fight'
    Uhh.. Verzin maar iets? x'd
    'Four Boys left'
    Iets waar Niall niet bij de anderen staat?
    'He moves to Amsterdan, Holland..'
    Under a complete different identity as 'Bryan Johnson'
    Uh, een afbeelding-iets van Niall,,
    He's getting Famous, but not as Niall Horan. He got famous as Bryan Johnson
    I am totally out of inspiration.. x'D
    But when people are finding out who this 'Bryan Johnson' really is..
    Uhh..
    Niall gets famous again, but this time.. He gets famous as Niall Horan.
    He falls in love..
    But what if she tells him she won't live very long..?

    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:



    Ik hoop dat je creatief genoeg bent om er iets moois van te maken x'D


    Little do you know

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    Okay, thanks! (:
    Haha :')
    Hey, ik ben Lily en ik stofzuig mijn laptop! :')
    Sorry.... Welkom in mijn hoofd!
    Vol met rare random gedachten! :')


    Haha, zo ben ik ook hoor x'D
    Lol d:

    Btw, Lizor, zijn mijn aanvragen niet mega kapot moeilijk om er iets van te maken? x'D
    Ik zet er nooit filmpjes bij.. Gewoon omdat ik het leuk vind om nog niet te weten watvoor Trailer ik ga maken..
    Als ik alles al helemaal uitstippel en ik de trailer krijg dan denk ik enkel: Yey, me trailer is af.
    Maar als ik straks mijn trailers krijg dan denk ik: Yeey! Mijn trailer is aff! Ik wil weten wat het is gewordeeeen!
    En dan ben ik meestal erg hyper.. Want als je nog niet weet hoe het eruit gaat zien dan heb je zo'n 'wow' momentje..
    Anders niet, dat is saai.. En ik hou niet van saai :'D
    Lol, deze reactie was korter bedoeld, maar lang geworden x'd
    Ik denk dat ik hyper ben :'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, zo ben ik ook hoor x'D
    Lol d:

    Btw, Lizor, zijn mijn aanvragen niet mega kapot moeilijk om er iets van te maken? x'D
    Ik zet er nooit filmpjes bij.. Gewoon omdat ik het leuk vind om nog niet te weten watvoor Trailer ik ga maken..
    Als ik alles al helemaal uitstippel en ik de trailer krijg dan denk ik enkel: Yey, me trailer is af.
    Maar als ik straks mijn trailers krijg dan denk ik: Yeey! Mijn trailer is aff! Ik wil weten wat het is gewordeeeen!
    En dan ben ik meestal erg hyper.. Want als je nog niet weet hoe het eruit gaat zien dan heb je zo'n 'wow' momentje..
    Anders niet, dat is saai.. En ik hou niet van saai :'D
    Lol, deze reactie was korter bedoeld, maar lang geworden x'd
    Ik denk dat ik hyper ben :'D


    Haha, ik ben ook echt heel erg druk! : D
    Haha LOL
    En ik moet eigenlijk leren maar mijn concentratie is minder dan NUL c:
    Oeps... Haha xD


    It hurts because it mattered † - John Green

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, zo ben ik ook hoor x'D
    Lol d:

    Btw, Lizor, zijn mijn aanvragen niet mega kapot moeilijk om er iets van te maken? x'D
    Ik zet er nooit filmpjes bij.. Gewoon omdat ik het leuk vind om nog niet te weten watvoor Trailer ik ga maken..
    Als ik alles al helemaal uitstippel en ik de trailer krijg dan denk ik enkel: Yey, me trailer is af.
    Maar als ik straks mijn trailers krijg dan denk ik: Yeey! Mijn trailer is aff! Ik wil weten wat het is gewordeeeen!
    En dan ben ik meestal erg hyper.. Want als je nog niet weet hoe het eruit gaat zien dan heb je zo'n 'wow' momentje..
    Anders niet, dat is saai.. En ik hou niet van saai :'D
    Lol, deze reactie was korter bedoeld, maar lang geworden x'd
    Ik denk dat ik hyper ben :'D

    Lol okay hoeveel trailers wil je nou? x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Lol okay hoeveel trailers wil je nou? x'D


    @Lizor ... Ik wil niet ongeduldig doen of zo.. Ik ben gewoon nieuwschierig c:
    Wanner denk je dat mijn trailer af is? :$


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    @Lizor ... Ik wil niet ongeduldig doen of zo.. Ik ben gewoon nieuwschierig c:
    Wanner denk je dat mijn trailer af is? :$

    Ik ben heel slecht in inschatten x'D maar waarschiijnlijk na het weekend, misschien zondag of maandag ofzo
    Ik leer nu frans *zucht* zo saaaai

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 17:43 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathedra schreef:
    Iemand die trailers kan maken! :3 Ik ga binnenkort een verhaal starten, en ik weet al hoe ik dat ga doen, maar ik vul 't lijstje wel later in nu te lui haha, en het is veel werk ;x

    Haha is goed ^.^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik ben heel slecht in inschatten x'D maar waarschiijnlijk na het weekend, misschien zondag of maandag ofzo
    Ik leer nu frans *zucht* zo saaaai


    Yay!
    Dat is al bijna! x)
    Vind ik (A) dank je! (:
    Urh.. Ik leer nu Engelse onregelmatige werkwoorden *zucht*
    Succes met leren! (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    Yay!
    Dat is al bijna! x)
    Vind ik (A) dank je! (:
    Urh.. Ik leer nu Engelse onregelmatige werkwoorden *zucht*
    Succes met leren! (:

    Haha x'D
    Dank je, jij ook :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.