• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:


    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 2

    Wachtlijst:
    KarmaHatesMe
    NiallxMe
    LovesDemiL
    Caleo
    MELISSAx1D
    Jannn1D
    xMaraudersx +
    Itami
    Nyan
    queenofloki +
    Roww
    Ziamcrew
    JustMyselfx
    Coockies +

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bieberen schreef:
    Vraagje; hoe lang duurt t nog tot ik mijn trailer krijg? dan kan ik daar rekening mee houden tot m'n verhaal online kan. nja, tot wanneer die nog zeker niet online mag ^^

    Waarschijnlijk ga ik morgen of dinsdag veel trailers maken dus dan krijg je m waarschijnlijk al (: xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor, ik ga mijn story verwijderen denk ik..
    Dus je hoeft mijn Trailer niet meer te maken :')
    ----
    Ik ga denk ik wel een nieuwe story aanmaken, ik kreeg vanochten op de wc een geweldig idee :'D
    Waar de wc al niet voor goed is xD
    Dus je krijgt vandaag of morgen wel een lijstje met me aanvraag d:

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 17:02 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Lizor, ik ga mijn story verwijderen denk ik..
    Dus je hoeft mijn Trailer niet meer te maken :')
    ----
    Ik ga denk ik wel een nieuwe story aanmaken, ik kreeg vanochten op de wc een geweldig idee :'D
    Waar de wc al niet voor goed is xD
    Dus je krijgt vandaag of morgen wel een lijstje met me aanvraag d:


    HAHAHAHAHA


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Titel verhaal: Girl at Home || Ft. One Direction
    Korte samenvatting:

    Lily Jones woont in een pleeggezin in Nederland. De mensen die haar daar geplaatst hebben, hebben haar verteld dat haar beide ouders niet meer leven en ze verder ook geen familie blijkt te hebben. Maar als er dan ineens een man voor de deur staat die geen Nederlands kent en haar verteld dat hij haar vader is, is ze aan de ene kant verdrietig, maar aan de andere kant super blij omdat ze haar vader wel kort gekend heeft. Hij is verdwenen toen ze vijf jaar was maar nu is hij weer terug. Lily verhuisd naar Engeland, het land waar ze geboren is, en komt bij haar vader wonen. En daar ontmoet ze de boyband die ze al sinds de Xfactors volgt. Ze houdt van hun muziek en is dan ook dolblij dat ze de kans krijgt deze jongens als vriend te hebben.. Maar is ze wel blij met de gevolgen ervan..?

    Sfeer: Vrolijk in het begin, droevig in het einde
    Liedje: Uhh.. Verzin maar iets, ik weet niet echt een liedje met een vrolijk begin en een droevig einde.. x'D
    Sowieso het liefst iets met tekst eigenlijk.. Het nummer 'Girl at Home - Taylor Swift' zou kunnnen.. maar dat past niet echt bij het begin van de tekst die ik er graag in wil zegmaar :')
    Tekst:
    Als eerst:
    Just an ordinary girl..
    Dan deze picture
    She moves to England, where her dad lives.
    Een afbeelding/filmpje van iets van Engeland,
    There she meets five incredible boys
    Dan een stukje van One Direction,
    They're the reason she loves to live,
    But what if he tells her that he loves her?
    Dan een picture of Louis, of een stukje of whatever x'D
    'You can't love me! You have Eleonor!'
    Dan.. misschien een stukje waar een meisje tegen een jongen schreeuwt ofzo?
    'But, Lily, I DO love you.. I'll break up with her! I want to be with YOU!'
    Verzin hierna maar iets :'D
    'No. No! You're not doing that! Evereyone will hate me, Louis! Just.. Forget about me..'
    Hierna maybe een stukje dat een meisje droevig wegloopt?

    Evt. al een paar youtube filmpjes: I don't know anything..
    Evt. ideeën voor de trailer: Don't have any more Idea's x'd

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 23:48 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Titel verhaal: Girl at Home || Ft. One Direction
    Korte samenvatting:
    Lily Jones woont in een pleeggezin in Nederland. De mensen die haar daar geplaatst hebben, hebben haar verteld dat haar beide ouders niet meer leven en ze verder ook geen familie blijkt te hebben. Maar als er dan ineens een man voor de deur staat die geen Nederlands kent en haar verteld dat hij haar vader is, is ze aan de ene kant verdrietig, maar aan de andere kant super blij omdat ze haar vader wel kort gekend heeft. Hij is verdwenen toen ze vijf jaar was maar nu is hij weer terug. Lily verhuisd naar Engeland, het land waar ze geboren is, en komt bij haar vader wonen. En daar ontmoet ze de boyband die ze al sinds de Xfactors volgt. Ze houdt van hun muziek en is dan ook dolblij dat ze de kans krijgt deze jongens als vriend te hebben.. Maar is ze wel blij met de gevolgen ervan..?

    Sfeer: Vrolijk in het begin, droevig in het einde
    Liedje: Uhh.. Verzin maar iets, ik weet niet echt een liedje met een vrolijk begin en een droevig einde.. xD
    Tekst:
    Als eerst:
    Just an ordinary girl..
    Dan deze picture
    She moves to England, where her dad lives.
    Een afbeelding/filmpje van iets van Engeland,
    There she meets five incredible boys
    Dan een stukje van One Direction,
    Their the reason she loves life,
    But what if he tells that he loves her?
    Dan een picture of Louis, of een stukje of whatever xD
    'You can't love me! You have Eleonor!'
    Dan.. misschien een stukje waar een meisje tegen een jongen schreeuwt ofzo?
    'But, Lily, I DO love you.. I'll break up with her! I want to be with YOU!'
    Verzin hierna maar iets :'D
    'No. No! You're not doing that! Evereyone will hate me, Louis! Just.. Forget about me..'
    Hierna maybe een stukje dat een meisje droevig wegloopt?

    Evt. al een paar youtube filmpjes: I don't know anything..
    Evt. ideeën voor de trailer: Don't have any more Idea's x'd


    Omg! Als hij online komt kan je me dat dan please even zeggen! ik wil die story echt lezen! : D
    Haha omdat de hoofdpersoon gewoon een supre coole naam heeft net zo als ik
    Hij lijkt me leuk! (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    Omg! Als hij online komt kan je me dat dan please even zeggen! ik wil die story echt lezen! : D
    Haha omdat de hoofdpersoon gewoon een supre coole naam heeft net zo als ik
    Hij lijkt me leuk! (:


    Haha, okee dat zal ik je melden (:
    Maar ik denk dat het wel even duurt aangezien ik hem pas online zet als ik de trailer heb, zucht xD
    Maargoed, dan heb ik ook even de tijd om al een aantal hoofdstukjes te schrijven (:
    Ik hoop wel dat deze story wél een succes word in tegenstelling tot derest van wat ik schrijf :'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, okee dat zal ik je melden (:
    Maar ik denk dat het wel even duurt aangezien ik hem pas online zet als ik de trailer heb, zucht xD
    Maargoed, dan heb ik ook even de tijd om al een aantal hoofdstukjes te schrijven (:
    Ik hoop wel dat deze story wél een succes word in tegenstelling tot derest van wat ik schrijf :'D


    Haha, dat komt wel goed! x'D
    Je bent in die de geval mijn abo x)
    Dus, dat is er al ééntje (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    Haha, dat komt wel goed! x'D
    Je bent in die de geval mijn abo x)
    Dus, dat is er al ééntje (:


    Haha, leuk (:
    Ik schrijf, By the way, wel elk hoofdstukje minimaal 1000 woorden. d:
    Ik hou er niet van als het ene hoofdstukje kort is en het andere juist weer lang.. x'd
    Dus minimaal 1000 woorden, maximaal 1100 woorden (:
    Ik heb in word al het eerste hoofdstukje geschreven ^^
    Alleen moet ik nog even uitvogelen watvoor proloog ik ga doen..
    Maak ik een terugblik op het verleden? Een blik in de toekomst?
    Ugh, ik weet het niet x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, leuk (:
    Ik schrijf, By the way, wel elk hoofdstukje minimaal 1000 woorden. d:
    Ik hou er niet van als het ene hoofdstukje kort is en het andere juist weer lang.. x'd
    Dus minimaal 1000 woorden, maximaal 1100 woorden (:
    Ik heb in word al het eerste hoofdstukje geschreven ^^
    Alleen moet ik nog even uitvogelen watvoor proloog ik ga doen..
    Maak ik een terugblik op het verleden? Een blik in de toekomst?
    Ugh, ik weet het niet x'D


    Misschien is het leuk als je, proloog een stukj eruit her verleden doet. En de epiloog een stukje uit de toekomst doet...
    Snap je?
    Haha, ik hou er van als stukjes wat langer zijn! Maar als ze kort maar goed zijn vind ik het wat minder erg x'D
    Mijn stukjes zijn bemiddelt 9000 woorden. Soms iets groter, soms iets kleiner. Ligt aan mijn inspiratie!
    Als ik te wijzig heb, maar k het de volgende dag af (:
    Haha..


    It hurts because it mattered † - John Green

    OliverMurs schreef:
    Titel verhaal: We'll be swimming in the same direction and we'll never lose this connection ~ Olly Murs
    Korte samenvatting:
    In de Britse plaats Witham wordt op 14 mei 1984 de later beroemde Olly Murs geboren, als Oliver Stanley Murs. Hij heeft een tweelingbroer genaamd Ben en een oudere zus met de naam Fay. Olly is de oudste van de tweelingbroers.
    Drie jaar en 4 maanden na de geboorte van Olly, 14 september 1987, komt Kimberley Michelle Smith ter wereld. Ze heeft twee oudere broers die Philip en Laurens heten. Kimberley is Nederlands, maar haar ouders besloten om naar Engeland te emigreren, Kimberley was toen pas vijf jaar oud.
    In 2009 wordt er naar the X Factor gezocht in Engeland. Olly en ook Kimberley schrijven zich in om auditie te doen voor het programma. Het is voor Olly zijn derde keer dat hij auditie doet, de vorige twee keer ging hij niet door na zijn auditie.
    De twee ontmoeten elkaar op de dag van hun audities en zo begint een bijzondere vriendschap.

    Sfeer: Lief en romantisch
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Olly Murs - Army of Two
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Een soort van het verhaal in het kort, in het Engels. Kan je daar wat mee?
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    - Auditie Olly
    Sowieso in de trailer: 0:04 - 0:06; 0:54 - 0:57.
    Verder mag je kiezen uit: 1:28 - 1:36; 1:39 - 1:41; 1:44 - 1:45; 1:49 - 1:51; 1:53 - 1:55; 1:57 - 2:01; 2:04 - 2:06; 2:09 - 2:14; 2:16 - 2:28; 2:31 - 2:35; 2:37 - 2:39; 2:42 - 2:54; 2:56 - 3:06. Wat jij wilt.
    - Auditie Kimberley
    Sowieso in de trailer: 0:07 - 0:10; 1:08 - 1:10.
    Verder mag je kiezen uit: 1:54 - 2:03; 2:09 - 2:11; 2:14 - 2:16; 2:21 - 2:23; 2:28 - 2:30; 2:36 - 2:43; 2:47 - 3:01; 3:06 - 3:14; 3:16 - 3:28; 3:32 - 3:35; 3:38 - 3:40; 3:48 - 3:50; 3:55 - 3:57. Wat jij wilt.
    - Filmpje Olly en Kimberley
    1:10 - 1:13; 1:27 - 1:36; 2:22 - 2:24; 2:27 - 2:28; 2:33 - 2:35; 2:49 - 3:21.
    Evt. ideeën voor de trailer: De beelden en de tekst het liefst afwisselend.

    14 September ^.^ my birthday (a')
    Tadaaaa je trailer! :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    Misschien is het leuk als je, proloog een stukj eruit her verleden doet. En de epiloog een stukje uit de toekomst doet...
    Snap je?
    Haha, ik hou er van als stukjes wat langer zijn! Maar als ze kort maar goed zijn vind ik het wat minder erg x'D
    Mijn stukjes zijn bemiddelt 9000 woorden. Soms iets groter, soms iets kleiner. Ligt aan mijn inspiratie!
    Als ik te wijzig heb, maar k het de volgende dag af (:
    Haha..


    Ik heb gister de proloog geschreven, twerd een stukje van de toekomst x'D
    Hij is wel helemaal Engels, maar niet zo erg lang.
    In mijn eerste hoofdstukje word ook wel Engels gesproken trouwens, maar dat komt omdat ze daar in nederland zijn.. En als ik dan nederlands ga schrijven en dan zeg dat er in het engels gesproken word dan is dat verwarrend, vind ik zelf :')
    En 9000 woorden, dat is wel heeeeeel lang? x'D
    Bedoel je niet 900? 1000 woorden zijn al twee pagina's in Word, 9000 zijn dan 18 pagina's x'D
    Das wel een heeul lang hoofdstukje dan :'D


    Little do you know

    Lizor schreef:
    (...)
    14 September ^.^ my birthday (a')
    Tadaaaa je trailer! :'D


    Ik zou mijn tekst ook graag in het Engels willen c:
    Kan dat? :3


    It hurts because it mattered † - John Green

    Roww schreef:
    (...)

    Ik heb gister de proloog geschreven, twerd een stukje van de toekomst x'D
    Hij is wel helemaal Engels, maar niet zo erg lang.
    In mijn eerste hoofdstukje word ook wel Engels gesproken trouwens, maar dat komt omdat ze daar in nederland zijn.. En als ik dan nederlands ga schrijven en dan zeg dat er in het engels gesproken word dan is dat verwarrend, vind ik zelf :')
    En 9000 woorden, dat is wel heeeeeel lang? x'D
    Bedoel je niet 900? 1000 woorden zijn al twee pagina's in Word, 9000 zijn dan 18 pagina's x'D
    Das wel een heeul lang hoofdstukje dan :'D


    haha, ja ik bedoelde 900 x'D
    Sorry, soms ben ik een beetje een typpolio =/
    Ja, dat snap ik. Dan weet je ook niet of ze nou Engels of Nederlands spreken x)
    Maar word er later in het verhaal dan alleen maar Nederlands gesproken?
    Omdat ze dan terug is en Engeland?
    Ik vind Engels niet erg hoor ! (;
    Ik ben gewoon nieuweschierig! (:
    (Of hoe je dat woord ook schrijft. DYSLECXITESCH KIND HIERO! (cool) Haha (: )


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    Ik zou mijn tekst ook graag in het Engels willen c:
    Kan dat? :3

    Ik doe eigenlijk altijd de tekst in het engels tenzij de titel van het verhaal Nederlands is x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik doe eigenlijk altijd de tekst in het engels tenzij de titel van het verhaal Nederlands is x'D


    Haha, oké fijn! (:
    Dank je! <3


    It hurts because it mattered † - John Green