• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:


    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 2

    Wachtlijst:
    KarmaHatesMe
    NiallxMe
    LovesDemiL
    Caleo
    MELISSAx1D
    Jannn1D
    xMaraudersx +
    Itami
    Nyan
    queenofloki +
    Roww
    Ziamcrew
    JustMyselfx
    Coockies +

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NiallxMe schreef:
    Haha we hebben het alleen maar over di achtergrond muziek x'D
    (...)
    Ik geloof dat het gewoon van die standaard achtergrond muziek is dat je afspeelt als het 'eng' wordt... Ach ja... Het maakt toch niet veel uit waarvan dat deuntje komt?


    ...

    But it really is Two Steps From Hell.


    help

    Silas schreef:
    Hi, ik heb toch niet genoeg inspiratie voor het verhaal dus het gaat niet online, je hoeft mijn trailer dus ook niet te maken

    Okay, jammer ik haal je van het lijstje (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Raziel schreef:
    (...)

    ...

    But it really is Two Steps From Hell.


    Idd. Das waar
    Ik heb hem dus blijkbaar in mijn favorieten staan xD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik wil je graag wat meer info geven :3
    Dus ja..
    Hier een iets beter beschrijving van mijn story: Infinity - Niall J. Horan
    Titel verhaal: Infinity - Niall J. Horan
    Korte samenvatting:

    Done word thuis mishandelt door haar vader. Haar broer, Jason, wil haar altijd beschermen tegen de klappen van haar vader maar daardoor word hij alleen maar harder geslagen. Haar vader slaat ook hun moeder en op een dag, in een dronken bui, vermoord hij hun moeder. Done is ondertussen bang voor alles geworden. Ze is dan negen aar oud. Haar enige vriend is Niall. Niall is samen met Jason de enige persoon die ze vertrouwd. Ze haat bij haar oma wonen en durft niets meer. Er komt een rechtszaak tegen haar vader en hij krijgt levenslang. Alles lijkt even goed te gaan in het leven van Done. Maar dan komt haar oma te overlijden. Omdat Jason en Done nog minderjarig zijn gaan ze naar een kindertehuis. Done schrijft hem een brief waarin ze vraag om haar niet op de zoeken en haar zo goed en zo kwaad als het kan te vergeten. Jason naar een jongenshuis en Done naar een meisjeshuis. Done word helemaal gek omdat ze alleen Jason en Niall vertrouwde. Die twee personen zijn nu allebei weg. Ze snijd zich zelf. De mensen weten niet wat ze met haar aan moeten en ze word naar een psychiatrie gebracht. Dan zwijgt ze. Ze zegt helemaal niets meer. dat is zeg maar in het verleden gebeurt.... Na meer dan vijf jaar zit Done nog steeds in de psychiatrie in Londen. Nog altijd heeft ze niets gezegd. Niall is ondertussen wereld beroemt met de band One Direction. De band gaat naar twee ziekenhuizen en een psychiatrie om de mensen daar op te vrolijken. Niall komt in de psychiatrie waar Done zit. Hij heeft haar heel erg gemist en heeft de brief, foto's en andere dingen bewaard. Hij is dol blij dat hij Done weer gevonden heeft. Done is in totale shock. Ze praat alleen tegen hem. In die tijd komt de vader van Done vrij wegens "goed gedrag". Done is super bang dat hij haar of haar broer - die ze sinds de scheiding niet meer heeft gezien - gaat vermoorden. Ze komt Jason weer tegen. Hij heeft een ontdekking gedaan. Hun vader is hun vader niet. Hij is een crimineel die hun moeder heeft verkracht en heeft ontvoerd. Haar echt vader is een hoog op geleide agent. Done krijgt gelijk, haar "vader " is haar, Jason en vooral Niall en de andere jongens op het spoor. Ze verzinnen een plan om haar "vader" te pakken. Het lukt, haar "vader" komt voorgoed achter de tralies en Done gaat bij haar echte vader wonen. Ze vertel haar beste vriend Niall eindelijk wat ze voor hem voelt en alles komt goed... : )

    Sfeer: Deprimerend, zielig, verdrietig, angstig, maar met een goed einde.
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): When I look at you, What hurts the most, Talking to the moon? :3
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Ik weet niet... =3 sorry )'=
    Evt. al een paar youtube filmpjes: Little Things, Jar of Hearts, Stay van Miley Cyrus, misschien wat van een flim? The Note Book, Dear John, The Vow? ;3
    Evt. ideeën voor de trailer: Laat je creativiteit er op los zou ik zeggen :3
    Personages:
    Done:


    Niall: moet ik daar nog een foto van plaatsen? (;
    Jason:



    Zo genoeg info? =3
    xxx

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:19 ]


    It hurts because it mattered † - John Green

    Lizor schreef:
    Trailer voor Courtesy

    Ik hoop dat dit een beetje is wat je bedoelde (:
    xx


    Uit welke film(?) heb je die stukjes in dat (soort van) ziekenhuis? (:


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    @xMockingjayz
    Ik had je trailer gister al af... maar ja Quizlet wilde niet meewerken, dus krijg je hem nu (:



    @Courtesy Die komen uit de serie Pretty Little Liars (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    @xMockingjayz
    Ik had je trailer gister al af... maar ja Quizlet wilde niet meewerken, dus krijg je hem nu (:


    @Courtesy Die komen uit de serie Pretty Little Liars (:


    Oké, dank je! (:


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Lizor schreef:
    @xMockingjayz
    Ik had je trailer gister al af... maar ja Quizlet wilde niet meewerken, dus krijg je hem nu (:


    @Courtesy Die komen uit de serie Pretty Little Liars (:




    OMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THANK YOU SOOOOOOOO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IT'S PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)



    OMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THANK YOU SOOOOOOOO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IT'S PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Graag gedaan! :'D
    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Graag gedaan! :'D
    xx



    Kan iemand me misschien de link van die story geven? c:
    Ik wil die namelijk best graag lezen (:
    Hij lijkt me echt leuk!
    xx


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)


    Kan iemand me misschien de link van die story geven? c:
    Ik wil die namelijk best graag lezen (:
    Hij lijkt me echt leuk!
    xx


    Van Twin War? Die staat nog niet online, maar hij komt binnenkort wel online ja


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)

    Van Twin War? Die staat nog niet online, maar hij komt binnenkort wel online ja


    Als hij online gaat kan je dan please de link sturen?
    Hij lijkt me echt leuk! (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    Titel verhaal: What do you want from me? |Loki Laufeyson & Hermoine Granger.|

    Korte samenvatting:

    Hermoine Granger beland per ongeluk in het Rijk Asgard. Asgard is overgenomen door Loki, de jongere broer van Thor. Hij haat zichzelf omdat hij een Frost Giant is, en wil bewijzen dat hij gelijk staat aan zijn broer. Maar als Hermoine verschijnt veranderd er iets aan Loki, en dat schopt zijn hele plan in de war.

    Sfeer: Het is een beetje verdrietig... Maar ook romantisch.

    Evt. al een paar youtube filmpjes:

    Klik 1
    0.18-0.20
    2.25-2.28
    2.42-2.48 ( Tekst hier bij : I could have done it, Father! I could have done it! For you! For all of us! )

    Klik 2
    0.01-0.12 (Hij zegt dan I'm Loki from Asgard, zou je alleen zijn stem uit dat stukje kunnen gebruiken? )
    1.18-1.20
    1.45-1.48
    3.03-3.05

    Tekst voor Loki:

    1. You know, it all make sense now, why you're favored thor al these years because no matter how much you claim to love me you could never have a Frost Giant sitting on the throne of asgard!

    2. I never wanted the throne, I only ever wanted to be you're equal.

    3. “So I am no more than another stolen relic, locked up here until you might have use of me?”


    Klik 1
    0.14-0.15
    0.45- 0.49
    1.12-1.14
    2.21- 2.22
    2.29-2.30

    Tekst voor Hermoine:

    1. No! Loki don't! I love you!

    2. You're my equal, Loki.

    Tekst voor in de trailer:

    Wat als Loki iemand ontmoet die van hem houd zoals hij is? (wel engels :))) )

    Alvast bedankt (H)

    @Shelob


    Hopelijk is het goed (: xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom sta ik onderaan? =3


    It hurts because it mattered † - John Green