• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:


    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 2

    Wachtlijst:
    KarmaHatesMe
    NiallxMe
    LovesDemiL
    Caleo
    MELISSAx1D
    Jannn1D
    xMaraudersx +
    Itami
    Nyan
    queenofloki +
    Roww
    Ziamcrew
    JustMyselfx
    Coockies +

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JCaylen schreef:
    OMG DE TRAILER Is GEWELDIG, LOVE IT <'33333


    NalaX schreef:
    Dankjewel!!! Hij is heel erg mooi geworden!! (H)(H)(H)


    Graag gedaan (: xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wie is de face claime van het meisje in de video?

    X

    Titel verhaal:The Last Hungergames
    Korte samenvatting: De honderdste hongerspelen zijn begonnen. 24 tributen moeten stijden om hun leven in een arena die deels bestaat uit bos en een deel uit donkere grot. Ook heeft het capitool nog een verassing inpetto,maar dat hebben sommige tributen ook,wie zal dit jaar de hongerspelen winnen? En belangerijker nog ,overwint het capitool alweer of ,komen de districten aan de macht?
    Sfeer:,doods ,koel beangtigend,maar er onstaat ook verdiet en vriendschap.
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):[url=http://www.youtube.com/watch?v=fPuQNR1aB6c]klik[/url]
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    The 100th annual hunger games. Each year there are 24 tributes and only 1 victor. But this year wil be different.
    There are so many different people ,nice and charming or cool and mysterious.
    If one of them dies ,then whole Panem wil be sad, and maybe there wil be rebel action against the Capitol
    Wil these games turn us back were it al started?
    We wil see, but the only thing i can say is.
    'Happy hunger games and my the odds be forever in your favour.' ,je mag ook een klein stukje eruit nemen ^^
    Evt. al een paar youtube filmpjes: ik zal eens opzoeken ,maar ik heb wel een lijst met de tributen die je kunt gebruiken ,ze moeten er niet allemaal op 2 of 3 is genoeg klik
    Evt. ideeën voor de trailer,mischien een stukje uit het capitool of de trein ,een beetje van het trainingcentrum als je daar iets van vind en mischien dingen van de arena.

    heel erg bedankt ! ;3

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 18:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    NalaX schreef:
    Wie is de face claime van het meisje in de video?

    X

    Emilie de Ravin uit Once Upon A Time (:
    xx

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 19:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @OntariosHero Hope you like it xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    @OntariosHero Hope you like it xx



    AAARGH, welk deuntje heb je daar voor gebruikt!! Ik ken het ergens van, maar ik weet niet van wat!! (das zo frustrerend)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xMockingjayz schreef:
    (...)


    AAARGH, welk deuntje heb je daar voor gebruikt!! Ik ken het ergens van, maar ik weet niet van wat!! (das zo frustrerend)

    Ik heb gewoon dramatic music ingetypt op youtube, maar ik herkende het ook ergens van.... geen idee waarvan ;d


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xMockingjayz schreef:
    AAARGH, welk deuntje heb je daar voor gebruikt!! Ik ken het ergens van, maar ik weet niet van wat!! (das zo frustrerend)
    Lizor schreef:
    Ik heb gewoon dramatic music ingetypt op youtube, maar ik herkende het ook ergens van.... geen idee waarvan ;d

    Het komt mij ook bekend voor. Misschien van Harry Potter, Narnia of Twilight ofziets. Een beetje een schrik muziek. Voor dat de dood komt ofzo. Misschien Hungergames. Ik weet niet hoor. p;
    Xx

    Haha, die muziek komt mij ook zeker bekend voor, maar het is niet van The Hunger Games, het begin lijkt er wel op, maar het komt niet daarvandaan. Harry Potter zou kunnen, net als Narnia of Twilight (Twilight lijkt mij toch het minst logischt, maar dat kan ook aan mij liggen.) Ach tja.


    Reality's overrated.

    Heart of Courage, Two Steps From Hell.

    If I'm not mistaken. :')


    help

    Caleo schreef:
    Haha, die muziek komt mij ook zeker bekend voor, maar het is niet van The Hunger Games, het begin lijkt er wel op, maar het komt niet daarvandaan. Harry Potter zou kunnen, net als Narnia of Twilight (Twilight lijkt mij toch het minst logischt, maar dat kan ook aan mij liggen.) Ach tja.

    Harry Potter is het niet, denkt ik. Want het komt mij niet bekend voor. :p


    Take me to wonderland

    Hi, ik heb toch niet genoeg inspiratie voor het verhaal dus het gaat niet online, je hoeft mijn trailer dus ook niet te maken


    Remember to be ridiculous.

    Het is bij de marathon van Avatar op nick eens voorgekomen, als ik me niet vergis.

    Maar het kon ook Protectors of the Earth geweest zijn.

    Gosh, ik ben veel te verslaafd aan tsfh. ;')


    help

    Haha we hebben het alleen maar over di achtergrond muziek x'D

    Raziel schreef:
    Heart of Courage, Two Steps From Hell. If I'm not mistaken. :')
    En:
    Het is bij de marathon van Avatar op nick eens voorgekomen, als ik me niet vergis. Maar het kon ook Protectors of the Earth geweest zijn.
    Caleo schreef:
    Haha, die muziek komt mij ook zeker bekend voor, maar het is niet van The Hunger Games, het begin lijkt er wel op, maar het komt niet daarvandaan. Harry Potter zou kunnen, net als Narnia of Twilight (Twilight lijkt mij toch het minst logischt, maar dat kan ook aan mij liggen.) Ach tja.

    Ik geloof dat het gewoon van die standaard achtergrond muziek is dat je afspeelt als het 'eng' wordt... Ach ja... Het maakt toch niet veel uit waarvan dat deuntje komt?

    NiallxMe schreef:
    Haha we hebben het alleen maar over di achtergrond muziek x'D
    (...)
    Ik geloof dat het gewoon van die standaard achtergrond muziek is dat je afspeelt als het 'eng' wordt... Ach ja... Het maakt toch niet veel uit waarvan dat deuntje komt?


    Nu weet ik het weer! Een vriendin van me had dat doorgestuurd


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen