• Hallo!
    Ik weet niet of iemand het al weet maar in April begint Camp NaNoWriMo. En ik vroeg me af of er nog meer mensen van plan waren om mee te gaan doen.



    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?
    De site

    Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,
    50K

    Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    50K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    20K

    Square | Squares - Catch me if you can
    25K

    Reid | Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    25K

    Sofinite | Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.
    20K

    Mulford | Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer
    30K

    Separatoo |
    25K

    lizor | Lizor - For The King
    25K

    Pantheon | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    25K

    MyLintis | Demesio



    Word War

    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19-30

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30




    Rood is door de week en blauw voor in weekenden. Er kunnen altijd nog meer tijden bijkomen

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:24 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    HAPPY CAMPNANO!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga toch voor 25k, om het zo haalbaar mogelijk te houden, want school wordt ook behoorlijk druk komende maand. Het verhaal waar ik aan ga schrijven staat sinds kort op Q.


    Catch me if you can
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.
    ~
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf




    Ik begin trouwens nu. Alvast heel veel succes allemaal. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Succes Square(nerd)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Succes Square(nerd)


    Dankje. Er kwamen nog wat dingen tussen tot ik echt kon beginnen, dus ik ben nu ongeveer twee minuten bezig en heb een geweldig totaal van twaalf woorden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Reid schreef:
    (...)
    Het verhaal gaat over eent weeling die gescheiden zijn toen hun ouders scheidden. Ze hebben elkaar eigenlijk nooit echt gekend, aangezien ze maar drie waren. Na een tijdje besluit de vader dat het tijd is om ergens permanent te gaan wonen met vrouw en twee dochters. Ze verhuizen naar de stad waar de moeder al jaren woont met de andere dochter. De stad is vrij groot, dus ontmoeten de ouders elkaar eigenlijk niet, maar de tweeling doet dat wel, aangezien ze op dezelfde school terechtkomen. De leerkrachten verwarren de twee de hele tijd en na een tijd worden ze dus zelf ook wel eens benieuwd naar die andere die zo op hun lijkt. Ze worden vrienden en proberen voorzichtig uit te zoeken hoe het komt dat ze zo op elkaar lijken. (: Zo neergeschreven lijkt het misschien een beetje stom, maar het wordt wel goed, denk ik.

    Klinkt leuk. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bijna 7K woorden (nerd) Het voelt goed om voor te lopen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Bijna 7K woorden (nerd) Het voelt goed om voor te lopen

    Omg ik heb er pas 355 x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bijna 10K het gaat lekker :Y)
    Maar niemand uit mijn cabin is al begonnen. Dus ik ben de enige. Hoever zijn jullie al?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb mijn planning bijna klaar, en kwam erachter dat ik vanavond niet thuis ben dus ik ga zo maar eens snel beginnen(typing)

    733 (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    1300. Heb alleen deze ochtend kunnen schrijven, begin nu weer. In mijn cabin ben ik ook de enige die al heeft geschreven.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:12 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik zit nu aan 2k (:


    comfort in c h a o s

    Just wondering, wat is de laatste zin die jullie tot nu toe hebben geschreven?
    Mine: There was no one apart from her in the elevator, something Abbey realized only when the doors closed while desperately looking around, as if trying to check for flaws in the mechanic work and things missing, like an emergency phone.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:19 ]


    Ex astris, sciencia

    Mikah knikte zwakjes. ‘’Ik ben vermoord,’’ zei hij zacht. Onbewust vroeg ik mezelf af welke gek een achtjarig kindje vermoordde.
    ‘’En jij ook.’’


    :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mulford schreef:
    Just wondering, wat is de laatste zin die jullie tot nu toe hebben geschreven?
    Mine: There was no one apart from her in the elevator, something Abbey realized only when the doors closed while desperately looking around, as if trying to check for flaws in the mechanic work and things missing, like an emergency phone.

    Een gilletje ontsnapt uit mijn mond en ik spring snel achteruit om de takken van de witte eik te ontwijken. Ik zit nu op 994 woorden ^.^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.