• Hallo!
    Ik weet niet of iemand het al weet maar in April begint Camp NaNoWriMo. En ik vroeg me af of er nog meer mensen van plan waren om mee te gaan doen.



    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?
    De site

    Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,
    50K

    Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    50K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    20K

    Square | Squares - Catch me if you can
    25K

    Reid | Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    25K

    Sofinite | Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.
    20K

    Mulford | Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer
    30K

    Separatoo |
    25K

    lizor | Lizor - For The King
    25K

    Pantheon | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    25K

    MyLintis | Demesio



    Word War

    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19-30

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30




    Rood is door de week en blauw voor in weekenden. Er kunnen altijd nog meer tijden bijkomen

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:24 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik sla deze over gezien ik examens heb in mei, maar ik ga zeker meedoen aan die in juli. Succes iedereen en héél veel plezier!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Reid schreef:
    Waar gaan jullie verhalen eigenlijk over?

    Ik heb nog niet echt een samenvatting, maar het is fantasy, waar gaat jouw verhaal over, alleen de titel spreekt me al aan. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Minn verhaal is een Harry Potter fanfiction met De dochter van Voldemort en Bellatrix en Neville longbottom in de hoofdrol.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn verhaal gaat over een meisje, een weerwolf en een geest.

    -

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:11 ]

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik heb nog niet echt een samenvatting, maar het is fantasy, waar gaat jouw verhaal over, alleen de titel spreekt me al aan. (:

    Het verhaal gaat over eent weeling die gescheiden zijn toen hun ouders scheidden. Ze hebben elkaar eigenlijk nooit echt gekend, aangezien ze maar drie waren. Na een tijdje besluit de vader dat het tijd is om ergens permanent te gaan wonen met vrouw en twee dochters. Ze verhuizen naar de stad waar de moeder al jaren woont met de andere dochter. De stad is vrij groot, dus ontmoeten de ouders elkaar eigenlijk niet, maar de tweeling doet dat wel, aangezien ze op dezelfde school terechtkomen. De leerkrachten verwarren de twee de hele tijd en na een tijd worden ze dus zelf ook wel eens benieuwd naar die andere die zo op hun lijkt. Ze worden vrienden en proberen voorzichtig uit te zoeken hoe het komt dat ze zo op elkaar lijken. (: Zo neergeschreven lijkt het misschien een beetje stom, maar het wordt wel goed, denk ik.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:12 ]


    comfort in c h a o s

    ik ga voor de 15000 niet voor de 20000

    *kopieert even snel uit het promotietopic*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Geboren in het maanlicht
    Gerezen in het licht van de zon
    Gevolgd door haar verleden
    Gevlucht nadat hij overwon
    Gevreesd voor het leven

    Haar ziel doodgebloedt
    Haar verleden verloren
    Haar overschot aan heldenmoed
    Haar gesloten ogen; hergeboren.



    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?


    ‘’Je bent herboren, Ophelia.’’
    ‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
    ‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’



    # Historie en fantasy
    # Deelt mee aan SOTY
    # Trailer


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De zestienjarige Sophia Dowd weet precies wat ze wil: schrijven. Helaas zijn er drie dingen die haar boek, Een Midzomernachtmerrie, in de weg staan. Ten eerste haar perfectionisme, waardoor een hoofdstuk na drie keer herschrijven nog niet goed genoeg is. Ook haar verlegenheid speelt mee, want niemand mag haar schrijfsels lezen. Maar het grootste probleem is toch de ziekte die langzaam maar zeker aan haar hersenen vreet.
    Sophia trekt in in het ziekenhuis, waar ze vriendschap sluit met de verbitterde, terminale Heather en met Will, de jongen met de mooie ogen en de lamme benen. De jonge schrijfster vlucht in haar verhaal en het duurt niet lang voor haar personages karaktertrekken van haar nieuwe vrienden overnemen, en zijzelf begint steeds meer op haar hoofdpersoon Moira te lijken.

    Terwijl zij en haar vrienden vechten voor hun leven - of dood - vergeet Sophia langzaamaan het verschil tussen haar leven en haar boek.


    De verhaallijn klinkt heel suf, maar oké. Ik heb de verhaallijn van het boek dat Sophia schrijft ook al min of meer uitgewerkt, maar daarvan weet ik nog niet hoe het af gaat lopen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik post de beschrijving van mijn story ook maar even ^^



    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Neemt deel aan SOTY


    26 - 02 - '16

    Nog maar tien minuten en dan begint het!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    HAPPY CAMPNANO!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    For The King
    Er was eens een meisje. Ze… - wacht, we beginnen opnieuw. Dit verhaal gaat niet over een prinses die in de handen van het kwaad komt en uiteindelijk gered wordt door de knappe prins op het witte paard. Dit verhaal eindigt niet met “en ze leefden nog lang en gelukkig”. Dit is een totaal ander sprookje, laten we bij het begin beginnen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Happy CampNaNo!! al ga ik nu wel eerst lekker slapen ^^