• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Ik kijk niet eens op als de deur open gaat, maar blijf precies zo zitten zoals ik al zat. Eigenlijk ben ik gewoon helemaal gebroken vanbinnen en heb ik zin om me zo vaak voor een auto te gooien dat ik geheugenverlies krijg.

    Les
    Ik blijf kusjes drukken over jake's gezicht heen in de hoop dat hij wakker wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Nee, laat nu maar zitten.' zegt ze met een pruillipje, 'Sorry, dat was niet mijn bedoeling,' zegt ze dan verontschuldigend. Ze knikt of ik vraag of we de houtkachel aan zullen zetten en stelt dan een aantal andere dingen voor om te doen. 'Zullen we een film kijken? Welke film wil je kijken?' vraag ik haar dan en loop met haar op mijn rug naar de houtkachel, waarbij ik merk dat ik de wonden voel en ze best pijn gaan doen. Ik leg wat houd op elkaar en laat dan een kleine vuurbal verschijnen waarmee ik het aansteek.


    ... :c

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 11:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik druk haar dicht tegen me aan en houd haar stevig vast.
    Ik druk een kusje op haar wang.

    Jake
    Ik word slaperig wakker en kijk naar de schuldige die me wakker gemaakt heeft. Leslie.
    Een glimlach komt op mijn gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Ik heb niet echt een voorkeur. Een heeeeeele enge film!' zeg ik breed glimlachend en wip op en neer op papa's rug van blijdschap. Papa legt de houtkachel aan en ik laat me dan van zijn rug glijden. 'Heb je enge films papa?' Ik kijk papa vragend aan terwijl ik op de bank ga staan en springen.

    Mich
    Mijn lichaam wordt tegen Drew aangetrokken, hij heeft nog kleding aan, maar ik ben naakt. Mijn hoofd drukt tegen zijn schouder en mijn handen zitten voor mijn ogen en ik blijf maar huilen.

    Leslie Day
    Jake is eerst slaperig, maar glimlacht dan naar me als hij ziet dat ik het ben. 'Dank je, voor het bij me blijven,' zeg ik dan, aangezien ik nog weet dat hij bij me bleef. Me vast hield en kusjes over mijn gezicht drukte. 'En ik heb een oplossing voor je stem.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Liefje wat is er?' vraag ik zachtjes. Ik heb de indruk dat dit niet allemaal door mij kan komen.
    Ik ga zitten en trek haar op mijn schoot.

    Jake
    Ik kijk haar nieuwsgierig aan en grijp dan zachtjes haar arm vast om haar dichter te trekken.
    Mijn lippen druk ik zachtjes op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ik heb niet echt een voorkeur. Een heeeeeeele enge film!' zegt ze met een brede glimlach die ik pas zie als ze van mijn rug glijd. 'Heb je enge films papa?' vraagt ze dan waarna ze op de bank gaat staan en op en neer springt. 'Vast wel' Antwoord ik waarna ik langs de bijna 5 rijen -in de kast- vol boeken kijk, Ik haal er een stuk of 10 tussenweg. 'Hier, kies jij er een uit?' vraag ik haar en houd haar de stapel dvd's voor, 'misschien is het dan slim om niet te springen' zeg ik met een lach, afvragend waarom ze zo.. vrolijk was.

    {Hmm.. I wonder how Nicks voice would sound like.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vraag me dat ook af.... En nu moet ik naar musicalles!

    EN OMFG! Ik heb een 10 voor mijn muziek examen o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    x'D Tot later (: Moet over.. een 45 minuten ofzo naar Judo.

    Goedzo (:


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jaimes?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew vraagt wat er is en trekt me dan op zijn schoot. Mijn schouders schokken en ik haal mijn neus luidruchtig op. Het voelt fijn, de stralen over me heen en Drew's armen. 'H-het is niets,' mompel ik dan, want ik wil Drew er niet mee belasten.

    Leslie Day
    Het is een heel lief gebaar als Jake me aan mijn arm dichterbij trekt en me dan zachtjes kust. Even kus ik hem terug en er staat een glimlachje op mijn lippen. Ik kijk Jake aan en trek me weer een beetje terug, we doen nog steeds rustig aan. Ik denk dat Jake vanzelf wel aangeeft wanneer hij me er weer genoeg voor vertrouwd. 'De oplossing is niet simpel.... We hebben een heks nodig,' zeg ik. 'Die kan een spreuk doen en dan krijg je je eigen stem weer terug, maar de spreuk is wel moeilijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dew
    'Je kan me alles vertellen lieverd.' zeg ik zachtjes en druk een kus op haar kruin.
    Ik voel mijn shirt tegen mijn lichaam plakken.

    Jake
    Ik laat een blad verschijnen. Maar waar vinden we een heks? vraag ik haar en streel zachtjes over haar heupen.
    Ik kijk haar in de ogen en wacht ondertussen op een antwoord van haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Vast wel,' antwoordt papa en ik knik enthousiast. Ik ben gewoon vrolijk omdat ik samen met papa ben. Hij pakt heel wat spullen erbij en ik knik dan weer. Als papa zegt dat het dan beter is om te stoppen met springen, kijk ik even beteuterd, maar ik luister wel. Dan pak ik de dvd's aan en kijk ernaar. Sommige hebben een enge voorkant. 'Laten we...... Descent 2 kijken!' Hij ziet er eng uit en ik steek die dan naar papa uit. 'Deze papa!'

    Ghehehe, dat is een leuke film :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mich
    'Het is Max,' zeg ik met een schorre stem. 'Het is zo'n 150 jaar geleden. De tijd waarin alles nog netjes was. De meiden in lange jurken en de jongens in nette kleding en een soort pakken... Dat was echt een leuke tijd, een hele mooie ook. Ik was verliefd op een mensenjongen en alles was perfect tussen ons... Alsof we in een sprookje leefden. Een kus op de wang voor het slapen gaan en aparte bedden. Alleen mensen kwamen erachter wat ik was en dachten dat Max het ook was. Max... De jongen die nooit iemand kwaad deed. Hij werd vermoord... Om mij pijn te doen.' Mijn stem sterft weg en mijn blik staat op oneindig. Ik vergeet om door te praten, omdat ik weer voor me zie.

    Leslie Day
    Jake streelt over mijn heupen en kijkt me in mijn ogen aan. Ik kijk terug naar hem. 'Ik ken een heks... Maar ik weet niet of ze ons wil helpen... Ik heb niet zo heel goed contact met haar...' Ik bijt even op mijn lip en leg zonder dat ik het echt door heb een hand op mijn buik. Die is nu bol, maar nog niet helemaal bol.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik luister en voel medelijden met haar en Max en afschuw voor de mensen van toen. 'Dat is gewoon vreselijk.' zeg ik zachtjes. Ik trek haar nog dichter tegen me aan. 'Wat erg voor je.'

    Jake
    Ik druk glimlachend een kusje op haar lippen als antwoord. Of we kunnen het aan de heks vragen die mij genezen heeft? Of zijn er geen tovenaars of heksen op school? schrijf ik dan op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Het doet pijn,' zeg ik overstuur. 'Mijn hart... Het is gewoon niet heel meer en ik had de liefde afgezworen, maar toen was jij er ineens en ik voelde weer dingen en toen-' ik stop met praten, aangezien het niet relevant is om te zeggen. 'En nu zitten we hier en zijn alle herinneringen aan Max terug..'

    Leslie Day
    Ik kijk naar de tekst op Jake's blad en knik dan. 'Ik weet iemand! Ryan! Weet je nog dat we onveilig seks hadden en dat we daar ruzie over kregen. Toen je me vond in het muzieklokaal, waar ik gewoon met die jongen praatte. Ryan is een tovenaar...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.