• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Mijn lip trilt lichtjes door haar woorden en ik spring recht als ze haar verband probeert af te doen. 'Nee niet doen, alsjeblief.' smeek ik en til haar op voor ze kan tegenspartelen en leg haar terug op het bed. Ik ga naast haar zitten zodat ik haar kan stilhouden. 'Ik vond je niet meer in de club, je was plots weg en ik zou na de cocktail kwijt geraakt te zijn gaan zoeken maar dan raakte ik aan de praat, dat spijt me echt. '


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew smeekt me half om mijn verband niet af te doen en net op het moment dat ik het wil doen, tilt hij me op zodat ik het niet eens kan doen. 'Laat me los,' zeg ik dan, maar Drew legt me neer op het bed en blijft als een waakhond naast me zitten. 'Ik vind het heel typisch dat je zegt; dat spijt me. Het is wel duidelijk voor me Drew. Je wilt mens zijn, ik heb je je leven afgenomen en ik kan alleen maar slechte dingen doen zoals beloftes verbreken en kan er maar beter in stikken.' Ik flits me, al zij het met moeite, weg van Drew naar de andere kant van de kamer. Dan laat ik een mes in mijn handen verschijnen. 'Weet je wat ik hiermee kan doen?' vraag ik aan hem. 'Mezelf neersteken, dan ben je weer voor een paar uur, misschien wel een dag van me af.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Alsjeblief Mich, doe het niet.' fluister ik zachtjes en kijk haar gepijnigd aan. 'We komen hier wel uit, ik wil zelf uit je buurt blijven als je dat vraagt maar alsjeblief doe je heen pijn meer.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Het is niet alsof ik er dood aan ga,' zeg ik dan en rol met mijn ogen. Wat is dit voor een mietje. 'Oke, best,' en ik laat het mes verdwijnen. 'Misschien dat ik wel toevallig een brug tegenkom en toevallig het water in val. Kan ook zomaar gebeuren. En ik wil je eraan herinneren dat jij wilde dat ik bij je uit de buurt bleef. Ik heb niet alleen jou gekwetst, maar jij ook mij. Je hebt me aan iets herinnert waar ik al vanaf het begin van dat het gebeurd is, spijt van heb.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Katherine
    Ik kijk even op naar papa en knik dan. 'Een rondje... Dat moet wel lukken,' zeg ik en ik begin het deeg in een rondje te maken. Althans, dat probeer ik en wanneer het me niet goed lukt raak ik een beetje gefrustreerd. 'Het wil niet lukken,' zeg ik met een sip gezicht. 'En ik wil salami, kaas en saus.'


    Nick
    'Een rondje... Dat moet wel lukken,' zegt ze waarna ze begint een rondje te maken, of het in iedergeval te proberen. 'Het wil niet lukken,' zegt ze dan met een sip gezicht. 'En ik wil salami, kaas en saus.' voegt ze er dan aan toe. Aangezien dat ook was wat ik wilde hebben was het al klaar en ga ik bij haar staan en leg mijn handen op die van haar. 'Gewoon een beetje duwen en vormen, zo' zeg ik en doe het voor met behulp van haar handen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Papa legt zijn handen op die van mij. 'Gewoon een beetje duwen en vormen, zo,' zegt hij en hij helpt me dan. Ik glimlach en probeer het dan zo goed mogelijk te doen. 'Gaat het zo al beter?' vraag ik dan en kijk achterom naar papa. Zijn handen zijn veel groter dan die van mij en dat doet me alleen maar meer glimlachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik kijk haar aan. 'Het was ook jouw schuld maar ik vind het niet erg, dat heb ik al telloos keren gezegd. Als jij er spijt van hebt dat ik nu voor eeuwig bij je kan zijn, zeg het dan nu, want dan ben ik weg. Ik versta de boodschap dan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Jij was net zo goed dronken,' zeg ik boos, want hij doet alsof ik de enige ben die er schuld aan heeft. 'Ik snap je gewoon niet Drew. Daarstraks wilde je me niet meer in je buurt hebben. Dan gebeuren dit soort dingen, dat ik mezelf voor een auto gooi of verdrink. Dat doe ik al mijn hele leven en dat is niet om mezelf pijn te doen, het is om mezelf bewusteloos te maken om niet meer te hoeven nadenken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik voel me ook kwaad worden gewoon omdat het nu plots mijn schuld is dat ze zich onder een auto gegooid heeft. 'Laat ook maar. Ik heb je verzorgd uit liefde en spijt maar laat het ook maar.' Ik schud mijn hoofd en loop dan op mijn gemak de kamer uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew wordt ook boos en hij loopt dan de kamer uit. 'De enige reden waarom jij spijt hebt, is omdat je mij die eerste dag meegenomen hebt naar het strand,' zeg ik hem kwaad na. Ik heb gewoon echt heel erg zin om gewoon te vechten, met Drew. Ik loop Drew achterna en draai hem dan om aan zijn schouder. 'Zeg het dan, dat je me nooit had willen ontmoeten,' zeg ik kwaad en duw hem dan achteruit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik kijk haar woedend aan. 'Ik wou dat dit allemaal nooit gebeurt was, dat jij geen demon was en ik ook niet. Dat we elkaar anders hadden leren kennen en een normaal leven leidden zoals een normaal koppel, dromen over trouwen, kinderen, ouder worden. Dat wil ik.' zeg ik luid en duw haar ook naar achteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik klem mijn kaken op elkaar en kan mezelf maar net staande weten te houden, aangezien een ongeluk best wel een impact op je heeft. 'Zo bén ik nou eenmaal niet en zo kan ik ook nooit worden en nooit zijn. Jij wist toen op het dak, met de kaarsen waar je aan begon en nu wil je terug krabbelen. Best doe het maar, het maakt me allemaal helemaal niets meer uit. Liefde... dat is zwaar overschat, het doet alleen maar pijn en het is nergens goed voor.' En dan haal ik gewoon uit met mijn hand naar Drew's gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik pak haar hand vast voor die mijn wang raakt. 'Dacht je nu echt dat liefde makkelijk was!' roep ik bijna tegen haar. 'Waarom denk je dat ik je niet wilde kussen op het strand. Dat ik je zei dat ik respect heb voor meisjes? Mich jij hebt voor niemand respect.' zeg ik gooi haar hand weg en stamp kwaad de gang uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Katherine
    Papa legt zijn handen op die van mij. 'Gewoon een beetje duwen en vormen, zo,' zegt hij en hij helpt me dan. Ik glimlach en probeer het dan zo goed mogelijk te doen. 'Gaat het zo al beter?' vraag ik dan en kijk achterom naar papa. Zijn handen zijn veel groter dan die van mij en dat doet me alleen maar meer glimlachen.


    {Haha, je beschrijving past helemaal bij een tekening die ik vandaag aan het maken was x'D Misschien laat ik hem je later wel zien.. }

    Nick
    'Gaat het zo al beter?' Vraagt ze en kijkt dan achterom naar mij, 'Ja' antwoord ik ook met een glimlach. 'Zal ik de andere doen? Of wil je die zelf doen?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Waarom is hij zo verrekte goed in demon zijn en kan hij mijn hand tegenhouden. Hij loopt dan weg en ik kijk omlaag en ik begin dan gewoon met huilen. Gewoonweg omdat ik niet tegen deze gevoelens op kan en me radeloos voel. Er komen zoveel herinneringen weer terug. 'Laat ook maar,' zeg ik dan gebroken en draai me om en loop de andere kant op. Mijn schouders schokken licht. Natuurlijk, het is allemaal weer mijn fout. Als Drew denkt me te kennen, dan heeft hij dat mis. Ik weet hoe liefde is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.