• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Jack
    - Finn

    Bungalow 2:
    - Haley
    - Zoë
    - Carli


    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:09 ]


    Bowties were never Cooler

    [Wat heb ik aan drama gemist?]


    Bowties were never Cooler

    |Jack and Haley kissed. :Y) |

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 20:49 ]


    kindness is never a burden.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ze keek me met grote ogen aan toen ik haar alles vertelde, 'Please tell me I didn't sing the Lion King song.' zei ze waarna ze haar handen voor haar gezicht sloeg. 'Well, you actually did.' grijnsde ik toen ze daarna haar gezicht weer in mijn nek begroef. 'I have to say, you're quite a good singer.' plaagde ik en hoorde haar daarna zachtjes jammeren. Ik liet mijn blik even glijden over de puinhoop die Zoë had gemaakt. Straks moest ik maar eens even al het glas en in de keuken alles opruimen. Ik trok daarna de salontafel mijn voeten terug wat rechter om deze vervolgens erop te smijten., 'I guess you know everything from me now.' zei ze daarna wat beschaamd. 'Yeah, but you were cute while singing.' grijnsde ik toen ik daarna mijn kin op haar hoofd liet rusten. Vervolgens onderdrukte ik een geeuw en voelde daarna haar natte kleding, 'Maybe you should change your clothes?' zei ik daarna een klein beetje met tegenzin. Eerlijk gezegd had ik geen zin om ze nu los te laten.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 21:07 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Farmiga schreef:
    |Jack and Haley kissed. :Y ) |


    [Yaaay :Y)
    En @Sylvesti, ik heb Finn even naar Zoë laten gaan. Maar als je wilt, kunnen we ze straks terug naar Dan laten gaan die nog Omegle aan het doen is?]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 20:48 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Het maakt mij weinig uit. Als Zoë en Finn lekker bezig zijn vind ik het ook prima]


    Bowties were never Cooler

    Haley Nelson
    Ik tintelde nog harder toen Jack me terug knuffelde. “I believe you,” fluisterde ik zacht. Ik voelde hoe mijn warme adem terug kaatste en hoe een half verkleumde Jack zich tegen me aandrukte. “You’re the best.”
    Ik voelde zijn armen op mijn heupen en hij grinnikte zacht. “Oh, I know.” Ik lachte ook zachtjes. Ik was trots op mezelf omdat ik geen tranen had gelaten, maar dat kwam vooral door Jack. Hij hoefde niet veel doen om me blij te maken. Als hij er al gewoon was, was ik blij. Toen hij me losliet, voelde ik me al stukken beter. Hij nam mijn bevroren handen vast, waardoor er onbewust weer een glimlach op mijn gezicht verscheen.
    “That guy was a total douchebag. Please forget him,” zei Jack. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik ging mijn best doen. Christian was inderdaad een douchebag. Ik snapte niet meer wat ik ooit in ‘m zag.
    De grijns die op Jack’s gezicht was verschenen, was een beetje eng. Ook wel schattig maar vooral eng. “You know what. I’ll make you forget him.”
    Voor ik ook maar kon bewegen drukte Jack zijn lippen teder op de mijne. O sweet Jezus. Was dit echt? Ik zoende zachtjes maar toch voorzichtig terug en sloeg mijn handen om zijn nek. Toen ik het gevoel kreeg dat ik elk moment kon gaan stikken trok ik terug. “Wow… That was just… Wow,” stamelde ik. Er verscheen ook een grijns op mijn gezicht. “That totally worked.”
    Ik nam mijn schoenen van het bankje en trok ze weer aan. “Maybe we should go back inside. It's my fault that you're freezing.”
    Ik was al rechtgestaan, ook al had ik geen idee waar we naartoe moesten gaan. Iedereen was volgens mij uit de zaal verdwenen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 21:03 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Vanaf deze vrijdag ben ik btw afwezig tot de zaterdag daarop omdat ik dan met school naar Italië ga :'D]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Veel plezier!]


    Bowties were never Cooler

    [Danku :Y)]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Kga sebiet reageren, kmoe eerst ff buiten staan om af te koelen want ik heb nie normaal warm en kzou begot nie weten oe dat komt]

    Jackson Frayn Harries
    Haley zoende Jack zachtjes terug en sloeg haar handen om zijn nek. Eerst was Jack nog bang geweest dat Haley hem zou wegduwen, maar hij glimlachte tegen haar lippen toen hij merkte dat ze dat niet zou doen. Haley was de eerst die zich terugtrok, iets wat Jack erg jammer vond.
    “Wow… That was just… Wow,” stamelde Haley. Jack schoot in de lach. "Very clearly, Nelson," zei hij met een lichte ironie in zijn stem. Een grijns verscheen op Haleys gezicht. "That totally worked."
    "Fortunately."
    Haley nam haar schoenen en trok ze terug aan. Jack rilde. “Maybe we should go back inside. It's my fault that you're freezing.” zei Haley terwijl ze recht stond. Ook Jack ging nu overeind staan, maar in plaats van gewoon met Haley naar binnen te lopen nam hij haar vast onder haar rug en knieën en hield haar als een prinses in zijn armen. "Oh, I don't mind. As long as you're here." Vervolgens begon hij toch naar de zaal terug te lopen met Haley in zijn armen.


    kindness is never a burden.

    [Welcome back! Hoe was het?]

    Haley Nelson
    “Very clearly, Nelson,” klonk Jacks stem sarcastisch. Een scheve, onbewuste grijns was op mijn gezicht verschenen. Ik kon hem niet tegenhouden, ook al zou ik dat graag willen. “That totally worked!”
    “Fortunately,” antwoordde Jack erop, waardoor ik nog breder grijnsde. Hij mocht me wel vaker dingen laten vergeten. Mijn zou je er in ieder geval niet om horen klagen.
    Ik hees mezelf recht aan de koude, groene, met sneeuw besmeurde bank en trok ook mijn schoenen weer aan. “Maybe we should go back inside. It’s my fault that you’re freezing,” murmelde ik schuldbewust. Ik had zijn vest aan en hij zat hier nu in zijn hemd. Ik wilde het eigenlijk al uittrekken en terug geven, maar net op dat moment werd ik opgetild en ontsnapte een hoog, vrouwelijk gilletje uit mijn keel. Verdorie, wat was ik soms een onnozel schaap. Dat was de meest belachelijke gil ooit.
    Ik hing in zijn nek alsof ik zijn bruid was en hij me nu over de drempel ging dragen. Ik wist dat Jack gespierde armen had, maar ik vroeg me af of ik niet te zwaar was. Niet dat ik zo belachelijk veel woog, maar ik was nu ook niet bepaald vederlicht.
    “Oh, I don’t mind. As long as you’re here,” antwoordde Jack romantisch, terwijl hij me richting de zaal begon te dragen. Ik moest me zelf tegenhouden om niet doodleuk luidop “Awh!” te gaan roepen, maar vanbinnen ging ik wel zo. Ik was geen romantische film aan het kijken, dus ik kon mijn gezwijmel maar beter niet al te luid laten merken. Eenmaal binnen keek ik nog eens de zaal rond, om daarna richting Jack te kijken. “Where's everyone?”

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:27 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    | Okay, is het nu ochtend of avond want ik begrijp er geen fuck meer van. :x |


    kindness is never a burden.

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 21:04 ]


    kindness is never a burden.

    [Avond nogsteeds]


    Bowties were never Cooler