• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || [qVindicatif[/q] Afwezig.
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Catford
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || IrishNialler
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    'weetje eigenlijk ben je slim want je weet het inderdaad niet.. Heeft een nepfan jou wel eens een lepel gegeven om je bang te maken?'vraagt ze en ik grinnik even waarna ik knik. 'Misschien niet perse om me bang te maken maar ik heb er inderdaad af en toe wel is een gehad' grinnik ik en haal mijn schouders op. Ik werd niet boos of zo als ik een lepel kreeg maar ja. Ik haal mijn hand even door mijn haar, ik vraag me af waar de andere eigenlijk blijven. Ze waren nu best lang aan het praten maar ja, ze komen later wel. Ik hoop dat we zo ook snel weg mogen want ik heb nu dus echt geen zin om hierna nog lang bezig te zijn maar waarschijnlijk duurt het wel weer even, dat is altijd zo

    Delana Simons

    'Misschien niet perse om me bang te maken maar ik heb er inderdaad af en toe wel is een gehad' grinnikt hij enhaalt zijn schouders op. Ik glimlach als hij zijn hand door zijn haaren haald "Zayn en Louis blijven lang weg " glimlach ik maar niet dat ik er een probleem van maakte ofwat. "Wanneer gaan jullie weer een videodiary opnemen? Het is al best lang geleden en ze blijven gewoon leuk" vraag ik aan hem en kijk Liam vragend aan. Blijkbaar had Zayn veel te besprken met Louis want ze waren al lang weg. Waar Niall heen was geen idee, maar die was vast eten gaan zoeken ofzo omdat hij straks ook al had gezegd dat hij honger had en tsja als Niall inderdaad zo was als in de video's en dat was denk wel zo dan was het niets verassends.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik
    Ik schudden licht mijn hoofd. 'We gaan niet wedden Boo.' Mompelde ik. Okal stond ik aan Louis kant. Ik was het nu ook al zat. En dan had ik nog niet eens een vriendin. Ik moest er niet aan denken. Ik had nooit veel met meisjes gehad. Ze waren altijd zo overdreven. Rustig speelde ik nog even met de zoom van Louis shirt en haalde ik nonchalant mijn schouders op. 'Ik was niet zo aardig tegen Lucy. Alhoewel. In haar ogen wel, maar eigenlijk niet. En toen werd Harry boos, omdat ik hem zou behandelen al een speeltje.' Zei ik zachtjes. Ik vond het redelijk kwetsend dat Harry zo over me dacht. Ondanks dat het misschien wel een beetje waar was, deed ik het niet met opzet. Daarbij hoopte ik toch wel, dat hij wel degelijk wist dat ik van hem hield. Uiteindelijk stond Louis op en had ik de neiging hem toch weer terug te trekken. In plaats daarvan toverde ik weer de welbekende glimlach op mijn gezicht en stond ik ook op. Ik had wel weer genoeg van mezelf laten zien. Ookal was het Louis. 'Ja, want ik wil je zo graag weg hebben.' Grijns ik sarcastisch, waarna ik Louis toch weer tegen me aantrek. 'Nee nooit.' Ik druk mijn lippen nogmaals tegen die van hem. Het was zo apart hoe elke van de jongens hun lippen zo perfect waren, maar toch ook zo anders dan elkaars. Ik gaf Louis een ligt setje en liep uiteindelijk naar de deur om deze weer te openen en de gang weer door te lopen. Terug naar Liam en Delana.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Ik knik even als ze zegt dat Zayn en Louis lang weg blijven. 'Ach ze moeten waarschijnlijk iets belangrijks bespreken en ze zullen zo wel terug komen' zeg ik met een glimlach. Ze vraagt wanneer we weer een videodiary gaan opnemen en ik enk even na, dat hadden we eigenlijk nog helemaal niet besproken en het is ook wel een tijdje geleden zoals ze al zei. 'Ik wee het niet maar er zal er vast nog wel een komen, en dan waarschijnlijk als we op tour gaan' zeg ik met een glimlach. Zulk soort dingen bespraken we eigenlijk nu niet echt, maar er moet er eigenlijk wel weer een keer eentje komen. Ik kijk een beetje om me heen of ik een van de andere jongens ergens zie. Ik zie ze nog niet, ik vraag me eigenlijk ook af waar Niall is aangezien ik door de verhalen van Delana wel weet dat die er is maar niet waar die is. Ach die komen we ook wel weer tegen.

    Louis Tomlinson
    Ik knikte langzaam. 'Laten we dat ook maar niet doen. We weten allebei hoe dat meestal afloopt.' Zei ik zachtjes, maar wist verder wel hoe of wat. Deze jongen was het ook al zat en het was voor hem nog geeneens echt begonnen. Het was niet makkelijk, vooral niet omdat dat we nog geeneens op meiden vielen en nu moesten doen alsof. Ik keek hoe hij met de zoom van mijn shirt speelde, maar keek al snel weer op. 'Eigenlijk vind ik je reactie niet vreemd door wat je net zei, maar kan er verder niet over oordelen. Dus hou er verder ook mijn mond over en Harry die is ook zo veranderlijk als het weer, dus moet je ook niet altijd serieus nemen. En ook weet je wat hij soms kan zeggen als hij boos is. Hij draait wel bij.'Zei ik net zo zachtjes en drukte mijn lippen kort tegen zijn wang. Ik stond op en had eigenlijk helemaal geen zin om weer terug te gaan. Ik keek even naar Zayn en glimlachte met moeite. 'Je hebt pech, want je komt niet meer van me af.' Zei ik lachenden sloeg mijn armen stevig om hem heen. 'Dat bespaartbweer een hoop moeite.' Ik glimlachte deze keer echt tegen zijn lippen aan. Elk van de vier had iets speciaals en was geweldig. Ik zette een stap naar voren en liep uiteindelijk mee de gang door naar de rest. Eenmaal terug bij Liam en Delana sloeg ik mijn ene arm weer om Liam heen en sloeg mijn andere om Zayn. Ik had behoefte aan wat aandacht en een knuffel van degene die waar ik wel vrolijk van werd. 'Hebben we iets gemist.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Delana Simons

    Hij zegt dat ze wat besoreken en ik knik. Daarna verteld hij dat binnenkort waarschijnlijk een nnieuwe video diary komt. Ik glimlach. 'ik eh denk maar dat ik ga. Ik houd jullie op en ik moet zo mijn broertje ophalen over een kwartier'glimlach ik. Ik had geen zin om te gaan. Het was gezellig en ik voelde me op mijn gemak bij deze jongens wat ik normaal niet snel had ik glimlach naar Liam. 'het was erg leuk om jullie een keer persoonlijk te mogen ontmoeten en da jullie het geregeld hebben dat mijn broertje kan en mag komen dus daarvor al hartstikke bedankt want mijn broertje betekend veel voor me'bedank ik hem zacht. Ik zou morgen zoiezo een bedankje mee nemen. Voor Louis sowiesk de wortelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Als ik een arm om me heen voelt kijk ik even verbaast op en glimlach daarna, Lou! Ik had hem niet eens aan horen komen maar ja. Ik zie Zayn aan de andere kant staan en ik glimlach even. Na Lou zijn vraag grijns ik even en breng mijn gezicht dichter naar zijn oor toe. Toch doe ik dit onopvallend, ' Nou jij hebt hopelijk mij gemist' fluister ik gauw en haal dan mijn hoofd weg waarna ik mijn hoofd schud. 'niet echt' zeg ik met een glimlach, het liefst wou ik Louis nu gewoon meetrekken maar dat kan natuurlijk niet. Ik kijk naar Delana en knik even, 'Je houdt ons niet op maar je moet inderdaad je broertje ophalen dus maar doei en tot vanavond' zeg ik met een glimlach en kijk daarna naar Louis. Hoe kreeg ik hem onopvallend mee? Opeens schiet het me te binnen en ik glimlach ik. Ik vis mijn mobiel uit mijn achterzak en speel er even kort wat mee terwijl ik doe alsof ik een sms eens. 'Ow ik moet nu echt weg, het is belangrijk maar ik wil niet alleen.. Wil je alsjeblieft met me mee Lou?' vraag ik en trek een pruillipje.

    Zayn malik
    Zwijgend ga ik bij Liam en Delana staan en sla ik meteen mij arm om Louis zijn middel, wanneer hij die van hem om de mijne slaat. Delana heeft het over weggaan en ik trok mijn wenkbrauwen op. 'We gingen toch naar de starbucks als we klaar waren?' vroeg ik verbaasd. 'Al gaat je broertje voor natuurlijk.' Zeg ik nog snel. Natuurlijk, familie ging altijd voor. Ik kijk zoekend de gangen door, maar Harry is nog altijd nergens te bekennen. Snel pak ik mijn mobiel en kijk of ik al een berichtje terug heb. Ik rol met mijn ogen als dat niet zo is en stop mijn mobiel terug. 'Ow ik moet nu echt weg, het is belangrijk maar ik wil niet alleen.. Wil je alsjeblieft met me mee Lou?' Zei Liam dit nu echt. 'Li, we hebben een afspraak met Romee. niets andere afpraak, jij en Liam blijven ook gewoon hier. Jullie hebben ons ook al laten zitten bij de fan meeting vanmiddag.' Zeg ik iets bot. Ja, wat verwachten die dan. dat Harry, Niall en ik wel even alles met zijn drieën deden. Zij moesten toch ook gewoon de nieuwe liedjes horen. Daarbij wilde ik net zo graag naar huis als hem.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte zacht om het verbaasde gezicht van Liam en haalde mijn schouders op. Ik keek daarna heel even met een glimlach opzij als ik Zayn zijn arm ook om mijn middel voel. Het is gewoon goed om deze jongens in de buurt te hebben, ondanks dat het op de meeste momenten toch oppassen was met woorden of daden. 'Jou altijd' fluisterde ik terug na de woorden van Liam waardoor een grijns op mijn gezicht was verschenen. Ik knikte langzaam bij zijn volgende woorden en vroeg me af hoe die jongen het steeds weer voor elkaar kreeg. 'Mooi.' zei ik en luisterde daarna naar naar de woorden van zowel hem als Zayn als Delana. 'Je broertje gaat inderdaad voor, maar dacht inderdaad hetzelfde als Zayn. Tenminste zoiets had ik in het gesprek meegekregen.' Vanuit mijn ooghoeken zag ik Liam naar me kijken en vroeg me echt af wat hij dacht. Ik wist op dit moment niet hoe of wat en bij Zayn precies hetzelfde verhaal. Bij de volgende woorden snapte ik het al een klein beetje, nou ja, dat dacht ik dan. 'Uh ja, natuurlijk ga ik mee. je weet dat ik geen nee kan zeggen tegen pruillipjes.' antwoordde ik, maar keek al snel naar Zayn. 'Zaynie, belangrijk is belangrijk' begon ik eigenlijk ook niet wetende wat er was en wurmde me tussen de twee vandaan. 'Maar als we echt moet blijven dan moet ik nu toch dringend opzoek naar koffie, want anders ga ik het echt niet volhouden. Ik lag vanmiddag al te slapen en wil dat niet nog een keer. Dus dat was mijn schuld dat we er niet waren. Ik zat en zit er echt helemaal doorheen en Liam die was bij mij.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Delana Simons

    Ik glimlach even als Zay over de Starbucks begint. 'ik wil best mee maar ik moet wel over een kwartier mijn broertje halen. Jij en Louis waren aan het praten en ik dafht dat Liam misschie wel wat beters te doen had dan met een fan te praten. Maar het maakt mij niet uit. Als jullie liever hebben dat ikga zodat jullie verder kunnen mogsn jullie gaan ik bedoel ii houd jullie niet tegen jullie hebben al veel voor me gedaan terwijl jullie me amper kennen onmijn broertje'zeg ik oprecht en kijk even naar Zayn. Oke ik geef toe Zayn os altijd al een beetje mijn favo geweest. Hin was knap maar vooral zijn persoonlijkheid trok me heel erg aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik hoor de woorden van Zayn en trek mijn wenkbrauw een beetje op, het had ook wel wat minder bot gekund. Ik zucht even en kijk hem aan. ' Ik kan er toch ook niks aandoen' zeg ik en luister daarna naar de woorden van Louis. Hij zegt belangrijk is belangrijk en ik leg mijn hand even op zijn schouder. 'Laat maar zitten Lou' mompel ik en kijk hem even aan. Naja mijn plan is dan mislukt laat het dan maar, dan wachten we wel weer al wordt ik dan wel helemaal gek. Waarom Zayn zo moeilijk deed snap ik ook niet maar ja, ik help hem ook wel is met dit soort dingen maar ja misschien komt het ook omdat we vanmiddag volgens Zayn zijn woorden ze hebben laten zitten maar toen we wouden gaan kwamen er allemaal dingen tussen daar konden we ook niks aandoen. Ik luister naar Louis zijn woorden en maak een instemmend geluidje, 'Ik heb ook koffie nodig en het was echt niet alleen jou schuld hoor Lou' zeg ik en kijk hem aan.

    Zayn Malik
    Ze deden nu net of het mijn schuld was. Of ik degen was die al die opdrachten verzonnen had. Mijn kaken verstrakte iets en ik liet Louis meteen los toen hij Tussen liam en mij uit liep. 'Iedereen is moe en wil slapen.' Zei ik, dit keer gevoelloos en eentonig. Belangrijk me hol. Die smoes had ik zelf al veel te vaak gebruikt. En het was dan ook dat er een fan bij was. En als Liam ons echt op die manier wilde laten zitten op en dag als deze, dat werkelijk iedereen er doorheen zat, vond ik dat onaardig. Of misschien was dat wel zacht uitgedrukt. We hadden gewoon verplichtingen. Daar kon ik niets aan doen. 'We zijn over een kwartier nog niet klaar. We zijn nog niet eens begonnen.' Mompelde ik tegen Delana. En nu we het over de Starbucks hadden. Waar was Niall überhaupt gebleven? 'Ik ga roken.' Mompel ik er nutteloos achteraan. Ik steek mijn handen in mijn zakken en slenter de gang weer door.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Delana Simons

    Ik keek met op getrokken wenkbrauwen hoe de jongens kortaf naar elkaar reageerde, ze hadden vast allemaal slaap te kort en wouden allemaal rust hebben in plaats van gillende tieners. "We zijn over een kwartier nog niet klaar. We zijn nog niet eens begonnen" mompeld Zayn en ik knik "Ik kan anders ook wel wat halen voor jullie dat ik het breng zodat jullie je ding kunnen doen en toch koffie hebben" stel ik voor. Zayn mompeld dat hij gaat roken en slenterd weg. "Zal ik dat anders maar doen?" vragend kijk ik naar Liam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Dat is ook zo dus je hebt wel gelijk Zayn, ik zeg wel dat ik wat later kom' mompel ik er op het laatst achteraan. Ik ga nu niet zeggen dat het nep was al denkt die dat waarschijnlijk al wel. Ik pak mijn mobiel en doe even of ik een sms stuur om hem vervolgens weer terug te stoppen. De toon die Zayn net in zijn stem had vindt ik helemaal niet leuk om te horen, zo gevoelloos. Als Zayn zegt dat die gaat roken twijfel ik even, zou ik hem achterna lopen zodat ik even met hem kan praten> Ik bsluit het niet te doen, ik denk dat ik het beter later kan doen want volgens mij is er ook wel iets aan de hand. Ik kijk naar Delana en haal mijn schouders een beetje op. 'We kunnen het ook wel zelf doen maar als je dat wil doen is het wel fijn' zeg ik met een glimlach en kijk naar Lou. 'Dan gaan wij de kleedkamer in en dan moet je even kloppen als je der weer bent, dan gaan we namelijk even uitrusten' zeg ik met een glimlach en geef Delana een knuffel. 'Lief dat je dat wilt doen' zeg ik met en glimlach en kijk daarna Louis aan. 'Kom dan kan je nog even kort slapen dan maak ik je wel weer wakker' zeg ik met een glimlach en trek hem daarna mee de kleedkamer in

    Delana Simons

    'We kunnen het ook wel zelf doen maar als je dat wil doen is het wel fijn' ik glimlach "ehm mag ik wel je nummer want laten we zeggen da tik nogal goed ben in verdwalen en ik weet niet of ik uberhaupt dit keer wel langs de beveiliging kan komen en de fans" zeg ik beschaamd. Tuurlijk Delana, waarom zou zo'n beroemd iemand zijn telefoonnummer aan een meisje als jij geven.. Geloofde je het zelf al. 'Dan gaan wij de kleedkamer in en dan moet je even kloppen als je der weer bent, dan gaan we namelijk even uitrusten' ik knik "jullie zien er best moe uit eerlijk gezegd ik snap het ook wel want jullie leven is druk" begin ik te ratelen als ik erachter kom da thet best kwetsend was als ik het zo zei "want jullie moeten laat optreden vroeg op, interviews houden en de fans en tsja" ratel ik verder terwijl ik rood aan loop "ik bedoel niet dat je er verkeerd uit ziet ofzo want jullie zijn alle vijf knap maar je ziet dat jullie moe zijn. Sorry dat ik jullie nu kwets want jullie kunnen er ook niets aan doen" mijn hoofd is inmiddels roder dan een tomaat gekleurd 'Lief dat je dat wilt doen' knuffeld hij me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan