• Schrijfwedstrijd Merrow - De storie
    Ik heb toestemming gekregen van Yoda.


    Regels:
    ~ Houdt je ten alle tijden aan de huisregels van Quizlet.
    ~ De hulp van een bètareader is niet toegestaan.
    ~ Geef naamsveranderingen altijd door in het wedstrijdtopic.
    ~ Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT met daarin de link die doorverwijst naar je verhaal.

    Prijzen:
    1ste plaats – 20 credits
    2de plaats – 15 credits
    3de plaats – 10 credits

    4de tot 10de plaats – 5 credits wanneer je de volledige wedstrijd hebt meegedaan


    Jury: Merrow - Wedstrijdhouder

    Cijfertoewijzing:
    ~ Opdrachtspecificatie. 30 punten
    In hoeverre is er aan de opdracht gehouden? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?
    ~ Correctheid. 25 punten
    Is de grammatica, interpunctie en zinsopbouw correct? Is de beheersing van de woordenschat voldoende?
    ~ Inhoud. 20 punten
    Is het verhaal begrijpelijk? Is de tekst pakkend en geloofwaardig genoeg? Heeft de tekst voldoende samenhang? Is er een juiste alinea-indeling en is de volgorde logisch en helder? Is het perspectief en de tijd logisch en consequent?
    ~ Originaliteit. 15 punten
    Is de tekst origineel en creatief genoeg?
    Aantal woorden. 10 punten
    Voor elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

    Beoordelingssysteem:
    Bij de eerste opdracht zal er geen limiet staan op het aantal deelnemers. Dit houdt dus in dat IEDEREEN kan meedoen en een kans maakt op een felbegeerde plek in de top 20.
    Vanaf de tweede opdracht gaat de wedstrijd door met de 20 overgebleven deelnemers en zal er een puntensysteem gebruikt worden.

    De Joker:
    Vanaf de tweede opdracht is er de mogelijkheid om één joker tijdens de gehele wedstrijd in te zetten. Mocht deze niet gebruikt worden, valt het laagste cijfer weg zodat je totaliteit van al je cijfers ten alle tijden gedeeld wordt door 5.

    Deadline en uitstel:
    Uitstel kan enkel gevraagd worden ten laatste 1 dag – exact 24 uur – voor de deadline. Er is een mogelijkheid op een maximum van 4 dagen uitstel.
    Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag één punt worden afgetrokken van je cijfer. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers:
    1. Abyss – 9.9 - 8.7 - 9.2 - Joker - 4.8 - Ingeleverd 5
    2. Jaimes – 9.5 - 9.3 - 8.8 - Joker - 8.6 - Ingeleverd 5
    3. Frodo – 9.3 - 9.0 - 9.4 - 9.8 - 8.7 - Ingeleverd 5
    4. Liberacorpus – 8.7 - 9.9 - 9.4 - Joker - 9.5 - Ingeleverd 5
    5. Phantasticae – 8.0 - 8.2 - 8.3 - 7.8 - 8.6 - Ingeleverd 5
    6. Katl1 – 8.0 - 7.8 - 8.7 - 8.8 - 9.1 - Ingeleverd 5
    7. Dyer/Kodaline– 7.0 - 5.9 - 6.7 - 8.9 - 7.5 - 1 punt aftrek 5

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 9:18 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Tja, ik vrees dat ik ook uitstel moet vragen, we gaan weg met Pasen en ik vrees dat ik dan niet veel tijd zal hebben om te schrijven


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik wil graag ook uitstel.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zou ook graag uitstel willen hebben. Ik had gehoopt dat ik het paasweekend lekker veel tijd zou hebben, aaangezien mijn proefwerkweek dan afgelopen is, maar nu blijkt opeens dat ik volgende week een nederlandspresentatie en een wiskunde PO in moet leveren... Daar gaat mijn vrije paasweekend D:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Okay, ik heb eindelijk de lijst bijgewerkt en hoop dat er bij iedereen die het gevraagd heeft, uitstel achter de naam staat... zo niet laat het me gewoon even weten, dan zet ik het er snel bij (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Show schreef:
    Ik had hele hoge verwachtingen van mezelf, vooral toen ik op het nippertje door de kandidatuur kwam. Toen wilde ik echt bewijzen dat ik het wel kon, en het ook kon volhouden. Maar school is echt een verschrikkelijke boosdoener. Mijn doordeweekse patroon lijkt "opstaan - school - huiswerk - slapen" te zijn. Mijn rooster valt namelijk niet mee. Maandag tot vijf over vier, dinsdag en woensdag tot kwart over drie... Op donderdag tien over twee en dan uiteindelijk op vrijdag tot twintig over één. Maar dan komt ook nog die domme depressie shit er ook nog bij kijken, waardoor ik vaak niet in de stemming ben om te schrijven na opdracht. Dit komt er op neer dat ik me uitschrijf. Bedankt voor het meedoen! X


    Het is spijtig, maar ik heb er zeker wel alle begrip voor (; Ik vond het in ieder geval toch super dat je tot zover heb meegedaan. School is een bitch en depressie shit nog erger. Met dat laatste heb ik de afgelopen week ook weer echt gekampt, wegens wat omstandigheden. Tel daarbij de drukte op die ik momenteel heb, en ik ben dus ook nog niet aan de beoordelingen toegekomen -.-
    Zoals ik al zei, ik heb er echt alle begrip voor en heel veel sterkte ermee (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kan ik uitstel krijgen?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Kan ik uitstel krijgen?


    Natuurlijk kan je uitstel krijgen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zou ik alvast uitstel mogen vragen?


    kindness is never a burden.

    Mag ik alsjeblieft uitstel?

    Ik wilde zowaar wel op tijd inleveren en ik heb ook al een idee in mijn hoofd, maar de griep heeft me te pakken ):


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het is hier stil xD

    Anyway, ik ga er eindelijk eens aan beginnen, hopen dat het lukt. Mijn idee zit nog niet veel verder dan de eerste dag, helaas. Alleen de achtergrond met de rivaliserende benden heb ik al echt...
    Nou ja, soms lukt het gewoon als ik eraan begin, hopen dat dat nu ook werkt dus


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb de grote lijnen van het verhaal op papier uitgewerkt, dat leek me handiger. Maar dat zijn al meer dan 800 woorden geworden, en dat is dus eigenlijk pas alleen de beschrijving. Ik hoop dat ik binnen de woordlimiet kan blijven en sowieso dat ik het voor woensdag afkrijg, want ik heb nog maar bar weinig van het echte verhaal.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Momenteel is het van mijn kant ook wat stil binnen de wedstrijd, maar die drukte is nog altijd niet voorbij en nu de kleine ook nog eens vakantie heeft, lijkt het alsof ik nog minder tijd heb.
    Ik hoop in ieder geval dat iedereen het op tijd krijgt afgerond en op tijd krijgt ingezonden (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Houdt er rekening mee dat morgen de laatste inleverdag is voor deze wedstrijd!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jups, ben druk bezig
    Alleen zal dat woordenaantal weer nipt worden. Exact 7500 is geen probleem, toch? (A)
    en ik eerst maar naief denken dat ik rond de 5000 zou uitkomen
    Sorry Juus, weer een lang verhaal om na te lezen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Jups, ben druk bezig
    Alleen zal dat woordenaantal weer nipt worden. Exact 7500 is geen probleem, toch? (A)
    en ik eerst maar naief denken dat ik rond de 5000 zou uitkomen
    Sorry Juus, weer een lang verhaal om na te lezen


    7.500 exact is geen enkel probleem (:
    Whaha, echt hè, je doet me iets aan :'D
    Nahja, gaat goed komen allemaal ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”