• Schrijfwedstrijd Merrow - De storie
    Ik heb toestemming gekregen van Yoda.


    Regels:
    ~ Houdt je ten alle tijden aan de huisregels van Quizlet.
    ~ De hulp van een bètareader is niet toegestaan.
    ~ Geef naamsveranderingen altijd door in het wedstrijdtopic.
    ~ Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT met daarin de link die doorverwijst naar je verhaal.

    Prijzen:
    1ste plaats – 20 credits
    2de plaats – 15 credits
    3de plaats – 10 credits

    4de tot 10de plaats – 5 credits wanneer je de volledige wedstrijd hebt meegedaan


    Jury: Merrow - Wedstrijdhouder

    Cijfertoewijzing:
    ~ Opdrachtspecificatie. 30 punten
    In hoeverre is er aan de opdracht gehouden? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?
    ~ Correctheid. 25 punten
    Is de grammatica, interpunctie en zinsopbouw correct? Is de beheersing van de woordenschat voldoende?
    ~ Inhoud. 20 punten
    Is het verhaal begrijpelijk? Is de tekst pakkend en geloofwaardig genoeg? Heeft de tekst voldoende samenhang? Is er een juiste alinea-indeling en is de volgorde logisch en helder? Is het perspectief en de tijd logisch en consequent?
    ~ Originaliteit. 15 punten
    Is de tekst origineel en creatief genoeg?
    Aantal woorden. 10 punten
    Voor elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

    Beoordelingssysteem:
    Bij de eerste opdracht zal er geen limiet staan op het aantal deelnemers. Dit houdt dus in dat IEDEREEN kan meedoen en een kans maakt op een felbegeerde plek in de top 20.
    Vanaf de tweede opdracht gaat de wedstrijd door met de 20 overgebleven deelnemers en zal er een puntensysteem gebruikt worden.

    De Joker:
    Vanaf de tweede opdracht is er de mogelijkheid om één joker tijdens de gehele wedstrijd in te zetten. Mocht deze niet gebruikt worden, valt het laagste cijfer weg zodat je totaliteit van al je cijfers ten alle tijden gedeeld wordt door 5.

    Deadline en uitstel:
    Uitstel kan enkel gevraagd worden ten laatste 1 dag – exact 24 uur – voor de deadline. Er is een mogelijkheid op een maximum van 4 dagen uitstel.
    Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag één punt worden afgetrokken van je cijfer. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers:
    1. Abyss – 9.9 - 8.7 - 9.2 - Joker - 4.8 - Ingeleverd 5
    2. Jaimes – 9.5 - 9.3 - 8.8 - Joker - 8.6 - Ingeleverd 5
    3. Frodo – 9.3 - 9.0 - 9.4 - 9.8 - 8.7 - Ingeleverd 5
    4. Liberacorpus – 8.7 - 9.9 - 9.4 - Joker - 9.5 - Ingeleverd 5
    5. Phantasticae – 8.0 - 8.2 - 8.3 - 7.8 - 8.6 - Ingeleverd 5
    6. Katl1 – 8.0 - 7.8 - 8.7 - 8.8 - 9.1 - Ingeleverd 5
    7. Dyer/Kodaline– 7.0 - 5.9 - 6.7 - 8.9 - 7.5 - 1 punt aftrek 5

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 9:18 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga zo maar eens beginnen met het verhaal te schrijven :')

    Eerst wilde ik met de Tweede wereldoorlog schrijven, maar daarna zag ik Bes (Frodo) haar verhaal ook over de Tweede wereldoorlog ging, dus nu heb ik maar iets anders bedacht ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meer dan 7700 woorden :(
    Dat wordt schrappen... (en dat doe ik echt niet graag!)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ingezonden :D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik denk dat ik maar eens ga beginnen aan mijn verhaal.. en mijn research werk eens doorlezen :)


    Chasing goals.

    Vandaag is de laatste inleverdag!
    Houdt er ook rekening mee dat Q er dus vanavond eveneens uit kan liggen


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Vandaag is de laatste inleverdag!
    Houdt er ook rekening mee dat Q er dus vanavond eveneens uit kan liggen


    En als we hem vanavond niet kunnen inleveren doordat Q eruit ligt, is hij dus gewoon een dag te laat?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    (...)

    En als we hem vanavond niet kunnen inleveren doordat Q eruit ligt, is hij dus gewoon een dag te laat?


    Vorige keer kon men er geen rekening mee houden, maar nu feitelijk wel. Daarbij is er voor deze opdracht nog een week extra gegeven, in vergelijking met de andere opdrachten, dus je hebt ook al meer tijd gehad in dat opzicht. Dus ik ga het nog even bezien wat ik doe.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Vandaag is de laatste inleverdag!
    Houdt er ook rekening mee dat Q er dus vanavond eveneens uit kan liggen

    Oh, shit... Ik heb mijn inzending nog (lang) niet af en ik had gepland om hem vanavond af te maken en dan in te leveren, aangezien ik vanmiddag nog heel veel huiswerk moet maken. Maar je hebt gelijk; vanavond ligt Q er wsl weer uit. Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb -.-


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    Oh, shit... Ik heb mijn inzending nog (lang) niet af en ik had gepland om hem vanavond af te maken en dan in te leveren, aangezien ik vanmiddag nog heel veel huiswerk moet maken. Maar je hebt gelijk; vanavond ligt Q er wsl weer uit. Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb -.-


    Same here. :(


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Bijna klaar met mijn inzending :)


    Chasing goals.

    Ik moet nog beginnen.. Ik heb nauwelijks tijd gehad om te ademen, laat staan rustig te zitten en een idee goed en fatsoenlijk op papier krijgen >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    INGEZONDEN! YES. :)


    Chasing goals.

    Ingeleverd (:
    Ik ben er niet echt tevreden mee, maarja, ik heb er dan ook bijna geen tijd voor gehad.
    En nu moet ik weer verder aan scheikunde. Kutvak D:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Yoda schreef:
    Ik moet nog beginnen.. Ik heb nauwelijks tijd gehad om te ademen, laat staan rustig te zitten en een idee goed en fatsoenlijk op papier krijgen >.<


    Ahw, goeie moed!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Muwhahah, ik heb twee minuten voor de deadline ingezonden :Y) en toen in slaap gevallen :')
    Ik vond het in ieder geval echt een geweldige wedstrijd en nu is het nog wachten op de uitslag c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.