• Schrijfwedstrijd Merrow - De storie
    Ik heb toestemming gekregen van Yoda.


    Regels:
    ~ Houdt je ten alle tijden aan de huisregels van Quizlet.
    ~ De hulp van een bètareader is niet toegestaan.
    ~ Geef naamsveranderingen altijd door in het wedstrijdtopic.
    ~ Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT met daarin de link die doorverwijst naar je verhaal.

    Prijzen:
    1ste plaats – 20 credits
    2de plaats – 15 credits
    3de plaats – 10 credits

    4de tot 10de plaats – 5 credits wanneer je de volledige wedstrijd hebt meegedaan


    Jury: Merrow - Wedstrijdhouder

    Cijfertoewijzing:
    ~ Opdrachtspecificatie. 30 punten
    In hoeverre is er aan de opdracht gehouden? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?
    ~ Correctheid. 25 punten
    Is de grammatica, interpunctie en zinsopbouw correct? Is de beheersing van de woordenschat voldoende?
    ~ Inhoud. 20 punten
    Is het verhaal begrijpelijk? Is de tekst pakkend en geloofwaardig genoeg? Heeft de tekst voldoende samenhang? Is er een juiste alinea-indeling en is de volgorde logisch en helder? Is het perspectief en de tijd logisch en consequent?
    ~ Originaliteit. 15 punten
    Is de tekst origineel en creatief genoeg?
    Aantal woorden. 10 punten
    Voor elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

    Beoordelingssysteem:
    Bij de eerste opdracht zal er geen limiet staan op het aantal deelnemers. Dit houdt dus in dat IEDEREEN kan meedoen en een kans maakt op een felbegeerde plek in de top 20.
    Vanaf de tweede opdracht gaat de wedstrijd door met de 20 overgebleven deelnemers en zal er een puntensysteem gebruikt worden.

    De Joker:
    Vanaf de tweede opdracht is er de mogelijkheid om één joker tijdens de gehele wedstrijd in te zetten. Mocht deze niet gebruikt worden, valt het laagste cijfer weg zodat je totaliteit van al je cijfers ten alle tijden gedeeld wordt door 5.

    Deadline en uitstel:
    Uitstel kan enkel gevraagd worden ten laatste 1 dag – exact 24 uur – voor de deadline. Er is een mogelijkheid op een maximum van 4 dagen uitstel.
    Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag één punt worden afgetrokken van je cijfer. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers:
    1. Abyss – 9.9 - 8.7 - 9.2 - Joker - 4.8 - Ingeleverd 5
    2. Jaimes – 9.5 - 9.3 - 8.8 - Joker - 8.6 - Ingeleverd 5
    3. Frodo – 9.3 - 9.0 - 9.4 - 9.8 - 8.7 - Ingeleverd 5
    4. Liberacorpus – 8.7 - 9.9 - 9.4 - Joker - 9.5 - Ingeleverd 5
    5. Phantasticae – 8.0 - 8.2 - 8.3 - 7.8 - 8.6 - Ingeleverd 5
    6. Katl1 – 8.0 - 7.8 - 8.7 - 8.8 - 9.1 - Ingeleverd 5
    7. Dyer/Kodaline– 7.0 - 5.9 - 6.7 - 8.9 - 7.5 - 1 punt aftrek 5

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 9:18 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jaimes schreef:
    Er zijn echt goede cijfers gescoord! Ik had deze geskipt dus er zit voor mij geen beoordeling in (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    De volgende keer ga ik dus echt goed uitzoeken welke mytische wezens godinnen of halfgodinnen zijn.. Toch heb ik geen spijt dat ik een verhaal over Circe geschreven heb, halfgodin of niet, ze is mijn favoriet hihi.


    Chasing goals.

    We zijn even verder, maar ik ben jullie absoluut niet vergeten. Ik heb alleen veel te weinig tijd gehad om iets aan de beoordelingen te doen, waarbij ik ook eerlijk moet bekennen dat het m'n eigen schuld is, omdat ik dus teveel met andere dingen bezig ben.
    Ik zit inmiddels nu over de helft, moet nog 3 beoordelingen doen. Vandaag heb ik 2 beoordelingen gedaan, maar ik ga de laatsten dit weekend pogen te doen, al is het in de weekenden altijd wat lastiger. Maar normaal gezien zouden aankomende maandag de beoordelingen en cijfers van opdracht 4 zeker online moeten komen.
    Werkelijk waar, duizendmaal sorry dat het zo lang duurt. Zelf begin ik er een beetje m'n buik van vol te krijgen, en ik ga in het vervolg het aantal opdrachten echt beperken, gewoon omdat ik merk dat het voor mijzelf ook gewoon teveel is :'D
    Jullie in ieder geval zo ontzettend bedankt voor het geduld dat jullie hebben (K)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 12:00 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Graag gedaan hoor voor dat geduld (: ik weet zelf hoeveel tijd een beoordeling in de slag neemt haha! Dus ga gewoon lekker door op je eigen tempo! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En dan staan eindelijk de beoordelingen van opdracht 4 online.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wow, ik ben heel erg blij met mijn cijfer! Dankjewel! c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Wauw, geweldig cijfer!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik zal deze wedstrijd ondertussen toch écht moeten sluiten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.