• Schrijfwedstrijd Merrow - De storie
    Ik heb toestemming gekregen van Yoda.


    Regels:
    ~ Houdt je ten alle tijden aan de huisregels van Quizlet.
    ~ De hulp van een bètareader is niet toegestaan.
    ~ Geef naamsveranderingen altijd door in het wedstrijdtopic.
    ~ Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT met daarin de link die doorverwijst naar je verhaal.

    Prijzen:
    1ste plaats – 20 credits
    2de plaats – 15 credits
    3de plaats – 10 credits

    4de tot 10de plaats – 5 credits wanneer je de volledige wedstrijd hebt meegedaan


    Jury: Merrow - Wedstrijdhouder

    Cijfertoewijzing:
    ~ Opdrachtspecificatie. 30 punten
    In hoeverre is er aan de opdracht gehouden? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?
    ~ Correctheid. 25 punten
    Is de grammatica, interpunctie en zinsopbouw correct? Is de beheersing van de woordenschat voldoende?
    ~ Inhoud. 20 punten
    Is het verhaal begrijpelijk? Is de tekst pakkend en geloofwaardig genoeg? Heeft de tekst voldoende samenhang? Is er een juiste alinea-indeling en is de volgorde logisch en helder? Is het perspectief en de tijd logisch en consequent?
    ~ Originaliteit. 15 punten
    Is de tekst origineel en creatief genoeg?
    Aantal woorden. 10 punten
    Voor elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

    Beoordelingssysteem:
    Bij de eerste opdracht zal er geen limiet staan op het aantal deelnemers. Dit houdt dus in dat IEDEREEN kan meedoen en een kans maakt op een felbegeerde plek in de top 20.
    Vanaf de tweede opdracht gaat de wedstrijd door met de 20 overgebleven deelnemers en zal er een puntensysteem gebruikt worden.

    De Joker:
    Vanaf de tweede opdracht is er de mogelijkheid om één joker tijdens de gehele wedstrijd in te zetten. Mocht deze niet gebruikt worden, valt het laagste cijfer weg zodat je totaliteit van al je cijfers ten alle tijden gedeeld wordt door 5.

    Deadline en uitstel:
    Uitstel kan enkel gevraagd worden ten laatste 1 dag – exact 24 uur – voor de deadline. Er is een mogelijkheid op een maximum van 4 dagen uitstel.
    Wanneer je te laat bent met inleveren, zal er per dag één punt worden afgetrokken van je cijfer. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Deelnemers:
    1. Abyss – 9.9 - 8.7 - 9.2 - Joker - 4.8 - Ingeleverd 5
    2. Jaimes – 9.5 - 9.3 - 8.8 - Joker - 8.6 - Ingeleverd 5
    3. Frodo – 9.3 - 9.0 - 9.4 - 9.8 - 8.7 - Ingeleverd 5
    4. Liberacorpus – 8.7 - 9.9 - 9.4 - Joker - 9.5 - Ingeleverd 5
    5. Phantasticae – 8.0 - 8.2 - 8.3 - 7.8 - 8.6 - Ingeleverd 5
    6. Katl1 – 8.0 - 7.8 - 8.7 - 8.8 - 9.1 - Ingeleverd 5
    7. Dyer/Kodaline– 7.0 - 5.9 - 6.7 - 8.9 - 7.5 - 1 punt aftrek 5

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 9:18 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Juus, je slaagt erin me elke keer opnieuw zenuwachtig te maken voor de punten ;)
    Ook al slaat dat eigenlijk nergens op, want er valt toch niets meer aan te doen, maar toch. Heb ik met examens ook :W


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Juus, je slaagt erin me elke keer opnieuw zenuwachtig te maken voor de punten ;)
    Ook al slaat dat eigenlijk nergens op, want er valt toch niets meer aan te doen, maar toch. Heb ik met examens ook :W


    Nawwww, je moet niet zenuwachtig zijn (K)
    Al begrijp ik het wel, ik had dat vroeger ook altijd wanneer ik m'n cijfers moest krijgen voor m'n tentamens en examens.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nog één beoordeling te gaan, en dan zijn de cijfers voor opdracht2 bekend. Ik ga nu aan de laatste beginnen, dus zoiezo zullen de cijfers vandaag online komen. Ik kan alleen geen uur zeggen, gezien ik straks weer de kleine moet ophalen van school en ik hem belooft heb samen z'n cars spel te spelen op de Xbox :'D

    Edit: Ze staan online *O*

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 14:44 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hihi, ik ben best tevreden met mijn cijfer :) Het commentaar was weer net zo nuttig als de vorige keer, want jij wijst me telkens weer op dingen waar ik normaal niet eens op let of die ik forceer omdat ik zoveel in zo'n klein stukje probeer te proppen.


    Chasing goals.

    Ik had het hoogste cijfer, totdat ik een punt aftrek kreeg :/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Whoooot, ik ben blij met mijn punten & commentaar ^^ dankjewel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Best een goeie score :)
    Ik was eigenlijk behoorlijk benieuwd naar dit verhaal, het is echt totaal anders dan ik gewoonlijk schrijf


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb vandaag 2 beoordelingen gedaan, dus nog 3 te gaan. Ik weet niet in hoeverre ik morgen iets gedaan krijg, aangezien ik echt barst van de zenuwen omdat ik morgenmiddag weer op moet gaan voor m'n rijbewijs - en nu hopen dat ik het parkeren niet verkloot, waar ik de eerste keer op gezakt ben - maar vrijdag gaat de kleine tot een maandag uitlogeren, dus dan moet ik meer dan genoeg tijd hebben om de beoordelingen van opdracht 3 volledig af te krijgen.
    Dus normaal gezien zijn de cijfers en beoordelingen van opdracht 3 voor een zondag bekend, tenzij er echt iets tussenkomt. Dus ik beloof niks, maar ik doe zeker wel m'n best om het tegen het weekend klaar te zijn met de derde opdracht (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 13:31 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik heb vandaag 2 beoordelingen gedaan, dus nog 3 te gaan. Ik weet niet in hoeverre ik morgen iets gedaan krijg, aangezien ik echt barst van de zenuwen omdat ik morgenmiddag weer op moet gaan voor m'n rijbewijs - en nu hopen dat ik het parkeren niet verkloot, waar ik de eerste keer op gezakt ben - maar vrijdag gaat de kleine tot een maandag uitlogeren, dus dan moet ik meer dan genoeg tijd hebben om de beoordelingen van opdracht 3 volledig af te krijgen.
    Dus normaal gezien zijn de cijfers en beoordelingen van opdracht 3 voor een zondag bekend, tenzij er echt iets tussenkomt. Dus ik beloof niks, maar ik doe zeker wel m'n best om het tegen het weekend klaar te zijn met de derde opdracht (:

    Doe maar rustig aan hoor, wij kunnen wel wachten (:
    En succes met je rijexamen! <3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Hoe is het gegaan met je rijexamen?
    stiekem een klein beetje off-topic


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Hoe is het gegaan met je rijexamen?
    stiekem een klein beetje off-topic


    Opnieuw gezakt, weeral op het parkeren -.-
    Veel te deprimerend dus.
    Nahja, deze week contact opnemen met de rijschool, die 6 verplichte lessen volgen en dan maar eens met de rijschool zelf op. Ooit zal ik het toch moeten halen :'D

    En om het ook nog even on-topic te houden, ik heb dus dit weekend absoluut niks kunnen doen aan de beoordelingen. Ik ga morgen en woensdag m'n best doen om het af te krijgen, aangezien de kleine dan weer op school zit en ik meer tijd heb (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En de beoordelingen van opdracht 3 zijn klaar!
    Ze zullen dus binnen nu en een half uurtje online staan (:

    Edit: En ze staan online!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 14:24 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dyer -> Kodaline


    kindness is never a burden.

    Er zijn echt goede cijfers gescoord! Ik had deze geskipt dus er zit voor mij geen beoordeling in (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Awhh, heel erg bedankt voor de lieve commentaar en de punten ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien