• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Nog niemand zit in de busjes, xMerlex. Dan is het ook logisch dat ze niks zeggen]

    Leraar 1
    Ik ging in het busje bij Lydia zitten terwijl mijn collega bij de andere leerlingen was. "Wat kijk je beteuterd. Ben je niet blij om hier te zijn? Dit hoort de reis van je leven te zijn." Ik keek naar de rest van de groep die nog bij de Starbucks stond. "Jongens! We moeten NU naar het hotel gaan!" riep ik luid, zodat ze het zelfs op het vliegveld moesten horen. Ik hoopte maar dat Lydia door een van de meisjes of jongens onder de vleugels werd genomen, want het zou voor haar ook niet leuk zijn de hele tijd met ons opgescheept te zitten. Daarbij wilde wij ook vrij hebben van de leerlingen. Ik keek naar de chauffeur. "They'll be here shortly. Don't worry."

    [Oke, ik vind het niet erg hoor, en het kan ook zijn op het moment dat ze zat er heel weingi tijd tussen zat... Sorry, is het heel erg?]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Megan Jane Rhine
    De leraar zegt ons dat we naar het busje moeten gaan. Net als ik op het punt sta het longboard terug te geven wordt hij uit mijn handen gepakt door een langsrijdende jongen op skateboard. Er zijn niet veel jongens die op een hoge snelheid door het vliegveld rijden, dus lang hoef ik niet na te denken om te weten wie het was. Het enige waar ik geen benul van heb, is of het Brandon of Anthony is. Als ik met ze praat kan ik redelijk inschatteb wie Anthony en wie Brandon is, al haal ik ze dan nog steeds door elkaar. Maar als je ze in een flits ziet, zien ze er precies hetzelfde uit. Op mijn gemak loop ik naar het busje. 'Roken is slecht voor je,' zeg ik nog tegen de tweeling voordat ik instap. In de bus kies ik een afgezonderd plekje uit waar ik mijn tas op de lege stoel ernaast zet. Nu kan er geen leraar naast me komen zitten die alle details over de omgeving gaat vertellen. Ik haal m'n iPod uit de tas en doe mijn oordopjes in. Met de muziek in mijn oren kijk ik naar buiten, waar de laatste leerlingen aan komen lopen.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 15:21 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lydia Campbell:

    Ik loop rustig met de groep mee. Ik denk even na, over wat we gaan doen, en over mijn familie. Ik mis ze nu al. Ik heb nog nooit heimwee gehad, dus hopelijk nu ook niet. Ik krijg waterige ogen, maar probeer om mezelf in te houden. Ik zie Anthony en Brandon voor de bus roken. Ik zie ze eerlijk gezegd niet als tweeling, ik zie wel verschillen. Ik kan ze alleen niet benoemen. Ik vraag: 'Hé, mag ik ook een?'. Ik vraag het niet aan een persoon, maar ik heb het gewoon tegen beide. Ze hebben beide wel sigaretten, dus dat maakt niet uit. Ik ben niet echt zo'n persoon die rookt, en dat zijn mensen ook niet van me gewent, maar toch wil ik het proberen. 'Ik betaal het wel terug hoor' zeg ik om afwijzing wat te ontwijken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [lydia, zat toch al in de bus?...]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xMerlex schreef:
    (...)
    [Oke, ik vind het niet erg hoor, en het kan ook zijn op het moment dat ze zat er heel weingi tijd tussen zat... Sorry, is het heel erg?]


    [Het is niet erg, maar nu hou je je verhaal niet meer aan elkaar. Doe dit asjeblieft wel. Je personage kan maar op 1 plek tegelijk zijn en niet teleporteren. Als ze alleen zijn, prima, dan kan er altijd een 'leraar' heen, maar hou het realistisch en kloppend]


    Bowties were never Cooler

    [ Ik ''verwijder die andere 2 wel, die is te vaag :) En btw, ik d8 dat niemand dat wist dat ik in de bus zat, vooral door de stukjes... ]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 17:15 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Dat weten ze wel, maar dan zijn ze bezig...]


    Bowties were never Cooler

    [Ik voel me echt stom omdat ik dit topic een beetje heb verwaarloosd, maar waar zijn we en wat is er gebeurd?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ZiamStorason schreef:
    [Ik voel me echt stom omdat ik dit topic een beetje heb verwaarloosd, maar waar zijn we en wat is er gebeurd?]


    [Iedereen is ongeveer bij het pendelbusje. Je hebt niets gemist. Alleen dat ze uit het vliegtuig stapten.{


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Gewoon met Austin naar t busje lopen]


    Bowties were never Cooler

    Aestas schreef:
    Maité
    De hitte zorgt voor hoofdpijn en misselijkheid. Als Brandon de bus opstapt, een glimlach ligt rond zijn lippen. Alweer bloos ik. 'Loop jij altijd zo onbeleefd weg?' vraagt hij. Hij strekt zijn benen uit tegen de zetel voor hem en leunt achterover, zodat ik een glimlach niet kan onderdrukken. Nee, alleen als ik in gesprek ben met iemand waar ik al ongeveer jaren een crush op heb. Het is een grappige gedachte. Misschien brengt deze reis wel nieuwe situaties teweeg. 'Nee, het spijt me.' Ik glimlach. De voorbije jaren was ik altijd alleen. Ik vermaakte me prima, zoals eerder gezegd. Al had ik nooit iemand die me op een manier plezier deed als Brandon nu. 'Het spijt me, ik had moeten blijven. Misschien een chocolademelk bestellen, daar heb ik spijt van.' Glimlachend kijk ik naar buiten. Hopelijk duurt de rit niet té lang en wordt ik niet nóg misselijker.


    Brandon Jason Jefferson
    'Nee, het spijt me.' zegt ze glimlachend. 'Het spijt me, ik had moeten blijven. Misschien een chocolademelk bestellen, daar heb ik spijt van.' zegt ze als ze glimlachend naar buiten kijkt. Grinnikend vis ik mijn iPhone uit mijn zak. 'Ach, er zitten hier genoeg Starbucks, dus aan chocolademelk zal je geen tekort hebben.' zei ik terwijl ik haar speels tegen haar arm tikte. Ik ontgrendelde mijn scherm en keek naar de verschillende berichtjes die ik had.
          Ben je veilig aangekomen? xx mama las ik zuchtend. Mama was altijd zo bezorgd om mij, ik kon niks doen zonder een smsje te krijgen, of zonder dat ze bezorgd op belde. Ze wilde altijd weten waar en met wie ik was. Jaaa mam! Ik zit al in de bus naar het hotel. typte ik terug en ik stopte mijn iPhone weer terug in mijn zak. 'Die bezorgde moeders altijd..' zuchtte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maité
    Brandon lacht. Hij haalt zijn iPhone uit zijn zak en ik kan mezelf er niet van beletten er even naar te kijken met een smachtende blik. 'Ach, er zitten hier genoeg Starbucks, dus aan chocolademelk zal je geen tekort hebben.' Hij geeft me een speelse duw tegen mijn arm en mijn adem stokt in mijn keel. 'Ja,' bevestig ik. 'Dat zou echt niet leuk zijn. Dan zou ik voor niet naar hier zijn gekomen.' Ik grijns. Hij kijkt op zijn gsm en zijn gezicht betrekt. Hij mompelt iets over overbezorgde moeders, en ik knik. 'Ja, ik kan ervan mee spreken.' Als bewijs haal ik mijn gsm uit mijn rugzak. Het is ook zen touch. Een Gio, Samsung. Ik scroll door mijn inbox, waarvan de helft van de inhoud gekenmerkt wordt door de contactpersoon 'Mama'. Even glimlach ik. Het schiet me te binnen dat ik had beloofd een berichtje te zenden als ik op de bus zat. 'Hier alles goed. Het weer zit mee, en mijn buur ook. (;' Snel klik ik op verzenden, in de hoop dat Brandon het niet ziet. Het is wel gemeend, zoals ik eerder moest toegeven aan mezelf. 'Als we zo verder doen,' ik wijs naar mijn gsm. 'krijgen we een serieuze telefoonrekening voorgeschoteld.' Ik grijns half.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 19:35 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ X - SORRY SORRY SORRY ]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 22:03 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [@xMerlex misschien moet je gewoon even geduld hebben en niet om de vijf minuten willen reageren. Want nu kan ik heel moeilijk reageren met de twins.... ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    [@xMerlex misschien moet je gewoon even geduld hebben en niet om de vijf minuten willen reageren. Want nu kan ik heel moeilijk reageren met de twins.... ]

    [ Sorry. Ik doe m wel weg. Bedankt voor het zeggen. (Ik ben btw nog niet zo lang op Q, heb je vast wel gemerkt) :$ Sorry, sorry, sorry ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3