• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Kunnen jullie aub allemaal de naam van je personage boven jullie text zetten? Alvast bedankt

    Daarbij, ze kennen elkaar al want ze zitten bij elkaar in de klas]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 19:11 ]


    Bowties were never Cooler

    (MT

    Even een vraagje, in 't rollentopic had ik bij mijn personage gezegd dat ze een vriendje heeft, maar wie is dat nu :$)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Het kan Austin zijn als je wil]


    Bowties were never Cooler

    (Vind ik goed)

    Danielle Carly Jase

    Na 22 uren gezeten te hebben ben ik het zitten echt zat. Ik moet echt uren wachten op mijn koffer en raak daarom Austin kwijt. Bij een winkel móét ik gewoon stoppen om een superschattige knuffel voor Alex, mijn zusje, te kopen. Na een tijdje ben ik eindelijk bij de Starbucks. Ik glimlach als ik Austin zie. Ik kan nog steeds bijna niet geloven dat hij míjn vriendje is. Ik bestel snel even wat cola en ga daarna bij Austin op schoot zitten. "Hey Austin," Zeg ik. Ik pak zijn hand vast en drink mijn cola. Het is echt lekker vergleken met dat vliegtuig eten. Ik krijg een sms'je van mijn vader dat ik het moet laten weten als ik aankom. Ik stuur terug: Ben in San Fransisco, xxx Daan. Stuur ik. Daarna leun ik lekker naar achteren en ga lekker liggen. Ik denk aan mijn broertje van vier die me niet wou laten gaan. Hij bleef aan mijn been hangen en schreeuwde dat hij "Dwaan niet kwnijt wuwde". Het was echt heel schattig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Austin Charlie Daniels
    Langzaam zie ik de mensen binnen druppelen. De eerste die me aanspreekt is Megan. Ze heeft zich duidelijk omgekleed, want in het vliegtuig droeg ze nog een joggingbroek en een sweater. Ik grijnsde bij haar vraag. "Degene die hier geen zin in heeft is een numptie." Ik haalde een hand door mijn haren. Megan was okay, maar Savannah was iets te tuttig naar mijn smaak. Iets te veel merken en make-up. Gelukkig was Danni niet zo. Ik glimlachte toch vriendelijk naar haar. "Haay." Gelukkig voor ze iets kon zeggen over dat haar kleren gekreukt waren ofzo, of dat er hier een leuke jongen was, zucht, kwam Lydia aanlopen, warrig als altijd. "Laat maar staan, meis" Ik nam nog een slok drinken en keek rond. Waar bleef Danni nou? Ik miste haar best wel. Ik vond het nogsteeds wonderbaarlijk hoe wij nu samen waren, maar ik zou niks anders willen. Lydia was niet veel later terug, maar al gauw weer weg om drinken te halen. Gelukkig was daar uiteindelijk toch Danni. Ik glimlachte naar haar en wachtte ongeduldig tot ze hier kwam. Toen ze eenmaal op mijn schoot zat sloeg ik mijn armen om haar middel. "Hey, Danni." Ik was de enige die haar zo noemande. de rest noemande haar gewoon Danielle of Daan, maar ja, ik zou mezelf niet zijn als ik dat zou doen. "Ik heb je gemist." Tussen twee van haar slokken cola door druk ik snel een kusje op haar lippen. Nee, ik kon het toch echt niet laten. Ik deed het echt bijna nooit in het openbaar, maar na 22 uur niks te doen en vaak uit elkaar zijn moest het nu even voor de leraar hier was.


    Bowties were never Cooler

    Danielle Carly Jase

    Ik vind het leuk dat Austin me Danni noemt. Als iemand anders dat zou doen zou die een klap in zijn gezicht krijgen, maar omdat hij het zegt klinkt het lief. Als hij een kusje op mijn lippen drukt glimlach ik. Ik vind het echt te lang duren voor de leraar hier is. Ik pak mijn IPod en doe mijn oortjes in. Al heel snel irriteerd het me en doe ik de muziek weer uit. Ik kan het niet laten Ausin een kusje terug te geven en kijk een beetje rond. "Dit gaat eht zó cool worden!" Zeg ik lachend. Normaal barst ik van de Durkheid maar vandaag ben ik voor mijn doen redelijk rustig. Ik zucht en pak een elastiekje waarop ik gitaar begin te spelen. Het maakt echt een rotgeluid maar is de beste vervanger als het gaat om gitaren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lydia Campbell:

    Ik ben aan de beurt bij de toonbank. 'Mag ik een warme chocomelk alstublieft?' vraag ik. 'Met of zonder slagroom' vraagt de meneer aan me. 'Met graag'. Tijdens het wachten op mijn drinken leun ik met mijn handen op de toonbank, en trommel een beetje. Ik krijg mijn chocomelk, en betaal met een briefje van vijf. 'Houd de rest maar' zeg ik. Ik loop met een tempo terug. Ik zie dat Danielle er ook is, ze zit bij Austin op schoot. Daar houd ik zo van, verliefde stelletjes die geluukig met elkaar zijn. Niet beslist het kleffe deel, maar het gelukkige deel.
    Ik ben weer bij de groep. Als ik stop met lopen, valt de helft van mijn slagroom van mijn chocomelk af, net naast mijn koffer. Ik zucht even, maar plof daarna ook op een stoel bij de rest.'He Daan, ben jij er ook al? Hoe gaat het? Hoe is het met Alex?' Nadat ze antwoord aan me heeft gegeven vraag ik de rest hoe het met ze gaat. Tussendoor denk ik: Dit gaat echt GE-WEL-DIG worden.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Austin Charlie Daniels
    Ik glimlach naar haar gedrag. Ze is zo lief. Zelfs als ze geirriteert is. De leraar laat lang op zich wachten. Ik vond het niet erg, want Danni zoenen voor hem deed ik dus niet. Ik kus haar even zachtjes terug en aai dan zacht door de punten van haar haren op haar rug. Haar drukheid amuseert me en komt vaak overeen met mijn drukheid, maar na dit reizen waren we volgens mij allebei erg moe. Ik kijk hoe ze op een elastiekje gitaar speelt en begin zels zacht op haar en mijn bovenbenen te drummen. Ik was echt een dun scharminkel, dus uit mij kwam maar weinig geluid. "Ik heb mijn gitaar mee, dus als je wilt spelen kan dat in het hotel." Nu zat de hele koffer nog ingepakt in bubbeltjesplastic en ducktape. Lydia begon met Danni te praten op het moment dat de leraar aan kwam lopen. Ik drukte mijn bril op mijn neus. Ik droeg echt altijd lenzen, maar dat werkte niet met vliegen, dus niet had ik dat stomme ding weer op mijn neus. Hij begon te kijken of iedereen er was, wat dus echt nog niet zo was en te vragen of iedereen alles had. Hij was mijn favorite leraar, tekenen, maar op vliegvelden was hij heel gestrest.


    Bowties were never Cooler

    Kyle Nathan Jones

    Eindelijk heb ik ook mijn koffer, die van mij kwam natuurlijk weer als een van de laatste. Rustig loop ik veder, ik had niet echt de behoefte heel erg te gaan haasten. Ze zouden toch niet gaan zonder mij en bovendien zouden er vast nog wel meer niet zijn. Ik zie bijna iedereen bij starbucks zitten en loop naar hun toe. 'Hallo' zeg ik vrolijk en zet mijn koffer even neer. Dat ding was nog best zwaar. Ik kijk even naar de balie, 'Ik ga ook even iets halen' mompel ik tegen niemand in het bijzonder. Ik bestel een java chip venti en loop daarna weer terug naar de andere. Ik drink rustig terug naar de andere en kijk een beetje om me heen. Ik was wel benieuwt naar wat we allemaal gingen zien hier, al was het minder dat we sommige dingen verplicht moesten doen die waarschijnlijk echt heel zijn saai, maar ja dat hoort er dan maar weer bij

    [ Kunnen we anders straks doen alsof Lucerna er ook al is? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [personages van Muffin moeten ook nog komen, ik zou gewoon nog even wachten]

    anthony Jayy von Monoe
    Gieren van het lagen rende ik tussen de mensen door. Mijn londboard dit keer gewoon in mijn handen en Brandon op mijn hielen. We waren er achtergekomen dat mensen het niet waarderen als je ze na een lange vlucht tegen de grond werkten omdat je er tegenaan reed. 'Antz. Die kant op!' Ik draaide me met een ruk om, waardoor ik opnieuw tegen iemand opknappen en dit keer was ik degene die met mijn neus tegen de vlakte belanden. Met een ruk werd ik overeind getrokken en keek ik in de ogen van een enorme man. Aan zijn uniform te zie , had ik beter tegen iemand anders aan kunnen botsen. 'Niet rennen hier.' Waarschuwde hij me streng en ik knikte braaf. Je mocht hier ook niets. Dit keer was het Brandon die me met een ruk meetrok en grinnikend liet ik me de weg wijzen. Uiteindelijk kwamen we toch zonder kleerscheuren bij de bagageband. Volgens mij waren we weer eens veelte laat. Ik gristen mijn koffer er vanaf, zodra deze langs kwam en Brandon volgde mijn voorbeeld. 'Waar moesten we ook al weer verzamelen?' Ik haalde nonchalant mijn schouders op en legde mijn londboard weer op de grond om er op te stappen. 'We komen ze vanzelf wel tegen zeker.' Rustig zetten ik me af op de grond en al snel was Brandon ook op zijn board gestapt. Mijn koffer trok ik achter me aan en ik bekeek alles en iedereen grondig, of ik iemand herkende. 'Daar!' Ik wees naar de Starbucks, waar praktisch iedereen al zat. Snel veranderde ik mijn koers daarheen en stonden we al snel bij de rest. 'De leukste zijn gearriveerd!' Riepen we vrolijk in koor. Brandon liep door naar de balie en kwam al snel terug met twee bekers.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Ok. ff 3 dagen w8ten ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lydia Campbell:

    Ik zie dat Anthony en Brandon ook aankomen. Brandon gaat eerst naar de balie om drinken te kalen voor hun. Ik spring van mijn kruk af om Anthony een knuffel te geve, maar ik glij uit over mijn slagroom die ik zonet heb laten vallen. En natuurlijk, ik val ook nog met mijn billen op de slagroomvlek. :( Nu is mijn jurkje vies. Ik kom langzaam omhoog en schuif langzaam mijn koffer weg. Die mag niet ook nog vies worden. Ik pak zo snel mogelijk een nieuwe
    http://www.thenewfashionstore.nl/26-96-home/zomerjurk-blauw.jpgjurk (Ik lijk nu zooo op mijn personage... -.- ) Zonder te vragen of ze op mijn koffer willen passen trek ik dit jurkje aan. Als ik weer uit de WC's kom heb ik een blauwe plek op mijn bil. Ik loop langzaam want het doet erg pijn. Als ik weer aankom probeer ik weer op mijn kruk te komen maar dat doet te veel pijn. Gaan jullie daar maar zitten zeg ik. Ik zie de leraar aankomen. Ik probeer zo normaal mogelijk te acteren, in hoeverre je me normaal noemt. Ik heb geen zin op het helemaal uit te leggen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 13:51 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3